Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Fortællingen om det grusomme net!
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fortællingen om det grusomme net!
Som altid.. Er mit net en stor bunke lort, hvilket er min største grund til, at jeg ikke er på længere. Den smider mig af nærmest hver 10 - 30 minut og det gør mig skør! Det klager også konstant over, at jeg har brugt det meste af mit net, selv når jeg ved, at det har jeg så absolut ikke..
Og ja, jeg skal nok være ærlig, det er ikke kun nettet der er grunden til mit fravær. Jeg er også begyndt, at gå meget op i at tegne igen, så der ryger tiden også. Samtidig med, at jeg tit er ret træt når jeg kommer hjem fra skole..
Så.. Jeg tror ikke, at jeg kommer så meget på som jeg plejer, indtil jeg har skaffet mig et nyt net! Engang imellem vil jeg selvfølgelig kigge forbi, men jeg vil ikke være den bedste til at svare emner.. (Undskyld dejlige emne partnere!)
- Beklager meget herfra!
- Joaquin, Josh, Choice, River og Xander.
Gæst- Gæst
Sv: Fortællingen om det grusomme net!
Forslag fra 2 stk IT folk som sidder og prikker mig i nakken xD
Der iblandt 1. IT techniker^^
Følgende forslag:
1. Rebute serveren - (sluk internet serveren og der efter vent 10-30 minutter hvor efter du tænder den)
2. Genstart computeren, da det ofte kan være opstartnings processen som kunne havde gået galt ved stationæren/bærbaren.
3. Sluk internet fuldt ud. Vent et stykke tid, der efter start den op igen.
Hvis dette ikke skulle hjælpe forslår jeg nok at du kontakter dit internet udbyder og beder dem se på det. Fordi dette -burde- ikke ske, fordi så bliver det taget som produktions fejl også er der penge krav returnering.
((medmindre det er selvfølgelig efterskole eller mange folk som bruger samme internet, fordi så giver det god mening at internettet dropper et par gange ))
Mvh.
MIKA!! X3
Morier- Raceleder
- Antal indlæg : 262
Evner/magibøger : BLOODY MAMBA - BLODBOGEN
Desuden, hvis det er en udbyder som stofa, waoo eller forskernettet, så er det ikke muligt at have et forbrugsloft på. Faktisk, er det udelukkende med 3g/4g-kort at man nu har forbrugsloft på.
F.eks.:
Waoo: 50/50-forbindelse, 230,- om måneden (altså betaler du for selve forbindelsen, ikke for din forbrug af en mængde data)
Telenor: fri tale + 4 gb data, 130,- om måneden (her betaler du så for de 4 gb, og når de så er brugt så går du over på forbrugstakseret data eller at data'en lukkes helt. Dette er mest til telefoner)
Så, hvem er det du har og hvad er deres undskyldning helt præcist?
En anden ting: hvis du bor i nybyggeri (fra 2013 og senere) så kan det sagtens være på grund af den nye beton der bruges til den slags bygninger. Been There, Done That
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys- Evolved
- Antal indlæg : 2882
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner
Havde dog fået advarelser før om disse mobil (stik) net, ikke skulle være særlig godt, men når ens mor mener, at det er det man skal have så -.-'
Jeg sætter dog pris på jeres hjælp! C:
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Løsningen er ganske nær ! Eeeehhhh o.o
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Men imellem os Stella - så er jeg en smule itvivl om hvordan jeg skal gribe det an.
* banker på den gule Bob hat *
Der er ikke meget 'talende fordelings hat ' i den her.
Jeg havde håbet den ville guide en smule xD
XD
Gæst- Gæst
Spørgsmålet er RIVER , om det net er han køn ? For så er der ikke det monster jeg ikke kan lægge ned xD
(( uuuhhhh bad ass joke xD ))
Men er det et female net , så skal jeg være mere snedig !
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth