Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
the butlers and the letters //meriko//-XXX EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba15 
Abigail
the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

the butlers and the letters //meriko//-XXX

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Fre 31 Jul 2015 - 22:14

S: en resturant i terrorville
T: 18.00
O: folk i finere tøj, mænd i jakkesæt og kvinder i kjoler, tjenere der bevæger sig rundt om bordene med ynde
V: skyfrit
P: et fint jakkesæt i sort silke, et par hvide handsker og sorte læder sko

Warric var normalt ikke en mand der gik på mange dates, han havde været på nogle i sin tid men det var med sin gamle flamme og han hadede dem ærligt talt. Han så på det sidste brev som han havde modtaget af sin "penneven" dog var der mere bag det, de havde snakket lang tid og han havde i hvert fald fundet ud af de havde nogle ting til fældes, om ikke andet var de den samme race så meget vidste han. Han satte sig til rette og hold vand glasset han havde fået. Man skulle ikke tro at en butler kunne tjene mange penge, men på grund af specielle årsager havde han skaffet sig en betragtelig antal penge men det var mere bare for at have dem et sted, han nød at være butler, det var et tilfredsstillende job. tjeneren kom med mere brød til ham mens han kiggede på døren. Han ventede tålmodigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Fre 31 Jul 2015 - 22:56

Meriko gik ned gennem gaderne for at finde frem til den restaurant hvor hun skulle mødes med en hun havde skrevet sammen med i gennem lang tid og hun glæde sig faktisk en del til at møde ham for hun vidste jo kun at de begge var sjæl dæmoner og han havde hvidt hår og det var endelig det hun vidste om hvordanhan så jo og hvilken lugt han havde. Hun kom endelig til restauranten hvor hun skulle møde Warric og hun åbnede stille døren der ind til og kiggede lige så stille rundt mens hun rettede lidt på sit tøj og sit hår. Hun lugtede lige så stille rundt og fik færten af sjældæmon og fik øje på en der havde hvidt hår og en klap for øjet men kunne det virkelig være ham? Hun var ikke sikker men gik stille over mod ham og stoppede stille op ved bordet og negede lige så stille for herren der sad der "Undskyld men du er vel ikke Warric?" Spurgte hun lige så stille om og smilede lige så sødt til ham og ventede blot på at høre om det var hende.

// dette er hvad hun har på af alt tøj og så nogle sorte stilletter og hendes hår og make-up er ligesom på billedet [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Fre 31 Jul 2015 - 23:19

da en kvinde kom ind af døren så han op men slog blikket ned igen, det kunne ikke være hende, han regnede ikke med hun var køn, men han havde brug for noget distraktion fra arbejde... eller var hun, nogen sagde hans navn og det var kvinden der var kommet ind "uh, uhm ja det er mig..." han rejste sig roligt op og samlede sig igen med en indånding "jeg er Warric Carlton ja, du må så være Meriko" han smilede charmerende "jeg skal være ærlig, jeg havde ikke forventet en så smuk kvinde, men det viser hvad jeg ved" han trak en stol ud til hende og tilbød hende at sætte sig ned, og når hun besluttede sig for at gøre det ville han skubbe hende ind til bordet og sætte sig på den anden side. Han gav hende et smil fra sin plads "så.... jeg må være ærlig jeg er ikke god til den her slags ting" han smilede akavet til hende "men hvad med vi tager og spiser først" han så på hende over sit menu kort en gang i mellem, hvorfor var han så nervøs? han plejede ikke være så nervøs, han kunne kun huske en gang dette skete og det var da han stod foran fem banditter med armbryste pegene mod hans pande, den første gang selvfølgelig. Han så op da tjeneren kom til deres bord "jeg tager suppen til forret, en gennemstegt bøf med kartofelmos og ærter til hoved ret og så må vi se hvad der bliver til dessert" han så på Meriko med et smil og blinkede da han nævnte dessert "hvad vil du have kære" han smilede til hende roligt, dette var hans element, han elskede luksus og en skønne dag skulle han nok få sit eget palæ men for nu kunne han bedst klare sig med at tjene for andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 1 Aug 2015 - 0:11

Meriko smilede sødt til ham da han præsenterer sig selv til hende og var meget glad for at det var ham og at hun ikke var gået hen til en forkert person for drt ville godt være pinligt syntes hun. Hun nikkede stille til ham for at anerkende at det var hende der var Meriko "Ja det er mig der bære navnet Meriko Jebudel som der er den korte udgave af mit navn" Sagde hun med en meget venlig og sød stemme til ham og syntes faktisk han var en rigtig pæn herre så hun var ikke skuffet på nogle som helst måde "Hvor er du dog sød" Sagde hun noget mere genert da hu ike var van til at nogle kaldte hende smuk for det syntes hun jo ikke selv at hun var. Hun lagde mærke til at han trak en stol ud for hende og hun satte sig stille ned og smilede lige så sødt til ham da han havde sat sig ned overfor hende og lyttede til hvad han sagde til hende og smilede sødt "Bare rolig det er jeg heller ikke for har kun prøvet det 3 gange før og har kun haft et fast forhold for længe siden" Sagde hun lige så stille og sødt til og rødmede lidt af det da hun syntes det var lidt pinligt at hun ikke havde haft flere kærester på de 440 år hun nu havde levet.
Hun nikkede stille til drt han sagde og syntes det var en god ide at han kom med og tog stille fat i sit menukort og lagde det stille ned på bordet og kiggede lidt frem og tilbage for at finde ud af hvad hun kunne tænke sig og spise.
Hun kiggede stille op da tjeneren stod der og hun var slet ikke klar endnu til at vælge hvad hun skulle have at spise så hun lyttede til hvad han skulle have at spise og syntes det nu lød meget godt "Jeg tage det samme som ham tak og ja desserten bliver noget vi finder ud af senere" Sagde hun lige så stille til tjeneren og smilede sødt til Warric og lukkede stille sit menukort sammen og gav det til tjeneren da hun hekst ville være høflig overfor folk. Hun rettede let på sit hår og kiggede lidt ned i bordet og vidste ikke helt hvad hun skulle sige da hun var lidt genert og nervøs over det hele.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Aug 2015 - 0:36

han så på hende med et smil "du behøvede ikke skynde dig, vi har ikke travlt" han grinte lidt af hende, hun var overraskende nuttet, hun var bestemt ikke den slags kvinde han havde tænkt på da hun var gået ind gennem dørene "kan jeg være ærlig med dig, siden du siger du kun har prøvet det her 3 gange" han så på hende med et lidt flovt smil "jeg har faktisk kun haft en kæreste i mit liv, og jeg er lige fyldt 600, man kan vel sige jeg ikke har haft det meste tid til det med mit arbejde" han havde fortalt hende om hans job som butler men undladt hans fortid som en lejesoldat/dusørjæger siden han ikke fandt det særligt passende og han så også denne del af sit liv som et mørkt kapitel selv i forhold til hvad han lavede nu "men det ville være rart måske" han lænede sig lidt tilbage og lukkede sit øje med foldede arme lidt før han kom i tanke om hvor han var og hvad han lavede hvorefter han kom til sig selv igen "oh uhm det beklager jeg, jeg er som sagt ikke god til det her og mange siger jeg er alt for lige ud" han kløede sig akavet i nakken og heldigvis kom der sat en tomat suppe foran ham som om at tjeneren havde set hans knibe på lang afstand. Efter en stille taksigelse til tjeneren tog han sin ske og tog en ske fuld suppe i munden "suppen her er meget god faktisk" han spiste normalt ikke på sådanne steder, han spiste normalt i køkkenet hos den frue han arbejdede ved. Han tog noget brød og brækkede det i stykker før han dyppede det i suppen så det blev suget ind i brødet og spiste.
han så op en gang i mellem fra sin suppe mens han spiste og samlede stille mod til at spørge hende om noget "jeg tænkte om... uhm om... om du ville tage med hjem til mig når vi er færdige med at spise" han så på hende og lod skeen klinke mod den tomme tallerken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 1 Aug 2015 - 1:14

Meriko kiggede stille på ham og smilede sødt ogvtrak lidt på sine skulder "Næ det behøvede jeg nok ikke men er ikke van til fin mad på den her måde" Sagde hun lige stille og kiggede lidt rundt for at få alt med sig da hun hadet at gå glip af noget selvom hun ikke lige regnede med det. Hun hørte hvad han sagde og nikkede stille til det for selvfølgelig kunne han da være ærlig overfor hende. Hun kiggede stille på ham og smilede lige så sødt til ham "Har også kun haft en som der var et menneske endda men blev bidt af en vampyr og ja det er faktisk det sidste jeg ved om ham" Sagde hun lige så stille og også lidt trist da hun ikke havde glemt ham helt. Hun kendte til hans job og det gjorde hende ingenting at han arbejdede meget da det jo svingede en del for sig selv for tiden.
Hun kiggede lidt på ham da han lænede sig tilbage og lukkede sit øje i og hun kunne ikke lade hver med at grine da han næsten sprang op og undskylde overfor hende for hvis han havde haft en lang dag så var det jo klart at han var træt. Hun smilede stille til tjeneren da maden kom og kiggede stille ned på sin suppe og tog stille fat om sin ske og hørte hvad han sagde men glemte helt at svare da hun havde travlt med at smage på suppen soom hun nød meget stille og roligt og kiggede en gang i mellem op på ham med et kært blik.
Hun var ved at føre sin ske op til sin mund da han spurgte hende om, om hun ville med ham hjem og da hun ikke lige havde set det komme spildte hun sin varme suppe ned over hendes fyldige barm og ned mellem sine bryster. Hun holdte smerten igen of tog hurtigt sin servietter og prøvede at fjerne det værste mens hun holdte sig blik mod ham og smilede lige så sødt "Det vil jeg meget gerne hvis jeg ikke bliver ved at spilde ned af mig selv" Sagde hun med et kært lille grin til sidste da hun virkelig var en klodset en.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Aug 2015 - 1:55

han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende da hun kom til at spilde "oh det må du undskylde" han smilede venligt og rakte hende hans personlige lommetørklæde og tørre sig med. Han satte sig bare til at se på hende og han kunne mærke sit øje glide ned af hendes krop som hun tørrede, han kunne sværge på at hun havde gjort det med vilje men fik sig trukket tilbage til virkeligheden "men jeg skal nok sørge for ikke at få dig til at spilde mere" han så rundt for at se folk meget hurtigt vende tilbage til deres egen mad, hvor uhøfligt. Hans øje blev smalt i vrede men stoppede da han så hende igen og ventede til hun var færdig med at spise denne gang "du er overraskende nuttet, jeg havde regnet med sådan en smuk kvinde ville være mere af en, hvis du vil undskylde mit grove sprog, en kælling" han smilede til hende roligt "det her er rart " han så på tjeneren da han kom tilbage med noget vand og tog deres tallerkner "oh hvor er jeg dum, kunne du tænke dig noget vin, jeg drikker ikke selv siden jeg ikke ved hvornår jeg kan blive kaldt tilbage på arbejde" han fandt en lille liste over vin og så gennem dem alle sammen før han så op på hende igen. Han var ved at mærke flowet af "dates" som sådan, den her kvinde kunne vise sig meget godt for ham, han havde brug for at glemme sin gamle flamme og hende her virkede til at have mere styr over verdenen "siden du har været flink nok til at afsløre hvordan dit sidste forhold endte kan jeg lige så godt også" han tog en dyb indånding "jeg boede med hende over en gammel bager hun arbejdede i og jeg var lige selv begyndt som butler for at tjene til dagen og vejen. En uge efter jeg havde startet fandt jeg hende død i vores lille værelse over bageren i en pøl af hendes eget blod, for at sige det pænt gik jeg amok, det er lidt en mørk periode i mit liv, så tilgiv mig for ikke at ville snakke mere om det" han smilede til hende og så deres mad komme og blive sat på deres bord "hm jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik en god steak" han smilede og lod sin gaffel synke ned i det møre kød der var som smør og lod kniven glide nemt gennem den, puttede stykket i munden og tyggede roligt. Bøffen var god men han havde faktisk fået bedre mad hos en af de fruer han havde arbejdet ved, han havde et godt forhold til kokken indtil fruen døde i et uheld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 1 Aug 2015 - 14:01

Meriko kiggede sødt på ham og hørte godt hans grin men sagde intet til det da hun selv grinede af sig da det måtte have set rart sjovt ud da hun havde tomat suppe over alt på sin barm. Hun så at han tilbudet sit lommetørklæde til hende og hun tog stille imod det og lagde sin serviet væk fra sig og begyndte at tørre det sidste suppe væk som der var mellem hendes bryster og skænkede det en tanke om at de sad på en fin restaurant med mange finde folk og han sad lige foran hende og kunne se det hele.
Hun smilede sødt til ham da han snakkede om at han nok skulle sørger for at hun ikke spildte mere men hvordan ville han det? Hun kiggede lige så kært på ham og lagde jans lommetørklæde på bordet overmod ham og nikkede stille som tak og tog fat i sin ske kgen og begyndte lige så stille at spise igen mens hun kiggede lige så stille over på ham da hun godt kunne lide at se på folk for at finde ud af hvordan de var. Hun så godt at han blev lidt små sur på de andre uden hun rigtig vidste hvorfor. Hun spiste stille videre men da han sagde noget lagde hun stille sin ske fra sig og lyttede til hvad han sagde og smilede sødt til ham da hun tit havde hørt det "Tja jeg kan godt være en kælling men det er nu mest når jeg jæger min mad for ellers plejer jeg at være meget høflig og venlig" Sagde hun med en lille nuttet stemme mens hun smilede lige så sødt til ham og fik spist færdig.
Hun smilede stille til tjeneren da han kom med noget vand og nikkede stille til ham da han tog deres tallerkener og kiggede stille over på Warric og rystede let på hovedet "Nej tak jeg er ikke så meget til vin" Sagde hun lige så stille til ham og hældte vand op til dem begge da hun havde det sådn at det ikke behøvede at være fyren hver gang der skulle være den høflige. Hun kiggede stille på ham da han begyndte at fortælle om hans gamle forhold og hvordan han mistede hende. Hun kiggede lidt ned i bordet da han forklarede hvordan han fandt hende og trak vejret lodt hurtigt da hun kom til at tænke på da hun fandt sin mor på samme måde men hun var bare ikke helt død endnu så hun hørte tit hendes sidste ord for sig. Hun rystede på hovedet og kiggede op på igen og hun havde lidt våde øjne som han nok hurtigt ville lægge mærke til men det var ikke noget hun tænkte over som sådn da hun bare smilede til ham "Det er helt iorden" Sagde hun med den sødeste lille stemme mens hun kiggede lige så kært på ham.
Hun kiggede dtille ned da deres hovedret kom og hun slikkede sig stille om munden og begyndte stille at skære alt kødet ud i små stykker og da hun endelig kom i tanke om at han sad foran hende rødmede hun en del "Øhm ja det er noget jeg altid har gjort så pliss ikke grin af mig" Sagde hun lidt små nervøst da hun var van til at folk synte hun var mærkelig og grinede bare af hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Aug 2015 - 16:00

han så på hende lidt forundret "jeg griner ikke af folk for deres små særheder" han så på hende med et smil og tog en bid til af sin bøf. Han havde selv sine underligheder så han havde ingen ret til at grine af andre "jeg syntes faktisk det er meget kært" han kunne ikke lade være med at smile hver gang han så hende gøre noget, han fortsatte til sine kartofler og tog en gaffel ærter og blandede dem ind i kartoffelmosen før han spiste det og så op, denne gang var det hans tur til at se lidt flov ud. Han kløede sig i nakken "jeg.. ka ikke rigtig lide ærter rent så jeg spiser dem altid sådan" han havde haft det sådan siden han var en dreng, han var faktisk ikke god til alt det der med grøntsager.
han spiste færdig og så over på Meriko "har du lyst til dessert" han var ved at blive lidt mere selvsikker nu hvor han havde tilbragt lidt tid med hende, han havde ikke skrevet lang tid med hende men han var glad for at de havde besluttet at mødes, de virkede til at svinge rimelig godt med hinanden. Han gav hende et lille smil før han rejste sig op i stolen og løftede en hånd mod tjeneren for at få sig nærmere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 1 Aug 2015 - 16:16

Meriko smilede sødt til ham og sukkede lige så lettet da han sagde at han ikke ville grine af hende for det betød jo at hun kunne være helt sig selv og det var rigtig dejligt. Hun spuste lidt af sin bøf og lyttede til ham og rødmede lidt da han sagde at hun var kær da hun jo ikke selv syntes det men det var nu meget drjligt at han syntes det. Hun spiste stille videre og kiggede lige så stille over på ham og små grinede lidt "Hvor er du sød når du bliver flov" Sagde hun med en meget kær stemme og kiggede lige så sødt på ham.
Hun spiste stille videre og undgik siden ærter da hun ikke var så glade for dem da hun mere var en kød pige hvis man skulle sige det på den måde. Hun kiggede stille op på ham og hørte hans spørgsmål og trak lidt på sine skulder "Det ved jeg ikke rigtig for ved ikke hvad det skulle være" Sagde hun lige så syille og kiggede med et kært blik på ham og tog sin serviet og tørrede sig let om munden ig lagde den igen og fugte siden læber let ved at køre sin tunge stille rundt på sine læber. Hun kiggede stille op på da han rejste sig og lagde først mærke til nu at han endelig var okay høj og det kunne hun godt lide ved en fyr for han skulle helst være høje end hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Aug 2015 - 20:08

han så på hende roligt mens han vinkede en tjener hen og fandt en pung frem fra en lomme i hans jakkesæt og gav ham pengene for maden "skal vi gå kære" han smilede roligt og rakte hende hans hånd og da han havde fået hende på benene lagde han en arm om hende og guidede hende ud på gaden "det var meget god mad syntes du ikke?" han smilede til hende og strakte sig med armene over hans hoved før han lagde sin arm om hendes skulder, det var meget cliché at gøre, det vidste selv sådan en som Warric men han ville lige prøve det.
De gik i et par minutter i før de kom til hvor Warric "her er vi så, mit hjem" han gik ind af døren og holdt den åben så hun kunne komme inden for. Han ville gerne have hende med inden for. Når de trådte ind ville de se det meget nydeligt ryttede hus, alt var hvor det skulle være, der var en sofa foran en pejs med en bog på et kaffebord, der hang et nydeligt sværd på hans væg, ikke et han brugte, faktisk havde han fået det blanket så det ikke kunne skære mere. Nej det sværd han havde nu hang over hans seng. Med et lille suk tog han sin jakke af "velkommen til min ydmyge bolig, kunne du tænke dig lidt kaffe, jeg har fået mine fingre i noget nymalet der smager meget godt" han smilede til hende før han gik hen til pejsen og tændte op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 1 Aug 2015 - 23:05

Meriko kiggede stille på ham da han tog sin tegnebog frem og betjente for deres mad for hun var dtadig ikke glad for at fyren skulle betale det hele for hun havde den holdning med at en kvinde også skal kunne klare sig og betale for sin mad og forkæle sin fyr.
Hun smilede sødt til ham da rakte sin hånd frem mod hende og hun lagde sin egen hånd stille og elegant i hans og rejste sig lige så stille op og gik stille mod døren og ud på gaden og kiggede lige så stille om på ham og smilede sødt til ham og gik stille med ham ned af gaden. Hun lyttede til hans spørgsmål og trak lidt på sine skulder "Jo af at det var menneske mad var det meget godt men jeg vænne mig nok aldrig til det rigtig" Sagde hun med en sød stemme og kiggede lige så kært på ham og mærkede stille hans arm om hendes skulder. Hun rødmede lidt da hun syntes at det var rart sødt af ham at holde om hende og hun kunne godt lide den følelse for hn følte sig ikke som et stykke legetøj lige nu og det var rigtig dejligt for hun var jo så van til at hun kun skulle med hjem for at knaldes og så ud igen hurtigst muligt.
Da han stoppede op foran et hus stod og kiggede lidt på det og syntes faktisk det virkede rigtig hyggeligt og faktisk også lidt sødt. Hun så han åbnede døren og gik lige så stille ind og negede stille for ham og tog sine sko af lige så da det var ren høflighed at tage dem af før man gik rundt. Hun kiggede lidt rundt og gik stille over mod pejsen da hun elskede når folk havde sådn en for hun elskede at mærke varmen som den kunne give og hun elskede at sidde og lege lidt med ilden da det fik hende til at slappe af. Hun kiggede stille på ham og tænkt lidt over hans spørgsmål da hun aldrig rigtig havde været til kaffe men hun ville gerne give det en chance så hun nikkede lige så stille "Jo tak vil da gerne prøve en kop" Sagde hun med en sød stemme og gik stille over mod sofaen og lod sin hånd køre hen over ryglænet bare for at mærke lidt inden hun stille og sexy sat sig ned i den og hun tænkte ikke over sine sexy eller frække bevægelse da hun bare var sådan og hun kunne ikke gøre det store ved det.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 0:01

da hun takkede ja kunne han ikke lade være med at gå i butler mode. Han gik hen til sin kaffe presser og satte vand over. han fandt bønnerne frem fra et skab, de fleste der arbejdede med ham kaldte ham et rent lyn, hans hænder bevægede sig elegant og missede ikke en mindste detalje. Inden for rekord tid havde han lavet to kopper kaffe "jeg kan godt lide at forkæle kvinder, kald mig gammeldags" han smilede til hende roligt og satte sig ned ved siden af hende, det var ikke fordi han ikke havde kvinder tit, men det var mere at han meget tit ikke tog her hjem, men hende her var speciel "jeg nyder kaffe, det hjælper mig med at slappe af" han pustede til den varme kaffe og tog en tår af den bitre kaffe "oh det er rigtigt, kaffe eller sukker søde?" han smilede til hende og og lagde sin arm om hende "jeg har haft det sjovt i aften, og jeg er glad for at nogensinde have mødt dig" han var sikker på at hvis hun blev ved ham kunne han se sig selv stoppe med sin destruktive cirkel på et eller andet tidspunkt. Han så på hende med et smil og lagde roligt sin hånd på hendes kind og aede den. Han satte sin kop ned og satte sig til at stirre ind i flammerne "jeg kan virkelig godt lide dig, og det er ikke noget jeg siger let, det har været præcis 14 år siden jeg sidst har følt sådan for en kvinde" han så fortsat ind i flammerne "når jeg arbejder har jeg en maske på nærmest, en smedet i høflige gesture og gode manere, når jeg kommer her hjem gør jeg en af to ting, enten tager jeg på en bar eller også sidder jeg bare her og kigger ind i flammerne, er det ikke ynkeligt" han gav et svagt smil "men i dag føleles anderledes, fordi du er her" han lænede sig tilbage i sofaen og lagde en arm om Meriko før han trak hende ind til sig, hendes duft fyldte hans næse bor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 0:45

Meriko kiggede stille efter ham da han gik ud for lave kaffe og smilede let af det da han var rart sød at se på mens han gjorde det. Hun smilede sødt til ham da han stod goran hende og tog stille i mod sin kop og lyttede til hvad han sagde og grinede lidt da hun ikke syntes han var gammeldags nej han var rigitig sød og omsorgsfuld nu hvor han forkælede hende sådn og det var faktisk lidt dejligt at blive forkælet af ham og nyde hans selvskab fuld ud. Hun kiggede ned i sin kaffe og mærkede let varmen fra den og nød duften fra den da hun elskede duften af kaffe bare ikke smagen. Hun pustede lidt til den og tog en lille tår og sat koppen ned på gulvet lige efter for jo det var en god kaffe men ikke god nok til hun kunne holde smagen ud måtte hun indrømme. Hun kiggede sødt på ham og rystede let på hovedet som svar til ham og kiggede lige så stille rundt da hun elskede at være hjemme ved folk for at finde ud af hvordan de bor.
Hun kiggede stille på hans hånd da ham lagde armen om hende og smilede lige så stille da det var rart. Hun vendte sit blik mod ham da han sagde noget til hende og lyttede let til ham og rødmede lige så stille "Jeg har også hygget mig rigtig meget" Sagde hun med en meget kær stemme og rykkede sig lidt tættere på ham uden han ville opdage det. Hun mærkede let hans hånd på sin kind og smilede lidt genert til ham men nød hans berøring meget. Hun kiggede lidt forvirret på ham da han sad og stirrede ind i flammerne ligesom om han var et helt andet stef lige nu. Hun hørte hvad han sagde og fik helt røde kinder af det da hun syntes det var lidt tidligt at sige det selvom hun havde det på samme måde for de havde jo skrevet godt sammen og de havde hygget sug her til aften. Hun lyttede til hvert et ord han sagde og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre andrt end lytte til ham. Hun smilede lige så sødt til ham da han lænede sig tilbage igen og mærkede hans arm om sig igen. Hun blev pænt genert da han trak hende ind til sig men hun kiggede let op på ham og kyssede ham på kinden "Du er ikke ynkelig søde" Sagde hun med en lille sød stemme og lagde let sit hoved på hans skulder og kiggede stadig lige så stille op på ham og mente faktisk hvad hun sagde for han var jo ikke ynkelig i hendes øjne.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 1:32

han smilede til hende roligt som hun kyssede hans kind "jeg takker, men hvorfor nøjes med kinden" han lagde sin hånd på hendes kind og kyssede hende på munden. Da han mærkede hendes bløde læber kunne han ikke holde sig tilbage mere. Han lod sin hånd glide ned af hendes krop, først aede han blidt hendes bryster, derefter gled den ned af hendes krop. Han hev langsomt hendes kjole mere op og aede hendes ben. Hans arm var låst om hende og trak sig lidt fra hende igen med et smil "jeg vil ikke sige jeg er troende men jeg takker hvad end der holder styr på stedet for at sende dig min vej" han smilede til hende roligt. Han fjernede hans arm om hende og aede hendes kind "det her er ikke et godt sted at gøre det her, tillad mig" han smilede til hende og lagde sin arm om hendes skuldre og under hendes ben før han rejste sig op og bar hende i hans favn ind i hans sove værelse. Det var et rent sted som resten af hans hus og hans seng var pænt redt. Han lagde hende i sengen og kyssede hende roligt på halsen før han tog sin vest af og sin skjorte, han havde lange ar hen over sin bryst kasse han havde fået af en varulv. han lagde sig ved hendes side og kyssede hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 12:11

Meriko kiggede lige så stille på og rødmede let da han takkede hende for kysset på kinden og snakkede nu om hvorfor nøjes med kinden? Hun blev rart genert da han lænede sig ned mod hende læber men hun nåede intet at gøre gør hun mærkede hans læber mod sine og hun lukkede let sine øjne i og lagde stille sin ene hånd om hans nakke og kyssede ham lige så stille igen. Hun mærkede hans hånd der gled stilke ned af sig og nød hans berøring ved hendes bryster og hun vred sig let da han gik længere ned og løftede hendes kjole lidt op og nussede hendes bare lår. Hun kiggede lige så sødt på ham da han stoppede deres kys og hun lod sin hånd glide stille ned af hans overkrop og lagde den stille ved siden af sig og lyttede til hvert et ord der kom ud fra hans mund og rødmede mere og mere da han sagde alle de søde ord. Hun kiggede lige så kært på ham og rødmede lidt da han snakkede om det ikke var et godt sted at gøre det her og hun var ved at gøre sig klar til at rejse sig op da han lagde sin arm om hende og den anden under hendes ben og rejste sig stille op med hende i sin farv. Hun lagde stille sine arme om hans nakke og kiggede lige så sødt på ham og gjorde sig lidt slap så hun var nemmere at holde. Da han lagde hende i sengen hev hun let ned i sin kjole nede ved sine ben da hun vidste at sin kjole var pænt kort og hun havde intet undertøj på og det var faktisk noget hun sjældent havde men hun var lidt genert over at hun intet havde taget på her til aften. Hun mærkede hans læber mod sin hals og gav sig lidt da det tændte hende at få kys på halsen også små nap. Hun kiggede lige så stille på ham da han tog sin vest og skjorte af og lagde godt mærke til hans ar men sagde intet til det da men tænkte det var sjovt at han ikke var healet sammen. Hun kiggede lige så stille over på ham da jan lagde sig og lagde sig stille om på siden som der gjorde at hendes bryster blev klemt helt sammen og de var ved at stikke af da hendes kjole ikke kunne holde dem helt inde. Hun kysdede lige så blidt med da hun mærkede hans læber mod sine egne.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 13:49

han så godt hun ikke havde noget undertøj på og det fik ham til at smile lidt stille af hende og løftede hendes kjole "hm vi kan ikke have sådan en pæn kjole bliver beskidt kan vi smukke?" han smilede drillende af hende og langsomt med lidt hjælp fik han hendes pæne kjole. Da hun var nøgen kyssede han hende ned af halsen og lod sin tunge glide ned af hendes krop langsomt indtil han nåede hendes skamlæber hvad han kyssede dem og lod sin tunge glide ind mellem dem, hans hænder kærtegnede blidt hendes lår og den perfekte hud. Han lod sin tunge glide så langt ind han kunne, og en gang i mellem trak han den ud for al slikke hende igen omkring området. Han smilede til hende roligt efter noget tid med hans behandling og tog langsomt hans bukser af, han nød at holde hende ventende, det var lidt en magt han havde over hende. Han smilede til hende som han trådte ud af sine bukser og så på hende med et smil før han igen lagde sig ved hendes siden nøgen nu også og lod et par fingre glide ned mellem hendes ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 14:54

Meriko rødmede en del da han trak op i hendes kjole og hun holdte stadig fat i den og var ikke helt sikker på om han skulle tage den af hende men hun gav sig til sidst og hjalp ham lige så stille med at få den hende og hun rødmede rigtig meget da hun lå der helt nøgen og vidste ikke helt om det her var en god ide for det var jo første gange de så hinanden. Da han begyndte at kysse hende ned af halsen glemte hun alt om sine tanker for det følte så godt at mærke hans mund ned af sin hals og hans tunge ned af sin krop. Jo længere han kom ned jo mere spredte hun sine ben for ham så han ville kunne komme bedre til og hun nåede stort set kun lige at sprede dem helt og så mærkede hun hans tunge mod sit underliv som der fik hende til at vride sig lige så stille og begyndte at små stønne af nydelse for han ramte bare de helt rigtige steder med sin vidunderlige tunge. Hun vred sig mere og mere jo længere han var i gang med hende og hun nød det mere end noget andet. Hun gav sig lidt da han stille stoppede og hun kiggede lige så stille på ham og han ville tydeligt kunne se i hendes øjne at hun allerede var godt tændt og ja han kunne nok også godt mærke hvordan hennes safter bare løb ud af hende. Hun trak vejret lidt hurtigt da hun var lidt oppe og køre over det her for det var så dejligt det han gjorde ved hende.
Hun kiggede længe på ham og ventede blot på at han fik sine bukser af og kom ned og ligge ved hende igen. Hun bed sig stille i sin underlæbe da han fik smidt sine bukser og lagde sig lige så stille ved siden af hende og kiggede lige så sødt på ham og lagde sin ene hånd på hans brystkasse og nussede ham lige så stille.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 15:26

han kunne ikke lade være med at smile af hende. Hans øjne låste fast i hende med et smil, han kunne ikke stå for det mere og lagde sig mellem hendes ben "jeg ved godt det måske er gået lidt hurtigt men jeg kan ikke styre mig selv" han grinede lidt mere og pressede sig selv ind i hende med sit hårde lem, han smilede til hende roligt og aede hendes kind og kyssede hendes hals igen. Han begyndte at bevæge sig rolig med et smil, hans hånd gled ned af hendes krop og masserede hendes bryster. han nød hendes indre hver gang det klemte ned på hans lem. Han satte farten lidt op på sine stød og lagde sine arme om hende roligt. Han kunne ikke modstå hende, han begyndte at sutte på hendes bryster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 15:40

Meriko kiggede lige så stille på ham og nussede ham stadig lige så stille på hans brystkasse men trak sin arm til sig da han lagde sig over hende og kiggede lidt forvirret på ham for ville han allerede begynde nu? Hun havde jo intet gjort ved ham endenu? Hun hørte hvad han sagde og var ved at sige noget da hun mærkede hvordan han pressede sig op i hende som der gjorde at hun stønnedd højt da hun var en af de kvinder der virkelig var stram. Hun mærkede let hans læber mod sin hals igen og smilede sødt til ham og lagde stille sine arme om hans ryg og nussede ham blidt til at starte med men da han begyndte at bevæge sig holdte hun mere fast i ham. Hun lukkede stille sine øjne og begyndte at stønne en del da det var rigtig dejligt at mærke ham oppe i sig selvom det ikke var det hun havde forventet at de skulle på første date. Hun mærkede hvordan han farten op i sine stød og vred sig en del af det og stønnede højere af det og hendes støb blev ikke lavere da han legede med hendes bryster som der var utrolige følsomme så der skulle næsten ingenting til.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 16:12

han havde ikke brug for at hun gjorde noget for ham. Han smilede til hende med et roligt blik som han satte farten op igen og masserede hendes bryster roligt. Han nød at have en kvinde så tæt, han kunne mærke hendes åndedrag mod hans hud. Han satte farten mere op så han ikke kunne holde tilbage mere. Han smilede til hende som han fortsatte mere med at hamre ind i hende.
han lod til sidst alle dæmninger gå, han kom i hendes indre og fyldte hende med sæd. Han så på hende lidt forpustet og rullede tilbage til hendes side og gled ud af hende "jeg vil gerne have dig her, med andre ord, vil du fortsætte med at se mig" han kunne ikke lade være med at smile lidt forpustet og holdt om hende helt ind til sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 16:46

Meriko vred sig mere og mere da han satte temopet op igen og nød ham mere og mere for det her var fantastisk syntes hun selvom hun savnet lidt at han bestemte over hende men det skulle hun nok få ham til næste gang. Hun satte sine negle meget stille ind i hans ryg og begyndte at skrige lige så stille da det var så dejlugt og han kom bare så langt oppe i hende hver gang han stødet ind i hende.
Hun mærkede hvor tæt på han var med at komme og selv var hun ikke langt fra. Hun spændte lidt i sin krop og da hun mærkede hvordan han kom op i hende skreg hun lidt højt og kom selv i en stor orgasme. Hun rystede let og flyttede sine arme fra hans ryg og lå og pustede og stønne. Hun gav sig let da han trak sig ud og hun fik kæmpet sig om på siden og kiggede lige så stille på ham og prøvede at få kontrol over sin krop igen. Da hun blev ved med at ryste. Hun kiggede sødt på ham da han spurgte hende om noget og hun nikkede lige så stilleog kravlede tættere på ham "Det vil jeg meget gerne" Hviskede hun lige så stille til ham og kyssede ham blidt på kinden og lagde sin ene hånd på hans kind og nussede den blidt og kærligt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 17:41

han smilede til hende og lod hende kysse hans kind og da hun aede hans kind lagde han sin hånd oven på hendes og kyssede hendes mund blidt "giv mig lige et par minutter for at genopfriske min energi lidt, jeg er lidt ude af form" han grinte lidt til hende og holdt hende lidt tættere "jeg går ud fra at dette betyder vi er kærester nu" han gav et kort grin da han fandt det lidt absurt at have en kæreste igen efter så lang tid, han var virkelig dårlig til at finde et vedvarende forhold "bare så du ved det kan jeg godt lide at have kontrol, dominans er lidt et turnon for mig du ved" han smilede til hende rolig og grinte lidt af det. Han kunne lige så godt være ærlig om det, hvis han skulle komme på en grund til det var det nok at Warric når han arbejde var vandt til at blive dirrigeret rundt, så når han var der hjemme ville han have noget magt tilbage. Han smilede til den søde Meriko og kom i tanke om noget "oh men bare rolig, det er ikke piske og sådan noget du ved, jeg kan bare godt lide at have kontrollen du ved?" han smilede roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Søn 2 Aug 2015 - 18:09

Meriko kiggede lige så sødt på ham og blev ved med at nusse hans kind selvom hans hånd lå på hendes nu. Hun mærkefe hans læber mod sine og kyssede lige så blidt igen og nød meget at lægge tæt på ham. Hun grinede lidt da han snakkede om at han var ude af form "Jamen det er helt iorden min kære" Sagde hun lige så stille og smilede sødt da han trak hende tættere på sig og nød ham tæt på sig. Hun rødmede lidt da han spurgte hende om de var kærester nu og hun trak let på sine skulder "Tja hvis du spørger mig rigtig kas det jo godt være" Sagde hun lige så sødt og nussede blidt videre. Hun lyttede let til ham og bed sig frækt i sin underlæbe da hun syntes det var frækt at han godt kunne lide at han tog kontrollen i sengen. Hun grinede lidt da han snakkede om at det ikke var med pisk og sådn noget og kiggede lige så sødt på ham "Det er okay for meget selvom jeg godt kan lide pisk en gang i mellem" Sagde hun lige så stille og kyssede ham blidt på munden.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Aug 2015 - 18:26

han smilede af hendes kommentar "så det siger du" han rettede sig lidt op i sengen med et smil og så hende i øjnene "Meriko Jebudel. vil du gøre mig den ære og blive min kæreste" han smilede roligt til hende og lod sine hænder glide om hende og holdt hende ind til sig og lod sin hånd gribe om hendes hage så hendes ansigt blev rettet op til hans og han kyssede hende blidt, og så et til, og et til. Han gav hende en masse små kys på læberne og ned af hendes hals og langs den igen "men siden det er på plads, hvad siger du til at varme min fyr lidt op igen selv" han så på hende med et lille grin, han ville gerne vise at han kunne tage kontrollen i soveværelset. Han smilede til hende roligt og aede hendes kind lidt roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum