Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
Værelset //Tári Telrünya// EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
Værelset //Tári Telrünya// EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
Værelset //Tári Telrünya// EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Værelset //Tári Telrünya// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
Værelset //Tári Telrünya// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
Værelset //Tári Telrünya// EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Værelset //Tári Telrünya// EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
Værelset //Tári Telrünya// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
Værelset //Tári Telrünya// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Rafaela
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Dr. Trott
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Sean
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Valentine
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Lenore
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Katrina
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Genevira
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Juniper
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 
Sasha
Værelset //Tári Telrünya// Voteba13Værelset //Tári Telrünya// Voteba14Værelset //Tári Telrünya// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

Værelset //Tári Telrünya//

Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:22

Sted: Kroens overnatnings værelse.

tid: 1.14

Omgivelser: Værelset har 2 rum, et lille hvor der er et slags bad og et stort med en seng og et bord og 2 stole.

Shaden kunne mærke hvordan han var begyndt at blive virkelig glad for Tári, ikke bare glad.. Han var begyndt at få følelser for hende.
Nu var de der endelig, på hans værelse.
"Du kan bare sætte dig på min seng, så hælder jeg noget at drikke op til os" Sagde han og tog 2 glas og hældte lidt vin i begge og gav hende det ene og smilede og satte sig ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Ons 24 Jul 2013 - 21:31

Tári kom forsigtig med ind på hotelværelset, selvom hun hadede at være nye og fremmede steder, følte hun sig tryg ved at være der, det var nok på grund af Shaden, hun var virkelig glad for at have mødt ham, bare i det at de faldt i så god snak, fra starten af, har gjort hende tryg, og forelsket i ham..
Hun gik med lette skridt hen til sengen og satte sig, og kiggede lidt rundt, det var længe siden hun havde sat i en seng, da han kommer hen mod hende smiler hun kærligt til ham og tager i mod glasset "tak" sagde hun roligt, og tog en lille slurk af det, hun havde ikke smagt vin før, men det var nu ikke så slemt endda..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 0:18

Shaden drak en tår af sin vin, og kiggede så over på hende, hun var virkelig dejlig at kigge på.
Han lagde sin ene hånd på hendes lår og smilede skævt til hende og spurgte så "Er du helt i orden med det her? vi kan godt tage det lidt med ro hvis det er?"
men inderst inde tænkte han bare *jeg vil virkelig gerne ligge og kysse lidt med hende nu*
Han kiggede ind i hendes øjne, lod hans egne øjne flirte med hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:02

Hun kiggede på ham, med et blidt smil på læben, i det han spurgte træk hun lidt på læben, og kiggede hurtigt ned "det er ikke fordi jeg ikke vil være sammen med dig, men jeg er bare ikke van til at være så tæt på folk" sagde hun stille, og kiggede forsigtigt på ham..
*mit første møde med en anden vampyr, og så bliver jeg forelsket i ham* tænkte hun lidt, hun kunne virkelig godt lige Shaden, eller retter mere end lide ham..
Hun rødmede hele tiden i hans nærvær, men hun er meget mere rolig, end hvis hun var blandt andre væsner..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:07

"Det helt i orden, jeg forstår dig godt, har heller ikke været så tæt på nogen personer i lang tid, da jeg har været bange for at bide eller slå dem ihjel, men tænk... vi begge vampyre.. vi kan ikke skade hinanden"
Shaden smilede, og lod sin hånd køre længere op af hendes lår og forsatte så "Du er virkelig speciel... og meget meget smuk"
Han lod sin anden hånd dumpe ned i hans lomme, og trak sin sølvsnor op, lagde den på bordet og smilede charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:23

Hun lagde hovedet lyttende på skå, "jeg kender følsen af at være bange for at bide andre" hun træk lidt på læben "det er derfor jeg ikke kan lide offentlige steder, som kroen og det" sagde hun stille..
*vi er begge vampyr og kan ikke skade hinanden, ja det var jo rigtig nok* hun rødmede helt over hvad han sagde til hende, "det er det sødeste nogen har sagt til mig, siden jeg blev vampyr" sagde hun med en stille med glad tone..
Shifty tog endnu en slurk af sin vin, og stilte glasset væk, og kiggede så kærligt på ham, hun samlede lidt mod til sig og sukkede lidt efter "siden jeg blev bidt, har jeg holdt mig fra alle væsner i denne verden, men da jeg så dig... der var noget ved dig der gjorde mig tryg" hun tog han ene hånd, og kiggede ham dybt i øjnene, "du er den eneste jeg har været så glad for, så tryg ved at være sammen med" Tári mente hvert et ord af hvad hun sagde, hun sukkede lettet ud over at have sagt det, men kiggede dog lidt ned mod gulvet, for at høre hans reaktion..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:36

Shaden kiggede på hende 
"det hårdt at skulle holde sig væk fra alle, man mangler virkelig selvskab" 
han nød hun tog hans hånd og svarede så igen
"Jeg må os sige... at du er en af de eneste jeg nogensinde har kendt som jeg har turde knytte mig så meget til.." mere sagde han ikke.
Shaden lagde sin hånd på hendes skulder og skubbedet hende blidt ned og ligge, kyssede hende på munden, også længere ned til hendes hals, han kørte sin ene hånd op af hendes side og nussede hende på maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 1:48

Hun kiggede forsigtigt på ham "det er det" Tári havde været alene i et år, hvor hun havde mistet troen på alle væsner, *en af de eneste, mig? noget specielt? jeg kan ikke noget, er dårlig social, og ser da ikke mig som smuk*
Hun troede ikke selv helt på det, hun sad kort og tænkte videre inden hun mærkede hans hånd på hendes skulder, og blev skubbet blidt ned i sengen, der lå hun i hendes verden hvor kun Shaden og hende eksisterede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 2:01

Han trak sin skjorte af, og hans mave var blottet for hende.
*godt jeg har holdt mig i god form* tænkte han og havde intet problem med at vise sin krop frem.
Shaden lagde sig en smule mere på hende, og kyssede hende lidt længere ned ind halsen, men lod løbene gå op igen, han bed forsigtigt hende i øreflappen oghåbede hun nød det, men ville ikke gå længere før hun os selv begyndte at udforske ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 0:08

Hun rødmede helt over at han tog sin skjorte af, og blottede sin ellers meget veltrænede mave, Tári kunne mærke nervøsiteten sprede sig i hendes krop, hun havde aldrig været så tæt på nogle før, og havde i lang tid gået langt uden om vampyr, men var nu forelsket i en..
Hun ville gøre absolut alt for Shaden, men hun havde sine grænser.. Hun nød hvert et sekund sammen med ham, men var nok for tilbageholdende.. Hun var lykkelig over at han var hos hende, men vil være skrækenslagen over at miste ham nu, fordi hun er tilbageholdende..
Hun havde et bekymrende blik, men forsøgte at skjule det bag et lille blidt smil, hun vidste godt hun ikke var nogen god skuespiller, men hun ville ikke ødelægge det med Shaden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 16:20

Shaden kunne både se og mærke på hende, at hun ikke ønskede de skulle være så intime, han holdte af hende, men det var som om han først nu rigtigt kunne læse sine egne følelser ordenligt, som hvis man læser en manual og tror det skal være på en bestemt måde, så vil man altid læse i manualen som man gerne vil have det til at være.
Hans følelser var vel forblændelse til at starte med, men nu.. var det mere en følelse af han ville hjælpe hende, for han holdt af hende og ville hjælpe med at finde ud af hvem hun var.
Derfor stoppet Shaden og sagde "vi gør det her af forkerte årsager... lad mig hjælpe dig med at finde ud af mere om dig selv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 23:38

hun kiggede på ham, man kunne igen se hendes glimt i hendes kærlige blik, hun ville helst ikke ødelægge det med ham, for hun holde for meget af ham, hun blev glad for at høre han ville hjælpe hende "det er jeg glad for at høre Shaden, men jeg vil ikke blande dig ind i det" sagde hun stille til ham, hun ville virkelig ikke blande ham ind i det, hun ved indet om sig selv, og ved ikke engang om der er nogle der gør det...


// undskyld, mistede lige fantasien Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Man 29 Jul 2013 - 19:53

Shaden kiggede på hende og svarede så "hmm du blander mig ikke ind i det, det er mig som blander sig ind i det, og det gør jeg af den grund.... at jeg tror vi har mødt hinanden før, hvor meget kan du huske om ham der bed dig?"
Spurgte Shaden med en smule uro i stemmen, han havde en svag mistanke, for hvordan skulle han ellers have set hende før? han var jo næsten lige flyttede til.
Han satte sig ned igen til hende og lagde en hånd på hendes ben, han var fysisk tiltrukket af hende, ingen tvivl, men følelses mæssigt var han ikke sikker på, han var vel mere forelskede i tanken om at hjælpe.


//ved godt det tog sin tid sry men mistede os lidt fantasien//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Gæst Lør 26 Okt 2013 - 20:08

Hun kiggede fortvivlet på ham, og trak på mundvien, hun ville lige til at sige noget da hun hørte det sidste han sagde, hvor opmærksomheden var direkte rettet mod ham, "mødt hinanden før?" hun var en smule forvirret, hun huskede indet fra da hun blev bidt "indet" sagde hun stille, og kiggede væk, hun var forvirret og en smule i tvivl om alt lige nu, glimtet i øjet forsvandt lige som hendes smil..

// sorry det lange vente tid :/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Værelset //Tári Telrünya// Empty Sv: Værelset //Tári Telrünya//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum