Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The Big Uneasy -Noa- EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
The Big Uneasy -Noa- EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The Big Uneasy -Noa- EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Big Uneasy -Noa- EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Big Uneasy -Noa- EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The Big Uneasy -Noa- EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
The Big Uneasy -Noa- EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The Big Uneasy -Noa- EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Big Uneasy -Noa- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 
Jake
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 
Lori
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 
Valentine
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 
Abigail
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 
Edgar
The Big Uneasy -Noa- Voteba13The Big Uneasy -Noa- Voteba14The Big Uneasy -Noa- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

The Big Uneasy -Noa-

Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Lør 17 Maj 2014 - 0:48

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Musikken flød igennem lokalet, sveden glænsede ned af huden på de væsner, der nød aftens begivenheder. Det var rovdyrenes aften, for hvor der var mange mennesker - ville ingen opdage hvis der manglede et par ubetydelige mennesker i mængden. Aeron var dog ikke bare et rov dyr, men også en type der satte pris på musik og en god fest. Endelig ventede hun bare på Noa, imens fik hun sig bare lidt at drikke, fra de lokale fjolser. Aeron var fyldt med energi, og hoppede op på et af de runde border - og dansede som en fuld ung tøs - selvom hun endelig ikke havde drukket andet end blod - stemningen gjorde bare hendes energi kom op i en helt anden liga. Smilet af frihed blomstede på hendes læber, alt hun havde drømt om - at få lov til at stå sig løs, uden at være bange for at hendes familie skulle komme efter hende - hun kendte dem, de ønskede hævn - men hun havde været fra dem i over 900 år - og alligevel vidste hun at de ikke havde givet op - de kunne bare ikke finde hende - hvilket var et godt tegn, for Aeron.
Endelig bed hun mærke i at nogle havde et øje på hende, og hun vendte blikket imod det - Noa. Hun hoppede ned fra bordet - og gik med elegante skridt over til ham. "Se hvem der omsider besluttede sig at deltage i festen." Sagde hun med et smil, og daskede lidt til hans ene skulder. Hun grinede lidt, tydeligt at hun både var glad for hans selskab men også at hun morede sig. Hendes latter var en af dem, som fik en til at grine med. Hun kørte en hånd igennem en af hendes bølgede lokker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 20:30

P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Han var klar til en såkaldt rovdyr fest. Her samlede alle former for rovdyr sig, kun for at drikke og more sig, alt imens menneskerne blot var drinksene man kunne gå og tage af. Hvad der angik Noa, så kom han ikke for menneskenes skyld. Tvært imod. Vampyrerne var det han ville have. Udover det, skulle han også møde Aeron, en fantastisk vampyr tøs der vidste hvordan man festede, uden man overhovedet behøvede en planlægning. Han gik med selvsikre bevægelser igennem terrorville Districtet. Denne aften ønskede han bare at slå sig løs og have det sjovt sammen med Aeron. Det gav ham et smil på læben over at se Aeron danse på bordet, fyldt med latter og perfekte vampyr bevægelser. Hun fik øje på ham og de gik hinanden i møde. "Tjah, den vil jo ikke blive til noget hvis jeg ikke dukkede op, vel?" Han blinkede drilsk til hende og så sig derefter rundt. "Nå.. Jeg kender ikke rigtig stedet, så.. Kunne du tænke dig at vise mig rundt og derefter måske.. tage en drink med mig?" Forhåbentligt vidste hun hvad han mente med drink. Med en drilsk bevægelser, rakte han hånden frem til hende, som en gentleman, for at han kunne eskoterer hende derhen hun nu ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 21:04

Aeron smilede til Noa, og nikkede til ham. Da han ramte hånden frem tog hun den, og viste ham afsted. "Der ikke så meget at vise, det der er vigtigst er hvor de forskellige holder sig. For at holde fred om aftner som denne, har nattensvæsner et hjørne de holder sig i, i et tilfælde af at de ikke ønsker selskab fra andre racer. Vampyrerne holder sig i højre hjørne længest væk fra udgangen, og dæmonerne i venstre side længest væk. Varulvene holder sig tæt imod udgangen i venstre hjørne. Det sidste hjørne er for menneskerne, selvom de ikke ved de har et hjørne - eller faktisk ved at stedet er delt i hjørner. Og hvis man er som mig, så bliver man på dansegulvet." Smilede hun og lavede en kæk lille grimasse. "Hvis man er dig, så holder du dig på dansegulvet, men hvis du bliver tørstig så synes jeg du skal tage fra dansegulvet af - det er hvad jeg plager at gøre." Blinkede hun til ham. "Baren er i derovre. Hvis du vil have noget gratis, så skal du bare sige til Dawn. Det mit mellemnavn, og jeg reddede røven på ejeren søn. Så det giver frie drinks til mig." Smilede hun stort, inden hun så greb om hans hånd, og snurede ham ud på dansegulvet. Aeron fik øje på to veninder, ellers så lignede de det bare. Et menneske og en vampyr - Aeron nikkede over imod dem. "Må jeg se dig flirte, eller hvad du gør?" Sagde hun drillende. Så gav hun sig til at dansevildt og festligt overimod mennesket. Gik hende lidt væk fra den anden vampyr, som ikke så ret glad ud for at hendes måltid blev stjålet. Aeron drak ikke mennesket op, men efterlod hende siddende på en stol, hvorefter nogle andre vampyrer tog for sig. Aeron gik på jagt efter at finde Noa igen, og det tog hende ikke langtid. Hun gik over og puffede til ham, med et blændende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 21:32

Han kiggede rundt. Det så ud til at hver og en race havde deres eget lille hjørne, som Aeron så fint forklarede. Af en eller anden grund, elskede han lyden af hendes stemme og følelsen af hendes tilstedeværelse. Han havde ikke haft det sådan med nogen andre end Angela. Det var en fantastisk følelse at have i maven. Til det hun sagde med dansegulvet, kunne han ikke andet end at grine drilsk og nikke til hende. Med andre ord, hun ville have at han skulle blive ude på dansegulvet sammen med hende. Eller, sådan forstod han den i hvert fald. Ønskede en drink, bare sig Dawn, forstået. Han nåede knap nok at sige noget, før hun tog hans hånd og snoet ham let og livligt ud på dansegulvet. Se ham flirte? Hvad snakkede hun nu om? Han løftede blikket og fik øje på den nu, ensomme og bytteløse vampyr. Lumsk og selvsikker, gik han hen imod hende og faldt i snak med hende, indtil hun var helt forsvarsløs og tryg i hans nærvær. Med blide og sensuelle bevægelser kyssede hans hendes hals, for derefter at lade de små skarpe vampyr tænder borre sig ind i huden på hende. Efter noget tid var hun tømt og han kunne gå fra hende. Det varede ikke længe før han fandt Aeron igen og blev modtaget af et blændende smil. Han gengældte det kort, før han gjorde et nik ud imod dansegulvet. Deres ene hånd lod han flette sammen, hvor han derefter trak hende med sig derud. Han dansede med hende og nød bare den tid han havde med hende.. Det lød måske underligt, men sammen med Aeron, var han vild og fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 21:56

Hun lod sig trække ud på dansegulvet, hun var havnet der alligevel. Aeron var som en kæmpe kugle af energi, hun dansede med Noa og var ikke til at stoppe - og så havde hun faktisk ikke fået noget at drikke. Det var det, at hun endelig havde fået frihed, og så slog hun sig bare løs. Musikken var fuld af rytme og hun fulgte hver eneste af dem, som om hun kendte hver takt og tone. Aeron dansede enkle gange op af Noa, endelig bare for morskabensskyld. Hun elskede hans selskab! Det var længe siden hun havde følt sådan her, og det havde hun ikke tænkt sig at sive væk. "Så efter festen hvad har du så af planer? Hvis du vil, kan du tage med mig. Medmindre du er bange for mig?" Smilede hun drillende og lod to fingre glide nedover hans kæbe. Hun gled sine læber kært sammen, inden hun begyndte at danse rundt igen. Stadigvæk med Noa, han var nok den eneste lige nu der kunne få hende til at kølened, ironisk nok. Hun var andet end bare en humør bombe - hun kunne skam godt være alvorlig og farlig - hvis det var nødvendigt. Aeron kørte en hånd igennem sit hår imens hun dansede rundt. Hurtigt kyssede hun drillende Noa på kinden, og kiggede ham i øjnene da hun langsomt trak sig væk fra hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 22:24

Lige nu, kunne han kun fokusere på hende og kun hende. Alle omkring ham forsvandt. At hun dansede op af ham generede ham ikke på nogen måder. Hvorfor skulle det også det? Han fortsatte med at danse med hende. Kroppens bevægelser passede efter musikkens rytme og hvor han elskede det! Engang imellem, tog han hænderne på hendes hofter og dansede med hende på den måde. Man levede vel kun en gang. Om han skulle noget bagefter? Svaret var nej. Ikke så vidt han vidste af. Derhjemme var der sikkert bare de samme skevanker som altid. De kunne vel godt undvære ham, imens han tilbragte tid sammen med Aeron. Han tog sin arm om hendes hofte og trak hende ind til sig. "Mig? Bange? For dig? Den må du længere ud på landet med Aeron!" Han smilte drilsk til hende..
Hendes læber strejfede hans kinder. De var utroligt bløde hendes læber. Efter kindkysset, trak hun sig langsomt væk fra ham og han tog sig selv i at se på hendes læber. Hurtigt så han hende i øjnene.. De var ligeså interessante at se på som læberne.. Desværre, fandt blikket hendes læber mest interessante lige nu.. For at komme ud af tanken om at kysse hende, svingede han sig om bag hende og lagde begge arme om hendes hofter.. Han kunne ikke kysse hende.. Lige meget om han så gerne ville. Lige nu, var det sidste han ønskede flere kærlighed problemer.. "Kender du da et sted og tage hen efter festen?" Hviskede han ved hendes øre. Han var egentlig ligeglad med hvor de tog hen, så længe Aeron var der. Drilsk snoet han hende rundt i en piuettte.. Tankerne om hvor tætte hendes læber havde været på hans, blev ved med at køre rundt i hovedet på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 22:44

Hvis hun havde haft et bankende hjerte, ville det stensikkert have banket ud af hendes brystkasse, ved hans berøring på hoften. Det fik hendes vampyr instinkter til at skrige til hende med en lyd, så hun næsten bare havde lyst til at springe på ham. Hun holdt dansen til at distrahere hende, fra hvad der fristede hende. Det var lettere for hende end hun havde regnet med, men hun var også van til at holde fokus, nogle gange bedre end andre. Han snurrede hende rundt, og som den glade person hun var - gjorde det hende intet. Dog en lille misbalance gjorde hun snublede over noget på gulvet, og tog fast i Noa i en ren reaction og havnede ikke andet end få centimeter fra hans ansigt. Hun kunne mærke hans ånde imod hendes ansigt, imens hendes blik ikke kunne bestemme sig for, om det skulle ligge i hans øjne eller på hans læber. Hun snak en klump, en side af hende ville trække sig væk for at undgå det akavede - men på den anden side havde hun ikke lyst til at trække sig væk. "Er du nu du tager dig en drink fra min hals, kort tid efter du har fortryllet mig." Hviskede hun drillende ind imod hans læber, og strjefede dem kort, uden at kysse dem, bare et strejf som satte en flok sommerfugle igennem hende. Aeron virkede så selvsikker, selvom det nok ikke var det rigtige ord. Hun havde impulser med at sige hvad der faldt hende ind. Hun var nervøs, men det var ikke det som vidste sig. En lyd fra en stemme der kaldte på Noa, gjorde hun trak sig en centimeter væk. "Der vist nogle der vil have fat på dig." Smilede hun drillende og vendte blikket om på den person der kom dem imøde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 23:10

Hvad var der med ham?
Han kunne ikke falde for Aeron. Eller, det var forsent. Han havde allerede noget for den smukke vampyrtøs.. Hvad var der med ham og vampyrer? At danse med hende, slog ikke tankerne om hende væk. Det gjorde blot det hele værre. På en god måde. Et enkelt fejl trin med fødderne og Aeron snublede nærmest ind i ham, med hendes læber kun få centimeters fra hende. I det øjeblik stod tiden stille. Hans blik flakkede fra læberne til øjnene. Bare få centimeter mere og han kunne.. kysse hende.. det hun hviskede fik ham bare til at ryste svagt på hovedet.. Hendes læber strejfede blidt hans og ulven inde i ham skreg.. Skreg om at han bare skulle kysse hende! Glem alle andre og kys hende! Han ville læne sig frem og placere et kys på hendes læber, da lyden af hans navn, suste igennem rummet og fik ham til at løfte hovedet. Hurtigt rettet han sig op og tog nu imod sin veninde med et smil. Katherine kom gående hen imod dem, med lette bevægelser, svingende hofter og langt sort bølget hår. "Hey!" Hendes stemme var rolig og blid. Da hun fik øje på Aeron, tog hun sin hånd frem og præsenterede sig selv. "Navnet er Katherine.. Og du er?"
"Aeron," svarede Noa hurtigt.. Katherine så nysgerrigt fra Aeron til Noa.. Hun kunne mærke der var et eller andet der. Men hvad, det kunne hun ikke sætte fingeren på. Et sødt grin forlod hendes læber. "Rart at møde dig Aeron!" Med et drilsk smil på læben, tog hun Noas hånd og trak ham med hende til baren. Hun så sig over skulderen og gjorde et nik til at Aeron kunne følge med dem!
Noa smilte og stillede sig ved baren.. "Tre drinks til Dawn," Bartenderen nikkede og gav dem ingen længe deres drinks.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Søn 18 Maj 2014 - 23:20

Aeron tog et kort kig på Katherine, og tog hendes hånd af ren høflighed. Hun fulgte deres trin over imod baren, og fulgte med dem. Aeron stillede sig ved siden af Katherine og smilede venligt. "Wow du endelig pæn. Altså ikke på den måde, som at jeg vil tage til til natmad. Men ja, du ved sikkert hvad jeg mener." Sagde hun med et lille grin. "Godt at møde dig, jeg har ikke mødt nogle af Noas kære små venner endnu." Sagde hun og puffede til Noa med et kækt smil. Hun tog imod to af drinksne og rakte den ene frem til Katherine. "Skål." Sagde hun med et smil, og klingede sit glas skiftevis ind imod deres. Så bundede hun og satte glasset fra sig. "Så er det ikke lidt farligt for et menneske at gå herind. Ikke at jeg tvivler på din evne til at forsvare dig selv. Det bare natdyrens klub aften." Tilføjede hun med et varmt smil. Aeron var ikke den jaloux type, og hun fandt heller ikke noget at være det over. At være venner med fyrens venner, havde aldrig kørt galt af sporert, og desuden virkede Katherine jo faktisk ret sød. "En omgang til. tak." Sagde hun med et smil til bartenderen og smilede til Noa imens de ventede på næste omgang. "Hvornår mødte i hinanden?" Spurgte hun nysgerrigt, og kiggede skiftevis på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Man 19 Maj 2014 - 21:53

Det overraskede Noa, meget, over at se hvor rolig hun var overfor Katherine! Han havde været van til Angelas underlige, vrede, irritable opførsel overfor hende og nu, stod Aeron og tog godt imod hende, med et smil der ikke var til at tage fejl af. Imens de to piger snakkede, stod han bare og så på det hele med åben mund. Han fokuserede specielt på Aeron. Det var jo fantastisk! Hun tog godt imod Katherine!
Katherine rødmede svagt over det Aeron sagde til hende, med at hun syndes at hun var køn! "Tusind tak, men, har du set på dig selv? Du er meget køn!" Hun tog en tår af sin drink. "Jeg er også glad for at møde dig! Du er hans kæreste ikke sandt?" Ved den sætning, fik Noa næsten sin drink galt i halsen. "Vi er ikke kærester endnu Katherine," sagde han roligt og tog drinken op til sine læber. Det gik pludseligt op for ham at han havde haft sagt endnu..
katherine løftede bare drilsk på sine skuldre. "Joh, det er det vel, men jeg tænkte bare at jeg ville ind og snakke med Noa!" På hendes læber dansede der sig et sødt smil. "Men ja, jeg må nok også heller komme væk igen.. Åh! vi mødtes da Noa skulle lære sin evne at kende," Hun gjorde et nik over imod Noa, der bare lyttede til samtalen med et smil. "Hvor mødte i hinanden henne?" Katherine så igen på Aeron.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 10:42

Yeah, hun havde det med at overraske folk - på nogle punkter. Så længe folk var venlige overfor hende, kunne hun ikke se nogen grund, til ikke at være venlig? Det ville bare være mærkeligt. Selvfølgelig var der nogle der bare var født onde, hvilket de jo også skulle have lov til. Aerons læber blev smalle af Katherines spørgsmål, og hun slog blikket ned. Først efter Noas svar kiggede hun stille op igen, med et stort dog genert smil på sine læber. "Bare rolig, jeg tror chancen for at du kommer noget til, at den er ret lille. Jeg mener du har jo Noa, og jeg er her." Svarede hun og blinkede kort. "Altså, lad os bare sige, at jeg var ofret for hr. charmøre. Indtil han åbenbart ikke kunne. Spørg mig ikke hvorfor." Sagde hun med en drillende lille stemme, og kiggede overpå Noa med et drilsk glimt i øjet. Så kiggede hun overpå Katherine igen og smilede. "Jeg kan kun forstille mig, at han må have været et stædigt æsel." Sagde hun drillende og tog en tår af den nye drink. Hun slap en latter, det var typisk hende - energi bombe.

En lyd fra en brummen på dansegulvet - en varulvekvinde og en han vampyr, var stødt på hinanden. Knurren og snerren gav ekko igennem lokalet, i en højtone der gjorde den tydelige for varulve og vampyrer at hører den. Aeron vendte blikket om imod dem,der blev stille - og bander af racerne samlede sig. Et suk flød ud fra hendes rosafarvede læber. Aeron blandede sig normalt ikke i sådanne ting, kun i tilfælde af, at det var nødvendigt. "Fucking varulve, kan i ikke bare holde jeres snuder ude af vores ting." Snerrede vampyrerne, hvilket gjorde varulvene gik amok. Det var lige der til, og alt faldt sammen - stolene fløj igennem lokalerne. "Det sker altid her til sidst." Mumlede hun og kørte en hånd igennem sit hår. Dog da lyden af en bekendt stemme der gav et skrig fra sig, det var en af varulvene. Elena. "To sekunder." Sagde Aeron og forsvandt ind i mængden og over til en vampyr der stod med sit greb om Elenas hals og klemte til. Aeron løb over og brækkede nakken på vampyren, og smilede skævt til Elena. "Kom med." Sagde hun og greb Elenas hånd, og trak hende igennem mængden - og tilbage til Noa samt Katherine. Dog frøs Elena halvt da hun fik øje på Noa. Man regnede ikke lige med at møde sin onkel herude, og det var sikkert gensidigt. "Hejsa, Noa." Smilede hun og ventede bare på reaktionen - noget havde hun jo fra sin mor. Dog vidste Andrea det bare ikke, og ifølge Elena behøvede hun ikke at vide det. "Vent kender du Noa?" Spurgte Aeron lidt forvirret, men trak så på skulderen. "Verden er så lille, smut ud af bagdøren." Sagde hun til Elena og hun nikkede. Hoveddøren var spærret af slåskamp, og Elena gjorde bare det. "Så lad os forlade det galehus in.." Nåede hun at sige inden hun blev revet tilbage i sit hår, af en varulv. Hun virkede som sådan en uskyldig person - not at all.
Slangen på hendes venstre håndled gav lyd fra sig, og havde snart snoret sig op af ryggen på Aeron, og bed manden i hånden - et giftigt bid for overnaturligevæsner - der gjorde de blev sent afsted til en verden af smerte, som de ikke selvforstod. Manden trak hånden til sig, og gjorde Aeron vendte sig om. Avalon, slangen viklede sig om hendes overarm i stedet for håndled. Hun hævede benet og sparkede manden tilbage - i det samme sekund vendte hun sig om imod Noa, og kastede sit hår lidt tilbage. "Nu kan vi forlade stedet." Smilede hun skævt, og kastede hovedet imod bagindgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 18:30

Katherine kiggede spørgende over på Noa efter Aerons fortælling om, at han ikke kunne drikke fra hende, som han kunne fra alle de andre vampyrer. "Nå, nå, jamen, så er du i hvert fald noget specielt," Hun drejede hovedet om og det sorte hår fulgte med, bølgende om hendes ansigt. "Det må du huske på," Et drilsk glimt med øjet og hun tog en ny tår af sin drink.
Noa havde ikke været den nemmeste at overbevise hvad det angik sin evne. Det tog dem mange dage, før han endelig accepterede dem og sin evne, for at sige det lige ud. Hun rystede blidt på hovedet. "Nej, det var han skam heller ikke!"
En anelse fornærmet, puffede Noa Katherine i siden og fik hende til at le endnu mere.

Pludselig var freden over! Rundt omkring dem sloges vampyrer og varulve. De flåede i hinanden, gjorde alt for at bevise hinanden styrke og Noa tog sig selv i, at ville deltage uden at vide hvem han skulle holde med. Katherine så forskrækket rundt med opspillet øjne. Hvordan kunne der gå fra fredeligt til.. Uro på så kort tid? Noa ville have Katherine ud derfra. Et menneske kunne umuligt hamre op med vrede vampyrer og varulve. Aeron derimod, besluttede sig for at blande sig, eller det så det ud til, indtil hun kom gående med en lyshåret varulv hen imod dem.. Den lyshåret varulv lignede jo præcis.. ELENA!? Forvirret satte han hovedet på skrå. Hvad lavede Elena her? Desværre for ham, nåede han ikke at sige noget, før hun var ude af døren igen og Aeron blev trukket væk af en hidsig varulv. Han ville springe frem og hjælpe hende. Varulven kunne beholde sine hænder for sig selv! Det så dog ud til at hun klarede den. Inden længe forlod de vredes hjemmet og hvad for angik, kiggede han sig ikke engang tilbage.
"Sikke noget.. Nu undre jeg mig bestemt ikke over hvorfor jeg har så ondt i maven nogle gange mere," mumlede han drilsk for sig selv. Varulv og vampyr.. De var ikke bedste venner og det blev de aldrig. Han så med et smil over på Aeron.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 18:58

De måtte smutte inden det endte galt. Dog smilede hun tilbage til Noa, men fangede sig selv i, at hendes blik var låst fast i hans. Hun slog blikket ned, og så derefter kort rundt. Dæmonerne begyndte også at blande sig, et godt tegn på at smutte derfra. I det øjeblik de kunne se deres snit til at løbe afsted, blev Katherine rykket tilbage i håret af en vampyr. Aeron hvæsede automatisk af vampyren, og hvis man førte rigtig godt efter kunne man hører lyden fra en slange der gjorde ligeså ledes. DA hun trådte et skridt frem, nogede hun intet andet end at udstøde et gisp - før hun var ved at tippe forover. En kloformet klinge var blevet svunget og havde ramt hende imellem skulderbladende. Hun kiggede overpå Noa, og gav et nik overimod KAtherine. "Hjælp din veninde, jeg klarer mig." Fik hu sagt, og Avalon vrissede varesom af dæmon der havde svunget klingen. Aeron vendte sig om, og det var som om jo mere Avalon strakte sig - jo længere blev hun. Hun var som lavet af det stærkeste stål. Dæmonen svang sit sværd og halshuggede slangen, dog kom et nyt hoved bare på igen. Slangen var hurtig, fordi den forstod samarbejdet med Aeron, de var forenet. Bundet til Aerons liv. Da Aeron var tæt nok på dæmon, slangede Avalon sig op og satte sine tænder i dæmonens arm. Avalon sugede hans blod ligesom en vampyr - hun gjorde det bare for at få blodet omdannet til de gift der fik væsnerne til at krybe sammen i smerte. Manden skreg op og Aeron vendte sig for at se hvordan det gik med Katherine og Noa. De skulle ud, og det skulle de NU!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Gæst Tirs 20 Maj 2014 - 21:09

Hvad pokker skete der omkring? Det ene øjeblik en vampyr, derefter en dæmon. Katherine kiggede sig forskrækket omkring. Nogen af vampyrerne havde valgt at springe på hende. Det fortryd de dog hurtigt, for det varede ikke længe før Noa var bag ved dem, med begge hænder om halsen på dem. Et højt knæk og vampyren faldt til jorden. Katherine tog en dyb indånding.. Det havde nært gået galt. Taknemligt smilede hun til Noa. De vendte sig begge over mod Aeron, kun for at opdage den klo lignende kniv hun havde fået igennem sig. En høj knurren hørtes og det varede ikke længe, før Noa satte i spring hen imod hende og i det der ville ligne et overfald på hende, blev til et overfald på dæmonen i smerte bag hende. Uden nogle form for tøven, bed han ham i halsen og adskilte kød fra kroppen.. Dæmonen skreg endnu højere af smerte, både fra slange bidet og Noas bid. Noa trak sig væk fra ham og tørrede sig stolt om munden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Big Uneasy -Noa- Empty Sv: The Big Uneasy -Noa-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum