Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Lori
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Valentine
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Sean
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Lenore
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Jake
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Edgar
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Abigail
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 
Celenia
Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba13Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba14Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!

Go down

Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!  Empty Rund fødselsdag, femten-års, to-måneders og catching up to do!

Indlæg af Nephthys Lør 28 Mar 2015 - 12:37

Hejsa i dejlig væsner, som jeg ikke har set så meget til her på det sidste!

Jeg er så heldig at påsketiden er fyldt med vigtigt datoer for mig! XD

d. 4 april bliver jeg 20! :O
d. 11 april bliver min lillesøster 15! :O
d. 31 marts har min kære Didi og jeg to-månedersdag! (Didi er min schæfer Smile )

Derudover, er der jo påskeferie, og jeg er så heldig at jeg er meget bagud i nogle skolefag.
Derfor, vil jeg bruge ferien på at komme igang med at følge op på manglende afleveringer, lektier osv.

Jeg vil være på, og jeg vil emne, men i en mindre grad end jeg ville være normalt Smile

Dertil, ved jeg godt at dette hører under en anden kategori (men ville lige smide det her, også!) Smile

Mange af de faste emnepartnere jeg har haft, er væk nu. Jeg savner emner xD Så, frisk på et emne med en menneske-kvinde med to små tvillinger - så smid en pm Wink

over'n'out!

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
''I don't doubt that you loved him once - I doubt that you ever stopped'' he said, gently caressing her cheek. Slowly, his eyes met hers, before he felt the blood pouring from his neck and everything went black
Nephthys
Nephthys
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 2882
Reputation : 5
Bosted : Hendes palæ i Angerforge District
Evner/magibøger : 1. Ild-magi - 2. telepatiske evner

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum