Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
Fratrædelse som leder af Shadowclan - TUN
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Fratrædelse som leder af Shadowclan - TUN
Vi har derfor spurgt dem begge om nogle spørgsmål, herunder kan i se deres svar. Dog har vi ikke kunne få fat i Sean, for at spørger ham om følgende, men vi har hørt rygter omkring det.
Her er rygternes svar.
Hvorfor trådte lederen af?
- Ingen ved rigtig hvorfor. Dem, der er tættest på Sean, tror det på grund af personlige årsager. Andre tror det er fordi han er blevet overgået af sin egen søn, som nu har overtaget klanen. Nogen mener han er blevet syg og derfor måtte trække sig tilbage eller at ordensmagten endelig fik fingrene i ham og han nu er stukket af eller sidde i fængsel. Dog er det blevet bekræftet at Sean endnu ses fra tid til anden - Så den med fængsel virker usandsynlig.
Hvorfor Xander og vil han være en god leder?
- Lige siden Sean optog sin yngste søn, Xander, i klanen har folk bemærket hvordan Sean har taget drengen under sine beskyttende vinger og ikke bare opdraget på drengen, men også oplært ham. Det har hele tiden været planen at sønnen skulle overtage klanen og nu fik Xander den måske blot lidt tidligere end forventet.
Om han vil være god? Han er meget ung og måske lidt vild, men han har nogle af sin fars værdier. Med lidt hjælp fra klanens mest betroede medlemmer og sin far - der endnu er medlem, blot ikke længere leder - ser det lovende ud. Men kun fremtiden kan sige om det faktisk bliver godt eller ej.
Sammenholdet mellem medlemmerne.
- De fleste i klanen har respekteret eller set op til Sean. Nu, hvor han kun er et almindeligt medlem, er der både de medlemmer, der som altid er loyale og bare ønsker det bedste for klanen, men der også rygter om nogle konflikter mellem nogle af medlemmerne, mest mellem de nyeste og ældste medlemmer. Der er også et par af de ældre medlemmer der føler sig forbigået og klager over de ikke fik stillingen som leder, da de har været i klanen længere end den lille unge (Red. Xander) har. Folk snakker om at Xander bør gøre noget ved det, inden klanen deler sig op eller der opstår en mindre krig mellem medlemmerne.
Xander:
Hvordan tog du det, da Sean fortalte dig, at han trådte af? Hvad tror du egentlig var grunden til det?
- Det kom faktisk bag på mig. Jeg vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle reagere, da jeg aldrig havde troet, at han ville give klanen til mig og træde af for den sags skyld. Manden har altid været stædig og stærk, derfor regner man ikke lige med, at han forlader tronen og giver den til knægten, der kun lige har lært, at tage imod ordre fra ham. Selvfølgelig er jeg taknemlig for, at have fået klanen og, at den gamle stoler på mig. Hvorfor han trådte af, tør jeg ikke svare på, manden er et mysterium og sådan skal det blive ved med at være.
Hvordan tror du at du vil være som leder? Hvordan vil du styrke sammenholdet mellem de forskellige medlemmer.
- Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg vil være som leder endnu, men jeg vil gøre mit bedste for, at følge i min fars fodspor... blot med min egen skostørrelse, hvis du forstår. Klanen skal nok klare den, jeg har ikke tænkt mig, at lade den synke i afgrunden. Tingene vil ikke som sådan ændre sig, jeg vil forholde klanen som den var, da Sean herskede over den. Forholdet i mellem medlemmerne skal forblive godt, vi er jo nød til at stole på hinanden.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1550
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Sv: Fratrædelse som leder af Shadowclan - TUN
Det er som om jeg lige har mødt ham og han er allerede så voksen!
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Taget i betragtning...Sean mere eller mindre kun lige har mødt ham, taget Xanders hele liv i betragtning og fordi Sean slet ikke har vidst han havde en søn og derfor ikke har været der for ham, da han var en lille baby xD
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
» Vampyrerne har fået ny leder - TUN NEWS
» ARTIKEL - SKYGGEVÆSENERNES LEDER VÆLTES
» Eftersøgning - Leder til klanen?
» Ny mulighed for leder-skikkelser! (Adminnyhed)
:: Brugerhjørnet :: TUN: The Underworld News :: Arkivet
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper