Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Sorry også fravær her EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Sorry også fravær her EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Sorry også fravær her EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sorry også fravær her EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sorry også fravær her EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sorry også fravær her EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sorry også fravær her EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sorry også fravær her EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sorry også fravær her EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Sorry også fravær her Voteba13Sorry også fravær her Voteba14Sorry også fravær her Voteba15 
Abigail
Sorry også fravær her Voteba13Sorry også fravær her Voteba14Sorry også fravær her Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Sorry også fravær her

Go down

Sorry også fravær her Empty Sorry også fravær her

Indlæg af Rafaela Tors 11 Dec 2014 - 21:53

Ja som overskriften siger så undskylder jeg til jer alle over mit fravær af flere årsag.
Først og fremmest det er Jul så tiden er der bare overhoved ikke da der både skal gøres rent, ordnet julegaver, pynte op til jul, julekager/småkager og så lige julefrokosterne der kommer så det tager meget af min tid

Næste mit arbejde/praktik bruger også meget af min tid da jeg er nærmest den eneste der er meget fleksibel med mine arbejdstider og er den der er mest gennemgående og har knapt så meget fravær som alle de andre på stedet og da jeg jo arbejder med handicappede børn bruger det meget af min energi da jeg tager hjemme fra før en hvis mand får skoende på og er hjemme igen når en hvis mand har taget skoene af.

Det tredje så går jeg jo til ju jitsu og var til graduering i tirsdags til det gule bælte. Blev kaldt op til prøven uden varsel så ja var meget nervøs, men bestod med det hele Smile Men det betyder også, at om ca 3 måneder venter det næste bælte mig det orange så jeg er allerede nu ved, at stresse over det som min kæreste godt kan mærke da jeg har bedt ham om og hjælpe mig med de forskellige ting jeg skal kunne og han skal så op til det brune snart så ja vi stresser hinanden xD

Og så for det fjerde så er jeg begyndt og gå ned psykisk så jeg har meget svingende humør og det gør, at nogen dage har jeg bare ingen lyst til computer eller noget så ja der er meget der kører rundt i hovedet på mig for tiden dsv Sad

Og så til mine emnepartnere jeg har ikke glemt jeres emner og er ikke trætte af dem har bare lige en periode, hvor jeg svare de emner der ser nemmest ud for mig i øjeblikket jeg har energien og krea'en til og svare et emne. Nogle dage når jeg alle andre ingen eller kun et enkelt. Så skriv hvis i bliver trætte af, at vente på mig

Håber ikke det ser alt for rodet ud det jeg har skrevet i min træthed xD

MVH
Jeres Rafaela/Luce

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum