Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Jake
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Sasha
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Renata
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Celenia
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Lenore
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Genevira
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Edgar
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Marcus
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 
Elizabeth
Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba13Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba14Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel//

Go down

Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Empty Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 18:12

Sted: Jo's værelse
Omgivelser: En seng, et sminkebord, et skrivebord og en reol med et par forskellige ting på.
Tid: 17.42
Vejr: skyet, lidt blæsvejr.


Jo trådte ind på sit værelse og lukkede døren. Hun kiggede rundt og sukkede. Denne aften så ud til at blive meget kedelig. Mael var hjemme hos kæresten og der skulle han nok være lang tid endnu, Tyler var taget ud for at score damer og Alvaro sad på sit kontor og ville absolut ikke forstyrres.
Jo var ikke så meget i humør til at tage ud og score så hun havde valgt at blive derhjemme. Hun havde brugt hele dagen på at tumle lidt med Tyler og give hinanden gode råd og alt sådan noget venskabs noget, men nu var han altså taget i byen og Jo måtte selv finde på et eller andet at lave.
Hun traskede hen til sin seng og satte sig, hvorefter hun fandt nogle dartpile på sengebordet som hun begyndte at kaste mod dartskiven, som hang på væggen. Da hun havde kastet alle pilene var hun for doven til at hente dem igen og lagde sig i stedet tilbage i sengen og så op i loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Empty Sv: Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 21:26

Der var gået et par dage siden, han sidste havde givet en opgave til sin spion men nu var det på tide at hun skulle vise sit værd. Dog var hun ikke til at spore i hans hus så han var derfor dukket op udenfor deres hus.
Bartel stod iført en sort skjorte og bukser samt skå, på hans ryg hang et sværd af en fornem slags nok lavet af dværge samt graveret af både elver og dværge.
Han betragtede døren lidt men fik så banket på, kort tid efter stod han foran hendes dør med et koldt blik, han bankede hårdt på døren"luk op spion"brummede han køligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Empty Sv: Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel//

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 22:16

Jo hørte en banken på hoveddøren, så hun rejste sig hurtigt fra sengen og skyndte sig ned ad trappen og hen til døren. Hun åbnede døren og der stod hendes chef, boss eller hvad man nu ellers kaldte det i spionbranchen. Hun smilede stort og trådte et skridt til siden, så der var plads til at han kunne komme forbi hende og ind i huset hvis det var det han ville.
"Du har reddet min dag. Jeg troede jeg skulle dø af kedsomhed," sagde hun lettet og slap dørhåndtaget. "Hvad bringer dig hertil?" spurgte hun og ventede spændt på at høre hvad han nu havde fundet på, at hun skulle gøre for ham.

"Vil du have noget at drikke eller er det en hastesag, eller kommer du bare for at sludre?" Jo kiggede ned ad sig selv. Hun var iført et par sorte trænings-shorts og en løs hvid top. Det var måske ikke det mest præsentable tøj at have på, men hun havde ikke regnet med at få besøg, så hun havde jo bare valgt det mest afslappende tøj hun kunne finde i sit walk-in-closet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel// Empty Sv: Sig frem, jeg gør alt hvad du ber' mig om. Næsten alt. //Bartel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum