Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Voteba13Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Voteba14Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :)

3 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Empty Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :)

Indlæg af Camille Fre 14 Aug 2015 - 11:53

Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) 34j7ucz

Velkommen til
The New World

Vil du lege med i anno 3824 ?
Så følg med os til et USA efter 3 verdenskrig -  og se hvordan du vil klare dig i en postapokalyptisk verden.
Her bader vi i radioaktivitet og  soler os i muteret væsner, magiske dyr og mærkværdige racer.
Her er teknologien spøjs og der er rift om at skaffe sig uforurenet mad.
Når du trænger til afveksling så besøg Las Vegas , her er der stadig en god mundfuld bling bling , gambling og letpåklædte damer.

Vi er en glad side, der tager godt imod nye og ønsker os flere at emne med.
Hos os kan både newbees og de rutinerede lege med.
Hjertet  af siden er spillerne og derfor bestræber vi os på de skal opleve at blive  både set og hørt.
Vi har ofte ideer og ønsker fra spillere , der bliver udført.

Har vi tændt en spinkel flamme af nysgerrighed ?
Så kan du tjekke en random Admin Express , der udkommer regelmæssigt HER

eller
En af vores artikler, som journalisterne hygger sig med at sende ud  HER

Vores nyeste World Event TRONFØLGEREN , skal nok blive sjovt.
Du kan læse om Tronfølgeren HER

Jeg kan garanterer at det vil få direkte impact , men om din karakter får  total optur eller et heftigt dask over nallerne, det vil kun tiden vise ...hvis du altså har lyst til at kigge ind og lege med?

Besøg The New World HER

~ Millicent
På vegne af team Admin.

Sidst rettet af Camille Tors 4 Feb 2016 - 20:09, rettet 1 gang
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Empty Sv: Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :)

Indlæg af Sean Fre 14 Aug 2015 - 22:23

Som beordret...

En pil op!
Husk på, folkens...Jeg HAR været admin der! (jep, vi blev enige om det var den absolut bedste reklame for siden...)
- OG jeg er der stadig. Så se at lette måsen og tjek det ud! :3
(Selvfølgelig uden at forlade UW samtidig...Ellers kommer jeg efter jer!)

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) Empty Sv: Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :)

Indlæg af Camille Lør 15 Aug 2015 - 12:47

Der er plads til Ego's i alle størrelser der * driller Sean*
Og jeg er enig med dig Sean , vi skal ikke stjæle vi skal dele med hinanden Smile

Desuden er netop disse to sider ret sammenhængende hvad angår admins osv da der er flere 'overlapninger ' xD

Camille
Camille

Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Indlæg af Gæst Lør 15 Aug 2015 - 15:17

Må sige 3 ting selvom det ikke har den vilde betydning.

1:godt design
2:den er til at finde rundt i
3:Nice Admin team Razz

Ps er tidligere medlem dog forlod jeg og blev slettet for at være inaktiv

Gæst
Gæst

Indlæg af Sean Lør 15 Aug 2015 - 19:23

Det er så netop de ting jeg ikke syntes siden er -
Designet er vildt, fuld af farver og kan virke direkte forvirrende. At finde rundt? umuligt! Medmindre du har fået et kort, vi andre ikke har?

- Men! Jeg har hørt admins leger lidt med de ting, for at gøre den mere "venlig" for alle parter.

At adminteamet er fantastisk - Det er uden tvivl! Wink

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Gæst Lør 15 Aug 2015 - 19:26

hm.. overvejer måske at joine alligevel -.- xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Camille Lør 15 Aug 2015 - 21:48

Har du været der Razion ? O.o

Jeg vil sige at vi har forlænget perioden med inaktivitet til ...tror det var fire måneder eller mere,,,jeg blev selv slettet XD og jeg vil forsat prøve skubbe til fristen, fordi det er så død ærgeligt at finde ud af man er væk- hvis man egenlig ikke ønskede det.

Det er sandt vi vil pille lidt ved farverne, men uden at 'ånden ' bliver tabt - men nu ser vi XD

Og tak for de søde admin ord, Sean ...selv er jeg jo ret ny og ser egenlig mig selv som en bruger repræsentant , mere end en admin, såååå de lever med alle mine skøre imput og finurlige fejl XD

Ancalagon.... Selvfølgelig skal du da kigge inden for Very Happy

Camille
Camille

Indlæg af Gæst Lør 15 Aug 2015 - 21:51

Ja Camille har været der men kom ikke i gang og blev for inaktiv da jeg fik problemer i livet kan man sige det sådan så ja og kom aldrig på siden igen da jeg glemte dens navn :/

Gæst
Gæst

Indlæg af Camille Man 17 Aug 2015 - 13:23

Argh det er da synd Smile

På mange måde hænger vi sammen med underworld her, ihvertfald har begge sider en luns af mit hjerte- og selv om der ikke er meget gang i Camille her, skal man ikke tage fejl . Jeg elsker uw og det vil altid være min side xD

Men ... Derfor kan jeg jo også lave lidt for en anden elskelig side, og jeg kan virkelig varmt anbefale New World , som et sjovt alternativt sted at emne.
Så får du en dag en halv time til overs, så ville det være dejligt at se dig forbi :p
Camille
Camille

Indlæg af Marcus Man 17 Aug 2015 - 21:32

Jeg anbefaler den :b I like it ^^

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 632
Evner/magibøger : -

Indlæg af Camille Ons 26 Aug 2015 - 14:57

Fedt Marcus !!
Det er jeg utrolig glad for at høre.
Synes også selv den har så fede træk - også det sted der er til fri rpg- der kan man have ALLE emne typer og steder og årstal / være på en Potter skole , i et statsfængsel eller et hospital eller eller eller !
Alt man vil - men det er bare ikke noget der påvirker eller sker og har relationen til andre emner .
^^
Camille
Camille

Indlæg af Camille Tors 4 Feb 2016 - 20:13

Camille skrev:
Reklamen er NÆSTEN bøjet i neon ,men tjek da lige the New World ud alligevel , PlZ :) 34j7ucz

Velkommen til
The New World

Vil du lege med i anno 3824 ?
Så følg med os til et USA efter 3 verdenskrig -  og se hvordan du vil klare dig i en postapokalyptisk verden.
Her bader vi i radioaktivitet og  soler os i muteret væsner, magiske dyr og mærkværdige racer.
Her er teknologien spøjs og der er rift om at skaffe sig uforurenet mad.
Når du trænger til afveksling så besøg Las Vegas , her er der stadig en god mundfuld bling bling , gambling og letpåklædte damer.

Vi er en glad side, der tager godt imod nye og ønsker os flere at emne med.
Hos os kan både newbees og de rutinerede lege med.
Hjertet  af siden er spillerne og derfor bestræber vi os på de skal opleve at blive  både set og hørt.
Vi har ofte ideer og ønsker fra spillere , der bliver udført.

Har vi tændt en spinkel flamme af nysgerrighed ?
Så kan du tjekke en random Admin Express , der udkommer regelmæssigt HER

eller
En af vores artikler, som journalisterne hygger sig med at sende ud  HER

Vores nyeste World Event TRONFØLGEREN , skal nok blive sjovt.
Du kan læse om Tronfølgeren HER

Jeg kan garanterer at det vil få direkte impact , men om din karakter får  total optur eller et heftigt dask over nallerne, det vil kun tiden vise ...hvis du altså har lyst til at kigge ind og lege med?

Besøg The New World HER

~ Millicent
På vegne af team Admin.

Har du lidt ekstra tid?
Så vi vi gerne inviterer dig et smut forbi The New World, og snuse lidt til os Wink

Vi er stadig i fuld vigør, og klar til at tage imod flere skønne folk - så vi kan skabe mere leg og gode historier.  Vores event Tronfølgeren er trådt ind i sidste afsluttende fase, men du kan stadig nå at sætte et aftryk- hvis du høre til dem der kan lide indflydelse og plots.

Hvis du vil lege mere frit ,  så er der rig mulighed for at give den fuld speed uden at tage hensyn til events Smile
Er du nysgerrig , så take a little look.

Vi bliver kun glade for at se dig - hvis du har lidt ekstra tid , ud over den du bruger her i den skønne UnderWorld.  Smile

Duft til den lille Update på Tronfølger eventet ?
Klik bar HER

Eller se hvem klokkerne ringer for - i den sidste artikel ? så Så klikker du HER

Du kan også en en random admin Express, af de ældre-  der dog udkommer regelmæssigt HER

Både newbees og de rutinerede kan lege med.
Vi har ofte ideer og ønsker fra spillere , der bliver pustet til live - så

Stik snuden inden for HER

På vegne af team Admin.
~ Miss James / Camille
Camille
Camille

Indlæg af Sean Tors 4 Feb 2016 - 20:26

ELSKER du Fallout? Dette er en god næsten-samme-slags side! XD
Bare uden Nuka cola og junk guns...Wink

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Camille Tors 4 Feb 2016 - 21:20

Jeg kan da lave en daggammel limonade og brænde en kage på , hvis det skulle være ? XD
Camille
Camille

Indlæg af Gæst Tors 4 Feb 2016 - 22:06

well er der stadig, men syndes designet er alt for forvirrende og ikke så nemt og finde rundt i. :p

Gæst
Gæst

Indlæg af Camille Fre 5 Feb 2016 - 8:00

Yeah - det er helt klart en tilvænning , og som med alle andre sider man joiner der skiller sig ud , vil det kræve lidt opmærksomhed xD MEN jeg synes da at man kommer efter det , når man til bringer lidt tid der Smile

Der ER MANGE tilbud , men i princippet kan det forenkles til :
1. Vælg et sted
2. Emne!

Bum xD

Og ellers står jeg da klar som personlig guide !!
( husk ekstra drikke og guf i rygsækken , da jeg er født uden stedsans whatsoever ) xD
Camille
Camille

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum