Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Færdighedspoint - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Færdighedspoint - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Færdighedspoint - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Færdighedspoint - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Færdighedspoint - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Færdighedspoint - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Færdighedspoint - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Færdighedspoint - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Færdighedspoint - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 
Lori
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 
Jake
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 
Valentine
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 
Abigail
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 
Edgar
Færdighedspoint - Page 2 Voteba13Færdighedspoint - Page 2 Voteba14Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Færdighedspoint

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Skal vi have færdighedspoint?

Færdighedspoint - Page 2 Voteba1333%Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 33% 
[ 8 ]
Færdighedspoint - Page 2 Voteba1363%Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 63% 
[ 15 ]
Færdighedspoint - Page 2 Voteba134%Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 4% 
[ 1 ]
Færdighedspoint - Page 2 Voteba130%Færdighedspoint - Page 2 Voteba15 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 24
 
 
Poll closed

Færdighedspoint - Page 2 Empty Sv: Færdighedspoint

Indlæg af Sajro Søn 14 Jun 2015 - 19:19

Hvad de kan som ord ikke kan? Give et hurtigt overblik, og en hurtig forståelse for en karakteres generelle styrker og svagheder. Og ja det er måske lidt "gamer" agtigt, men det er der også en grund til, det virker, det giver en en hurtig måde at forstå andre karaktere på udfra meget lidt information.

Som jeg skrev tidligere, så er disse tal systemer jo meget normale at have i PnP spil, som DnD, Burning Wheel, DungeonWorld, Og hvad der ellers eksisterer af den slags. Og de begrænser dig kun på en måde og det er i at være OP.

Så ja måske det ikke stopper alle OP spillere, men jeg ville blive overrasket hvis der ikke er nogen der ville blive stoppet. Der er nok ret sikkert nogle ude i verden der har svært ved helt at vide hvor grænsen mellem stærk og OP går, det er jo lige netop sådan et sted den her slags kan hjælpe, hvis systemet laves ordentligt.

Og til det med antal point, så burde de vel ikke være ens, hvis du stadig vil have rang skal eksistere? Fordi så burde E-rang vel have flere point end andre? Grundet at E-rangs racerne jo alle er beskrevet som værende bedre end deres normale race.
Men jeg er helt igennem enig i at det skulle være meget sjældent at den slags point skulle gives gennem konkurrencer eller lignende. Har også i min lidt længere post lidt længere oppe skrevet at jeg synes man burde få point udfra hvor meget man skriver ingame som sin karakter. Smile

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Færdighedspoint - Page 2 Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Færdighedspoint - Page 2 Empty Sv: Færdighedspoint

Indlæg af Camille Søn 14 Jun 2015 - 19:59

men jeg behøver ikke et hurtigt overblik over lige de ting . Langt heller vil jer opleve , erfare , afdække og erkende de ting via et emne xD

Men jeg har vist tager meget plads til mit synspunkt , så jeg vil out'e nu - pg lade andre stemme Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum