Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Omkring den nye regel og opdatering EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Omkring den nye regel og opdatering EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Omkring den nye regel og opdatering EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Omkring den nye regel og opdatering EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Omkring den nye regel og opdatering EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Omkring den nye regel og opdatering EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Omkring den nye regel og opdatering EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Omkring den nye regel og opdatering EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Omkring den nye regel og opdatering EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Lori
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Lenore
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Celenia
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Genevira
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Renata
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Jake
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Elizabeth
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Madelena Gray
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 
Katrina
Omkring den nye regel og opdatering Voteba13Omkring den nye regel og opdatering Voteba14Omkring den nye regel og opdatering Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Omkring den nye regel og opdatering

3 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 18:41

Fik lige læst alle de 14 kommentarer i den seneste nyhed fra denne sides admins, og jeg har derfor lige nogle ting jeg gerne ville nævne for jer, da der åbenbart var nogle uenigheder omkring det med den nye regel.
(Vil også gerne lige nævne, at selvom der står at gæster også kan skrive i debathjørnet, så kan vi ikke - i hvert fald ikke mere.)

Jeres lille udluftning af tanker, omkring det med at den nye bruger skulle vente med at emne før han eller hun fik sin farve, fordi i ville være sikre på at han eller hun ikke ville spille... Kan ikke huske hvad i kaldte det, men det var vist noget med at man spiller uovervindelig... Det fik i hvert fald mig til at tænke; Hvis personen har læst reglerne igennem, burde han eller hun vide at de ikke måtte spille på den måde. Hvis reglerne tværtimod ikke er blevet læst igennem, så ville personen heller ikke vide at der ikke måtte emnes før farven er blevet givet og man er blevet godkendt?

Så enten læser man reglerne og undgår at spille uovervindelig, eller lader vær med at læse reglerne, og alligevel spiller uden man har fået sin farve.

Min opfattelse af det her kan sagtens være forkert, for der er jo nogle der kun læser lidt af reglerne, men dette var blot den grove skitsering af det jeg tænkte.

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Gæst Fre 30 Maj 2014 - 18:44

Tingene er ikke altid så simple. Gid de var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 18:47

Jeg tænker bare at dette er noget man måske ikke kan rette op på, og at man bliver nød til at gøre som man altid har gjort.
Ser man en bruger der spiller uovervindelig fortæller man det til en admin.

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Gæst Fre 30 Maj 2014 - 18:50

(Hvis nogen er i tvivl - Det er stadig mig Sean)

Vi sætter pris på når folk siger det til os, når nogen ikke kan spille helt som de skal. Men når folk klager til os, over det, betyder det som oftest at personen er begyndt at spille med det og at personens medspiller har en forringet spille-oplevelse. Disse ting vil vi gerne komme i forkøbet.

Jeg forstår virkelig ikke modstanden mod denne lille regel. Den kommer ikke til at ændre særlig meget, for særlig mange. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 18:56

Jeg er skam ikke modstander af denne regel som sådan, for lige da jeg læste den, syntes jeg det lød som en god ide.
Jeg tænker i skal prøve det af, og hvis det fungere så er det jo bare perfekt!
Når i så er på ferie eller ikke har muligheden for at komme på, har i så tænkt jer at ændre i regel, og skrive noget ala at den imidlertidligt er blevet sat på pause indtil i kommer tilbage?
Er i hvert fald lidt nysgerrig om hvordan det kommer til at for jer, og håber selvfølgelig det bedste. Smile

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 18:57

Og fedt at i var så hurtige til at få opdateret debathjørnet - tommel op for det Wink

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Delilah Fre 30 Maj 2014 - 18:59

Hej Gæst!

Jeg kan skam sagtens se hvad du siger, men! Der er rigtigt mange sider hvor man ikke må begynde at emne før man får farve, og derfor går mange naturligt ud fra at de først skal have farve - eller afstår fra at begynde et emne før de har fået farven, fordi man virker så ekstremt ny uden farve. Eller af andre grunde, det varierer;)

Men, vi har især på det seneste haft en del nye brugere, både som havde læst og ikke havde læst reglerne igennem, som kom op med .. Meget kreative karakterer. Og det ville der heller ikke være noget problem i, hvis de bare passede til siden. Så har vi hurtigt smuttet ind - oftest indenfor timer af oprettelsen - og sagt "Du skal liiige huske" og "Har du husket at læse det her?".

Det eneste vi gør, er at sige at vi bare lige hurtigt tjekker brugerne igennem inden de begynder at være aktive emnere, for at sikre os at de ikke skal til at ændre deres karakterer, fordi vi lige har glemt at tjekke karakteren igennem da vi gav dem farve, og de tænkte sig som godkendte. Nu bliver de faktisk godkendt, blåstemplet og får at vide at det ser rigtigt lækkert ud, og at de ikke har misforstået os!

Hvis de så senere vælger at gå hen og misforstå noget andet, eller begynder at spille OP eller lignende, så er folk selvfølgeligt stadig velkomne til at skrive til admins, og vi vil tage tingene op med disse brugere. Vi laver bare et sikkerhedsnet, så vi sikrer at brugerne ikke mister fodfæstet fra oprettelsen, men at de har styr på siden inden de går igang.

Jeg forstår simpelthen ikke modstanden imod sikkerhedsnettet?Wink

_________________
Omkring den nye regel og opdatering 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 19:01

Vi havde tænkt os, hvis det endelig skulle ske at vi begge er på ferie og ikke kan gøre noget, at folk får lov til at emne mens vi er væk, men blot skal være opmærksomme på de stadig bliver tjekket igennem når vi er tilbage og kan risikerer at skulle ændre noget. Vi stoler skam på vores brugere. Vi vil bare være sikre på tingene er som de bør være, så alle kan gå i gang med at spille og har større mulighed for et godt spil med det samme Smile

Og, selvfølgelig, hvis det viser sig at vores regel alligevel ikke virker og kun gør tingene mere besværlige eller dårlige, vil vi selvfølgelig ændre den eller helt fjerne den. Men for nu, mener vi den er nødvendig. Smile

Uh...Så det virkede? Jeg var ikke sikker på den faktisk ændrede noget i debathjørnet. xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 19:09

Kan godt lide at i svarer så hurtigt og selvsikre, der viser at i faktisk har snakket om denne nye regel mellem hinanden, og ikke bare har taget en impulsiv beslutning og ikke har tænkt over de forskellige konsekvenser de kan have. Det har jeg set op til flere gange på forskellige sider, så det er da en dejlig forandring.
Denne nye regel, hvor har i tænkt jer at sætte den henne? For lige sådan umiddelbart tænker jeg at den ville være dejligt at have i jeres velkommen besked (hvis i altså har sådan en; hvis ikke, så vil jeg anbefale det, da det altid er så dejligt at få Razz )

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Delilah Fre 30 Maj 2014 - 19:11

Sean skrev:Reglen lyder som følgende:

"- Inden du spiller, skal din profil godkendes. Dette sikre vi ved at du først må emne, når du har fået din race-farve. På den måde husker I at melde jer til en race og vi kan holde styr på om alle har en acceptabel karakter og evner. "

Reglen er skrevet ind under "regler - generelt", under "Ens profil".

_________________
Omkring den nye regel og opdatering 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 19:13

Tak for din ros.
Ideen om at sætte den i vores velkomstbesked, som vi selvfølgelig har, er god og vi vil nok overveje at sætte den der også.

Tak for at komme forbi, også bare som gæst, og dele din mening, til glæde for andre spillere og admins Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 19:17

Skulle det være en anden gang. Regner med at holde lidt øje med siden her, for at se hvad det hele ender ud i. Wink

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 19:21

Må man spørge hvem du er...især siden du holder øje med os? Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af En gæst' synspunkt Fre 30 Maj 2014 - 19:26

En 15 årig tøs der kom til at surfe lidt væk fra sine lektier xD
Har prøvet forskellige sider før, men det blev aldrig rigtig til den største aktivitet for min side af, da der var så mange ting jeg selv gerne ville ændre, og da de forskellige admins ikke var til at snakke med, tja, så gik siden jo selvfølgelig ned.
Det her var dog engelsk side, men potato potato... xD

En gæst' synspunkt
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 19:32

Okay. Du skal altid være velkommen her.
Vi er blot...brugernes tjenere, så om så. Deres meninger er noget af det, der holder siden kørende. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 19:42

Måske er jeg ved at gå sukkerkold - men hvis brugerne får tjekket deres profil så kort tid efter de er oprettet , fordi vi er heldige at have en admin dækning som 7-11 ville misunde- hvorfor er det så lige at reglen er nødvendig at skrive ned ? Jeg mener , i tjekker jo bare når brugeren er oprette ?

Jeg er modstander , ikke af man tjekker en profil og kommer med fif eller rettelser hvis det er nødvendigt - men jeg er modstander af den signal værdi man sender med at dolk ikke MÅ emne før de har farve.

Ja - mange sider har den regel , og netop derfor var det dejligt at under World skildte sig ud ?
Og hvis admins er så hurtig til at tjekke , så ser jeg ikke hvor behovet for reglen er ?
Så gør i det vel bare ?( oz selv om det ikke er skrevet ned ?)

Og jeg er meget enig med gæst , jeg tror ikke en nedskreven regel vil ændre spor - det er de små rettelser og kommentarer når de ( små slyngler )folder sig ud , der gør de også folder sig en smule ind igen xD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Delilah Fre 30 Maj 2014 - 19:50

Jeg kan godt sige hvad du siger Cam, men jeg er uenig;)

Reglen er som sagt bare et sikkerhedsnet. Så vi sikrer os at der ikke kommer en karakter fra .. Skal vi sige New World, der kopierer deres karakter derfra, smider den ind her og går igang med at emne - hvorefter vi kommer på en halv dag senere, og måske - måske ikke(hvis der bare er kommet farve på vej ud af døren) - opdager det.

Eksempelvis! En karakter fra New World ville jo ikke fungere her, medmindre den var blevet ændret kraftigt, da det er en helt anden verden. Og hvis vi bare smider farve på folk uden at godkende dem, kan vi ligeså godt smide farve når vi alligevel skal ud af døren, og lige har et par minutter. Derefter lægger den anden admin ikke mærke til at denne karakter er ny og burde blive tjekket igennem.

Til slut ender det med at der kan gå flere dage hvor karakteren bliver spillet på og med, før vi bliver prikket på skulderen og får at vide at "Øh .. This person ...?", og så skal vi til at ændre hele karakteren, og alle relationer og emner karakteren har haft må være annuleret fordi karakteren er helt lavet om. Det er et scenarie vi forsøger at undgå.

Det kommer jo ikke til at påvirke nye brugere der ikke har nogle problemer med siden, ud over at de måske skal vente et par timer mere, hvor de så kan arbejde på karakteren for at få bedre indsigt, aftale plots, være på chat eller hvad andet man nu kan lave her.

Som sagt .. Det er intet andet end et sikkerhedsnet under de der har misforstået noget. Vi spænder ikke ben for nogle som helst - Jeg kan simpelthen ikke forstå din indædte modstand og kamp imod en så lille regel?Wink

_________________
Omkring den nye regel og opdatering 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 20:17

Jeg har ellers forsøgt forklare den meget tydeligt.
Det lyder som du siger i kun kan udfører arbejdet / handlingen såfremt det står skrevet ned ?
For ellers fatter jeg ikke forskellen.
På den ene side sige i den ikke vil spænde ben for folk - at de ikke vil stå i emne vente position , fordi i tjekker hurtigt.

Men samtidig siger i at hvis reglen ikke er der kan folk nå at emne fordi i ikke når at tempelet profilen ? Jeg kan ikke forstå den del?
Enten er der emne vente tid , fordi i ikke tjekker dem med det samme - og HVIS i tjekker , hvorfor er reglen så nødvendig ? Jaja det er fredag og jeg er åbenbart tungnem xD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 20:19

Tempelet = camillsk for tjekke xD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 20:23

Reglen er for at folk ved det og venter med at emne, til vi har godkendt dem. Godkendt, er lig med at de får den farve, de har ansøgt om, når de har ansøgt.

Kort sagt, sagt for 50'ne gang i dag:
Reglen er for at få folk til at sætte tempoet ned og vente på vi faktisk får læst deres profil. Den eneste grund til den er der, er at folk venter med at emne til de har fået deres racefarve. Og grunden til de skal vente, er fordi vi lige vil læse dem igennem...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 20:48

Jamen det tror jeg alle forstår Sean.
Og det er netop den ventetid du selv lige har beskrevet , jeg har min lille protest imod xD

Men vi er da helt enige i det du skriver ^ ^
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 20:52

en ventetid vi gør så kort som muligt.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Omkring den nye regel og opdatering Empty Sv: Omkring den nye regel og opdatering

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum