Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Events, Konkurrencer og lignende EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Events, Konkurrencer og lignende EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Events, Konkurrencer og lignende EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Events, Konkurrencer og lignende EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Events, Konkurrencer og lignende EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Events, Konkurrencer og lignende EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Events, Konkurrencer og lignende EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Events, Konkurrencer og lignende EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Events, Konkurrencer og lignende EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Jake
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Sasha
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Renata
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Lenore
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Genevira
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Celenia
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Taliia
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Madelena Gray
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 
Katrina
Events, Konkurrencer og lignende Voteba13Events, Konkurrencer og lignende Voteba14Events, Konkurrencer og lignende Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Events, Konkurrencer og lignende

3 deltagere

Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Man 20 Jul 2015 - 0:58

Jeg vil stadig med den mængde ros jeg har, for det første synes jeg det er super fedt af admins med de nye events og konkurrencer, super fedt med noget at binde brugerne sammen om, og nye muligheder at tage brug i ens spil, og give folk en god grund til at tage brug af det i deres emner. Smile

Men jeg føler personligt at det er en smule dårlig timing det er kommet ud på, jeg har selv været væk i en god uge, og da jeg kom tilbage var der pludseligt en del at tage stilling til.
Så jeg kunne ikke undgå at tænke på, hvad så med dem der er væk i længere tid end jeg har været?

Derudover kunne det også have været smartere at vente til efter sommerferien for at sikre sig at de events og konkurrencer i sætter i gang er aktive mens siden er aller mest aktive?

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 11:17

Den originale ide med fx Krystalhjerterne var at der ville kunne blive trukket én vinder om måneden, maksimalt. På den måde vil folk, der er væk cirka en måneds tid, ikke komme tilbage til en side med 10 forskellige Krystal-bærende-brugere. Ydermere var den originale tanke med Krystal-hjerte-konkurrencen at den skulle køre lige så lang tid som eventet varer, hvilket forhåbentlig er længe nok til at alle har mulighed for at deltage.

Jeg kan godt se din pointe med, at folk der er væk et par uger i sommerferien kan føle at de kommer bagud, men ligesom der er folk, som måske ikke har så meget tid i ferien, så er der også dem der har tid netop af samme grund. Nu er jeg ikke admin mere men jeg var ned til at lave det meste af eventet så jeg kan næsten love, at eventet ikke er slut om en måned allerede (: (medmindre admins har andre planer - jeg kan faktisk ikke rigtig love noget, men den originale tanke var at eventet skulle vare længe så alle skulle få en chance for at deltage!)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sean Man 20 Jul 2015 - 12:49

Vi startede eventet midt i sommeren, netop fordi der omvendt også er folk der netop har mere tid.

Tanken er at eventet skal være så aktivt, som det virker passende. Dog vil det IKKE være overstået om f.eks. en måned, men tage længere tid - Til brugere, som admins, bedømmer at vi måske skal til at nå en slutning. Det hele kommer an på hvor meget folk spiller på det og tager imod vores tilbud i form af konkurrencer Smile

Dertil er tanken også at vi vil prøve at flere små event hele tiden, så der hele tiden er noget at lave/tage stilling til, for de folk der er aktive og ønsker lidt mere krydderi. Ikke fordi jeg endnu ved om det bliver succesfuldt, men det var tanken xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Tirs 21 Jul 2015 - 16:41

Jeg kan godt forstå at det er tiltænkt til at vare længere.
Men nu er mit spørgsmål så bare, er der flere der bliver ekstra aktive, eller flere der bliver mindre aktive når der er sommerferie?
Fordi jeg må være ærlig og sige at på de fleste sider virker der altid til at forsvinde utroligt meget aktivitet henover en sommerferie, hvilket så vender tilbage en uge eller 2 efter sommerferien.

Og hvis det er sandt her på siden også, betyder det ikke at det er den større gruppe der egentligt gå hen og bliver "snydt"?

Som sagt jeg forstår at det er tiltænkt til at vare længe, og derved burde alle få en mulighed for at deltage, men det betyder stadig ikke at alle har en lige mulighed, eftersom at de der er aktive i sommerferien har en bedre mulighed da de er med fra starten og egentligt kan nå at deltage i konkurrencerne flere gange end andre.

Vil dog lige slutte af med at sige, at jeg ikke mener at i har taget et nødvendigvis dårligt valg, da jeg ikke kender alle tal for siden, og ikke ved præcist om det jeg baserer mit på er sandt eller ej.
Men jeg vil stadig ytre min mening af den grund, at det burde give jeg noget at tænke over og derved ville det gøre jeg i stand til at tage endnu bedre beslutninger i fremtiden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 17:16

Aktiviteten over de sidste 4 måneder (april, maj, juni og juli) har været nogenlunde den samme, når det bliver målt på antal nye emner pr. måned (liggende omkring de 110). Fra august sidste år til marts i år har aktiviteten været meget svingende, men gennemsnitligt meget lavere (omkring de 70 (råt gennemsnit)). Jeg ved godt at man ikke kan (bør) sammenligne otte ikke-sommer måneder med 3 sommer-måneder, men tendensen er dog alligevel tydelig.

Måler vi på antal indlæg/posts per dag, så er maj, juni og juli langt foran alle andre måneder (fx 1485 indlæg i juli vs 671 i april). Marts og april var to meget inaktive måneder (de mest inaktive måneder i de sidste 12 måneder) - i takt med at læse- og sommerferien gik igang steg aktiviteten tydeligt. Efter ferien starter mange enten på efterskoler, i nye klasser eller måske på gymnasiet eller noget helt andet - aktiviteten vil sandsynligvis falde i de første par måneder af det nye skoleår. Jeg vil derfor, baseret på statistikken, vælge at argumentere for at det var det helt rigtige tidspunkt at sætte eventet igang (inden folk tager væk, og imens mange har tid og er aktive). Der er selvfølgelig (desværre) nogle kendte og vigtige karakterer der ikke kan være så meget online i det næste stykke tid, men vi kan ikke skræddersy vores event-planlægning efter mindretallet. Eventet påvirker trods alt alle karakterer - ikke kun raceledere og royale. Vi har set en stigning i emner, svar og endda tilmeldinger over de sidste tre måneder. Jeg tror det var et passende tidspunkt.

Hvis man skal tage folk, der er væk i sommerferien med i planlægningen, så kan man vælge ikke at tage næste skridt i eventet før efter vi er en eller to måneder inde i skolestart. På den måde får alle en chance. Jeg vil desuden vove at påstå, at admins næppe vil lade de samme karakterer vinde flere konkurrencer. Men... det er selvfølgelig bare mine egne spekulationer (: Jeg har ikke rigtig noget med det at gøre mere. Men jeg forstår og ser hvor du kommer fra - men jeg tror og håber ikke at det bliver et problem. Vi må bare vente og se, tror jeg (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Tirs 21 Jul 2015 - 17:21

Jeg er helt enig i at man ikke skal skræddersy efter mindretallet, hvilket også var hvad jeg argumenterede for tidligere, da jeg som sagt har haft en erfaring der siger at sommermånederne er meget inaktive på de fleste side, hvilket dog så ikke lader til at være sandt her.

Og omkring det med ikke at tillade den samme at vinde flere gange, var heller ikke det jeg tænkte men mere at "bob" kan nå at deltage flere gange, hvilket derved øger "bobs" chance for at vinde, flere forsøg er naturligt en forøgelse af chancen for at vinde.
Det var det jeg mere var nervøs for der kunne ske.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Gæst Tirs 21 Jul 2015 - 17:29

Ah, sorry prøvede ikke at få det til at lyde som om du argumenterede for ting alt det xD Det var mere sådan... service-meddelelse for alle der måtte læse med, just in case.

Admins udvælger selv hvem der skal vinde, så jeg tror ikke det vil øge dine chancer hvis du deltager hver gang, hvis du allerede har vundet. Jeg vil vove at påstå, at selv hvis Bob, en tidligere vinder, er den eneste der deltager i anden runde, så får han ikke lov til at vinde. Sådan ville jeg i hvert fald have gjort det. Hård og konsekvent! d:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sean Tirs 21 Jul 2015 - 17:40

Som nævnt tidligere, men uden at undersøge tallene, valgte vi at sætte eventet i gang over sommeren, da det var vores fornemmelse at der da ville være flest der havde tid og lyst til at deltage.
Uanset hvilket tid på året det er, vil der altid være nogen der skal noget...
Så vi mente sommeren var passende.
Det er bare fint Rowans tal bakker det op...Men helt ærligt kan vi ikke tage hensyn til alle og vi bør heller ikke (selv om det har været sådan det sidste års tid af flere grunde) lade siden gå "død", uden noget sjov og spas, fordi vi venter et halvt år, til folk "måske" er mere aktive Smile
Vi går ikke alle op i tal og jeg ved med sikkerhed vi ikke vil tjekke hvornår folk er mest aktive, før vi beslutter hvornår et event går i gang. Smile

Hvad angår konkurrencerne - Hvis folk ellers har lyst til at deltage i dem - mener jeg det er en selvfølge folk ikke bare kan vinde hele tiden. Vi vil sørge for så mange forskellige (men stadig inden for fair rammer) vil få lov til at nyde den lille godbid, man kan vinde i de forskellige emner. Hvis en tidligere vinder deltager igen, vil vi sørge for at andre får præmien, da det virker mest fair. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Ons 22 Jul 2015 - 12:07

Men sean det burde i faktisk gøre, det lyder måske en smule koldt og kynisk, men i burde kigge på tal, denne gang har i været heldig med at i har ramt rigtigt, eller bare haft en god mavefornemmelse.
MEn der er en risiko for at hvis i bare skyder i tågen igen, at i så får oprettet et event som går dødt fordi i har fået det placeret på et forkert tidspunkt. Smile

I misforstår, "bob" er ike en tidligere vinder, "bob" er blot en tidligere deltager som ikke vandt i første runde så han vælger at deltage i anden runde for at forsøge at øge hans chancer for at vinde.
Jeg er dog enig i at man ikke kan tage hensyn til alle men det ændrer ikke på at man skal sørge for at have alting tænkt godt igennem.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sean Ons 22 Jul 2015 - 12:34

Jeg, personligt, er ikke helt enig.

Men tak for din meddelelse. Det kan være vi bruger det næste gang.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Fre 24 Jul 2015 - 3:59

Hvad er det du ikke er enig i? At i misforstår? at i an risikere at ramme forkert? At i bør kigge på tal?

Fordi hvis du ikke forklare så vælger du ikke at lade mig forklare, hvilket ikke er en særlig god måde at "afslutte" en meget civiliseret samtale på. ^^

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sean Fre 24 Jul 2015 - 8:42

Jeg forstår ikke hvorfor du insisterer på at diskuterer det o.o

Jeg ønsker ikke at diskuterer det yderligere, men valgte at afslutte emnet med en neutral udmeldelse - At vi måske vil kigge på tallene en anden gang. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Gæst Fre 24 Jul 2015 - 11:49

Jeg tror ikke sajro prøver at diskutere. Det er - i mine øjne - blot en rolig debat, som bringer nogle valide pointer frem. Det ville fx i mine øjne være en udmærket ide altid at kigge på tallene og de faktuelle data omkring aktiviteten på siden, inden man igangsætter events, konkurrencer og lignende (: Samtidig behøver man naturligvis ikke hænge sig i sådanne ting altid, men det er bestemt ingen dårlig ide når statisikkerne nu er der. Som Sajro nævnte så er der mange sider der går mere eller mindre i stå i sommerferien, så det er ikke en dårlig idé at have det i baghovedet når man planlægger. Det gælder jo faktisk alle ferier: Nogen vil være væk og andre vil være aktive. Det kan være svært at forudse når der er tale om ferier på én uge og lignende. Da sommerferien dog er så lang som den er, så kan man dog med god grund antage, at størstedelen på ét eller andet tidspunkt vil kunne være aktive. Men jeg tror sådan mere generelt at det er en god ide at holde øje med tallene - gerne hele tiden, fremfor op tl ferier og lignende. Jeg sidder selv og holder øje med statistikkerne på ugentlig basis (cirka). Det er altid interessant at følge med i udviklingen.

Dette er ingen diskussion men blot nogle... Tanker?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sajro Fre 24 Jul 2015 - 12:25

Det er ikke en diskussion da mit mål ikk er at ændre nogens mening, mit mål er at bringe så mange tanker frem på bordet da det er sundt for alle parter. ^^

Derfor vælger jeg at fortsætte fordi der er intet tab i at fortsætte samtalen?

_________________
Varulve Form (Klik for at se):

Events, Konkurrencer og lignende Siggy
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sean Søn 26 Jul 2015 - 13:06

I så fald beklager jeg min misforståelse. Det var aldrig min mening at deltage i denne fredelige debat - Blot komme med et par informationer, da det virkede som om man manglede et svar fra en admin.

I kan bare fortsætte Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Delilah Søn 26 Jul 2015 - 16:59

Som Sean siger, tak for dit synsspunkt. Jeg skriver kun det her, fordi jeg faktisk syntes det mangler at blive sagt:

Vi er altid glade når nogle kommer med foreslag til admin. Det er fedt med nogle idéer og holdninger til forskellige events, konkurrencer etc, og derfor er det rigtig fedt at du har givet dig tid til at skrive det her.

Jeg kan ikke love at vi tænker sindssygt meget over det(da jeg ved jeg i hvert fald selv er elendig til statestik, og har en tendens til at glemme alt vedrørende matematik), men nu har vi fået tænkt over det, og der er større chance for at vi husker at tage stilling til det.

Så .. Jeg kommenterer slet ikke på debatten. Roll on xD

_________________
Events, Konkurrencer og lignende 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Events, Konkurrencer og lignende Empty Sv: Events, Konkurrencer og lignende

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum