Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Jake
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Sasha
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Lenore
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Renata
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Taliia
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Katrina
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Edgar
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Celenia
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 
Marcus
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba13Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba14Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

2 deltagere

Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Gæst Søn 27 Apr 2014 - 13:57

C, Tristan, Sean, Delilah, Queen.
*Tørre sine øjne færdig* I er de eneste poeter, som kan få hjerte, til ikke at rime på smerte.

Da jeg vågnet var jeg psykisk forarget,
og indvendigt endegyldigt demoraliseret,

som en enhedsliste repræsentant til et bestyrelsesmøde for rige kapitalister.
men efter at have læst jeres hilsner, føler jeg mig som den første FN fredsminister

Som en lille pige i prinsesse kjole, der fik den forkerte nuance af de mange forskellige lysserøde(r)
Står jeg i alt min gunst som en forkælet møgunge, sidder jeg skamløst på biblioteket og græder
Lidenskaben i jeres ord, hammer i hjertet, som en elskers hænder, efter en lang dag med business møder
Den ubeskrivelige glæde der fylder mine tåre kanaler, gør det svært at prægtigt stå på sine fødder

I er fantastisk søde <3 Jer der sendte mig de pms, og jer der skrev ordene deri.
I er som de først sol stråler, efter årtier i fængsel, og nu er man endelig fri
I skrev ord mere vidunderlige end havde i været en samlet flok på et tusinde-og ti

___

Jeg er mega beæret! Det her er DEN bedste dag i mit url liv - og der har været mange dage <3

Man siger at sande venner er dem som (indsæt noget klogt og filosofisk) Men den slags venner vil jeg ikke have! for jeg har nogen meget bedre nogen! :3

Jeres beskeder er nu de første gemt i hele min url tid, og kan tages frem til de triste dage,for jeres ros er tidsløs, og altid opløftende!
Har ikke været så lykkeligt i halvandet år <3 så glad troet jeg slet ikke så mange kunne være for mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Delilah Søn 27 Apr 2014 - 14:29

<3

_________________
Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Gæst Søn 27 Apr 2014 - 17:59

Ideen var at så frø der spirede til et smil.
Dejligt at det lykkedes! Og SÅ vandede du det enda Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Tristan Søn 27 Apr 2014 - 18:18

Heads up - you are awesome bro Wink

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Gæst Søn 27 Apr 2014 - 18:20

Nobody does that kind of stuff for me ! so thanks guys ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Gæst Man 2 Mar 2015 - 18:28

Det er snart årsdag Abbie -
Måske vi skal gentage og gøre en tradition ud af det Smile

Smil kan man ikke få for mange af Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse  Empty Sv: Abbies rablende øjeblik - Ros værdsættelse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum