Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
so your a demon like me or?//Stella// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
so your a demon like me or?//Stella// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
so your a demon like me or?//Stella// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
so your a demon like me or?//Stella// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
so your a demon like me or?//Stella// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
so your a demon like me or?//Stella// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
so your a demon like me or?//Stella// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
so your a demon like me or?//Stella// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
so your a demon like me or?//Stella// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Jake
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Sasha
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Renata
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Celenia
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Lenore
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Genevira
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Edgar
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Marcus
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 
Elizabeth
so your a demon like me or?//Stella// Voteba13so your a demon like me or?//Stella// Voteba14so your a demon like me or?//Stella// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

so your a demon like me or?//Stella//

Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 5 Jun 2014 - 2:21

S-Kroen det vilde svin
T-20.14
O-fulde mennesker og hvad der ellers er
P- [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] tøjet på billede til venstre
V-ikke varmt men heller ikke koldt sådan i midten


Jason havde tilbragt mange timer på og være på denne her hyggelige kro, som den nu kunne være til tider som den fx var nu her, og han sad bare der inde og hyggede sig med en øl og lyttede til folk der morede sig i det selskab som de havde, men han sad jo bare for sig selv i sit eget selskab, da der ikke var mange som ville sidde der hvor han sad og det undrede ham endeligt lidt, for han havde ikke gjort dem noget, ikke hvad han viste af.
Han sad bare der roligt og drak noget af den øl han nu havde og slappede af og rettede lidt på det tøj han nu havde på og smilte roligt over at han nu ikke så så gal ud angående hans tøj eller noget af alt det.
Han sad bare der roligt og kiggede på sin øl og satte den på bordet og kiggede så rundt og anede ikke hvorfor folk ikke kom hen og snakkede med ham, så han slet ikke rar ud eller noget, eller var de virkelig så bange for ham, han viste godt at han havde været gået amok engang, men det gjorde han jo ikke nu, men de kunne nok godt stadig huske ham fra dengang.
Han tog og kørte sin ene hånd gennem sit hår og slappede bare roligt af og anede ikke hvad han skulle tænke selv lige nu eller gøre lige nu, for han begyndte sådan set og kede sig ved og være på kroen her, og hvis han skulle blive ved med at komme der skulle der snart være en meget god grund til det, men lige nu som det så ud havde han ikke denne her grund til det eller noget som helst, men nu måtte han jo se hvad der kom til at ske for ham resten af denne her aften her, for han kunne måske være heldig at der var en som havde lyst til at gøre ham med selskab som måske var på kroen eller kom ind af kroens dør, man kunne jo aldrig vide hvad tiden ville vise sig for en selv før tingene faktisk skete for en selv.

//håber det går an og lagde lige mærke til det mit indlæg 2014 XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 1:18

Påklædningen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Stella trådte ind i kroen, nogle gange skulle man komme her og få en drink. Hun nød at være ude denne aften, og skulle bare bruge en lille smule frihed i aften. Hun gik selvsikkert op til baren og bestilte sig en drink. Hun satte sig på en barstol og kiggede rundt i kroens fyldte stue. Folk var fulde og tumlede rundt. Da hun havde fået sin drink, kom der en flok fulde hoveder hen, der bogstaveligt talt skubbede hende ned fra sin stol af. Stella rullede øjne af dem og kiggede rundt efter et sted at sidde. Hun så hen på et bord, hvor der kun sad en enkelt. Normalt plagede hun at kende nogle når hun var her, men lige nu gjorde hun ikke – og det tog vel ikke skade at snakke med fremmede? Stella travede hen til bordet og smilede uskyldigt. ”Må jeg sidde her?” Spurgte hun venligt og satte sig ned overfor ham. Hendes hår var langt, det bølgede ned over hendes bryst også var blødt som silke. De grønne øjne strålede og lignede jadesten. Hun tog en tår af hendes drink, og kastede kort et blik ud på mængden af folk – de larmede og gjorde sig til. ”Så hvorfor sidder du her helt alene?” Spurgte hun nysgerrigt og venligt, i stedet for det bare skulle være helt stille. Stella kiggede på dæmonen der sad foran hende, og lagde hovedet lidt på skrå. Stella satte glasset fra sig på bordet, og kørte en hånd igennem sit hår imens hun kiggede overpå dæmonen – håbede på han måske ville sige noget, så de kunne starte en samtale. Men så igen, hvis han fortrak stilheden, så måtte hun jo lade det ligge. Hun flettede sine slanke fingre ind i hinanden og lagde dem op bordpladen imens hun så dæmonen i øjnene. Stella havde haft mange ubehagelige oplevelser med dæmoner og vampyrer. Hvor de havde kidnappet hende, torturet hende og voldtaget hende. Det sjove var, aat hun aldrig havde ladet sig knække af det, det havde aldrig gjort, at hun var blevet bange – fordi hun havde håbet i sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 2:15

Han sad der for sig selv og havde ikke det vilde og skulle lige nu andet end han lukkede denne her larm som alle de folk kom med, eftersom de var fulde og højrystende som gjorde dem mere trælse og høre på, så han havde valgt og bare lukke dem ude og det hele.
Han sad jo der og tog roligt sin øl op til sin mund og drak roligt af og satte den foran sig, i det hans øjne så på en kvinde som spurgte ham om noget og som ren refleks nikkede han til hende som ja på at hun måtte sætte sig der, og han sad bare lidt der i sin egen lille verden, før det endeligt gik op for ham at der faktisk var kommet en, som ville ha kontakt til ham, og roligt rystede han på hovedet og så på hende "det må de undskylde frøken jeg sad lige og udelukkede de fulde folk vi er i blandt det var ikke fordi jeg vil ignorer dig"sagde han roligt og kiggede på hende og fik sin øjenkontakt som han sikkert havde haft længe uden selv og opdage det, roligt så han bare på hende og smilte "sad bare alene fordi jeg ikke vil sidde med en masse fulde folk når jeg ikke selv er fuld så det jo ikke sjovt men hvad bringer så en skønhed som dig her ned til bordet hvor jeg sidder"sagde han roligt og kiggede bare på hende og viste jo ikke hvorfor hun var kommet her ned, men alt havde jo en grund jo og han havde heller ikke klaget over at han fik hendes selskab, for det gjorde ham endeligt glad, i det hun havde valgt det bord han sad ved for hun kunne sikkert sidde så mange andre steder her i baren eller kroen hvad man nu ville kalde den for, han så på hende med et smil "men lad mig præsentere mig selv mit navn er Jason Carter"sagde han roligt og kiggede på hende og ville normalt kysse den kvindes hånd som han snakkede med så han havde rakt en hånd frem mod hende og ville se hvad hun ville gøre.
Han jo der med hånden rakt frem mod hende, da han jo var den der venlig men også charmerene person som han havde været hele sit liv, og han ville nok altid være det om folk så kunne lide det eller ej, han viste godt at det ikke lå til hans race men det var sådan han var opdraget af den opdragelse han havde nået og få af dem han boede ved som lille før han gik amok og alt det.

//håber det fint for er overtræt lige nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 11:51

Stella fornemmede at han var lettere fraværende, men tog det ikke personligt. Han dagdrømte vel bare lidt. Han undskyldte for ikke at have været opmærksom, og hun gav et nik til at det var helt okay. ”Bare rolig, det er ikke noget jeg tager personligt.” Svarede hun med et skævt smil imens hun så på ham stadigvæk. Han sad bare alene, men vendt synes han ikke man ikke kunne sidde med fulde folk uden selv at være fuld? Stella trak lidt på skuldren. Dog vendte hun blikket tilbage for ham og hævede lidt på et bryn, da han kaldte hende for skønhed. Hun smilede let imens hun rystede kært på hovedet, ikke fordi hun tog det som en fornærmelse eller en flirtende replik – nogle var jo også bare venlige af person. Det var han tydeligvis.  ”Jeg blev drevet af nysgerrighed.” Svarede hun lidt drillende. ”Og så synes jeg ikke du skulle sidde alene, jeg er også alene herinde så.” Tilføjede hun med et skævt smil på læben. Han præsenterede sig selv, hun tog imod hans hånd. Hun var skam også høflig opdraget og havde en del sucubus inde i sig, som hendes far så fint havde plantet. Hun var charmerende anlagt og yderst køn at se på. ”Stella Escada.” Præsenterede hun sig med et let smil på læben.  Kort efter tog hun sin hånd til sig, og greb om hendes glas – hun hævede det og førte det op til hendes læber og lod væsken glide igennem hendes system.

De fulde hoveder oppe i baren larmede og irriterede hende voldsomt – de opførte sig som små børn, der ikke havde fået meget opmærksomhed. ”Jeg ved ikke hvor langtid jeg bliver, larmen irritere mit temperament noget så meget.” Indrømmede hun og flyttede sig blik over på Jason igen. ”Men det er hyggeligt at træffe dem Jason.” Smilede hun blidt til ham, hvorefter hun igen lod en hånd danse igennem hendes gyldne lokker.  Hun slikkede rester af sin drink af sine læber, og lagde hovedet lidt på skrå imens hun stadigvæk havde øjenkontakt med Jason.

//Skal op i dansk imorgen, så havde ikke lige krea til et alt for langt svar. Håber dog dette kan bruges Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 17:09

Han kiggede roligt på hende og var glad for at hun ikke blev fornærmet over at han ikke lige havde opfanget at hun var der, og roligt så han på hende og tog imod hendes hånd og før hun fjerende den gav han den et lille kys på overfladen, og roligt så på hende "hyggeligt at møde dig Stella"sagde han roligt og tog sin egen hånd tilbage, da hun tog hendes tilbage, og roligt lyttede han til hende og smilte bare da det var hyggeligt at hun var kommet til bordet, hvor han sad og roligt så han lidt rundt "når så du blev drevet her hen af din nysgerrighed"sagde han roligt og og smilte bare til hende og var selv lidt i humør til at drille folk som fx hende lige nu, for hun virkede også drillende og den slags og han viste jo ikke hvad hun ville sige til det.
Han kiggede på hende "forstår dig godt angående de her højrystede folk som er her"sagde han roligt og kiggede på hende "men vil nu ikke miste dit selskab nu hvor jeg har fået det jo så hvis det er kan vi da gå et eller andet sted hen hvis du vil det men hvor aner jeg ikke"sagde han roligt, og han mente virkelig at han ikke vil ha at hendes selskab forsvandt igen, så han håbede da på at hun ville tage imod hans tilbud om at gå et andet sted hen, så de måske fandt et sted der var mere roligt og ikke så mange der kunne larme og den slags der, men han var jo ikke sikker på hvad hun ville og ikke ville og nu måtte han jo bare vente og se hvad hun ville jo for det var op til hende hvad de skulle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 18:30

Han kyssede hendes hånd, hvor… romantisk? Stella nikkede venligt til ham, da han sagde at det var godt at møde hende. ”Ja da, kommer det som en overraskelse?” Svarede hun drillene igen og smilede skævt. Stella skar en grimasse over det de sagde om de højrystede folk. Hun lagde hovedet lidt på skrå, da han sagde, at han ikke ønskede at miste hendes selskab. Lidt overrasket var man vel. Hmm, hvor skulle de gå hen? ”Vi kan smutte en tur i parken, der plager ikke at være nogle.” Svarede hun og rejste sig op, og sendte ham et smil. ”To sekunder jeg skal lige hente noget.” Sagde hun og vendte sig om. Hun gik op til baren og hentede en flaske whisky og vendte sig så om imod ham igen. ”Så kan vi gå.” Svarede hun med et smil. Stella gik imod udgangen, og da den lette brise lettede hendes lokker smilede hun blot. Kroen havde en tildens til at blive meget lummer af alle de folk der var der. Stella begyndte at gå imod parken og satsede på at han fulgte med hende. Da hun kom til parken vendte hun sig om imod ham og placerede hun flasken på hendes læber og tog en tår. Så fjernede hun den fra sine læber, det mindede hende om natten med Selicity, gud hun savnede den tøs. Stella satte flasken på en bænk, hvorefter hun lod sig falde ned i det grønne græs. Stella kiggede op på den mørkeblå himmel, hvorefter hun kiggede over på Jason. Stellas skjorte havde trukket sig lidt op og derved blottet hendes navle og lidt af hendes mave – hun havde dog ikke selv bemærket det, og var endelig også ret ligeglad med det. ”Kommer du, stilheden er så dejlig her.” Smilede hun og vendte blikket op på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 20:16

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "måske bare lidt tror jeg men ved ikke hvorfor"sagde han roligt med et stille smil på sine læber, og kørte sin hånd over sin hår og hørte hvad hun sagde til ham, inden han så hende rejse sig op og roligt smilte han til hende da hun kom tilbage og havde en flaske i hånden kunne han se og roligt rejste han sig op og smilte "ja lad os det"sagde han og fulde bare med hende så godt han nu kunne og så på hende med et smil da hun lod sig falde på ned i græsset og satte sig ned ved siden af hende "gud vejret er dejlig i forhold til det aften"sagde han roligt og så på hende med et smil og lagde godt mærke til at man kunne se noget at hendes mave men han sagde ikke noget til hende, så han kiggede roligt rundt og så så på hende igen med et stille smil.
"når men hvad så stella hvad går du så og får tiden til at gå med til hverdag"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og kløede sig kort i nakken og slappede bare af sammen med hende, da det her var så hyggeligt bare og tage i parken sammen med hende og nyde denne her stilhed som der var og alt det, roligt fik han lagt sig ned i græsset og var ved siden af hende og kiggede bare roligt op i himlen og viste ikke hvad han skulle sige lige nu, hvis der var mere og sige som han ikke ville mene der var lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 13:29

Han spurgte ind til hendes fritid, det var vel meget normalt - hun havde ikke forventet mindre eller mere. "Altså ikke det helt store, overlever i denne verden. Tager udfordringerne op når de kommer." Svarede hun med et let grin. Hun vendte sig i front mod ham og støttede sit hoved med sin ene hånd."Hvad med dig Jason, hvad får du tiden til at gå med?" Spurgte hun nysgerrigt og fjernede en af de mørke lokker der havde snoet sig ned over hendes ansigt. Hun slappede af, havde bare en dejlig aften. Mere kunne man ikke forlange - og det gjorde hun nu heller ikke. Stella gik efter øjenkontakt, og stilheden udenfor var fantastisk - stille og roligt. Selvom det kunne være rart med noget larm engang imellem, så nød hun sommetider stilheden, fordi den lagde en balance i hende. Stella smilede til Jason.

//Krea svigt :/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 15:00

Han kiggede på hende og slappede af "okay det lyder som noget vi alle gør altså prøver på at overleve i denne her verden som vi er i"sagde han roligt og kiggede bare på hende og slappede af, da han havde et meget godt syn af hende, da hun så ud til at være en meget køn kvinde og det hele, så det var jo altid et godt syn for guder, efter hans mening.
Han kiggede roligt på hende "overleve små jobs og den slags så jeg kan klare mig som jeg nu gør"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og kunne nærmest ikke tage sine øjne fra hende eller noget, da han jo godt kunne lide det han så og alt det "Stalla du ved godt du er en meget køn kvinde og sød"sagde han roligt og smilte til hende og viste ikke hvordan hun ville tage det han lige sagde til hende, men dog sagde han kun det han selv mente og når man sagde det var det jo bare hans mening om hende, da hun jo virkede sød og så var hun køn så det passede jo meget godt.
Han kiggede på hende og smilte bare til hende og havde det godt sammen med hende for hun virkede ikke som en snob som mange andre ville kunne finde på at være, og det var jo en meget god ting for han kunne ikke klare hvis folk var snobber og troede at de var mere end ham eller andre, for så var man for meget til og burde være her i verden, for alle var lige selvom de måske kom ud fra en rig familie så var de ikke mere end andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 15:32

Hun nikkede til hvad han svarede hende. "Jeps, det er altsammen en del af det hårde men dejlige liv vi har os." Sagde hun, og lød som en person med god tilgang til livet - hvis hun ikke havde ville hun jo brokke sig. På trods af alt, så havde hun noget hun ikke kunne miste, men som andre sagtens kunne - håbet. Hun nikkede til det han sagde med små jobs. Stella havde hendes bror til at betale den gæld, som han skyldte hende - hun manglede ingen penge. Hun havde sin frihed, og det var vigtigst for hende.
Han kommenterede og komplimentere hendes udseende samt person. Selvfølgelig blev man smigret, man kunne ikke undgå andet. Hun smilede og slog blikket kort ned. "Det hører jeg et par gange, så jo, det ved jeg godt." Svarede hun med en charmerende klang i stemmen, hun lød ikke overlegen. Det kunne lyde selvglad at sige, at man godt vidste det, men det ville være at lyve, hvis man sagde, at man ikke vidste det. Stella havde da en god side af sig selv, og den var vist nu. Det var ikke så tit bloddæmonen brødløs, men det skete, og når det gjorde, så fik den heller ikke for lidt. Men det gjorde ikke Stella til en snob, og hun hadede når folk opførte sig sådan overfor hende. Stella blev ved med at holde deres øjenkontakt. "Du virker også meget venlig." Svarede hun med et skævt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Ons 18 Jun 2014 - 23:16

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige til hende lige nu før han hørte hvad hun sagde til ham, og han nikkede roligt "ja det kan man vist godt sige at vi har os men vi kan da leve som vi vil jo vi bestemmer selv om vi vil gøre noget ud af vores liv eller få andre til det"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, men han var nu glad for sit liv som han havde og det var der jo ikke nogen der kunne tage fra ham medmindre de slog ham ihjel, men det ville han ikke tro der var nogen som ville gøre imod ham, ikke så vidt han viste lige nu.
Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han skulle sige lige nu og her for hun stod og sagde hun godt viste at hun var det han sagde til hende og det undrede ham godt nok, det var som om hun bare gik ud fra folk mente det om hende og alt det og det jo ikke godt at lyde som om man havde et for stort ego eller noget, men lige nu gjorde hun men dog sagde han ikke noget til hende, han så på hende "Jamen tak da"sagde han roligt, da hun sagde til ham at han virkede meget venlig, ja det var han vel, men det var jo også bare sådan han var overfor alle og det var jo en god ting efter hans mening men det var jo som det var.

//lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Gæst Man 8 Sep 2014 - 12:40

//Lukker tråden på grund af min karakter ikke længere går i de samme sko og hun har forandret sig en del og jeg kan ikke længere huske, hvordan jeg skal spille hende i dette emne Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

so your a demon like me or?//Stella// Empty Sv: so your a demon like me or?//Stella//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum