Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Why are you so nervous? //Alina//
Side 1 af 1
Why are you so nervous? //Alina//
Tid: 16.32
Sted: Parken
Påklædning: En lys skjorte og et par Jeans, en halskæde om halsen og en lille ring.
Mathemthes sad og nød udsigten oppe fra træet, han kunne godt lide at komme her i parken, der var altid så fredfyldt og stille. Hans blik lå på en frø som hoppede ned i i søen, da han hørte en ukendt lyd. Mathemthes drejede sit ansigt og kiggede mod lyden, det var en ung kvinde, nok omkring 18 år. Hendes lang brune hår bølgede en smule i vinden, han bar ikke sikker på om hun havde set ham, men han ville ikke forskrække hende, så han lod sig dumpe ned fra træet, og smilede venligt til hende. Der var nok et par meter i mellem dem.
"Godeftermiddag" sagde han med en blød men os lidt lys stemme. Han lagde sit ansigt i venlige folder.
Sted: Parken
Påklædning: En lys skjorte og et par Jeans, en halskæde om halsen og en lille ring.
Mathemthes sad og nød udsigten oppe fra træet, han kunne godt lide at komme her i parken, der var altid så fredfyldt og stille. Hans blik lå på en frø som hoppede ned i i søen, da han hørte en ukendt lyd. Mathemthes drejede sit ansigt og kiggede mod lyden, det var en ung kvinde, nok omkring 18 år. Hendes lang brune hår bølgede en smule i vinden, han bar ikke sikker på om hun havde set ham, men han ville ikke forskrække hende, så han lod sig dumpe ned fra træet, og smilede venligt til hende. Der var nok et par meter i mellem dem.
"Godeftermiddag" sagde han med en blød men os lidt lys stemme. Han lagde sit ansigt i venlige folder.
Gæst- Gæst
Sv: Why are you so nervous? //Alina//
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Alina stod tæt på en sø, der lå i parken, der stod nogen træ om den, hun sad op at det ene og så ud over søen, en frø hoppede i og fik hende til at smile, fordi den minde hen om da hun var lille og legede med sin bror ved en sø mens de legede med frøer. hun så en der hoppede ned fra træet over for hende der var ikke langt mellem dem, han så venlig nok ud og så var han også høflig da han også snakkede til hende hun blev med det samme nervøs da han sagde godeftermiddag til hende selv om det var noget de fleste måske gjorde, "... Godeftermiddag" Sagde hun dog ikke uden at lyde nervøs mens hun sagde det. Alina rejste sig op og så lidt på ham, hendes ene hånd satte sig med det samme dybt i lomme på hendes jeans mens den andet pillede ved hendes ærme mens hendes øje var rettede mod ham, det var svært ikke at høre at hans stemme var blød mens han snakkede, på en måde beroligede det hende lidt.
Alina stod tæt på en sø, der lå i parken, der stod nogen træ om den, hun sad op at det ene og så ud over søen, en frø hoppede i og fik hende til at smile, fordi den minde hen om da hun var lille og legede med sin bror ved en sø mens de legede med frøer. hun så en der hoppede ned fra træet over for hende der var ikke langt mellem dem, han så venlig nok ud og så var han også høflig da han også snakkede til hende hun blev med det samme nervøs da han sagde godeftermiddag til hende selv om det var noget de fleste måske gjorde, "... Godeftermiddag" Sagde hun dog ikke uden at lyde nervøs mens hun sagde det. Alina rejste sig op og så lidt på ham, hendes ene hånd satte sig med det samme dybt i lomme på hendes jeans mens den andet pillede ved hendes ærme mens hendes øje var rettede mod ham, det var svært ikke at høre at hans stemme var blød mens han snakkede, på en måde beroligede det hende lidt.
Gæst- Gæst
"Hvad laver sådan en skønhed et sted som her?" Spurgte han og tog et skridt tættere på hende, hun så ikke synderligt nervøs ud, men alligevel anede han en smule da han gik tættere, han smilede bredt og sagde så "mit navn er Mathemthes, bare kald mig Math, jeg er ikke ude på at gøre dig noget, bare rolig jeg er bare en nysgerrig sjæl"
Han lagde mærke til frøen som svømmede ude i søen, var hoppede op på breden igen.
Han lod sit blik mødes med hendes, så de havde øjenkontakt, hun havde smukke øjne.
Han lagde mærke til frøen som svømmede ude i søen, var hoppede op på breden igen.
Han lod sit blik mødes med hendes, så de havde øjenkontakt, hun havde smukke øjne.
Gæst- Gæst
Hun så på ham mere overrasket og det han sagde ind at han over hoved snakkede til hende, "... Jeg sad bar og tænkte lidt, hvad laver du her ude?" spurgte hun, da han kom tætter på gik hun bag ud, hun viste nok at det var dumt hvis hun vil være venner med ham men hun var bare ikke lige i det sted hvor hun rent faktisk troede hun kunne blive det, og hendes hoved slå over i alarm mode, den vil have hende til og løbe væk eller gemme sig, men hun bliv stående hvor hun var og så bare på ham mens hun lå hoved på skrå som tegn på hun lyttede, hun så op på hans ansigt fik øjenkontakt med ham, hans øjne var pæne, men hun var dog stadig ikke helt tryk ved ham, " mit er Alina, hyggeligt at møde dig Math," sagde hun og nikkede blot tid det sidste han sagde du hun ikke helt stollede på ham til at tro det.
Gæst- Gæst
Han lagde mærke til hvordan hun gik tilbage, hvordan hun virkede en smule skræmt. Han kunne nu godt forstå det, det var ikke tit man bare sådan blev stoppet op af en fremmede, især da han ikke i nu havde sagt hvad han ville. Han duftede og var nu sikker i sin sag, hun var en varulv.
"Det er et sødt navn, og du behøver skam ikke at lyve, jeg ved godt du lige nu ikke føler dig særlig tryk, så jeg tror ikke du syntes det hyggeligt at møde mig, men høflighed er altid godt, og får at svare på dit spørgsmål, så var jeg her nede for at nyde naturen og måske møde en venlig sjæl"
Han lod hende tænke over hvad han havde sagt og forsatte så "du er en varulv ik?" Da han havde spurgt satte han sig ned og kiggede på hende med et lettere grin på munden.
"Det er et sødt navn, og du behøver skam ikke at lyve, jeg ved godt du lige nu ikke føler dig særlig tryk, så jeg tror ikke du syntes det hyggeligt at møde mig, men høflighed er altid godt, og får at svare på dit spørgsmål, så var jeg her nede for at nyde naturen og måske møde en venlig sjæl"
Han lod hende tænke over hvad han havde sagt og forsatte så "du er en varulv ik?" Da han havde spurgt satte han sig ned og kiggede på hende med et lettere grin på munden.
Gæst- Gæst
hun så på ham og fik det letter dårligt over at lyve for ham, hun så lidt ned og før hun længde sig tilbage op af det træ der var bag hende, hun så op på ham igen, "Undskyld, jeg er bare ikke god til at bind mig til nye ansigter eller at stole på dem. "Sagde hun og så kort ud over søen hvor frøen igen svømmede rund, hun sukkede og satte sig, hun var ikke venlig mod ham selv om han var søde mod hende, det var ikke pænt af hende. Alina kunne ikke helt finde ud af om hun, ikke bare skulle droppe det men hun kunne nok ikke. "Så det ikke mig du skal møde, for jeg er ikke just venlig mod dig," sagde hun og så hen på ham, hun snuste ind og en duft af dæmon.
Hun så på ham da han spurgt om hun var varulv, og svarede så, " jo det er jeg, er du ikke dæmon?" spurgte hun og smilet lidt.
Hun så på ham da han spurgt om hun var varulv, og svarede så, " jo det er jeg, er du ikke dæmon?" spurgte hun og smilet lidt.
Gæst- Gæst
Math smilede bare og svarede så "jeg kender godt det med at have svært ved at binde sig til andre, jeg har selv haft det sådan, det var ikke sjovt" han havde lagt sine hænder i sit skød og forsatte "jeg syntes nu du virker meget venlig? Indtil videre har du kun stukket mig en lille hvid løgn, hvilket vi alle sammen gør, så du har ihvertfald ikke gjort mig ondt..." Han prøvede at få øjenkontakt med hende, da det typisk hjalp med at få folk til at løsne sig op "jo jeg er en dæmon, det ikke noget jeg er stolt af men sådan er jeg nu bare..."
Gæst- Gæst
hun så mod ham, det var rigtigt nok at andre også kunne det men hun troede ikke det var på samme måde som hende. hun lå håret før hun sagde. "Nej det er ikke sjovt, jeg har ikke mødt en der har prøvet det før." Sagde hun og så mod ham uden at se ham ind i øjnene, "Så ved jeg ikke hvad jeg har gjort for at du mener det om mig, du har ret i det med den hvid løgn og ikke har gjort dig ondt, i nu." sagde hun men det sidst mumlede hun i sted, for at han ikke skulle høre det men vist ikke om han gjorde det alligevel, hun løftede hoved og de fik øjnekontakt igen, "Jeg er just heller ikke stolt af at være varulv," sagde hun og prøvede at smile til ham men hun var stadig nervøs og usikker.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Mmmm.. - Alina
» Alina// et nyt møde
» Sure, have a seat (Alina)
» Lets kill the beat. -Alina-
» Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.
» Alina// et nyt møde
» Sure, have a seat (Alina)
» Lets kill the beat. -Alina-
» Fravær ~ Raven, Alexa, Alina og Eliza C.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth