Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
I was just thinking about you - Caroline & Andrea
Side 1 af 2 • 1, 2
I was just thinking about you - Caroline & Andrea
Omgivelser: De sædvanlige, udover en lugt af varulv.
Vejr: Det er køligt og solen er dækket væk af skyer.
Tid: 14.35
Nicolas havde kun kendt til hans hus i et par dage, og siden det var temmelig stort var han stadig ved at vænne sig til det. Han sad i en lille dagligstue og læste i en bog, men det interesserede ham ikke, hvilket var mærkeligt fordi han altid havde syntes godt om bøger, men lige pludselig interesserede det ham ikke længere. Han havde gået og tænkt på Caroline de seneste dage, han havde forsøgt at komme på hvor han havde set hende, for han var sikker på han havde set hende før. Det var også det han tænkte på nu, og så lige pludselig slog det ham. Den aften hvor han havde fået noget blod som havde påvirket ham. Han havde set en blond kvinde, og senere havde nogle mænd sagt noget om en kvinde kaldet Caroline. Det måtte være hende. Han gik hen og satte bogen på plads og gik nedenunder. Han tog en lang frakke på og tog fat i håndtaget og åbnede døren.
Sidst rettet af Nicolas Man 2 Dec 2013 - 21:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: I was just thinking about you - Caroline & Andrea
"Hej." Sagde hun for at der ikke skulle være en akavet stilhed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvem jeg er. Nic, jeg er din kæreste. Faktisk er jeg din forlovede." Svarede hun ham, hendes øjne talte sandheden. Han var den eneste som var istand til at læse hende helt hvis han virkelig ønskede det. Hun løftede sin hånd op foran ham så han selv kunne se ringen for sine øjne. Nu måtte hun bare vente og se hvad han ville sige til det, ville han overhovedet tro på hende?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg elsker dig så højt! Men helt seriøst, dit hus stinker af hund." Sagde hun og det sidste var sarkastisk men rigtig nok. Caroline skubbede dog tanken væk igen om stanken af hund, og kyssede ham igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok finde hende og tvinge hende til at gøre noget så du husker helt. Det lover jeg, og jeg kan måske tvinge dig til at blive her, hvis du skulle glemme. Så ved jeg hvor du er, jeg skal nok finde hende.." Svarede Caroline alvorligt, og ingen tvivl om at hun allerede havde haft en et par billeder af sig selv dræbe denne heks. Caroline vendte tilbage til Nicolas og kyssede ham hurtigt igen. "Jeg lover det." Tilføjede hun og lagde en hånd på hans kind. Nu var der sat mål for idag, og Caroline kunne gå i lyset så heksen havde ikke ligefrem hendes svaghed for lys at hænge hende på længere. Caroline kiggede Nicolas i øjnene.
"Du bliver her inde i dit hus, du gør intet dumt. Bare læs en bog drink noget kaffe, bare lad hver med at gør noget dumt. Jeg er snart tilbage." Sagde hun med sin evne så hun var sikker på at han ikke gik nogen steder, heller ikke hvis at han skulle glemme. Så ville tvangen stadigvæk virke, heldigvis. Caroline kyssede ham hurtigt inden hun forsvandt ud af døren i en fart.
Der var gået flere timer, Caroline ville have sværget at hun havde set på alle træerne i denne skov. Men hun havde ikke set noget til beskrivelse af det Nicolas sagde. Dog mærkede hun pludselig en smerte i sit hoved og førte hænderne op til hendes hoved. Hun skreg ikke men det gjorde ondt, hun havde været udsat for værre former for smerter.. Hun fik sig rejst op og kiggede om for at se hvem der havde været skyld i hendes hovedpine. En sort håret kvinde stod foran hende og kiggede på hende med vrede øjne.
"Du må være heksen." Sagde Caroline og hævede lidt på et bryn, imens hun betragede sin modstander med et hurtigt øjekast.
"Og du må være et geni." Svarede kvinden Caroline igen, og lagde armene overkors. Caroline fnøs.
"Fortæl mig hvordan man fjerner den forbandelse du lagde over Nicolas." Sagde Caroline bestemt, der var endelig ikke plads til et nej. Men et ja ville være for nemt at få ville det ikke? Kvinden begyndte dog blot at grine.
"Men han fortjener det, og du må indrømme at det er lidt sjovt at se folk lide." Svarede kvinden Caroline som om at hun kendte til alle de ting hun havde gjort, Caroline snerrede lidt.
"Jeg har virkelig ikke tid til din sarkasme." Sagde Caroline og løb hurtigt op foran heksen. "Fortæl mig hvordan jeg får ham fri for forbandelsen." Sagde hun med sin evne, nogle gange var det virkelig praktisk med den evne.
"Du skal torturer dem tilbage i ham, specielt du vil have en påvirkning på ham som ville gøre at han får lettere ved at komme til sig selv." Sagde heksen og vrissede bagefter.
"Nå jeg ser jeg ikke er den eneste med magi i ærmet." Tilføjede heksen så, men Caroline fnøs blot og rev hjertet ud på heksen.
"Nope det var du ikke. Hyggeligt at møde dig." Sagde Caroline så bare og begydte at gå tilbage af. Hun var lidt små nervøs, skulle hun torturer Nicolas.. Det kunne hun da ikke bare, eller kunne hun? Meget havde hun været udsat for men ikke at skade en af sine kære.. En start var vel at fortælle om hvad der var sket imellem hende og Kukiu og kysset imellem hende og Mikkel. Det ville vel vække en indre vrede og måske sorg.. Det måtte tiden vise.
Hun kom op til hans hus igen og gik indenfor. Et kort blik kiggede sig omkring for at få øje på Nicolas.
"Nic hvor er du?" Råbte hun og kiggede rundt efter ham. Hun vidste hvad der skulle gøres, og hun måtte gøre det. For hans egen skyld.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg fandt hende, dræbte hende og jeg ved kuren. Jeg er ikke glad for den, men det bliver den eneste udvej." Sagde hun stille og tog en dyb indånding. "Jeg er så ked af det som der kommer til at ske nu. Tilføjede hun og løb hen for at brække hans nakke. Hun lukkede sine øjne og tog en dyb indånding, Caroline var overhovedet ikke glad for dette. Hun trak ham med ned i hans egen fangekælder, hvor hun spændte ham fast med lænker så han ikke forsvarede sig selv på nogenmåde. Hun satte sig på en lille skammel foran ham og ventede på at han skulle åbne øjnene.. Men for at sætte skub i sagerne så gik hun hen og hentede en spand med vievand. Caroline stod og trippede kort inden hun så kastede vievandet på ham, hun kastede spanden væk fra sig bagefter. Hele hendes krop strittede imod hendes handlinger, men hendes hjerne vidste godt det var det bedste..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jo det er jeg desværre nød til, som sagt så er jeg ked af det. Men jeg ved du ville gøre det samme for mig." Svarede hun inden hun gik over til en trækiste. Hun åbede den og trak en sølvkniv op, og dyppede den i en lille flaske med vievand. Caroline gik tilbage til Nicolas og stak den lige ind i hans mave. Hun kunne mærke sig selv kæmpe imod men hun var selvstændig nok til at gøre det alligevel. Så trak hun den ud igen og satte bladet lidt i hans hud, inden hun så lod knivens spids skære hans hud lidt op. Caroline var ved at være god til det her, og vidste at når hun kom igang ville det ikke blive så svært for hende. Hun skulle bare lige vende sig til det.. Selvom det var svære nu når det var Nicolas.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld men jeg er nød til det. Jeg skal vække dine indre tanker." Svarede hun ham og stak så kniven i hans ene side, hun klemte sine øjne sammen.. Hun hadede det.
"Først skal du hører en lille historie.. Som din underbevisthed ikke bliver glad for. Fordi for ikke så længe siden så blev Kukiu og jeg fanget sammen, og vi blev fortryllet så jeg mistede min hukommelse i et par dage. Det eneste jeg kunne huske var ham, men som min bedste veninde.. Og ja min gamle flirt lignede ham på en prik.. Så jeg blev tiltrukket af ham.." Caroline så ham i øjnene, hun hadede at fortælle ham om den episode men måske kunne det gøre ham vred nok til at blive sig selv i lidt tid? "Vi kyssede og ja, og så videre. Du klog nok til at regne ud af der skete, men du må ikke tro at jeg ikke fortryder det for det gør jeg." Fortalte hun og trak kniven ud af hans side igen. Hun dyppede den i vievandet igen.
"Og da jeg troede du var død, kyssede jeg med en blandingsrace ved navn Mikkel. Den kan du så ikke hænge mig op på, men du har ret til at blive sur. Jeg troede du var død, og sørgede." Sagde hun så, hun trak kniven op af flasken og kiggede på Nicolas for at få en reaktion.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg følte ingenting det var ren distraktion for ikke at bryde sammen, men for at svare på dit spørgsmål. En måned." Svarede hun ham og stak endnu en engang kniven i hans side denne gang bare den anden side.
"Lad mig fortælle dig noget, jeg har haft mine følelser slået fra imellem tiden du har været væk. Sammen med en af mine største fjender blev jeg taget og tvunget til at deltage i nogles lille leg. Jeg kom ud men uden følelser. For jeg blev tortureret til at se min egen datters død om og om igen.." Bare ved at tænke tilbage på det var lige ved at knuse det, og det kunne høres i hendes stemme. Caroline trak kniven ud af ham igen, og rejste sig op.. Hun vendte ham ryggen og satte sig på hug ved kisten. Kort fjernede hun en tårer som havde bevæget sig ud hvor den ikke kunne bunde. Resten af dem blinkede hun væk hurtigt, men fik den sidste fjernet. Hun smed kniven fra sig i et lille vredesflip, mest fordi hun kom i tanke om Melissa.. Caroline måtte tage sig sammen, men det virkede ganke kort helt igennem umuligt for hende. Hun tog en dyb indånding og pustede hurtigt ud, inden hun rejste sig igen.
"Jo hurtigere du kommer tilbage jo bedre.. Jeg kan ikke fortsætte med at folk skiftes til at forlade mig." Sagde hun så, tydelig sorg i hendes stemme.. Inden hun kastede den væk og vendte sig imod ham. Der var ikke flere tårer at se, men han kendte hende nok til at vide at hun var ked af det. Hun tog kniven op og dyppede den endnu engang i vievand.
"Men lige nu har jeg brug for noget smerte til at få mine tanker væk." Hun ville blot se hvordan han reagerede på det, men hu vendte kniven om og stak sig selv så hårdt hun kunne i maven. Caroline gispede kort og faldt på knæ, hendes egen styrke imod sig selv.. Det gav et sus igennem hende, inden hun trak den ud og derpå smed den fra sig.. Smerte var en god afleder sommetider.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det godt at have dig tilbage.. Og.. Jeg er ked af alt." Han vidste jo godt hun mente det, håbede hun da. Det med Kukiu havde ikke været hendes skyld og det med Mikkel, det var jo endelig mest bare udnyttelse for at få selvskab. Caroline lukkede kort sine øjne i, og åndede så forsigtigt ud. Den stank af ulv var ikke så stærk hernede som ovenpå.
Caroline havde ikke lyst til at gå nogensteder, men det var måske godt for Nicolas at få lidt blod at styrke sig på.. Eftersom at Caroline havde tømt ham for ret meget blod.
"Jeg elsker dig så meget, du vover på nogensinde at forlade mig eller glemme mig igen!" Sagde hun og rejste sig lidt fra ham, dog kiggede hun stadigvæk ham i øjnene. Inden hun så kyssede ham.
Gæst- Gæst
//Rækkefølge: Andrea, Caroline, Nicolas.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ja jeg kan." Caroline havde ikke lugtet denne ulv før, udover i huset. Det var mærkeligt, det var ihvertfald ikke en hun havde mødt før, og Caroline havde mødt ret mange varulve. Nogle venligere end andre. Caroline samlede kniven op hun havde stukket i sig selv, kort var det som om den talte til hende.. Den rystede en enkel gang i hendes hånd inden hun smed den fra sig igen. Hun rystede let på hovedet af sig selv.
"Lad os gå op og tjekke det ud." Sagde hun så og begyndte at gå ovenpå. Caroline var glad for at Nicolas var tilbage igen. Virkelig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Angela, har fortalt mig om dig." Kom hun så med en hurtig bemærkning.
Gæst- Gæst
"Hvad har Angela sagt?" Spurgte hun lidt mistroisk, Andrea kunne både være skyldig men også uskyldig men hvem vidste om Andrea havde gjort Angela noget ondt?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Thinking... and drinking ~ Ventor
» Du må være Caroline. //Caroline//
» A journey - Andrea
» Oh, so it' is him? ~ Andrea & Noa ~
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata