Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Kort nyt fra Eric
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Kort nyt fra Eric
Mener lige jeg både skylder jer og rasten af admin holdet en lille opdatering på hvad der sker med mig. Bare lige så i ved hvor i har mig - men i fortsætter bare med at savne mig!
Først og fremmest, så bliver jeg på siden, så der er ingen grund til at løbe ud og finde en ny admin - og beklager til de folk der havde troet de kunne tage posten, bedre held næste gang!
Nu har jeg så fået 'ordenligt' fravær. Ikke bare noget med at jeg skriver en fraværs tråd, men stadig er på. Ikke alt det rod. For tiden er jeg altså helt væk! Glæder mig til sommerferie, er glad for at jeg ikke er lockoutet, brokker mig over at rød blok ikke længere er rød, får mig et par åbenbaringer, smækker køleskabslågen over mine fingre, forspiser mig og alt det andet som man nu laver.
Visit er jeg dog stadig på. Vi skulle jo ikke have hverken Sean eller Sakref til at drukne i tekniske problemer. Så har i nogle af dem, så send mig stadig en besked - og så vil jeg kigge ind i løbet af et par dage ... eller lidt mere.
Kort og godt! JEG ER FAKTISK I LIVE! ...
Jeres alle sammens dejlige og skønne ERIC!
Gæst- Gæst
Sv: Kort nyt fra Eric
Ej sorry, den var oplagt! Godt du ikke har tænkt dig at smutte helt, for så skulle vi nok samle en ekspedition ud til dit hus, hvor vi fandt en måde at slæbe dig tilbage på! Men indtil vi er tvunget til det, så skal vi nok lade være med at lægge siden i total kaos i dit fravær(Haha joke, du vil ikke kunne kende den i dine visits!).
See ya! xD
Del
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.
Nuvel, hvilken en trøst at vide du stadig er der! Og jeg ikke skal sidde og lyde som en idiot, hvis jeg skulle prøve at forklare noget tekniske. At jeg stadig kan skrive "Skriv til Eric. han ved det"
Held og lykke med en hård hverdag!
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Ej nu skal jeg nok være sød Vi glæder os til, at du kommer tilbage med frisk og ny energi igen ^^ Held og lykke med alt det du nu skal ordne i din hverdag ^^
Ja tror det var det jeg ville sige så...
HOV VENT! Du bliver lige her et øjeblik til! Der var noget jeg glemte og sige! ^^
Når du kommer tilbage kan du godt vente dig en ordentlig omgang drilleri for har ikke drillet dig længe og det mangler jeg!!!!
Det var det lille mig vil sige ^^
- drillepinden Luce
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Jeg troede du havde efterladt mig! D:
Spøj til side godt at hører at du ikke er blevet spist at en eller anden
Evner/magibøger : -
» I was wrong! //Eric//
» Spørgsmål, Eric
» en løbetur //eric//
» Goodbye from Eric
:: Brugerhjørnet :: Adminnyheder
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper