Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyIdag kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opsamlings Heat - ERIC NEWS EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Genevira
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Valentine
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Jake
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Edgar
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Lenore
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 
Abigail
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba13Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba14Opsamlings Heat - ERIC NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Opsamlings Heat - ERIC NEWS

Go down

Opsamlings Heat - ERIC NEWS Empty Opsamlings Heat - ERIC NEWS

Indlæg af Gæst Søn 27 Apr 2014 - 19:15

Goooodaften folkens og velkommen her i studiet på ERIC NEWS!  Cool 

Vi har lige et par småting vi skal have ud af verdenen, lidt af alt muligt.

Lad os tage det trælse først, så er det overstået hurtigst muligt.
Vi admins, syntes endnu vi kan spotte nogle folk der endnu ikke helt har forstået at Underworld forgår i en middelalder verden og der er altså ikke samme teknologiske ting, som der er i vores. Vi fra admin teamet vil derfor vores brugere om lige at tjekke [url=OM UNDERWORLD]https://theunderworld.danskforum.net/t1271-om-underworld[/url].
Det vil være super dejligt hvis i vil gøre det og er der nogle spørgsmål omkring det, så tøv endelig ikke med at sende en PM til admin, da vi vil svare så hurtigt som remmer og tøj kan holde til! Smile

Vi er desværre ikke helt færdig med det trælse.
Der er givet ønske for at vi skal lave en regel her på siden, der tvinger folk til at skrive hvilke karakterer man har, fordi der er nogle der ikke har det så godt med andre. Det er vi rigtig kede af at høre i admin teamet, for vi håber at alle har det godt sammen. Vi har dog alligevel valgt at afvise idéen, da vi mener Underworld handler om at skrive sammen og ikke jagte personerne bag skærmen. Selvfølgelig er der også en social dimension i det hele og uden den ville det hele jo være kedeligt, men lad nu være med at lade det tage overhånd!
Selvom vi admins ikke vil lege psykologer, så gør det absolut ikke noget at fortælle os om jeres problemer, hvis det angår siden. Så skal vi forsøge at tage hånd om det på bedst mulige måde så alle kan blive, om end ikke glade, så i hvert fald lidt gladere end før  flower 

... og nu til de gode nyheder!

Abaddon sendte os for lidt tid siden et forslag om hvordan man kan opdele landet og sådan noget, ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men vi arbejder på det og håber i brugere vil tage godt imod det. Håber det kommer en gang i den næste uge - håber jeg meget stærkt på! Med andre ord: Der kommer nyt legetøj snart! Very Happy

Så vil jeg minde folk om at vi har en konkurrence kørende, se mere info heeer! som vi endnu ikke har fået nogle tilmeldinger til endnu Sad

Det evige punkt: Send faceclaim til Sean, han bliver så glad! xD

Tror jeg så var det. Nu har jeg også holdt jer længe nok ved computeren, ud og nyd de sidste stråler og hav en god søndag - og fremtidig god weekend (bare så i ved det, det er min sidste med fem dage i Razz )

Dagens billed:
Opsamlings Heat - ERIC NEWS Tumblr_lnlwyqr6Bo1qzjj5uo1_500

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum