Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Events emner og nye veje - Emnesøgning
+2
Dr. Trott
Katrina
6 deltagere
Side 1 af 1
Events emner og nye veje - Emnesøgning
Hejsa nye som gamle
Jeg søger nye emner til alle mine 5 karaktere (springer Kira over, da hun endnu ikke er solgt som slave ) - meget gerne nogle som involverer det nye events vejr
Ingen krav om lange svar - bare der er noget at spille videre på
Skriv endelig med ideer og plots - enten på en PM eller på Discord: Larlii#1739
Lidt om de forskellige:
Larlii: skovelver, som lever ved Forestina. Hun er ved at opbygge et nyt fristed til minidragerne og urtehave, efter det tidliger blev ødelagt og brændt ned af hendes tidligere trolovede.
Taliia: udstødt skovelver (fra Emerald of Dreams), som hovedsageligt bor på pirat/handels øen "Dead Mans Rock", da hun er medlem af klanen Blackfire. Hun er dog også nem at finde i de forskellige havnebyer, særligt Aquerne, samt til tider kan det kræves at hun tager længere ind i landet til Doomsville og Sunfury for at se til handelshusene som klanen har der.
Jake: Draconianer, raceleder og leder af klanen Blackfire. Han er at finde mange steder efter at han er blevet raceleder, da han ønsker at finde ud af hvad han kan gøre for sin race. Hvorfor han rejser en del mere rundt end han tidligere har gjort. Dog er han utrolig nem at finde nær havet, da det altid har været en del af hans liv og han ikke kan undvære det.
Katrina: Hun blev født som engel, men faldt da hun valgte at få en abort efter en voldtægt. Pt. har hun stadig sine vinger, men disse er nu sorte som kul og hun har nu større tendens til at være nedtrykt. Hun bestyrer, sammen med sin beskytter Beldragon (NPC), handelshusene i Doomsville og Sunfury, så der er hun ret nem at finde. Men det sker at hun også tager på ture rundt i resten af UW.
Melisandre: Min nok mest forskruede karakter
Blanding af Draconianer og Bloddæmon. Hun ejer syv sexslaver og lever pt. sammen med Arthur (vampyr) i hans hus i Aquerne. Mel, kan til tider være lidt uklar i hovedet, hvilket kun forstærker hendes dæmoniske side. Dette skyldes alle de år hvor hun har, desværre, har indåndet nogle af dampene fra sine afkog.
Hun er en kvinde med mærkelige vaner og tendenser, så stol ikke helt på hende før du er sikker på at du kender hende Og selv da...?
Jeg søger nye emner til alle mine 5 karaktere (springer Kira over, da hun endnu ikke er solgt som slave ) - meget gerne nogle som involverer det nye events vejr
Ingen krav om lange svar - bare der er noget at spille videre på
Skriv endelig med ideer og plots - enten på en PM eller på Discord: Larlii#1739
Lidt om de forskellige:
Larlii: skovelver, som lever ved Forestina. Hun er ved at opbygge et nyt fristed til minidragerne og urtehave, efter det tidliger blev ødelagt og brændt ned af hendes tidligere trolovede.
Taliia: udstødt skovelver (fra Emerald of Dreams), som hovedsageligt bor på pirat/handels øen "Dead Mans Rock", da hun er medlem af klanen Blackfire. Hun er dog også nem at finde i de forskellige havnebyer, særligt Aquerne, samt til tider kan det kræves at hun tager længere ind i landet til Doomsville og Sunfury for at se til handelshusene som klanen har der.
Jake: Draconianer, raceleder og leder af klanen Blackfire. Han er at finde mange steder efter at han er blevet raceleder, da han ønsker at finde ud af hvad han kan gøre for sin race. Hvorfor han rejser en del mere rundt end han tidligere har gjort. Dog er han utrolig nem at finde nær havet, da det altid har været en del af hans liv og han ikke kan undvære det.
Katrina: Hun blev født som engel, men faldt da hun valgte at få en abort efter en voldtægt. Pt. har hun stadig sine vinger, men disse er nu sorte som kul og hun har nu større tendens til at være nedtrykt. Hun bestyrer, sammen med sin beskytter Beldragon (NPC), handelshusene i Doomsville og Sunfury, så der er hun ret nem at finde. Men det sker at hun også tager på ture rundt i resten af UW.
Melisandre: Min nok mest forskruede karakter
Blanding af Draconianer og Bloddæmon. Hun ejer syv sexslaver og lever pt. sammen med Arthur (vampyr) i hans hus i Aquerne. Mel, kan til tider være lidt uklar i hovedet, hvilket kun forstærker hendes dæmoniske side. Dette skyldes alle de år hvor hun har, desværre, har indåndet nogle af dampene fra sine afkog.
Hun er en kvinde med mærkelige vaner og tendenser, så stol ikke helt på hende før du er sikker på at du kender hende Og selv da...?
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning
Hei!
August og Katrina var midt i noget, hvor August kunne komme og lave lidt i en af hendes handelshuse. Måske vi kan arbejdede videre på det plot, hvis du føler for det?
Ellers er Trott her også ledig til andre muligheder og andre karakterer
August og Katrina var midt i noget, hvor August kunne komme og lave lidt i en af hendes handelshuse. Måske vi kan arbejdede videre på det plot, hvis du føler for det?
Ellers er Trott her også ledig til andre muligheder og andre karakterer
Dr. Trott- Antal indlæg : 264
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura
Jeg er åben overfor forskellige ideer og muligheder med de forskellige
Vi kunne godt arbejde på det plot hvor Trott kom og hjalp til, evt spille på at han har være der flere gange.
Du siger bare til
Vi kunne godt arbejde på det plot hvor Trott kom og hjalp til, evt spille på at han har være der flere gange.
Du siger bare til
Gæst- Gæst
Det var det jeg tænkte, hvis du er frisk på det.
Skal jeg oprette? - selv om jeg ikke helt husker hvor det var henne i byen? xD5
Skal jeg oprette? - selv om jeg ikke helt husker hvor det var henne i byen? xD5
Dr. Trott- Antal indlæg : 264
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura
Det må du gerne er først hjemme omkring kl 18:30.
Er i det midterste distrikt, tæt på det fattige.
Er i det midterste distrikt, tæt på det fattige.
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage
Hvis du har lyst til et emne med Aran kan, vi nok godt sætte noget sammen
Evner/magibøger : Golden Gun
@Aran Du skal være velkommen til at lave emne/emner til den eller dem af mine 5, som du kunne tænke dig
Er frisk på en del
Jeg er bedst til at læse og skrive dansk, men hvis du ønsker at skrive noget på engelsk, er det op til dig
Er frisk på en del
Jeg er bedst til at læse og skrive dansk, men hvis du ønsker at skrive noget på engelsk, er det op til dig
Jeg vil da gerne tråde, men jeg ved ikke helt hvordan at Druthec skal møde andre i nu. Men det kommer også an på hvem og hvor, men det kan vi jo snakke om og finde ude af.
Evner/magibøger : Ild manipulation.
Er sikker på vi nok skal finde ud af noget.
Hvor bor han henne i uw?
Hvor bor han henne i uw?
Druthec holder mest til i bjerg områder, da hans familie kommer fra sådan steder.
Evner/magibøger : Ild manipulation.
Hvad tænker du om at tråde med Katrina? De kan mødes et sted i Doomsville, herunder hendes handelshus.
Eliyah skal jeg gerne finde nogle destributionveje til hans kvalitetsvare. Så han skal jo finde ud af mulighederne.
Ellers finder vi noget andet.
Eliyah skal jeg gerne finde nogle destributionveje til hans kvalitetsvare. Så han skal jo finde ud af mulighederne.
Ellers finder vi noget andet.
Eliyah- Antal indlæg : 22
Bosted : Eget hus ved grænsen imellem Terrorville og Angerforge Districti Doomsville
Evner/magibøger : Tveægget blod
Det lyder helt super
Du får frie hænder med at oprette et emne hvor i Doomsville du vil
Du får frie hænder med at oprette et emne hvor i Doomsville du vil
Lignende emner
» Naturens veje(Arycia)
» To, hvis veje mødes. (Sajro)
» Events, Konkurrencer og lignende
» Højelver søger emner
» a chain of events (Celestia)
» To, hvis veje mødes. (Sajro)
» Events, Konkurrencer og lignende
» Højelver søger emner
» a chain of events (Celestia)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata