Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Fravær? ~ Garret, Jackson osv...
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fravær? ~ Garret, Jackson osv...
Grunden til dette fravær er personlig og ikke noget jeg tror jeg har lyst til at dele med nogen, dette kommer nok til at gælde for alle mine karakterer.
Men som sagt er det hele lidt et stort måske, ville bare lige give en heads op på at det var muligt...
Garret, Jackson, Selicity og Alane.
Gæst- Gæst
Sv: Fravær? ~ Garret, Jackson osv...
Vi har alle nogle bump i livet vi skal igennem. Jeg håber du kommer godt igennem hvad end der nager dig og er tilbage hurtigst muligt igen.
Gæst- Gæst
Her det sidste stykke tid har jeg været mere eller mindre helt fraværende hvilket har været grundet noget voldsom angst som har holdt mig vågen i flere døgn af gangen og også haft andre indvirkninger på mig så jeg har hverken haft overskuddet eller lysten til at komme på grundet træthed og bare følelsen af at være konstant overvældet...
En anden grund til mit fravær er også skole, jeg er startet op igen og skal lige ind i en rytme atter engang som ikke er så nemt grundet de ovenstående ting...
Så undskyld min meget sene udmelding men det har været svært for mig blot at indrømme det over for mig selv da de ting der skaber angsten i mig ikke er noget som jeg frygter men ikke vil frygte, hvis det giver mening...
Men det var så lige en lille update herfra.
Jackson, Garret, Selicity og Alane.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
~ Camille
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
God bedring med det og rigtig god skolegang - Håber du finder en rytme og en hverdag der passer bedre sammen
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Så det her er en positiv udmelding herfra, jeg vil i løbet af det næste stykke tid, det vil sige fra mandag af begynde at svare i mine emner atter engang da jeg endelig er begyndt at få noget overskud når jeg har klaret alt hvad der hedder lektier og des lige! (:
Gæst- Gæst
Vi er her aaaaalle sammen for dig <33
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Denne uge skal jeg skrive SSO så det er begrænset hvor meget jeg vil få svaret emner, jeg kan dog ikke svare på om jeg er helt fraværende eller om jeg stikker hovedet ind engang i mellem men jeg kommer nok til at have rigtig meget fokus på at få skrevet denne opgave.
En anden lille ting er at denne weekend skal jeg til noget rollespils con så der vil jeg kun være at fange over PM/SMS/Skype da jeg kommer til at have travlt hele tiden (:
Så der går desværre lige lidt tid inden jeg kommer tilbage til jer!
Gæst- Gæst
Jeg starter hos neurolog igen i december og håber på at hun kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det er og hvad jeg kan gøre ved det.
Men jeg vil rigtig gerne undskylde over at jeg ikke har svaret emner eller givet lyd fra mig overhovedet..
Men det var en lille opdatering herfra og derudover så starter mine eksaminer fra på tirsdag af, men det er kun to skriftlige lige der og så har jeg først eksamen igen d. 21 så det burde ikke være det store problem... Men vid at jeg savner jer helt utroligt meget og håber at være ovenpå hurtigst muligt så jeg kan vende tilbage til jer dejlige folk herinde! <3
Gæst- Gæst
» Grunden til pludseligt fravær: Jackson, Selicity osv.
» So, what's up - Garret
» I can't really control my self right now - Garret -
» Fremtidig fravær - alle mine fraværsdage i sommeren! Seans fravær.
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine