Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Lori
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Valentine
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Jake
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Sean
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Lenore
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Celenia
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Edgar
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 
Abigail
the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba13the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba14the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

the butlers and the letters //meriko//-XXX

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tors 24 Sep 2015 - 21:25

Meriko gik lige bag Warric og gik stille med ind og lukkede døren bag sig og låste den af ren vane. Hun kunne ikke lade hver med at smile da hun så hvordan han sad og legede med sin halskæde og blev helt glad inden i da hun jo kunne se at han var glad for den. Hun så hans tegn til hun skulle sætte sig og gik over til ham og sat sig på hans skød og lagde sine arme om hans nakke og grinede sødt af hans spørgsmål "Hvis du nu kigger dig let rundt kan du se det skat" Sagde hun lige så sødt og begyndte at nusse ham i nakken lige så stille.
I deres hjem havde hun endelig fået alle sine ting hjem til ham og plus så havde hun købt nogle små ting der stod lidt over alt og så havde hun været ude og plukke blomster og stilt i vaser på tre forskellige border.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 22:04

Han så sig omkring og gav hende et lille smil "hm har man været ude og købe blomster" han smilede til hende og lod sine hænder glide ned af hendes krop "og jeg har en gave til dig som jeg købte for et par dage siden, men den må du vente på til jeg for noget at spise, for jeg er skrub sulten" han smilede til hende og blinkede, han hjalp hende op og stå igen før han gik over til komfuret og fik fyret op under det og lavede nogle spejlæg til dem begge. Han vendte sig rundt og satte to tallerkener på bordet foran dem. Han gik hen til Meriko, lod en hånd glide op af hendes krop før han langsomt tog hendes tøj af "hvad siger du til at du spiser sådan i dag" han blinkede frækt til hende og kyssede hende dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tors 24 Sep 2015 - 22:15

Meriko kunne ikke lade hver med at grine af at det eneste han så var blomsterne så hun rystede let på hovedet af ham "Søde lille skat jeg har fået alle mine ting her til nu og købt lidt nips ting og blomstrerne har jeg selv plukket og sat sammen" Sagde hun lige så sødt og kyssede ham blidt på kinden. Hun hørte hvad han sagde og blev rart nysgerrig om hvad han havde fundet på til hende og især når han har kunne gemme det så godt som han har kunne. Hun rejste sig stille op og gik med ham ud i køkkenet og stod bare og nød synet af ham og stod og smilede lidt for sig selv.
Hun gik stille over bordet og satte sig stille ned og ventede blot på ham og smilede sødt da han kom over til hende og rettede let på sit hår og tøj. Hun kiggede stille op på ham da han kørte en hånd op af hendes side og gav sig let da han hev hendes kjole af så hun kun havde sin g-streng og selvsiddende strømper på og rak tunge af ham og grinede sødt "Det kan jeg da godt skat" Sagde hun lige så sødt og kyssede ham blidt igen da hun mmærkede hans læber mod sine egne.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 22:37

han smilede til hende da han var færdig med at kysse hende " og når du er færdig med dit æg så kan du få lidt ekstra godt under bordet" han blinkede til hende frækt mens han satte sig til bords. De havde brugt meget tid på at finde ud af deres seksuelle præferencer, og de var begge blevet enig om at det var vidst Warric der var den dominerende, og det var også det som han havde købt en gave til. De havde også jagtet meget sammen, og de var blevet et meget godt hold. Warrics maskuline charme og Merikos krop var nok til at få alle deres par ofre til at splittes op. Warric satte sig til at spise sit spejlæg, det var ikke så meget for at stilne hans sult, men mere fordi han manglede noget at kunne stilne det værste. Han havde fundet en nydelse ved at lave mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Fre 25 Sep 2015 - 8:59

Meriko smilede kært til ham da han stoppede deres kys og kiggede lige så sødt op på ham med sine smukke lyseblå øjne. Hun grinede let da han snakkede om noget ekstra under bordet og var spændt på hvad det skulle være men hun havde nogle ideer til det.
Hun begyndte stille at spise sit æg og syntes det var rigtig hyggeligt når han lavede mad til dem for de havde jo faktisk ikke brug for menneske mad men selve mennesket. Hun kiggede stille op på ham og rettede let sit hår så hendes bryster kom helt til syne for ham og det var også for at pirre ham lidt da hun jo godt vidste at han elskede hendes former og hun måtte jo også selv indrømme at hun havde en fantastisk krop men dog ikke perfekt i sine øjne men måske i Warric og det var det vigtigste syntes hun.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 22:39

for warric var Meriko den sødeste, smukkeste og dejligste kvinde han nogensinde havde mødt. han smilede til hende da hun begyndte at presse sine bryster sammen "men dog, min kære meriko de prøver jo at forføre mig med dine kvindelige lister" han grinte venligt af hende og rakte ind over bordet for at ae hendes kind "hvis de er færdig med deres hoved menu er der noget der venter på dem under bordet" han smilede frækt til hende og blinkede kort til hende, han ville lyve hvis han sagde han ikke var blevet opstemt af at se hans kæreste på denne måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Lør 26 Sep 2015 - 17:27

Meriko kiggede stille op på ham og lyttede til hvad han og små grinede lidt da han altid kunne lure hendes tanker som der var lidt skræmmende men også dejligt for det betød blot at de passede sammen. Hun smilede sødt da han aede hendes kind og kiggede med sine smukke øjne på ham og sukkede lige så stille af ren forelsket for han var så vidunderlig og hun var så glad for at de havde mødt hinanden den aften. Hun kiggede stille ned på sin tallerken og spiste stille det sidste og slikkede sig let op munden for at være sikker på der ikke sad nogle rester på hende og rettede sig lidt stolen og nikkede stille "Det er jeg ja men hvad er dog der er under bordet til mig?" Sagde hun lige så nysgerrig og kiggede lidt under bordet da hun virkelig var nysgerrig lige nu.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Søn 27 Sep 2015 - 17:23

med et lidt snedigt smil til hende så han på hende "hvorfor kravler du ikke her over til mig og så kan jeg vise dig det" han smilede til hende og rettede sig lidt op i stolen, han var meget opstemt om det her men han var ikke sikker på at hun fangede hvor han ville hen med dette "lad mig give dig et tip, det er noget du får meget tit, specielt om natten" han blinkede frækt til hende og ventede på at hun ville fange hvad han sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Tors 15 Okt 2015 - 16:49

Meriko kiggede stille på ham og vidste godt hvad det var han mente med det hele og kunne godt lide tanken om det da hun elskede når han var sådn overfor hende så hun skubbede let stolen bagud og gik stille ned på knæ og kravlede ned under bordet over mod ham.
Hun kom helt over til ham og var nu mellem hans ben og kiggede lige så uskyldigt op på ham og tog let fat i sin halskæde med sin ene hånd og begyndte let at lege med den da hun var så glad for at hun havde fået lavet de halskæder til dem for det viste hvor meget hun elskede ham. Hun gav let slip på den og lod sin hånd køre op af hans lår mens hun holdte sit blik op på ham "Hvad var det for en gave du havde til mig min skat?" Spurgte hun lige så stille om og nød at være tæt på ham og mærke ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Ons 21 Okt 2015 - 18:34

han smilede til hende med et roligt blik i hans øjne "tja, den er stor, lang og du har set den før. Men du er altid glad for at se den" han smilede til Meriko underbordet og tog blidt hendes hånd og ledte den op til hans buksekant og trak sit lem frem foran sin kæreste "men det er ikke den eneste gave min kære, bare en forsmag på den næste uge af min fritid" han smilede frækt til hende med et glimt i øjnene. hans øjne var fascinerede af hendes krop "så spis op" han smilede til hende og tog fat om hendes hage og bevægede hende lidt op af, tættere på hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Fre 23 Okt 2015 - 2:26

Meriko lyttede til hvad han sagde og smilede frækt til ham og kunne godt lide hans tanke gang måtte hun nok indrømme for han var så dejlig fræk for han gik ikke lige til med tingere og det var virkelig noget hun elskede ved ham.
Da hendes hånd var ved hans buksekant begyndte hun stille at åbne for hans bukser for at kunne komme til hans lem da hun elskede at lege med ham. Da han tog den helt frem smilede hun frækt til ham og lod sin tunge glide let over spidsen på hans lem for at pirre ham lidt da hun vidste at det var noget han elskede ved hende. Hun kiggede frækt op på ham og lyttede til hvad han sagde og smilede bare frækt til ham for hun var glad for at høre at de kunne være sammen en helt uge uden at han skulle arbejde hele tiden selvom det jo var nogle gode penge at tjene syntes hun.
Da hun kom tættere på hans lem mod sin mund lod hun stille sin tunge glide hen over igen inden hun åbnede sin mund helt op og gled stille ned over hans lem og begyndte at sutte ham dybt og godt som hun altid gjorde og som hun vidste at han elskede når hun gjorde det.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Fre 23 Okt 2015 - 10:29

Warric smilede til hende som hun begyndte, han elskede hende for at være så god til alt det her. Hun var den perfekte kvinde. Måden hun slikkede på hans lem pirrede ham mere og da hun begyndte at sutte mærkede han en rar følelse. Han lod hende gøre det i hendes tempo så hun kunne gøre det hun var god til allerede, selv om han nød at have magten var det rart at han ikke skulle bestemme over hende hele tiden. Dog var hans anden gave meget sjov også "du må skynde dig så du kan komme til din rigtige gave" han smilede til hende roligt og aede hendes hår væk fra hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Meriko Man 9 Nov 2015 - 19:36

Meriko blev ved at sutte ham godt og dybt og lukkede let sine øjne for selv at nyde det endnu mere for han vidste at hun elskede at tilfredsstille ham fuldt ud og hun blev kun selv mere og mere liderlig af det og fik bare mere og mere lyst til ham.
Hun rettede let sit blik op mod ham da han aede hendes hår væk fra hendes ansigt og kiggede lige så stille på ham med et sødt blik. Hun suttede ham dybere og dybere og lidt hurtigere. Hun nød ham fuldt ud og lukkede let sine øjne igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

the butlers and the letters //meriko//-XXX - Page 4 Empty Sv: the butlers and the letters //meriko//-XXX

Indlæg af Gæst Man 9 Nov 2015 - 22:01

han kunne ikke holde det tilbage mere. Han pressede hendes hoved helt ned til roden af hans lem som hans sæd skød med eksplosiv kraft ned i halsen på hende og fyldte hendes mund oven i. Da han var færdig trak han hende tilbage og så en enkelt ubrudt streng af sæd der forbandt hendes mund og hans lem "så nu har du fået din mad, nu er det tid til din overraskelse. han fandt et lille silke bånd frem som han bandt for hendes øjne " tag min hånd og følg den sexede lyd af min stemme" han tog roligt sine bukser og tog hendes hånd som han hjalp hende op at stå "meget fint, følg mig" han tog fat om hendes hånd og førte hende ned i den jordslåede kælder, eller det var den før. Meriko var ikke den eneste der havde indrettet, han havde lavet sit eget projekt her nede i kælderen. Han gik hen og gav hende et halsbånd på "jeg har lavet vores kælder lidt om" han smilede til hende før han tog hendes bind af, han havde lavet hele kælderen om til et sex lege rum, med sex gynger, bomme, alle former for sex legetøj og piske på væggene "hvad siger du så, du får første tur i det hele" han smilede til hende og kyssede hendes hals bag fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum