Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Konstruktiv kritik søges
Side 1 af 1
Konstruktiv kritik søges
Hej allesammen, som nogle af jer ved, så gik jeg for længe siden igang med en side som jeg aldrig blev færdig med. Den blev skrottet. Jeg er nu gået igang med et nyt (mindre) projekt, som måske kan ende med at blive en RP-side. Hvem ved? Dog ville jeg faktisk bare spørge jer, om I kunne overtales til at kigge/læse siden igennem og komme med noget feedback. Jeg agter nemlig ikke at starte en side, som folk ikke vil spille eller oprette sig på. Så her er hvad jeg beder jer om:
Alt I skriver vil kunne hjælpe mig med at komme videre i processen. Siden er - som I opdager - ikke færdig. Der er blandt andet ingen spil-bare fora endnu, så... Ja. Jeg håber I vil hjælpe mig lidt! I kan komme til siden ved enten at trykke på billedet øverst eller nedenstående link:
Og før I spørger: jeg planlægger ikke at tilføje racer som vampyrer, engle, dæmoner mv.. Der vil kun være mennesker, til en forandring.
- Gå ind på min side, Safe Haven, og kig dig lidt omkring
- Læs eventuelt de få emner der er under information
- Skriv hvad dine tanker er herinde. Spørgsmål, ris og ros vil blive værdsat!
Alt I skriver vil kunne hjælpe mig med at komme videre i processen. Siden er - som I opdager - ikke færdig. Der er blandt andet ingen spil-bare fora endnu, så... Ja. Jeg håber I vil hjælpe mig lidt! I kan komme til siden ved enten at trykke på billedet øverst eller nedenstående link:
Og før I spørger: jeg planlægger ikke at tilføje racer som vampyrer, engle, dæmoner mv.. Der vil kun være mennesker, til en forandring.
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Jeg er ked af at skulle sige det her, men ...
Jeg synes faktisk at siden har et tiltalende enkelt og minimalistisk layout.
Selve ideen, minder mig om nogle af de gysere jeg har gemt mig bag puden til, og det kunne være sjovt at lege med i sådan et miljø.
Måske man kunne give det endnu et twist...har du leget med tanken om at gøre det en smulen sådan ' amish' agtigt?
Hedder det ikke det, der hvor der er så strenge regler ? Om alt!
Det kunne jo være en reaktion på De fangede, at indbyggerne begyndte at opføre sig sådan lidt ' mystisk'
Måske ligefrem lavede nogen offringer af døtre eller geder ( uden at der skal drages yderliger parrael xD) i førsøgte på at holde ' De fangede' væk?
Det var lige hvad det umiddelbart vækkede af tanker , hos mig, ved første indtryk.
MEN MEN MEN MEN vi kan da ikke undvære dig HER
-Camille
Jeg synes faktisk at siden har et tiltalende enkelt og minimalistisk layout.
Selve ideen, minder mig om nogle af de gysere jeg har gemt mig bag puden til, og det kunne være sjovt at lege med i sådan et miljø.
Måske man kunne give det endnu et twist...har du leget med tanken om at gøre det en smulen sådan ' amish' agtigt?
Hedder det ikke det, der hvor der er så strenge regler ? Om alt!
Det kunne jo være en reaktion på De fangede, at indbyggerne begyndte at opføre sig sådan lidt ' mystisk'
Måske ligefrem lavede nogen offringer af døtre eller geder ( uden at der skal drages yderliger parrael xD) i førsøgte på at holde ' De fangede' væk?
Det var lige hvad det umiddelbart vækkede af tanker , hos mig, ved første indtryk.
MEN MEN MEN MEN vi kan da ikke undvære dig HER
-Camille
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Lige som minipause inden lektierne begynder, kan jeg da godt lige kaste mine fantastiske adminøjne på siden
Layout: Super fint, gode kontraster og alt det tjavs. Må dog indrømme at det førte jeg tænker på, når jeg ser layoutet er noget allá sure feer der er gået amok. Det fordi layoutet virker meget organisk med de bløde linjer. Eventyr. Men mørket tildeler siden noget dystert.
Regler: (Nummer 1.) Selvfølgelig er det dit valg, men personligt finder jeg det mærkeligt at acceptere at folk må lave flere karaktere på én bruger. Så ville jeg jo kunne lave både Eric og eksempelvis hans mor/far. Hvorfor ikke bruge dem som NPC'er ved siden af?
Profilskrivnings-beskrivelse: Super god lille dims - dog skal du være opmærksom på at når du giver dine spiller så meget frihed, skal du være ekstra opmærksom på at spiller godt kan ende med OP evner (og andre ting, f.eks. styrker og genstande). Ikke nødvendigvis noget med vilje.
Faclaim liste: Forslag, at ændre det til folk kun kan skrive i tråden. Det er træls at få en masse PM's med FC hvis man ikke lige kan ordne dem og så smutter det hurtigt i farten, hvis man lige glemmer dem på grund af en eventuel anden opgave.
Historie: Super fedt plot! En grant fantasy uden at det hele går op i drager og troldmænd.
De fangede: Zombie spøgelser? Igen meget spændende/interessant!
Opslagstavle: Jeg vil forslå du laver under 'grupper'/forummer til din opslagstavle, da det ellers meget nemt kan blive et kæmpe miskmask af alt muligt. Eventuelt et 'søge-forum' og et sted til andre ting. Bare lidt kategorisering så hvis man søger et emne kan man hurtig finde de nyeste, frem for at skulle udplukke.
Generelle forslag:
- Skriv noget baggrund omkring byen. Eventuelt et billed af en klassisk amerikansk by?
- Fortsæt endelig! Det ser lovende ud!
Layout: Super fint, gode kontraster og alt det tjavs. Må dog indrømme at det førte jeg tænker på, når jeg ser layoutet er noget allá sure feer der er gået amok. Det fordi layoutet virker meget organisk med de bløde linjer. Eventyr. Men mørket tildeler siden noget dystert.
Regler: (Nummer 1.) Selvfølgelig er det dit valg, men personligt finder jeg det mærkeligt at acceptere at folk må lave flere karaktere på én bruger. Så ville jeg jo kunne lave både Eric og eksempelvis hans mor/far. Hvorfor ikke bruge dem som NPC'er ved siden af?
Profilskrivnings-beskrivelse: Super god lille dims - dog skal du være opmærksom på at når du giver dine spiller så meget frihed, skal du være ekstra opmærksom på at spiller godt kan ende med OP evner (og andre ting, f.eks. styrker og genstande). Ikke nødvendigvis noget med vilje.
Faclaim liste: Forslag, at ændre det til folk kun kan skrive i tråden. Det er træls at få en masse PM's med FC hvis man ikke lige kan ordne dem og så smutter det hurtigt i farten, hvis man lige glemmer dem på grund af en eventuel anden opgave.
Historie: Super fedt plot! En grant fantasy uden at det hele går op i drager og troldmænd.
De fangede: Zombie spøgelser? Igen meget spændende/interessant!
Opslagstavle: Jeg vil forslå du laver under 'grupper'/forummer til din opslagstavle, da det ellers meget nemt kan blive et kæmpe miskmask af alt muligt. Eventuelt et 'søge-forum' og et sted til andre ting. Bare lidt kategorisering så hvis man søger et emne kan man hurtig finde de nyeste, frem for at skulle udplukke.
Generelle forslag:
- Skriv noget baggrund omkring byen. Eventuelt et billed af en klassisk amerikansk by?
- Fortsæt endelig! Det ser lovende ud!
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Jo, det hedder Amish og de har egentlig ikke 'strenge' regler direkte. Det syntes vi bare. Folket forsøger bare at leve som man gjorde i 17-1800 tallet ... ja, jeg lærer faktisk noget i skolenCamille skrev:Jeg er ked af at skulle sige det her, men ...
Jeg synes faktisk at siden har et tiltalende enkelt og minimalistisk layout.
Selve ideen, minder mig om nogle af de gysere jeg har gemt mig bag puden til, og det kunne være sjovt at lege med i sådan et miljø.
Måske man kunne give det endnu et twist...har du leget med tanken om at gøre det en smulen sådan ' amish' agtigt?
Hedder det ikke det, der hvor der er så strenge regler ? Om alt!
Det kunne jo være en reaktion på De fangede, at indbyggerne begyndte at opføre sig sådan lidt ' mystisk'
Måske ligefrem lavede nogen offringer af døtre eller geder ( uden at der skal drages yderliger parrael xD) i førsøgte på at holde ' De fangede' væk?
Det var lige hvad det umiddelbart vækkede af tanker , hos mig, ved første indtryk.
MEN MEN MEN MEN vi kan da ikke undvære dig HER
-Camille
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Tusind tak for jeres kommentarer! Det hele vil blive vurderet (og jeg svarer ordentligt tilbage her) når jeg kommer på min computer - tak for jeres tid! (:
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
De lidt bedre kommentarer:
Camille: "eg er ked af at skulle sige det her, men ...
Jeg synes faktisk at siden har et tiltalende enkelt og minimalistisk layout." - haha, jeg er i tvivl om du mener det positivt eller negativt! Første del virkede liddt negativ, anden del virkede meget positiv. Jeg er lidt forvirret (;
Jeg tror ikke at et Amish-samfund vil tiltale så mange mennesker, desværre. Ellers er det en god idé. Jeg vil tænke lidt over det! (: Og bare rolig, jeg forlader da aldrig underworld!
Eric: Mht. regel 1, så tænkte jeg det mest skulle gælde forældre + lille barn. Jeg var lidt i tvivl om hvorvidt den regel skulle være der, dog, fordi jeg selv går ind for at man bruger NPC'er. Jeg vil genoverveje reglen.
Mht. profilskrivning, ja det har du ret i. Jeg tror jeg vil give det en chance, men ja, man bør nok lige holde øje med det. Man kan altid tilføje ændringer senere.
Mht. faceclaim, sandt nok. Det tænkte jeg ikke lige over. Tak for heads up!
Mht. opslagstavle, ja. God idé med nogle sub-fora. Så er der måske også lidt mere styr på hvor folk skal skrive hvad osv..
Tak for de pæne ord og foreslagene!
Camille: "eg er ked af at skulle sige det her, men ...
Jeg synes faktisk at siden har et tiltalende enkelt og minimalistisk layout." - haha, jeg er i tvivl om du mener det positivt eller negativt! Første del virkede liddt negativ, anden del virkede meget positiv. Jeg er lidt forvirret (;
Jeg tror ikke at et Amish-samfund vil tiltale så mange mennesker, desværre. Ellers er det en god idé. Jeg vil tænke lidt over det! (: Og bare rolig, jeg forlader da aldrig underworld!
Eric: Mht. regel 1, så tænkte jeg det mest skulle gælde forældre + lille barn. Jeg var lidt i tvivl om hvorvidt den regel skulle være der, dog, fordi jeg selv går ind for at man bruger NPC'er. Jeg vil genoverveje reglen.
Mht. profilskrivning, ja det har du ret i. Jeg tror jeg vil give det en chance, men ja, man bør nok lige holde øje med det. Man kan altid tilføje ændringer senere.
Mht. faceclaim, sandt nok. Det tænkte jeg ikke lige over. Tak for heads up!
Mht. opslagstavle, ja. God idé med nogle sub-fora. Så er der måske også lidt mere styr på hvor folk skal skrive hvad osv..
Tak for de pæne ord og foreslagene!
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Det var udelukkende positivt.
Er ked af at skulle rose, da jeg gerne beholde dig her
Undskyld den kluntede formulering , tænk at det kunne ske ; )
Amish delen var nu ikke ment som et sådan samfund, men jeg syntes det lidt mystiske samfund kunne være sjovt. At også indbyggerne i dagslys havde deres hemmeligheder og skjulte sager ...
Det luder godt du ikke har planer om at smutte
Er ked af at skulle rose, da jeg gerne beholde dig her
Undskyld den kluntede formulering , tænk at det kunne ske ; )
Amish delen var nu ikke ment som et sådan samfund, men jeg syntes det lidt mystiske samfund kunne være sjovt. At også indbyggerne i dagslys havde deres hemmeligheder og skjulte sager ...
Det luder godt du ikke har planer om at smutte
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Når Camille snakker om Amish-inspireret, tænker jeg at det selvfølgelig ikke skal være ligesom dem, men hvor der er krav og forventninger. For eksempel at man i byen bliver trænet i at bekæmpe de onde, at jo bedre man er til at kæmpe jo mere status har man, det er et tabu ikke at kunne bekæmpe de onde, de fremmed udenfor byen er onde og derfor skal man helst ikke tale til dem. Man skal holde sin egen familie i live, de var dumme nok til at gå ind i byen. Sådan nogle ting tænkte jeg på.
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
' når du først er kommet ind , Slipper vi dig ikke ud agtig ' xD
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Så måske i stedet for et amish-samfund, så mere bare et "vi bekæmper det onde på vores egen måde"-samfund, som måske ikke er helt venligtsindede overfor nye beboere i byen? (: Og så har kirken (det er jo amerika, så de må være lidt kristne) fundet forskellige måder man kan "bekæmpe" De Tagede på (eventuelt på nogle lidt mere kristne-måder -- nok ikke noget med at ofre en ged eller en datter, men måske noget andet som ligeså er bizzart?)
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Ja, det kunne være en mulighed.
Ved ikke om du har læst "Kuplen" af Stephen King. Nok ikke, det er lidt af en mobbedreng.
Kort sagt handler det om en by der bliver fuldstændig isoleret fra omverdenen under en kuppel. Dette gælder også for strøm, vand, mad og alt andet der er nødvendigt for byens indbygger. De har et meget lokalt samfund og har dermed skabt tre borgmestreposter. Den ene af disse personer overtager styringen i byen og styre den med hård hånd som sit eget diktatur. Hamstre mad, gas, øl osv.
Denne post, som lederen i byen er der jo også en der kan tage, eller kirken kan have det. Det vil være oplagt hvis byen ligger i 'bibelbæltet'.
Nu ved jeg ikke hvordan du vil få mad og drikkelse ind i byen, men det er måske en god ide du skriver det - samt hvor lang tid zoombie-spøgelserne har hærget i byen. Med det tænker jeg på hvor der er strøm og el. Nu ved jeg ikke om jeg stiller alt for mange spørgsmål, men det vil i mit hoved være vigtige ting at tænke på når man laver en isoleret by.
Et indirekte spin-off af Kuplen kan da kun blive fedt
Ved ikke om du har læst "Kuplen" af Stephen King. Nok ikke, det er lidt af en mobbedreng.
Kort sagt handler det om en by der bliver fuldstændig isoleret fra omverdenen under en kuppel. Dette gælder også for strøm, vand, mad og alt andet der er nødvendigt for byens indbygger. De har et meget lokalt samfund og har dermed skabt tre borgmestreposter. Den ene af disse personer overtager styringen i byen og styre den med hård hånd som sit eget diktatur. Hamstre mad, gas, øl osv.
Denne post, som lederen i byen er der jo også en der kan tage, eller kirken kan have det. Det vil være oplagt hvis byen ligger i 'bibelbæltet'.
Nu ved jeg ikke hvordan du vil få mad og drikkelse ind i byen, men det er måske en god ide du skriver det - samt hvor lang tid zoombie-spøgelserne har hærget i byen. Med det tænker jeg på hvor der er strøm og el. Nu ved jeg ikke om jeg stiller alt for mange spørgsmål, men det vil i mit hoved være vigtige ting at tænke på når man laver en isoleret by.
Et indirekte spin-off af Kuplen kan da kun blive fedt
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Netop.
Et lille lukket mystisk samfund. Et hvor man fornemmer der sker ' ting' , at der er noget under overfladen der ikke helt stemmer.
Hvad har byens indbyggere egenlig haft gang i, siden de fangede nu hærger byen og kommer efter dem??
Og hvordan søger indbyggerne skjule det? Og rette op på det?
De ønsker bestemt ikke deres hemmeligheder afsløret af nytilkommende, så hvad stiller de op mes dem ?
Noget i den dur ?
Så kan man spille på både de fangede , de underlige og mystiske indbyggere , de ' mere normale ' indbyggere. Og det at være ny i byen eller blot på gennemtræk?
Et lille lukket mystisk samfund. Et hvor man fornemmer der sker ' ting' , at der er noget under overfladen der ikke helt stemmer.
Hvad har byens indbyggere egenlig haft gang i, siden de fangede nu hærger byen og kommer efter dem??
Og hvordan søger indbyggerne skjule det? Og rette op på det?
De ønsker bestemt ikke deres hemmeligheder afsløret af nytilkommende, så hvad stiller de op mes dem ?
Noget i den dur ?
Så kan man spille på både de fangede , de underlige og mystiske indbyggere , de ' mere normale ' indbyggere. Og det at være ny i byen eller blot på gennemtræk?
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Eric: Jeg vil gøre mere ud af at beskrive hvordan byen klarer sig. Min tanke var originalt, at byen lå tæt på et kraftværk, hvorfra det fik strøm. Dernæst overvejede jeg at bogerne, efter de indså at de ikke kunne forlade byen for at købe mad/drikke, blev mere eller mindre selvforsynende. Søer og floder i omegnen vil blive brugt til at skaffe vand (som bliver kogt for at skaffe drikkevand) og landområder blev gravet op og gjort til marker - herved kommer der faktisk måske endda lidt Armish ind over det; altså dét at de vil være selvforsynende. Ellers tænkte jeg, at en nabo-by kender til deres problemer og bruger en gammel togbane til at køre nogle varer ind i byen - vognen skulle være chauffør-løs, eftersom ingen udefra, som ved at De Tagede findes, ønsker at blive fanget i byen. Sidstnævnte er en midlertidlig løsning - jeg skal lige tænke lidt over hvordan de modtager særlige varer.
Camille: Jeg overvejede din idé og har skrevet følgende om byen:
Camille: Jeg overvejede din idé og har skrevet følgende om byen:
Når dagslyset holder ondskaben væk fra gaderne, summer folk rundt for at fortsætte deres næsten-normale liv; børnene går i oplyste skoler, folk går til oplyste indkøbscentre, cafeer tænder lys og alle steder man ser, skulle man tro at dette var en ganske normal by, med helt normale borgere. Dog har befolkningen også en makaber hemmelighed - kirken har taget drastiske midler i brug, og mange aftener mødes mænd og kvinder til møder, hvor de diskuterer hvordan de skal bekæmpe De Tagede. Oftest sker dette ved offeringer; borgerne har nemlig opdaget, at hvis de ofrer et menneske til De Tagede fra tid til anden, så kan der gå op til tre nætter hvor De Tagede ikke kan findes i nattebilledet og de mørke områder er sikre. Der er dog meget debat: skal man ofre byens egne borgere? Borgmesteren måtte træffe en drastisk beslutning: "I får et valg. Enten ofrer I en af jeres egen familie, jeres nabo, jeres venner eller medborgere... Eller vi ofrer sammen byens uvedkommende gæster!"
Og som sagt, så gjort. Flere gange er nytilkomne gæster blevet taget godt imod; de har nydt byens gæstfrihed, fået flotte værelser, blevet opfordret til at bruge en masse penge i byens butikker og har følt sig som hjemme - efter et par sikre dage, bliver gæsterne sendt udenfor efter mørkets frembrud... Næste morgen vasker borgerne blodet væk fra gaderne, rydder op og gør rent, for dernæst at genoprette deres normale hverdag. Hvis gæsten dog overlever sin første nat i byen, så vil de blive anset som værende "beskyttet af Gud" og byen vil lade dem flytte permanent ind.
Der er naturligvis nogle borgere, der ikke finder denne metode passende - nogle gør hvad de kan for at advare gæsterne før den skæbnesvangre aften, men det lykkes sjældent.
Det skaber "de mystiske indbyggere" (dem der ofrer andre), de mere normale indbyggere (dem der prøver at advare gæster) og så forklarer det hvordan nye karakterer kan starte (gæster der overlever). Hvad synes du? (:
Sidst rettet af Rowan Tors 15 Aug 2013 - 17:33, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Haha, dejligt Camilla ;) Jeg er glad for at du kan lide det.
Eric: Jeg har beskrevet lidt hvordan De Fangede "opstod", men det er skrevet mere fra borgernes vinkel, så det forklarer ikke fysisk hvordan de opstod, men forklarer lidt "hvordan" det skete.
Eric: Jeg har beskrevet lidt hvordan De Fangede "opstod", men det er skrevet mere fra borgernes vinkel, så det forklarer ikke fysisk hvordan de opstod, men forklarer lidt "hvordan" det skete.
De Fangede opstod pludselig: fra den ene nat til den anden kom de, som kravlet ud af det værste mareridt. Det siges, at de kommer fra Havens nærtliggende miner, hvor en mine styrtede sammen over en gruppe minearbejdere. Mændende blev begravet i jord, støv og sølv. De blev ikke gravet fri. I stedet fortsatte deres kolleger deres minearbejde i de nærtliggende miner - en måneds tid efter ulykken begyndte minearbejdere at forsvinde i de mørke grotter; der gik yderligere et par måneder, før de skyggelignende væsner blev opdaget, og endnu et par måneder inden Havens borgmester meddelte at minerne skulle lukkes til og skyggerne spærres inde. Men det var for sent. Der var nu så mange skyggevæsner, og de så ud til at dukke op hvor som helst mørket faldt. Deres hud var mørk, som var den henlagt i evige skygger. Deres øjne er kolde og tomme og deres ansigter forvredet i ondsindede grimasser. Deres kroppe var beklædt med det tøj, som de bar da de døde, og de omgives af en evig mørk tåge, som giver dem et uhyggeligt rygende udseende. De Fangede bevægede sig unaturligt hurtigt, og det var umuligt at løbe fra dem i nattens mørke. De bevæger sig gerne fra skygge til skygge, og kan kun stoppes hvis de rammes af et stærkt lys. Så snart lyset rammer deres kroppe, trækker de sig tilbage og forsvinder i mørket. De Fangede kan kun dræbes, hvis de udsættes for lys i længere tid og så dræbes, som hvis de var levende mennsker (skydes, slås, stikkes, mv.). Hvis man selv bliver dræbt af en af De Fangede, bliver man selv til en Fanget. Bemærk at det ikke er muligt at spille som en Fanget.
De Fangede er kloge nok til at forsøge at angribe Haven kraftværk, og de er desuden kloge nok til at forstå, at hvis en mand står under et lys, så skal de ikke jage ham. De taler desuden også; de siger oftest én (nogle gange to) sætninger, som har noget at gøre med deres personlighed da de var i live. "Du er arresteret!", "Det er jagtsæson!" eller "Der er 65 milliarder køer og grise i verden!" er ting, der blandt andet er hørt af De Fangede.
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Godt forklædte-Eric! Og mange tak.
Mit næste problem bliver: 1) hvilke boards skal der være på siden? 2) hvordan får jeg siden til at virke mere dyster?
Mit næste problem bliver: 1) hvilke boards skal der være på siden? 2) hvordan får jeg siden til at virke mere dyster?
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Musik-boks installeret! Al konstruktiv kritik er fortsat velkommen fra alt og alle!
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Tror nok det skal blive 'grumt' når der kommer nogle brugere - men ellers kan du måske lave billeder til de forskellige forums der viser stederne og på den måde vise atmosfæren på siden?
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Underlægningsmusik!
Der er vidst aldrig set før.
En lav uhyggelig en.
Der er vidst aldrig set før.
En lav uhyggelig en.
Gæst- Gæst
Sv: Konstruktiv kritik søges
Camille: Jeg har lavet lidt underlægningsmusik (og musikspilleren følger med på siden når du klikker rundt) - jeg ved ikke hvor godt det passer til. Jeg tror jeg vil gøre det muligt for folk at skrive til mig, hvis de har nogle foreslag til hvilke sange der skal spilles mv..
Eric: Det vil jeg arbejde på. Mange tak
Eric: Det vil jeg arbejde på. Mange tak
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Alt søges ~ Emnesøgning
» Admin søges.
» Gamer venner søges xD
» Navn til Børnehjem søges
» En historie, og gode råd søges til situationshåndtering
» Admin søges.
» Gamer venner søges xD
» Navn til Børnehjem søges
» En historie, og gode råd søges til situationshåndtering
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth