Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
lejlighed mm (Rafs fraværstråd)
:: Brugerhjørnet :: Fravær
lejlighed mm (Rafs fraværstråd)
Mig og min kæreste har nemlig fået en lejlighed som skal gøres i stand og der er temmelig meget der skal gøres da den tidligere ejere havde smadret det meste.
Men det er så det min hverdag kommer til og fylde meget med så har ikke så meget tid og det vil vare ca 1½ måned hvis alt går som planen højst sandsynligt før
Men som mange af jer også ved så er jeg i hjemmeværnet og skal derfor også på forskellige kurser i løbet af de næste par weekender som skal passes
Derudover har jeg en graduering jeg skal passe som er en gang i starten af næste måned så det terper jeg også meget og hvis jeg ikke havde min kæreste til og holde mig i nakken havde jeg ikke lavet andet før jeg skulle op xD
Men som i kan se meget der skal laves og så jeg jo også startet i praktik og det fylder også lidt så jeg er en travl dame xD
Men kommer selvfølgelig og tjekker jer af og til så helt slipper i ikke for mig, men så ved i mine kære emnepartnere, at jeg ikke er til og styre lige nu med hensyn til emner xD så skriv lige hvis der er noget der ok? Aftale! xD
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata