Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
De opdaterede nyheder! EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
De opdaterede nyheder! EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
De opdaterede nyheder! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
De opdaterede nyheder! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
De opdaterede nyheder! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
De opdaterede nyheder! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
De opdaterede nyheder! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
De opdaterede nyheder! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
De opdaterede nyheder! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 
Jake
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 
Lori
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 
Valentine
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 
Edgar
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 
Abigail
De opdaterede nyheder! Voteba13De opdaterede nyheder! Voteba14De opdaterede nyheder! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

De opdaterede nyheder!

2 deltagere

Go down

De opdaterede nyheder! Empty De opdaterede nyheder!

Indlæg af Sean Fre 7 Feb 2014 - 20:32

Hejse, kære brugere!

Jeg har været lidt flittig til aften og ryddet op i vores admin-forum, som i brugere dog ikke kan se Wink

Om ikke andet, har jeg fundet flere ting der er relevant at tage op igen eller som vi har glemt at meddele. Eller måske glemt helt at gøre! Så jeg vil begynde på min halvlange liste:

Alderen:
Vi har diskuteret alderen på ens karakter, da nogle af os så det som et problem, hvis nogen oprettede en for gammel karakter. Derfor har vi tilføjet et punkt under "Regler - generelt" Under "Ens profil" et punkt, som handler om jeres alder. Jeg vil gengive det for jer her:

"- Alderen. Vi ønsker at I, når I opretter jeres karakter og har valgt en race, der giver jer mulighed for at blive ret gammel...Tænker over jeres alder. Det er ikke nødvendigvis nogen styrke at være meget gammel. Visse racer bliver stærkere med alderen, men samtidig sætter alderen nogle krav til din karakter, til dig og den måde du spiller på. Ting som evolution - Hvis din karakter er 30.000 år gammel, så mennesker (og væsener) nok en del anderledes ud og var anderledes. Man har måske problemer med at tilpasse sig osv.
Vi sætte dette under regler, da vi finder det vigtigt i husker at tænke over det!"

Som i nok kan læse er det ikke direkte en regel, men alligevel en ting vi fandt vigtig nok, til at sætte under regler. Man kan vel sige det er en regel at tænke over det. Det er også en opfordring, og reminder, til folk der vil oprette en karakter her på siden.


En ide fra en bruger:
Jeg har modtaget en ide fra en bruger, om at specialracer kan få et sted, hvor de kan sætte deres racehistorie hen. Et sted, hvor alle kan læse om dem, men uden at det tager alt deres plads på profilen. Nogen gange kan det hele ikke stå på profilen.
Det kan vi selvfølgelig ikke have, så jeg vil snarest oprette et ekstra sted, under "Det kreative hjørne" hvor specialracer kan indsætte alt om deres race.

Raceledere:
Vi har haft et mindre skift i raceledere. Eller, faktisk, mest nogle stillinger der er blevet ledige.
Vi er stadig åbne for ansøgninger, de eneste racer som HAR raceleder er:
De gode engle (Josh)
Varulve (Sajro)
Shapeshifters (Alane)
blandingsracerne (Sakref) og
menneskerne (Makkadin)

Alle andre racers lederstilling er ledig! Nysgerrig eller interesseret? Skriv til en admin og vil vi besvare jeres spørgsmål! Smile

Journalister:
Som raceledere, som journalister...
Vi mangler stadig journalister. Faktisk har der været så lidt interesse for emnet, at jeg overvejer om i overhoved er interesseret i der skal være journalister?
Efterlad en besked med jeres mening, så vi ved hvor vi står Smile

E-rang:
Jeg vil bare hurtigt minde folk om at kommer de op på de 2000 indlæg, skal de selv huske at melde sig ind i gruppen for E-rang. Hvis nogen i E-rang ønsker en magisk genstand, skal i huske at få den godkendt hos en admin.

Underworlds tilstand, In-game:
Plottet er slut og krigen er undgået, af hidtil ukendte grunde. De levende-døde er faktisk forsvundet og ingen ved hvor necromanceren er forsvundet hen.
Men krigens tegn er der stadig. Folk skal have tid til at komme sig.
Flere marker står øde hen og er ikke klar til at blive sået til foråret. Økonomien er stadig ustabil og der mangles stadig mad og rent vand, visse steder. De mindste byer har det værst og der kommer stadig tiggere, fattige og desperate folk fra yderkanterne, til de større byer.
Dog er byerne ved at åbne op igen og handler er så småt ved at komme i gang igen.
Det er forår nu. Sneen er ved at smelte og solen ved at komme frem, igen. Dagene bliver længere.


Til sidst, men ikke mindst:
Vi ønsker i tager stilling til et stigende problem, her på UW. Vi går efter at få løst problemerne hurtigt muligt. Vi ønsker folk skal komme videre med deres spil, hurtigst muligt og at folk får det behageligt her igen. Har du noget at sige eller en mening generelt, som vi endnu ikke har hørt, kan du deltage her:
https://theunderworld.danskforum.net/t5422-diverse-nyheder

Dertil er der en evig reminder om faceclaim! Smile

Jeg beklager hvis beskeden er lidt underligt, er helt vildt træt i aften.
Fortsat god vinterferie (til de af jer der har) og fortsat god weekend til jer andre!

- Sean
På vegne af admin-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

De opdaterede nyheder! Empty Sv: De opdaterede nyheder!

Indlæg af Rafaela Tirs 11 Feb 2014 - 11:52

Tænkte på om det måske også kunne komme til blandingsracerne som specialracerne da,der også kan blive skrevet mange relevante ting til blandings og special

_________________
De opdaterede nyheder! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

De opdaterede nyheder! Empty Sv: De opdaterede nyheder!

Indlæg af Sean Tirs 11 Feb 2014 - 12:02

Blandingsracerne har ikke samme problem, med at skulle skrive en hel race ind, nærmere udpege visse dele fra de racer de er en blanding af.

Det punkt der normalt fylder mest, hos blandingsracer, er deres baggrundshistorie - Som jo er deres egen, og ikke racernes, så den skal alligevel stå på ens profil.

Men hvis der er nogle blandingsracer der alligevel mener det er en problem, skal vi nok se på det Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

De opdaterede nyheder! Empty Sv: De opdaterede nyheder!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Feb 2014 - 12:38

gud mangler Dæmonerne en race leder XD *kiggede sig omkring* Like i hear on what a leader is saying to me XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De opdaterede nyheder! Empty Sv: De opdaterede nyheder!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum