Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The shadows wind is rising//sean// EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
The shadows wind is rising//sean// EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The shadows wind is rising//sean// EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
The shadows wind is rising//sean// EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
The shadows wind is rising//sean// EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
The shadows wind is rising//sean// EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
The shadows wind is rising//sean// EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
The shadows wind is rising//sean// EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The shadows wind is rising//sean// EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Lori
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Lenore
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Celenia
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Genevira
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Renata
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Jake
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Madelena Gray
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Katrina
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 
Sasha
The shadows wind is rising//sean// Voteba13The shadows wind is rising//sean// Voteba14The shadows wind is rising//sean// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

The shadows wind is rising//sean//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 23:18

S kroen hvor clane begynde
V regn og torden
O en masede folk der sider og drikker
Tid lidt over aften
Arason sad for sig selv nede i et hjørne af kroen han havde
hans fars tøj på som han havde fået sammen med et brev hvor der blive fortællet om
ham han havde altid regnte med at hans far ikke havde været en morder
men sådan var det hans fars naven var Arahorn han sukkede i det han sætte sig godt til række med hans fars dragt han kiget op da han så døren gå op hvor der komme et vel kende ansigt ind
han kiget på ham i det han gemte hans brev bage hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 17:17

Møde. Han var blevet kaldt til et hastemøde. Han sukkede svagt, ja, han havde vel heller ikke så meget andet at tage sig til, vel?
Denne kolde aften havde han nogle mørke jeans på og en sort jakke. da han trådte ind i kroen, lynede han ned og afslørede en hvid skjorte, der var knappet op, oppe ved halsen. Han havde ingen ide om hvad der skulle til at ske.
Han lod hånden glide gennem håret, for at fjerne den værste regn. Endnu et tordenbrag rungede gennem byen.
Han så sig omkring og smilte svagt da han opdagede Arason, som så ud til at være bedre tilpas...Mente han da.
Han gik direkte over til ham og satte sig i stolen foran ham.
"Jamen godaften"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 17:32

//foresten hvis jeg sender billder til dig vil du så gøre sådan at man kan se de billder inde på min profil som jeg sender//
Arason kiget op da sean talte til ham imens han svarde ham
"godaften til dig også hvad bringer dig her til" svarde han og
klemte hans hånd om hans egne brev han havde fundet ude foran hans kærstes
hus hvor han boede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 17:42

//Ah, vil lige forstå det rigtig, presser du dit brev ind i hånden på Sean eller...?
Og du kan selv sætte dem ind, du skal bare bruge adressen, altså linket, til billedet og så bruge [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] på hver sin side af linket...hvis du forstår? Oo//

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 17:47

//nej han gemmer den for ham imens han selv kleme om den på rygen men nej kan stadig ikke forstå hvordan man gør med bilder((

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 18:00

//Okay...så forstår jeg bedre^^
Okay...jamen så kan jeg godt hjælpe dig. Kan desværre ikke rigtig forklare det bedre //

Sean så på ham med et lille smil.
"en af mine mænd så dig gå herhen. Jeg fandt det som en...god ting, lige hurtigt og fange dig. Har ikke hørt fra dig i noget tid, som du advarede om. en kvinde...nej, faktisk to, leder efter dig. Den ene hed vist julianne...Den anden hedder Nille, som frygter du har sat en dusør på hende..." han smilte lidt og holdt inde, inden han fik sagt for meget.
"...der ud over er jeg bare generelt interesseret i hvordan du har det og om du snart indtager din rolle som leder igen? sidst bad du mig jo om at overtage rollen for lidt tid, mens du fik styr på dit nye liv...Og hvordan går det enlig?" han ville gerne beklage hvis der var for mange spørgsmål. Men han var presset i tid og havde higet efter svar på disse ting.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:07

"jeg har ikke sat en dusør på nille men der er en der
vil gi en masede penge for hendes død og julianne har jeg fornyliget talt med" svarde han og holdt en pause for at få luft før han forsætte "og jeg fandt det her brev det fortæller om en clan min far havde lavet ved du noget om den" svarde han og kiget på ham imens han vente på hans svar tog han brevet frem og rækket ham det "her er brevet dit naven er hvis nævnte i det breve"//ok tak sender billder over pm//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 20:26

Han nikkede let. Så havde Nille taget fejl...Men det betød heller ikke så meget. Han så studerende på Arason, da han nævnte en gammel klan og et brev. Han tog imod brevet, åbnede det og læste det.
Det undrede ham lidt at de havde nævnt ham. Men det undrede ham heller ikke.Han smilte svagt og rakte ham brevet igen.
"sikke en overraskelse...Så de eksistere stadig? troede de var forsvundet..." svarede han en smule tænksomt. så så han alvorligt på arason.
"så du er efterkommer...Jaja. Det skal nok blive sjovt. Men spørgsmålet er måske mere hvad vi skal stille op med det. vil du jage dette gamle spøgelse og hjælpe klanen med at genopstå, eller vil du fortsætte den klan du har? Eller måske slå dem sammen?" spurgte han

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:36

"det ved jeg ikke i nu men kendet du min Far Arahorn så"
spurgte Arason om i det han kiget på ham han håbede inderliget
at han havde kende hans far han havde aldrig fåede noget og vide om ham og hans
far det var mærkligte for ham at den clan havde været hans far og han var en af stifterne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 20:39

Han så tøvende på Arason. Hvor meget skulle han fortælle?
Ja, han var dæmon, han havde levet længe og havde også mødt Arasons far...Mødt, men måske heller ikke mere end det. de havde jo arbejdet inden for det samme...
Han nikkede svagt.
"Åbenbart. Jeg har mødt ham...Dengang han var. vi arbejdede inden for det samme." svarede han let. han fornemmede arason havde...nogle små ting, med sin far, som han gerne ville have på det rene eller vide. derfor snakkede han ikke videre, men så lidt på ham.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 20:43

"vil du fortælle mig historien det står der nemlige ikke i brevet"
svarde han og kiget på ham med et smil han håbede han
kunne svare nogen af spørgsmålene der plagede ham han kiget på
ham og vente spændt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 20:57

Han så lidt på ham og nikkede så.
"Nuvel...Jeg kan ikke huske tiden. Tingene glider lidt sammen. Men jeg kan huske jeg havde nogle problemer. Jeg havde ikke samme magt den gang, som jeg forestiller mig jeg har nu...." han smilte lidt og gik så videre
"...Jeg var blevet fanget mellem to gamle klaner, der ikke længere eksistere. Jeg arbejdede for dem begge, men de forstod ikke min frihed og troede jeg var spion. Hvilket jeg på en måde også var...og hvem går man til når man har problemer? en med magten til at gøre noget ved det. Din far og hans klan hjalp mig ud af det og udraderede helt den ene klan. Til gengæld stod jeg i gæld til ham og gjorde mange små ting for ham...Lærte nogle fif og samlede mig lidt magt under hans vinge...Nuvel, han fik denne store ide, om at skabe den ultimative klan. en klan, der var en samling af de bedste smuglere og mordere, at gøre folk afhængige af dem...Og han mødtes med nogle andre klanledere. Du kender måske historien, den er kort ridset op i brevet.
Det var det rene manipulation. Brevet taler desværre sandt. Han dræbte for magten. for den ultimative klan. Men han gjorde det godt...Han var mit forbillede dengang." sean smilte lidt ved minderne
"...Jeg hjalp ham lidt, men rejste så videre. Senere hørte jeg at klanen var sunket lidt i sig selv igen, med Arahorns død. Men nu ser det ud til den har en chance for at fortsætte...Den klan har gjort mange ting, nogle ældre folk husker den måske stadig, eller folk der lever evigt som jeg...Men resten har nok glemt den. Det gør det muligt at give den lige det ry du ønsker...Hvis du genoptager den" svarede han.
Det var den eneste historie han rigtig kendte.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 21:07

"så du ved ikke hvordan min far døde" svarde han og
kiget lidt skufte på sean han havde håbet at han kunne få svare sådan at han aldrig behøvet at lede efter de svar igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 21:10

//Skal jeg bare finde på noget, eller har du en ide om hvordan Arahorn skulle være død?//

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 21:12

//bare finde på noet men hans mor skal også være med i den de døde nemlige sammen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 21:22

//Okay//

Sean slog klik med tungen en enkelt gang. Han så tænksom ud at øjeblik.
"Jeg var der ikke da det skete" svarede han så og trak lidt på skuldrene.
"Jeg havde kun svag kontakt med din far, siden jeg rejste. Da jeg kom tilbage, lærte jeg historierne. Lederen af the shadow wind var død, sammen med sin kone. åh ja, han havde haft tid nok til at skaffe sig lidt familie. Han var lederen af den tids største klan. De havde mange fjender, ligesom de havde venner og allierede. Personligt tror jeg det var en sammensværgelse. to klaner mistede deres ledere og det var der sikkert nogen der var sure over. rygterne lød på alt fra giftmord, vil det vildeste blodbad...Men der er en ting der virkede mere sandsynlig end andre. Magi. En forbandelse. Den skulle efter sigende have gjort ham gammel på bare en uge, svag og skrøbelig. I løbet af nat skulle nogle snigmordere havde listet sig ind og taget livet af ham. en mand fortalte at han havde hørt en kvindes skrig samme nat. Måske blev de set af din mor, måske ikke. de døde i hvert fald begge." han så lidt på Arason, hævede så sine hænder
"Det er alt jeg ved. Jeg ved ikke om det er sandheden, men det er nok det tætteste du kommer på den. De fleste fra dengang er døde. Og det er morderne sikkert også."

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 21:28

han lytte intrseart til det han sagde han ville ikke sigde noget
ellers "ved du hvor min fars clan leder tøj er" svarde han til sisdte da han havde viste at de var døde men han var blivet opdraget på en borg sammen med julianne i byen han kiget på Sean "kender du en kur til at miste min vampyr ting"
i det han kiget op på ham han havde tørte sine øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 21:38

Han smilte svagt. Selv om han ikke kendte meget itl denne mand, havde han alligevel vundet hans respekt. han nød at tale med ham.
"Jeg ved ikke hvor din fars ting er. De mest skattede ejendomme blev begravet med personen dengang. Og jeg kender ingen kur på vampyrisme...Måske en mægtig troldmand eller andre ritualer kan gøre det, men..." han trak på skuldrene. han havde mødt mange vampyrer der ikke ville være vampyrer, men han havde aldrig hørt om at sådan en kur faktisk skulle findes. Måske var det værd at søge noget dybere i...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Tirs 4 Dec 2012 - 21:56

han nikkede til sean for at vise at han havde høret det
han kiget på sean i det han tog en tår af hans øl//undskyld for the korte indlæg har ikke så meget krea lide nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Tirs 4 Dec 2012 - 22:07

//det går nok//

Han trak lidt på den ene skulder og lod blikket glide ud over folkene på kroen. men de virkede alle fuldstændige ligeglad med den samtale der skete lige for næsen af dem. så kiggede han på Arason igen.
"Nå...Men hvad gør du så?" spurgte han
"Genopbygger din fars klan eller forblive leder af denne?"

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 20:50

han sad og tænket lidt over det han havde sagt "at genopbygge min fars clan
men vil stadig ha the shadow clan så vis vi sætter dem sammen er der ingen regler længre næsten" svarde han og nikkede til ham "er du stadig med siden min far havde arbejde sammen med dig vil du forsætte det" sagde han og kiget på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Ons 5 Dec 2012 - 20:52

Han så lidt på ham. Han havde svært ved at gennemskue hvad dette enlig ville betyde.
"Hvis vi arbejder sammen...så du er leder af begge eller hvad?" spurgte han neutralt, uden at vise hvad han enlig tænkte om ideen...endnu.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 20:55

"ja eller du kan blive leder over the shadow clan" svarde han
og sendte ham et smil "blive min far enlig kaldet the shadow "
spurgte han nerutralt om han ville meget gerne vide og også hvordan han fik
det hvis Sean viste det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sean Ons 5 Dec 2012 - 20:57

Han lænede sig tænkende tilbage mens han tænkte over det. Han ledte allerede over en del mænd, at være leder over sin egen klan ville give ham ny efjender...men også nye muligheder. og det var i hvert fald noget der kunne give...spænding, i hans hverdag. Han nikkede svagt.
"okay. Det siger vi. jeg overtager The shadow clan. Du genoprejser the shadow wind" smilte han og lænede sig lidt frem igen, mens han hvilede hovedet i sine hænder. Han så lidt Arason.
"Din far blev kaldt mange ting" svarede han.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:03

"hvad kende du ham som" svarde Arason og kiget med fornyet intrese på
Sean det var ikke til og forstå at hans Far og Sean havde kendt hianden
han tænket tilbage på hvad folk havde kald ham nå han var sammen med hans far the shadows son

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The shadows wind is rising//sean// Empty Sv: The shadows wind is rising//sean//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum