Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Chaos Rising ~River~
Side 1 af 2 • 1, 2
Chaos Rising ~River~
"Så er jeg tilbage." Sagde hun, tydeligt hendes humør ikke var i tip top orden.. Hun håbede da bare at han var i bedre humør..
Gæst- Gæst
Sv: Chaos Rising ~River~
Over i hjørnet stod hans guitar og samlede støv. Det var ved synet af den, at han kom i tanke om noget andet end lige Mikayla og savnet af hende. Han gik hen til den, tog den i sin hånd og satte sig derefter ned i sofaen, hvor han langsomt begyndte at lade sine fingre danse henover strengene. En smuk melodi suste nu igennem lejligheden som en blid sommerbrise igennem træernes blade... Langsomt og svagt begyndte han at nynne et par melodier, så det kriblede i hans halsrør over at kunne synge igen. Det forskrækkede ham så meget at han stoppede i et kort øjeblik for virkelig at tænke over om det var ham. Lidt efter fandt han det dog bare fjollet, selvfølgelig havde det været ham. Forsigtigt startede han op igen, inden længe suste hans varme og hypnotiserende stemme med melodien rundt i lejligheden. Først da døren gik op stoppede han med at synge. Til hans lettelse var det et ansigt han havde længdes for at se i flere dage.
"Mikayla!" sagde han lettet og rejste sig fra sofaen. Guitaren stillede han op af væggen. "Godt at se dig, det må jeg sige, det var noget af en tur du havde der, næste gang så advare mig lige ikke sandt? jeg troede rent faktisk bare at du havde udnyttet mig også smuttet," Han sendte hende et drilsk smil og den sædvanlige sarkasme var tydelig at høre. "Men, seriøst, hvor har du været?"
Gæst- Gæst
"Undskyld, jeg har bare haft nogle dårlige dage. Det ikke meningen at ødelægge dit humør, undskyld." Sagde hun og kiggede lidt ned inden hun gik hen og satte sig i sofaen, Mikayla lukkede kort øjnene og sank en klump. Hjertet pumpede lidt som det var ude af takt, som et byttedyr der var bange.. Hvis River nu skulle lytte til hendes hjerterytme for den var der og det føltes som om hendes hjerte bankede ud af hendes brystkasse.. Men hun vidste ikke hvordan hun skulle starte samtalen.. For hun ville jo ikke have hans humør skulle blive ødelagt, men hun vidste at hun havde brug for hjælp.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg var på arbejde, det arbejde jeg har forsømt imens jeg har været hos dig.. Det arbejde jeg har været væk fra i flere dage.. Lad os bare sige min chef ikke blev så glad for det." Det var ikke meningen at hendes stemme skulle lyde så irriteret som den blev, men hun havde at føle sig svagere end andre selvom hun var ung var hun jo stærk? Ikke stærkere end River men alligevel.
"Og inden du bliver sur eller spørger om mit arbejde, så var jeg min chefs personlige servitrice og stripper. En ting er sikkert han kan ikke lide at man lyver for ham eller kommer forsent.." Hun fik kort kuldekysninger ved tanken om da han svingede pisken på hendes ryg.. Tanken blev skubbet ud så hurtigt så muligt imens hun så River i øjnene, hun var ikke stolt af sig selv. Det var der ingen grund til at være overhovedet. Hun var stadigvæk bange for hans reaktion.. Hun gik bukket sig under hans arm så hun gik for sig selv igen..
"Det bare svært at sige noget uden at være bange for at blive dømt." De eneste hun var bange for at blive dømt af var River og Josh, lige nu ihvertfald..
Gæst- Gæst
"Så, du har altså løjet? Du sagde du skulle mødes med en ven, og jeg går ud fra at denne ven var den sure chef?" Hans stemme kunne lyde som en blandede melodi af tristhed og raseri. Mest af alt var han rasende over at hun havde løjet og bare det at han kunne forstille sig de billeder af hende. "Selvfølgelig kan han ikke lide man lyver, det er der ingen der kan!"Han kiggede op fra gulvet, så ind i hendes øjne. "Hvad gjorde han ved dig? Hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig at du var stripper i det hele taget? Du kunne bare have sagt det for starten, hvad har du ellers løget med? er du overhovedet fra fremtiden?"Måske fik hun en del i hovedet lige nu, men han kunne ikke holde det tilbage, som sagt hadede han tanken om at hun var stripper for en anden, endda selvom han godt vidste at hun ikke tilhørte ham. Han.. holdt jo bare af hende og det var nok det som gnavede allermest inde i ham.
"Stripper," han mumlede det svagt, som om han ikke kunne få det til at passe ind i hans ordforråd og slet ikke om sine billeder af Mikayla.
Gæst- Gæst
"Jeg havde tænkt mig at fortælle dig det, men af en eller anden grund ville jeg ikke have du skulle dømme mig på det. For det er hvad folk gør i denne verden, de dømmer en på hvad de gør for at få penge til at købe ordenligt tøj, og andre diverse ting. Sig mig tror du jeg nyder det!? Jeg hader det! Okay! Jeg hader det! Jeg hader at lyve for dig, og undskyld jeg gjorde det. Bare du råber ligenu gør du lige så godt bare kunne rive mit hjerte ud!" Mikayla råbte bare ud, uden hun nåede at reagere på hvad hun selv sagde før hun kom i tanke om dem bagefter. "Det er det eneste, at jeg skulle på arbejde. Vil du vide hvorfor jeg er bange huh? Fordi jeg brugte tid på at være sammen med dig, så mødte jeg ikke op. Han piskede mig på min ryg så hårdt han kunne, med alt hans styrke. Jeg kan ikke sige op fordi så går det udover min familie, men ved du hvad jeg har tænkt mig at holde tungen i munden. Selvom jeg hader det, så vil jeg gøre det. Fordi jeg ikke vil have folk omkring mig skal komme til skade. Specielt ikke dem jeg elsker som dig." Igen fløj ordene ud af hendes mund inden hun nåede at tygge på dem.. Hun kørte en hånd igennem sit hår da hun var blevet klar over hendes sidste sætning, hun lod sig dumpe ned i sofaen med et fjernt blik.
Gæst- Gæst
"Troede du virkelig sådan om mig! Jeg bedømmer ikke andre overhovedet, som sagt er jeg ret så ligeglad hvad folk går og laver! Men dig, du! Den eneste grund til at jeg råber sådan op omkring du er stripper er at jeg ikke kan klare tanken om at han sidder og tænder på dig imens du danser nøgen rundt! Og hvis du ikke bryder dig om det, hvorfor tog du så jobbet med det samme til at starte med huh? Hvorfor gøre noget man alligevel ikke kan lide, er penge virkelig så meget værd?" Han råbte ikke, stemmen var bare skarp i det, så man tydeligt kunne høre at han mente hver et ord. "Du skal ikke være bange for ham for pokker! Du er klog Mikayla for satan! Uden nogen problemer ville du kunne snore dig uden om det! Desuden, så ved jeg at de andre han truer nok skal klare sig! Han prøver bare at skræmme dig! Lad ham komme efter mig og jeg kastrere ham imens han kan se det ske! Jeg syndes du skal stoppe med at arbejde der.. lade være med at frygte den nar.. Som sagt skræmmer han dig bare..".
Ved de sidste ord, undslap han et suk og lod armene falde langs siden igen. "Men.. Jeg skal ikke bestemme over dig tænker du sikkert, jeg vil ikke holde dig tilbage fra det arbejde du egentlig hader,"Med de ord gik han ind på soveværelset, smækkede døren i og satte sig på sengen. Han kunne ikke forstå det, han troede ikke.. tanken om.. Han kunne ikke finde rundt i noget længere.. Vredt rejste han sig op, gik hen imod en vase og kastede den ind i væggen, så dens hvide glasskår spredte sig ud over værelset som nyfalden sne..
Gæst- Gæst
"Jeg kom bare herhen for at tale med dig omkring det! Fordi du en af de eneste jeg har at tale med, jeg kom ikke for at du skulle blive vred!" Råbte hun for sig selv og knyttede sine næver så hårdt hendes knorr blev kridhvide. Hun borrede sine negle ind i håndfladen til at hendes negle skar igennem, og et par små sår kom frem. Hun skar kort ansigt af det og slap så grebet.. Hun hørte lyden af det smadrede glas.
"Kan du ikke bare se, at jeg har brug for dig lige nu!?" Sagde hun lidt lavt, uden at vide om hans bedre hørelse hørte hendes stemme, den var lidt lavere end normalt. Så rejste hun sig op og greb fast i sofabordet med den ene hånd og vippede det om som var det en fjer. Mikayla tog sig til hovedet og prøvede at kontrollere sig selv.
"Du bedre end det her Mikayla. Du er bedre end dette.. Styr din vrede.. Din frygt.. Kontroller den.." Sagde hun stille til sig selv da hun kunne mærke hun var ved at overgear.. Hun åndede lettet ud og lukkede kort øjnene inden hun lod sig falde ind i væggen bagved hende med ryggen.
Gæst- Gæst
"Jeg beklager min dreng, men der er ingen anden vej, du forrådte os og ydmygede os, det skal straffes," Den stemme var ikke til at tage fejl af. Han kiggede op og mødt det kolde blik fra sin far. Flammerne sveg i hans øjne, skrigene gjorde ham døv og han turde næsten ikke at kigge op, da hans far gjorde et nik hen imod en af de andre elver, hvor en økse var placeret i den højre hånd. Dog blev han tvunget til at se på det, elverene bag ham løftede hans ansigt op og selv om han skreg til sin krop om at rokke sig, så reagerede den ikke og han kunne ikke gøre andet end at se det hele for ham igen. Billedet han aldrig glemmer. I det øjeblik han troede at han skulle se Clarissa se op på ham med sine fortabte og skræmte øjne, gik det op for ham at det ikke var hende der lå på jorden overfor ham. Øksen blev svunget, flammerne blev reflekteret i dets blad. Han ville skrige men ordene kom ingen veje. Inden øksen ramte sit mål, løftede Mikayla sit blik og formede sine sidste ord uden at sige noget. Jeg elsker dig..
Øksen ramte målet, blodet sprøjtede hen på hans ansigt og hovedet trillede langs den tørrede skovbund..
River vågnede med et sæt.. Sveden dansede ned af ham og han vidste ikke hvor længe han havde været væk.. Hjertet galoperede som ti vilde heste i hans bryst. Det havde været et mareridt. Mikayla levede, men var hun mon stadig i lejligheden? Han var fristet til at gå ud og kigge, men kom i tanke om deres skænderi og kunne ikke få sig selv til at se hende i øjnene, efter de ord han lige havde sagt til hende.. Han sukkede opgivende..
Imellem tiden var stuepigen kommet tilbage og var overrasket over at finde stuebordet vendt på den forkerte led. "Jamen, du godeste!" hun løb nærmest hen til Mikayla. "Er du okay? Hvad i alverden er der sket?". Hun tillod sig at sætte bordet på plads igen. "Man er væk nogen dage også vender bordet forkert, sikke noget," hun mumlede det svagt for sig selv.
Gæst- Gæst
"Skyldig, vi kom op at skændes og ja. Min vrede væltede bordet." Svarede Mikayla stille og kiggede stuepigen i øjnene. "Nej jeg er ikke helt okay, men jeg skal nok klare mig." Svarede hun med et stille smil og åndede ud.
Gæst- Gæst
Takket være sin rovdyr instinkter, havde det lykkedes River at liste ud i køkkenet uden pigerne havde bemærket ham. Lige nu stod han bare og så på sit tildækkede vindue, mens whiskyflasken blev løftet op og ned mindst tre gange i minuttet. Han lyttede skam til hvad de sagde. Lilys stemme var ikke til at tage fejl af, så han gik ikke ind for at se hvem det var der pludselig snakkede. Han fortsatte med at drikke af flasken. De kolde øjne var fortsat rettet imod det sorte gardin der nærmest matchede hans øjenfarve..
Gæst- Gæst
"Det er virkelig lige meget, jeg tog bare nogle følelser for nære. Det er min egen skyld, jeg skulle ikke have prøvet at komme her og ændre fremtiden. Han skulle bare have mødt Tessa, og blive forelsket som han blev i fremtiden.. Jeg ødelagde min chance, undskyld jeg.. Ved ikke hvad der går af mig ligenu. Trist men sandt er han sikkert også bedre tjent uden en irriterende svag dæmon ved sin side." Mikayla trak på skuldren og gik et par skridt over imod køkkenet. "Kærlighed får en til at gøre de skøreste ting, jeg ville ikke gøre ham vred. Men det er så nemt at skade dem man elsker uden endelig at ville sårer dem.." Mikayla sukkede tungt og ændrede kurs overimod hoveddøren. "Fortæl ham han ikke behøver at tænke på mig mere." Hun lod ikke hånene eller noget, hun lød bare fortvivlet og måske en anelse såret.. Den yndige hånd lagde sig på dørhåndtaget, hun var ikke sikker på om hun overhovedet ønskede at gå..
Gæst- Gæst
"Men hør nu Miky, jeg har aldrig set min herre så glad som når han er sammen med dig, hvis du går så.." mere nåede hun ikke at sige før, hun nærmest havde hoppet op af sofaen af bare forskrækkelse, da River forhindrede Mikayla i at gå, ved at hamre hånden ind i døren så der ikke var den store sandsynlighed for at gå. "Bedre uden dig!? Du kan ikke bare komme her og blive så stor en del af mit liv, for derefter at sige jeg er bedre uden dig og bare smutte! Hvor vover du overhovedet at tænke sådan!" Selvom han forsøgte at være stærk kunne man sagtens høre at han var såret. Hans stemme var hæs og nærmest utydelig. De mørke øjne søgte dybt ind i hendes og veg ikke et eneste sekund fra dem. "Tror du virkelig bare at jeg kan.. jeg kan glemme dig? Du vil bare gå? Forlade mig så jeg mister dig? Du siger jeg skal stoppe med at tænke på dig, er det så her du skal have at vide at jeg aldrig stoppede med at tænke på imens du var væk?" Han havde det som om at han var ved at bryde sammen, hvilket var det der gjorde at han trak sig lidt længere tilbage, så ned i jorden så hun ikke skulle se de tåre der langsomt var ved at danne sig igen efter så mange år. Kroppen rystede, benene var ved at give efter under ham. Han hadede denne følelse så meget.. Hvorfor skulle han også komme til at holde af nogen igen? Som han selv havde sagt i så mange år, så endte det bare med at man mistede dem også ville man blive knust. Knust som et glas der var spredt i tusinde stykker. Lidt efter tog han sig sammen igen, så op på hende, stadig med de mørke øjne såret og halvvåde. "Du må ikke gå Miky, jeg vil ikke miste dig, det kan jeg ikke klare at gå igennem igen, ikke en gang til," Han kiggede hende i øjnene selvom han kunne mærke at han var ved at give efter igen. Hans krop rystede fortsat voldsomt, eller, det havde han som om at den gjorde, men i virkeligheden var det ikke andet end bare et par små rystelser. "Jeg beder dig, bliv her hos mig,"
Lily blev fortsat siddende på sofaen. Rivers ord gav hende på en underlig måde tåre i øjnene. Aldrig havde hun hørt sin herre sige sådan noget til nogen før. Aldrig havde hun set ham med tåre i øjnene og bare det at han virkede så skrøbelig lige nu, gjorde at hun bed sig selv i underlæben af skam over at hun havde troet at han var lavet af sten.. Forsigtigt løftede hun blikket, hun måtte indrømme at hun var meget nysgerrig for hvad Mikayla ville gøre. Ville hun virkelig gå fra ham?
Gæst- Gæst
"Jeg vil ikke gå, jeg har ikke lyst til at forlade dig.." Hendes stemme var svag og lidt forvrænget, hun gav ham et klemt og havde langtfra lyst til at give slip på ham. Det eneste var at Lily var der og så på dem, og det var nok det som gik hende til at give slip til sidst hvorefter hun kiggede River dybt ind i øjnene. Med et tog hun en dyb indånding.
"Jeg går ingen steder medmindre du har tænkt dig at smide mig ud af døren." Der kom en lille klang af sarkasme indover hendes stemme, og et skævt smil. Endelig ønskede hun bare han samlede hende op og smed hende ind i hans seng så de kunne fortsætte deres samtale privat..
Gæst- Gæst
Lily gjorde heller ikke andet end at ryste kærligt på hovedet, hvor hun derefter selv gik ind på sit værelse og lukkede døren.
River satte sig på fodenden af sengen, så op på Mikayla med et roligt og kærligt blik. "Hør jeg.. jeg undskylder at jeg overeagerede sådan før," Han kiggede flovt ned i jorden, eftersom han ikke var van til at undskylde..
Gæst- Gæst
"Du skal ikke undskylde, altså jeg føler mig som en idiot bare at lade ham gøre mig bange." Stille og roligt lod hun sin hånd kører igennem sit hår, med øjnene rettet imod hans hele tiden. "Vi er vel begge lige gode om det." Tilføjede hun så med et skævt svagt smil. Så gik hun hen imod ham, og greb fast i hans troldehår og tvang hans hoved til at kigge op på hende. Selvfølgelig var det ikke hendes mening hvis det gjorde ondt, og prøvede da heller ikke at gøre det på en hård måde. Det var mere for at drille dominere ham til at se hende i øjnene. Så klappede hun ham på kinden med den anden hånd, imens hun lagde hovedet lidt på skrå. Det sarkastiske smil voksede mere og mere på hendes læber, selvfølgelig gjorde det jo det?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tror du drømmer, siden du håber på at få et lille kys måske huh?" Sagde hun og hævede på et drillende bryn. "Ja som om jeg rydder noget op, du kvinden i forholdet det dig som rydder op imens jeg slapper af." Hendes drilske stemme var ikke til at tage fejl af hun gik lidt rundt, og lignede en som bare gik og slappede af. Men så slog hun til endelig kun for at drille ham på den måde hun altid gjorde, og altid ville gøre. Hun sprang på ham og fik ham til at ligge helt ned, med en hånd. Hun havde sine ben spredt ved hans hofte, så hun sad på sengens kant uden at vælte. Den perfekte balance. Det selvsikre smil og det drilske blik lagde noget over hendes charme som hun altid udstrålede.
"Men ja du har ret, du ejer mig ikke. Det er der ingen der gør." Og det gjorde Zero da slet ikke! Aldrig i livet om hun ville være nogens lille slave! Aldrig!
Gæst- Gæst
"Nej, det ved jeg, der er ingen som ejer den uskyldige lille engel," Han stak underlæben drillende ud for at lave et uskyldigt ansigt, mest af alt for at lægge ekstra tryk på det og for at drille hende endnu mere. Den blev dog hurtigt erstattet med et drillende og varmt grin fra hans fangende stemme. "Og, er der heller aldrig nogen som kommer til at eje dig du kære?". Han havde overvejet at flytte sig, men orkede ikke.
Gæst- Gæst
"Hvis jeg er en uskyldig engel så siger min adfærd noget andet." Hun hentydede til den måde hun åd på, hvordan hun narrede mænd. Og når nogle satte deres hænder på hende, så fik de hvad de fortjente. En ting var sikkert man glemte aldrig sit første drab, det var en af de ting i verden man aldrig ville glemme.
"Må jeg være fri, jeg er Mikayla Thunder ingen kan kontrollere mig." Svarede hun lidt flabet men hun mente det skam, så satte hun sig op, så hun blot sad ovenpå ham. Så klappede hun kort i sine hænder inden det skæve lumske smil bredte sig ud på hendes læber. Ganske kort bed hun sig i læben og bøjede sig så kort indover ham og kyssede hans pande blidt, og lod sin ene hånd kærtegne hans ene arm. Så trak hun sine læber fra hans pande og kiggede ham dybt i øjnene. Hendes næsetip ramte hans, imens hun kunne fornemme hans ånde imod hendes hud. Hun lagde hendes hånd på hans kind og nussede den lidt, uden at vide at tanken om hun elskede ham blev sendt lige ind til ham som et minde. Godt nok ramte den hende samtidigt med, det føltes mærkeligt men mere bed hun ikke i det. Hvor skulle hun vide fra at
Gæst- Gæst
Sætningen jeg elsker dig, kom pludselig springende ind i hans tanker.. Det overraskede ham at det ikke var kommet ud af Miky's læber, de havde været helt stille hele forløbet, trods alt holdt han på en måde øje med dem.. Det var et mysterium han ikke kunne løse.. Til sidst lod han det ligge.. Den drillende og udfordrende aura kom igen og inden længe ville Mikayla finde sig selv under River. Inden hun nåede at sige noget til det, placerede han sine læber på hendes og afbrød hende helt. En af hans hænder nussede hendes hofte med rolige bevægelser.. Lidt efter adskilte han og så hende i øjnene.. Det var som om det varede sådan i en evighed. Hendes øjne begravet i hans.. Langsomt lænede han sig hen imod hendes øre, lod hans varme ånde drille hendes øre. "Jeg elsker dig Miky," hviskede han blidt med en stemme så varm og kriblende..
Gæst- Gæst
Et smil blomstede langsomt på hendes rosenrøde læber, samt spredte sig en svag rødmen over hendes kinder i et lille svagt lag. Dog for at River ikke skulle nå at se det, løftede hun sit hoved op for sengen og plantede sine læber op på hans igen. Et sus kom igennem hende da hans kolde læber endnu engang smeltede sammen med hendes, et fantastisk sus som hun elskede. Det kildrede kort i hendes mave ligesom om at sommerfugle baskede rundt derinde.. Mikayla lagde sine arme om nakken på River og foldede sine hænder sammen som at signalere at hun ikke havde tænkt sig at slippe ham.
"Jeg elsker virkelig også dig." Sagde hun med en forførrende hvisken imod hans læber inden hun kyssede dem igen, fyldt med følelser. Det var langtid siden hun havde givet nogle et kys med den form for følelser før.. Og hun havde da aldrig troet at hun skulle give sådan et væk igen, og hun nød det stadigvæk mere end noget andet. Så svingede hun sig om så hun endnu engang lagde øverst. Der slap hun grebet om hans hals for at kører hånden igennem sit hår, imens den anden hånd skubbede ham ned i sengen igen. Mikayla lavede et drillende spil med hendes øjne, og lod tillod sig at tage hans trøje af. Selvfølelig tillod hun sig det, hun var jo manden i forholdet! Mikayla smed den ned på gulvet og kyssede ham fra navlen og op til hans krageben hvor hun lettede blikket op kiggede ham op i øjnene helt uskyldigt inden hun kyssede hans krageben igen. Så kyssede hun hans halslinje og op til hans ører som hun nappede blidt samt drillende. Derpå kyssede hun hans læber ømt, men stadigvæk fyldt med følelser. Hun havde et eller andet med River i baroverkrop, og sådan ville det nok altid være. Det var endelig ikke fordi at hun var sådan totalt "min kæreste skal have den pæneste krop." Hun ja, synes bare hun havde flere muligheder for at kysse ham når han ikke havde sin trøje på. Desuden havde han ikke nogen regler om at hun ikke måtte tage hans trøje af, og selv hvis han havde. Så havde hun nok gjort det alligevel på et eller andet tidspunkt, for hvis sandheden skulle frem. Så havde hun jo gjort det før, og det havde han intet sagt til.
Gæst- Gæst
"Du en bisse," hviskede han imod hendes læber. Stemmen var drilsk og kærlig. "Hvem har givet dig magten her i huset til bare at tage min trøje af og vende os rundt?" Deres læber var ikke mere end en centimeter fra hinanden.. Han elskede at han kunne mærke hendes ånde nær hans læber.. Dog gav han hende ikke tid til at svare, før han plantede sine læber på hendes hals og kørte dem drillende op og ned, samtidig med at hånden på ryggen også kørte op og ned med blide bevægelser.
En pludselig banken på døren fik ham helt ud af sine tanker, nysgerrigt kiggede han derhen imod, men han overvejede af en eller anden grund bare at lade den være lukket. Kunne det ikke gemmes til senere? Han ønskede bare at være ved Mikayla.. "Jeg lader som ingenting," hviskede han blidt imod hendes øre og fortsatte derefter med at kysse hendes hals.. Det blev dog ved med at banke på døren..
Gæst- Gæst
"Jeg har givet mig den ret." Svarede hun så endelig lidt forsinket men hun havde været optaget af noget andet, ham ligepræcis! Hun hviskede det i hans ører, med sin forførrende stemme.. Hun bed ham kort i øreflippen inden hun kyssede hans hals, og bed lidt i den for at drille vampyren. Så vandrede hun sit ansigt op og kyssede hans perfekte læber igen. Og som om de ikke kun have blevet ved med det indtil en af dem skulle ud og jage? Sikkert jo, ingen skulle forstyrer dem ligenu. De var som rovdyr, man forstyrede ikke rovdyr i noget som helt vel? Nej lige præcis.
Mikayla sikrede sig River blev liggende ved at tage fast i hans hår igen og tvinge ham helt ned igen, hun kiggede ham kort i øjnene med det mest drillende blik i de blå øjne.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» The Dead is Rising agian.// Beth Andrew Spencer.//
» Cold Winds are Rising, and Destiny Calls//Skylar//
» All about us -River-
» You -River-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine