Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Events emner og nye veje - Emnesøgning EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 
Lori
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 
Jake
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 
Valentine
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 
Abigail
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 
Edgar
Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba13Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba14Events emner og nye veje - Emnesøgning Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Events emner og nye veje - Emnesøgning

+2
Dr. Trott
Katrina
6 deltagere

Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Katrina Ons 22 Maj 2019 - 8:44

Hejsa nye som gamle Very Happy

Jeg søger nye emner til alle mine 5 karaktere (springer Kira over, da hun endnu ikke er solgt som slave Wink ) - meget gerne nogle som involverer det nye events vejr Smile
Ingen krav om lange svar - bare der er noget at spille videre på Smile

Skriv endelig med ideer og plots - enten på en PM eller på Discord: Larlii#1739


Lidt om de forskellige:

Larlii: skovelver, som lever ved Forestina. Hun er ved at opbygge et nyt fristed til minidragerne og urtehave, efter det tidliger blev ødelagt og brændt ned af hendes tidligere trolovede.

Taliia: udstødt skovelver (fra Emerald of Dreams), som hovedsageligt bor på pirat/handels øen "Dead Mans Rock", da hun er medlem af klanen Blackfire. Hun er dog også nem at finde i de forskellige havnebyer, særligt Aquerne, samt til tider kan det kræves at hun tager længere ind i landet til Doomsville og Sunfury for at se til handelshusene som klanen har der.

Jake: Draconianer, raceleder og leder af klanen Blackfire. Han er at finde mange steder efter at han er blevet raceleder, da han ønsker at finde ud af hvad han kan gøre for sin race. Hvorfor han rejser en del mere rundt end han tidligere har gjort. Dog er han utrolig nem at finde nær havet, da det altid har været en del af hans liv og han ikke kan undvære det.

Katrina: Hun blev født som engel, men faldt da hun valgte at få en abort efter en voldtægt. Pt. har hun stadig sine vinger, men disse er nu sorte som kul og hun har nu større tendens til at være nedtrykt. Hun bestyrer, sammen med sin beskytter Beldragon (NPC), handelshusene i Doomsville og Sunfury, så der er hun ret nem at finde. Men det sker at hun også tager på ture rundt i resten af UW.

Melisandre: Min nok mest forskruede karakter Laughing
Blanding af Draconianer og Bloddæmon. Hun ejer syv sexslaver og lever pt. sammen med Arthur (vampyr) i hans hus i Aquerne. Mel, kan til tider være lidt uklar i hovedet, hvilket kun forstærker hendes dæmoniske side. Dette skyldes alle de år hvor hun har, desværre, har indåndet nogle af dampene fra sine afkog.
Hun er en kvinde med mærkelige vaner og tendenser, så stol ikke helt på hende før du er sikker på at du kender hende Wink Og selv da...?

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Dr. Trott Ons 5 Jun 2019 - 20:01

Hei!

August og Katrina var midt i noget, hvor August kunne komme og lave lidt i en af hendes handelshuse. Måske vi kan arbejdede videre på det plot, hvis du føler for det? Smile

Ellers er Trott her også ledig til andre muligheder og andre karakterer Smile
Dr. Trott
Dr. Trott

Antal indlæg : 247
Reputation : 2
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2019 - 20:56

Jeg er åben overfor forskellige ideer og muligheder med de forskellige Smile
Vi kunne godt arbejde på det plot hvor Trott kom og hjalp til, evt spille på at han har være der flere gange.

Du siger bare til Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Dr. Trott Tors 6 Jun 2019 - 10:37

Det var det jeg tænkte, hvis du er frisk på det. Wink

Skal jeg oprette? - selv om jeg ikke helt husker hvor det var henne i byen? xD5
Dr. Trott
Dr. Trott

Antal indlæg : 247
Reputation : 2
Bosted : Doomsville, på sin klinik midt i byen og Loris gamle hus
Evner/magibøger : Vita Natura

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Jake Tors 6 Jun 2019 - 14:21

Det må du gerne Smile er først hjemme omkring kl 18:30.
Er i det midterste distrikt, tæt på det fattige.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 701
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Asher Søn 9 Jun 2019 - 19:23

Hvis du har lyst til et emne med Aran kan, vi nok godt sætte noget sammen Wink

_________________
Whats my Next Contract
Events emner og nye veje - Emnesøgning Tumblr_pyhywm86M51qf5hjqo1_500

Asher

Antal indlæg : 90
Reputation : 0
Bosted : Where ever the road takes me
Evner/magibøger : Golden Gun

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Katrina Søn 9 Jun 2019 - 23:07

@Aran Very Happy Du skal være velkommen til at lave emne/emner til den eller dem af mine 5, som du kunne tænke dig Very Happy

Er frisk på en del Smile
Jeg er bedst til at læse og skrive dansk, men hvis du ønsker at skrive noget på engelsk, er det op til dig Smile

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Druthec Man 29 Jul 2019 - 12:39

Jeg vil da gerne tråde, men jeg ved ikke helt hvordan at Druthec skal møde andre i nu. Men det kommer også an på hvem og hvor, men det kan vi jo snakke om og finde ude af.

_________________
Events emner og nye veje - Emnesøgning Tumblr_inline_o8xugzq0Ff1rifr4k_500Events emner og nye veje - Emnesøgning D6ad7aa935f8ec938911aaf1139f5960
Druthec
Druthec

Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Bosted : Vides ikke.
Evner/magibøger : Ild manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Katrina Tirs 30 Jul 2019 - 8:25

Smile Er sikker på vi nok skal finde ud af noget.
Hvor bor han henne i uw?

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Druthec Tirs 30 Jul 2019 - 13:08

Druthec holder mest til i bjerg områder, da hans familie kommer fra sådan steder.

_________________
Events emner og nye veje - Emnesøgning Tumblr_inline_o8xugzq0Ff1rifr4k_500Events emner og nye veje - Emnesøgning D6ad7aa935f8ec938911aaf1139f5960
Druthec
Druthec

Antal indlæg : 8
Reputation : 0
Bosted : Vides ikke.
Evner/magibøger : Ild manipulation.

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Eliyah Lør 28 Sep 2019 - 11:42

Hvad tænker du om at tråde med Katrina? De kan mødes et sted i Doomsville, herunder hendes handelshus.

Eliyah skal jeg gerne finde nogle destributionveje til hans kvalitetsvare. Så han skal jo finde ud af mulighederne. Wink

Ellers finder vi noget andet.
Eliyah
Eliyah

Antal indlæg : 22
Reputation : 0
Bosted : Eget hus ved grænsen imellem Terrorville og Angerforge Districti Doomsville
Evner/magibøger : Tveægget blod

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Katrina Søn 29 Sep 2019 - 16:10

Very Happy Det lyder helt super Very Happy

Du får frie hænder med at oprette et emne hvor i Doomsville du vil Wink

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Events emner og nye veje - Emnesøgning Empty Sv: Events emner og nye veje - Emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum