Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Lori
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Lenore
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Celenia
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Genevira
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Renata
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Jake
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Madelena Gray
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Katrina
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 
Sasha
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba13følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba14følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Go down

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Empty følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Indlæg af Gæst Tors 17 Jul 2014 - 12:47

hey, Baloo her, jo altså følte mig kreativ, yes det kan jeg nemlig også være, no shock plz, men altså tænkte på og udvide med et nyt område, The Land Of Snow, som jeg syntes kunne være fedt, det er realiterede til vore nordiske forfædre, med sne, bidene kulde, sne bjørne, sne hjorte, frost ulve, og andre nye væsner, forude ny by, FrostVale, med egen borg til vagt garisonen forude klanens ledere og adelige, med kro og eget markedet hvor man kan købe vare fra The Land Of Snow som frost ulve pelse og tænder og kød og mjød, nordisk øl og andre sager, tons andre varer, slum kvarter og mange andre ting som jeg arbejder på, da styres af en klan da har eget vagt garnison og jægere, og meget mere, som jeg også arbejder på men hedder The Frostwolf Clan ( realiterede til en vikinge klan jeg har hørt om, og navnet bruges også af en sne/vikinge lingene klan i world of warcraft af orker men det nu ikke pointen bare navnet i sig selv!), men mangler nogle ting der, propper dog skidtet ind her så i kan se på det, altså angående klanen, og område og meget andet, men vil først og fremmest høre om det noget i kunne være interesserede i jeg skulle arbejede videre på? ^^

hilsen Baloo Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Empty Sv: følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Indlæg af Delilah Tors 17 Jul 2014 - 12:51

Gider du ikke sende en kort beskrivelse af 'landet', de forskellige steder du gerne vil have etc, så jeg ved præcis hvad der er tale om? For jeg kan ikke rigtigt skelne hvilke ting du vil have skal være STEDER, og hvad du bare gerne vil have skal være i en by, og jeg kan ikke rigtigt se hvad præcis det er du siger^^

Så vil du ikke lave en kort beskrivelse af landet, hver af de steder du gerne vil have man skal lave som forums herinde, hvem der ville bruge det etc, og så skal vi nok kigge på det;)

Husk du kan ikke oprette en klan før du er i C-rang eller over^^

_________________
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Empty Sv: følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Indlæg af Gæst Tors 17 Jul 2014 - 12:53

jo da, sender en PM Smile

og det ikke en klan til mig, det er bare klanen da styre showet i byen xD ligesom nogen steder har lorder og lady'er konger og dronninger, her har de bare en klan da styre tingene Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Empty Sv: følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Indlæg af Delilah Tors 17 Jul 2014 - 12:54

Super, det er sådan noget du skal skrive i ansøgningen/beskrivelsen;)

_________________
følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins )) Empty Sv: følte sig lidt kreativ.. godt eller skidt? HAHA XD (( Admins ))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum