Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Engaged -Bonnie-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Engaged -Bonnie-
"Aftale." Hun kiggede kort på hans hånd og tog den så. Så hævede hun blikket op i hans øjne.
"Men for at jeg holder min aftale så er jeg nød til at have bevis. Hvis mig at jeg kan stole på dig, at lige præcis du ikke bare vil løbe ud på gaden så snart en eller anden dusør kommer på mig at du ikke vil tage den. Som du selv sagde, jeg gav dig frihed. Men om du så sagde til mine fjender hvor jeg var, ville ingen få noget ud af det. Jeg er klogere end mange tror, de vil aldrig fange mig. Lige meget om de vil jage mig til om flere tusinde år, jeg dræber dem en dag, og så kan jeg være fri. Men når vi er sluppet ud af den her lille krise, så synes jeg du skal gå ud og leve din frihed. Det ville jeg have gjort." Sagde hun, der var ikke et smil, ingen tårer. Blot et kold ansigt, froset i den kulde det var efterladt i. Ikke en følelse passerede hendes ansigt, ingen muskel dirrede. Bonnie løsnede sig så lidt op.
"Jeg tror din mor forgiftede mig, men jeg tror også at det var for at jeg ikke skulle dræbe dig inden vi blev gift. Så derfor tænker jeg at efter ville det være ligemeget, for så ville jeg jo have været i familiens skød og din onkel ville have kunne manipolere mig så meget som han ville prøve. Så hvis du ser på det, så er der en ting vi ikke har gjort som hører et bryllup til. Kan du ikke se det?" Det havde taget hende lidt tid at regne den ud, men der var så mange løse ender at det ikke kunne passe helt. Dog havde hun ikke noget imod at se om det ville virke eller ej. Bonnie så Ethan i øjnene og ventede på hvad han ville sige.
Gæst- Gæst
Da det gik op for ham hvad hun mente, så han hen på hende, de gyldne øjne blinkede svagt af overraskelse, inden de langsomt faldt til ro endnu engang. Han smilte svagt til hende.
"Hvis.. du mener det er forsøget værd og du vil lægge dine hænder på en varulv som mig, kan vi godt give det et forsøg?" Han kunne fornemme hendes had til varulve. Den var lige så tydelig som en rød bums på kinden. Han rykkede sig svagt nærmere hende og placerede et nyt kys på skulderen. "Forsøget værd?" Han så op i hendes øjne med et kækt glimt der svømmede rundt sammen med den gyldne farve.
Gæst- Gæst
"Jeg er ikke bange, så det bliver et ja fra mig." Smilede hun inden hun skubbede ham tilbage i sofaen med den ene hånd. Så lænede hun sig hen over ham,og satte sig ved hans lysk, før hun så trak ham op at side. Bonnie lagde sine arme om hans hals.
"du er i hænderne på en sucubus dæmon, du burde være bekymret." Hviskede hun flirtende og så kyssede hun ømt hans læber. Bonnie lod sine hænder udforske hans overkrop, de dyriske instinker fra hendes race skreg i hendes krop.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine