Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Frisk luft
Side 1 af 1
Frisk luft
Azazel kig i parken for af få frisk luft *mhh... Dejligt med noget luft i årene. Hun kiggede sig omkring mærkeligt her er ikke nogen. Hun finder sig et træ og lægger sig og slapper af og kigger op på skyerne. "en hel dag med af udslette byer er trætne" hun lukker øjne men sover ikke hun slapper bare af.
Gæst- Gæst
Sv: Frisk luft
Buruth var ude på sin sædvanlige tur gennem byen. Han gik der som en opfordring til ikke at lave kriminalitet. Han tårnede over de fleste mennesker i byen de fleste kendte ham og vidste hvor retfærdig han var. Han kendte alle byens indbyggere men i dag var der en pige der sad under træet og snakkede med sig selv. ”holdt klem er du. Giv dig til frende” hans global sprog var ikke så godt men havde heller ikke brug for det så tit. Han holdte sin kamp kølle i hånden dens stål pigge stak ud over alt på den og de skinnede i solen. Pigen så faktisk lidt køn ud men også lidt underlig ud hendes kjole passede ikke ind i den sædvanlige påklædning i landsbyen ”du ser sjov ud. De fleste her klæder sig ikke sådan der.” han så sig omkring der var ingen i nærheden
Gæst- Gæst
Sv: Frisk luft
Azazel sprang op da en talte "Hvad er det" hun kiggede lidt på ham hvad er han for en "Hvad mener du med jeg klæder mig mærkeligt" hun lagde hovedet på skrå og kig stille og roligt hen til ham "Mit navn er Azazel, men hvad er deres?" *Han er en minotaur, dem har jeg ikke set i langtid. hun nærmede sig ham men stoppede 10 meter væk fra ham.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Berusende luft.
» frisk på emne med sky shapeshifter
» En frisk lille emne søgning
» Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//
» frisk på emne med sky shapeshifter
» En frisk lille emne søgning
» Vil du virkelig blive inde, kom heller med mig ud i den friske luft //Lauren//
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine