Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
genforening - Caroline&kukiu
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Side 1 af 2 • 1, 2
genforening - Caroline&kukiu
T: kl 22:00
V: blæsende
O: få væsner.
P: lange bukser og en langærmede trøje og en jakke.. og naturligvis sko.
det blæste meget, det var som om vinden havde taget over og gjort aften mere brutal en den var i forvejen, Eliza var endelig kommet ud fra sin lejlighed, hun savnede sin søster og hun kunne mærke hun var bange og der var noget der plagede hende, så hun havde tænkt sig at finde Caroline hvor end hun gemte, sig, hun lod sit blik køre rundt i gaden for at se om hun kunne se sin gudesmukke søster, hun af hvad hun selv kunne se var hun der ikke, hun så ned.
Sidst rettet af Eliza Søn 8 Dec 2013 - 16:52, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: genforening - Caroline&kukiu
Alt var mærkeligt, det var som om verden vippede hende rundt. Nogle dage var gode, hvor andre var mindre gode. De seneste dage havde været gode nok, det var ikke det. Caroline savnede blot sin søster, var hun overhovedet stadig i live? Det skar Caroline i hjertet, bare tanken om at Eliza var død, for så havde hun for alvor mistet hele sin familie og den tanke var ikke til at bære. Men et smil kom på hendes læbe da hun fik øje på sin yndige søster længere nede af vejen, Caroline brugte sin fart til at løbe opforan Eliza.
"Det alt for længe siden jeg har set dig søs."
Gæst- Gæst
hun havde følt sig meget alene men det er nok mest fordi hun ikke har set sin søster eller sin elskede kuki i rigtig lang tid, men det ville hun lave om på hun ville se sin elskede snart det var et mål hvor han så end var, men hun var hos sin dejlige søster. ''hvordan har du det'' spurte hun..
Gæst- Gæst
"Altså jeg har det fint, det kunne være bedre men jeg har det fint." Sagde Caroline ærligt, der var gået noget tid side der var hent hende noget dårligt, så hun var i godt humør de senete par dage. Caroline lagde hovedet lidt på skrå. "Livet har givet mig et par udfordringer, men jeg er i live. Så jeg gennemførte dem, hvad med dig hvordan går det?" Spurgte Caroline med et varmt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kukiu så helt forfærdelig ud, hans overkrop var fuldt med blod, og det så virkelig ud til at hans bukser ville falde af ham hvis han gik noget mere, han var gået i flere timer uden at finde frem til den person som han søgte efter, han havde ikke set denne person i meget langt tid, og han synes at det var den helt rigtig person som skulle se ham en sidste gang enden han ville forlade denne verden, for han viste godt at der ikke ville gå særlig langt tid så ville hans øjne falde i og hans hjerte ville stoppe med at slå, han viste at han ikke måtte stoppe med at gå hvis han skulle nå frem til den pige han elsker allerhøjst.
han tog endnu lidt luft til i sine knuste lunger, der var ikke meget tilbage af ham, hans lunger var der kommet hul i og hans arme er brækket, og han krop var bare fuldt med blod, han kunne meget svagt lugte noget, men hvad det var kunne han ikke tænkte sig til, hans hjerne fuckede helt op i hans system, han faldt om på jorden og fik lukkede sine øjne i, nu var alt ude hans verden ville forsvinde om nogen så sekunder, han ville aldrig så sin elskede at se igen, han ville aldrig komme til at fortælle hende at han var klar til at blive vampyr, der blev mere og mere stille i hans hoved, en lille tårer løb ned fra hans kind, og mørket havde taget over ham.
Gæst- Gæst
"Følg med mig! Nu!" Sagde hun alvorligt til Eliza, og satte i løb imod lugten. Caroline var hurtigere end Eliza det vidste hun udemærket godt. Caroline fik øje på den næsten døde Kukiu og satte sig ned på hug ved ham i en hurtig reaktion, hun ville ikke lade Eliza miste sin elskede.. Caroline havde oplevet før at hun troede at Nicolas var død.. Og det var forfærdeligt at gå rundt med.. Hun måtte hjælpe ham. Caroline overvejede om hun skulle forvandle ham på stedet, men måske ville Eliza gøre det? Caroline lagde en hånd på Kukius kind, hun kunne hører hans puls. Han var ikke død endnu, men der var ikke længe igen.
"Kukiu vågn op, du får ikke lov at gå imens jeg ser på." Det var mest fordi hun ikke ville føle skyld over at ikke at kunne nå at redde ham fra døden når hendes søster elskede ham så meget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Han skal nok klare den." Sagde Caroline så, for at Eliza ikke skulle bekymre sig om hans helbred. Han skulle nok klare den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så tager vi ham hjem til dig, han er igang med at forvandle sig til vampyr nu." Caroline rejste sig op og så piftede hun, to store brød af vampyrer kom hen til hende. Hun kiggede på dem.
"Jeg vil bede jer to om at løfte ham, og følge med min søster og jeg." Ikke tale om at Caroline ville slæbe på Kukiu. Mændene gik hen og løftede Kukiu op. Caroline førte an sammen med Eliza. Da de kom til Elizas lejelighed smed mændene Kukiu op på en sofa og efter besked fra Caroline gik de igen.
"Han vågner om lidt." Sagde hun og lagde en hånd på Elizas kind. Hun havde det lidt dårligt med ikke at fortælle hende om hvad der var sket mellem hende og Kukiu i et par dage hvor de havde mistet deres hukommelse.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Melissa er død." Caroline kunne lide så godt komme ud med det, for at dække over en anden hemmelighed. Melissa havde været død i noget tid nu, hendes lille datter. Caroline så på Eliza og sank en klump, hun vidste ikke helt hvordan hun ville tage nyheden. Caroline hørte Kukiu trække vejret og gik hen til ham. Hun satte sig på sofabordet foran ham, og kiggede på ham.
"Velkommen tilbage fra de døde." Sagde hun med et skævt smil, hun vidste at de manglede at fortælle om deres lille hemmelighed til Eliza. Og man kunne mærke der var ikke så meget had imellem dem som normalt. Caroline var ihvertfald mere afslappet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du er i Elizas lejelighed Kukiu, hvordan har du det?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Du må være Caroline. //Caroline//
» needs you - Kukiu
» who are you? - Kukiu
» Kani og Kukiu
:: Doomsville City :: Terrorville District :: Gågaden
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth