Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 
Jake
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 
Lori
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 
Valentine
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 
Edgar
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 
Abigail
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba13Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba14Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

2 deltagere

Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Sean Fre 21 Feb 2014 - 21:19

Hejsa kære brugere!

Nu har vi haft en god lille afstemning og debat om den voksende, negative stemning her på siden og ud fra flertallet af afstemningen. Hvis i vil se afstemningen eller debatten, kan i tjekke følgende link:
https://theunderworld.danskforum.net/t5422-diverse-nyheder

Flertallet lå på - "Jeg synes IRL ting der skaber negativ stemning, skal holdes til PM"

Dette har vi valgt at høre efter, så derfor vil en kraftig opfordring fra os admins være at private, negative ting (større end at man brændt en kage på) skal holdes i PM, blandt de folk man ønsker at snakke med om emnet.

Dertil kommer det at hvis i poster en offentlig tråd vil vi fjerne den, eller kontakte den har oprettet den. Selvfølgelig vil det komme an på hvor alvorligt det egentlig er, men ting som at give folk på siden dårlig samvittighed eller true med at at tage sit liv, er på ingen måde tilladte!

Vi vil også være lidt mere strikse i chatten og samtidig opfordre til at holde disse ting, også i chatten. Hvis vi admins opdager en samtale, der er alt for negativ og privat til vi mener der høre til i chatten, vil vi bede personen eller personerne om at stoppe samtalen og fortsætte den over PM.

vi beder folk om at tænke over disse ting. Vi har lige så meget skabt en debat og afstemning om det, for at gøre folk opmærksomme på at det virkelig var et problem, endda et meget stort problem. Hvis man ikke er sikker på om ens emne er for negativt og privat, vil vi opfordre til at skrive det i PM for en sikkerheds skyld.

Jeg vil også gøre opmærksom på at vi admins ikke er jeres personlige psykologer. Men vi vil prøve at hjælpe, hvis folk bliver trætte af tingene eller føler sig forfulgt/generet på nogen måde.

Siden er til sjov og ballade. Lad os få det tilbage igen!
Vi ser frem til endnu en masse, godt spil med jer alle. Smile

- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:24

Godt skrevet. ( Y )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:27

Godt at høre at I har fundet en løsning. Held og lykke med den, Sean Smile PS: Kat... Din "smiley" ligner en kavalergang Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:34

Oh my ..... Row.... :I Det skal ikke ligne. Men jeg kan da sagens lave en kavaler gang? ( . Y . ) Hæhææh x333

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:39

Hæhæhæ... Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Eyebrow

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Delilah Fre 21 Feb 2014 - 21:41

Rowie, hendes smiley er smileyen for kavalergang!

Og til selve indlægget:
Jeg synes det er helt fint at man er lidt mere strikse om hvordan det er i chatten, så længe folk stadig får lov at beklage sig over en dårlig dag, eller lignende. En dårlig dag kan jo være varierende grader af dårlig, men så længe man holder de psykologiske tunge emner væk, så tror jeg det kommer til at fungere fint.
Men igen, hvad er problemet med at tage den over PM istedet for, medmindre man virkelig har brug for at dele det med hele banden?^^
Godt der endelig er kommet en løsning!

_________________
Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:42

Sad Jeg laver aldrig tegnet til thumps up længere mand. Så ligner det jo bare en kavaler gang, hver gang. Sad Jeg er såret. *Snøft*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:45

Delilah: Jeg er glad for at det ikke kun var mig der syntes det! Hahaha! :P

Kat: Jeg husker det fra dengang på de gode gamle dage med MSN, hvor man brugte (Y) som thumbs up. Det er sandt :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:47

Ja! KlogeKat her, kan faktisk huske ting! Buuuja!! :I Delle.. Kan vi ikke bare sige Row lugter? :I

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Sean Fre 21 Feb 2014 - 21:49

I bedes holde jer til emnet Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Gæst Fre 21 Feb 2014 - 21:50

Undskyld mor. Sad

Men jeg syntes det er godt det, du har skrevet Aean! Det lyder fornuftigt, og korrekt. Sådan får man i hvert til fald, flere folk til at blive herinde. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Sean Fre 21 Feb 2014 - 21:55

Er glad for i syntes det er det rigtige valg. Jo mere enige vi er, jo bedre samarbejde vil der blive omkring emnet Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt! Empty Sv: Resultatet. Væk med den dårlige stemning! Vigtigt!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum