Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Oh, so it' is him? ~ Andrea & Noa ~
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Oh, so it' is him? ~ Andrea & Noa ~
Tidspunkt: Halv 7. D. 29 Januar.
Vejr: Stille og roligt vejr, med en lille blæst en gang imellem.
Omgivelser: Personer, dyr og bygninger.
Påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Noah lod hans hånd glide igennem Andreas hår. Det var fyldigt, og han elskede at røre ved det. Hans blik faldte imod hendes øjne. Han elskede at kigge på hendes kastanjebrune, med grønne nuancer. Han pustede hende blidt i ansigtet, imens han smilede til hende. Der var intet bedre i verden, end at tilbringe tiden sammen med hans elskede Andrea. Han lod hans hånd glide ned omkring hendes kind, imens han nussede den blidt med hans tommelfinger. Han var ikke just den romantiske fyr i verden, men han forsøgte at være den fyr, hun gerne ville have. Han havde tit tænkt på, om han skulle fri til hende, men han ville ikke tage imod et afslag. Slet ikke fra den person han elskede allermest. Han kyssede hende hurtigt på hendes vidunderlige læber, og lod sig trække sig væk. Han lod langsomt hånden glide ned til hendes hænder, imens han flettede dem med hende. '' Jeg vil så gerne møde din familie. '' Han smilede til hende, inderst inde ville han gerne have hendes familie til at elske Andrea lige så højt som han elskede hende. Han ville også gerne lære hendes familie at kende, så han måske havde nogle andre at tale med hende omkring.
Elena lå der hjemme, og hyggede sig med nussen omkring sig, med andre mennesker. Det måtte være skønt at være baby. Noah havde aldrig kunne huske sin egen barndom. Den var som slettet fra hans minder. Han ville gerne kende til den.
Gæst- Gæst
Sv: Oh, so it' is him? ~ Andrea & Noa ~
"Fint, men jeg advare dig min bror.. han kan være ret egocentreret." Så rystede hun lidt på hovedet i et kort grin. Selvfølgelig ville hun ikke lade noget galt ske, der var ingen som skulle ende op i slåskamp eller lignende. Andrea tog Noah med tilbage til gyderne hvor hun åbnede døren til Angelas hus. Dog for kun at se at hendes bror var hjemme.
"Hey." Sagde hun til Noa og tog Noah med indenfor, hvorefter hun lukkede døren for at sparer på varmen.
"Noa, det er Noah. Og Noah det er Noa." Hun grinede lidt for sig selv, og kiggede på hendes bror. Det var ret sjovt de faktisk hed det samme.. Men endnu svære for dem måske at finde rundt i hvem hun snakkede til.
Gæst- Gæst
"Hej," sagde han bare koldt og kiggede skiftevis på dem begge. "Hvem er han så og hvorfor præsentere du ham for mig?" Som sagt, Noa var ikke den sødeste personlighed, hans fortid havde ødelagt ham alt for groft. Efter lugten at dømme var manden foran ham en engel.. Noa foldede armene på kors over brystet. Hans blik var en smule koldt og ligegyldigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Andrea så på sin bror.
"Han ville bare møde dig okay? Derfor præsentere jeg dig for ham, rolig nu." Sagde hun kølligt, Andrea kunne skam være sød hvis det passede hende. Men man skulle ikke bedømme hende for hurtigt, hun kunne være ret så bitchy hvis det skulle komme til det punkt.
Gæst- Gæst
Noa var en lukket person, han ønskede ikke at tage folk ind, for derefter at lade dem dolke ham i ryggen med alt det han troede han elskede dem for... Lidt efter åbnede han øjnene igen og så skiftevis på dem. "Andrea, du bor jo også nærmest her, vis da bare din forlovede rundt,"
Selvom Noa ikke ville indrømme det, så.. var han også en smule jaloux. Inderst inde ønskede han vel bare at nogen kunne se på ham på den måde som Andrea så på sin forlovede.. Ikke at det nogensinde kom til at ske.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvornår kommer Angela hjem, hvis du altså ved det?" Hun hævede lidt på et bryn, inden hun så lagde armene overkors. Så gik hun lidt væk fra dem og tog flasken med whisky fra Angelas skab, og førte den op til sine læber. Hun havde ikke tænkt sig at drikke sig fuld eller noget, hun dog sig bare et par slurke man levede jo kun engang alligevel.
Gæst- Gæst
"Jeg ved det ikke, Angie kommer og går som det passer hende," svarede han til Andrea, der åbenbart forsøgte at køle ned ved at sluge whisky i sig.
*Det jo det jeg siger, jeg kan ikke andet end at skabe dårlige stemninger* tænkte han svagt for sig selv.
Hurtigt rejste han sig op, spændt i hele sin krop. "Nå øhm.. Hvor.. mødte i to hinanden?" Han kunne ligeså godt spørge, selvom det ikke rigtig interesserede ham..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
» When I last saw you... ~ Andrea
» So.. Maybe you need my help? ~Andrea~
» Disembodied - Andrea.
» I'm sorry, I don't remember - Andrea.
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth