Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Opsamlings Heat - ERIC NEWS
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Opsamlings Heat - ERIC NEWS
Vi har lige et par småting vi skal have ud af verdenen, lidt af alt muligt.
Lad os tage det trælse først, så er det overstået hurtigst muligt.
Vi admins, syntes endnu vi kan spotte nogle folk der endnu ikke helt har forstået at Underworld forgår i en middelalder verden og der er altså ikke samme teknologiske ting, som der er i vores. Vi fra admin teamet vil derfor vores brugere om lige at tjekke [url=OM UNDERWORLD]https://theunderworld.danskforum.net/t1271-om-underworld[/url].
Det vil være super dejligt hvis i vil gøre det og er der nogle spørgsmål omkring det, så tøv endelig ikke med at sende en PM til admin, da vi vil svare så hurtigt som remmer og tøj kan holde til!
Vi er desværre ikke helt færdig med det trælse.
Der er givet ønske for at vi skal lave en regel her på siden, der tvinger folk til at skrive hvilke karakterer man har, fordi der er nogle der ikke har det så godt med andre. Det er vi rigtig kede af at høre i admin teamet, for vi håber at alle har det godt sammen. Vi har dog alligevel valgt at afvise idéen, da vi mener Underworld handler om at skrive sammen og ikke jagte personerne bag skærmen. Selvfølgelig er der også en social dimension i det hele og uden den ville det hele jo være kedeligt, men lad nu være med at lade det tage overhånd!
Selvom vi admins ikke vil lege psykologer, så gør det absolut ikke noget at fortælle os om jeres problemer, hvis det angår siden. Så skal vi forsøge at tage hånd om det på bedst mulige måde så alle kan blive, om end ikke glade, så i hvert fald lidt gladere end før
... og nu til de gode nyheder!
Abaddon sendte os for lidt tid siden et forslag om hvordan man kan opdele landet og sådan noget, ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men vi arbejder på det og håber i brugere vil tage godt imod det. Håber det kommer en gang i den næste uge - håber jeg meget stærkt på! Med andre ord: Der kommer nyt legetøj snart!
Så vil jeg minde folk om at vi har en konkurrence kørende, se mere info heeer! som vi endnu ikke har fået nogle tilmeldinger til endnu
Det evige punkt: Send faceclaim til Sean, han bliver så glad! xD
Tror jeg så var det. Nu har jeg også holdt jer længe nok ved computeren, ud og nyd de sidste stråler og hav en god søndag - og fremtidig god weekend (bare så i ved det, det er min sidste med fem dage i )
Dagens billed:
Gæst- Gæst
» Beating up the heat ~Nille
» It's just the winter heat... I swear - Aurea
» Kort nyt fra Eric
» Goodbye from Eric
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine