Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Under tre dage tilbage :( EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Under tre dage tilbage :( EmptyIgår kl. 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Under tre dage tilbage :( EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Under tre dage tilbage :( EmptySøn 12 Maj 2024 - 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Under tre dage tilbage :( EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Under tre dage tilbage :( EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Under tre dage tilbage :( EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Under tre dage tilbage :( EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Under tre dage tilbage :( EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Lori
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Valentine
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Natalie
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Jake
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Sean
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Lenore
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Taliia
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Edgar
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 
Abigail
Under tre dage tilbage :( Voteba13Under tre dage tilbage :( Voteba14Under tre dage tilbage :( Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164711 indlæg i 8728 emner

Under tre dage tilbage :(

Go down

Under tre dage tilbage :( Empty Under tre dage tilbage :(

Indlæg af Gæst Tors 26 Jun 2014 - 19:39

Ja nu bliver jeg nok nød til at sige fra i bare nogen dage Sad

De hele starter med at jeg er på efterskole og skal havde tid med mine skole venner de sidste tre dage enden vi stopper Sad

Lørdag stopper jeg så og bliver hentede i løbet af formiddagen men de betyder stadig at jeg ikke kommer på lørdag aften, skal havde tid til at komme mig over at jeg er stoppede på en utrolig dejlig efterskole Sad
Men jeg skal også havde slappet af sammen med familie og kæreste enden jeg skal af sted om søndagen på spejder tur med lillesøster Sad så der går en uge hvor jeg ikke er på overhovedet Sad (Totalt trist)

Men når jeg så kommer hjem igen ved jeg ikke hvor meget tid jeg har på min pc, skal havde været sammen med en masse venner enden jeg IGEN starter på skole i Køge Smile

Så tager jeg en uge til Hundested med kæreste for at komme væk fra nogen problemer Sad

Men så kommer jeg hjem igen og ville prøve så godt jeg kan at være på og svare mine venner og være noget mere sammen med jer Smile men lover intet ville jeg bare lige sige Sad


Håber i klare jer uden jeres lille Oli i nærheden Sad
men lover der imod at jeg komme tilbage med en masse energi til en masse nye og sjove emner med folk Wink

Når vi ses så længe Wink

Jeres Oliver/Mikkel og Ryan og når nogen få søstjerne Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum