Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164956 indlæg i 8752 emner
Rafs fraværstråd...
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Rafs fraværstråd...
Gider ikke komme nærmere ind på grunden osv over her kan folk skrive over pm hvis de vil vide hvorfor eller af andre årsager.
Kommer nok på i de stunder jeg har det godt, men har mange humørsvingninger og tager bogstavligtalt meget nært for det meste så jeg flyver meget ind og ud så, men det fordi jeg jo tænker på jer dejlige væsner...
Sorry emnepartnere håber i kan holde jer indtil jeg får det bedre.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
Sv: Rafs fraværstråd...
Jeg ved det nok må være ligegyldigt for dig hvad jeg tror, du kender ikke mig og jeg kender ikke dig. Men det må da ikke afholde mig fra dette vel?
Humørsvingninger er lort, specielt når man ikke er herre over dem. Folk reagere ofte negativt, hvilket blot i realiteten gør det hele værre. Jeg håber dog du får det bedre og dette mener jeg i det fuldeste, ikke blot for at fake en venlighed ^^ Jeg håber du får det godt, og at du kan få ro i dit sind, så dine følelser ikke styre dig, men du styre dig selv
Altid husk disse vise ord:
Dette er måske en lille ting, men at tage en dyb indånding kan være starten eller blot et lille skridt i den rigtige retning ^^
Og hvis du føler dig nede, så tænk på folk har disse tanker om dig:
Det er måske tider hvor du føler du ikke kan noget, specielt hvis humøret konstant går dig på, men husk folk holder af dig og tror på dig ^^
Og til sidst, hvis folk de tror de ved hvad der foregår i dit hovedet, blot husk dette:
Jeg ved dette i bund og grund ikke er meget, det er ikke en billet til at få det bedre, men jeg håber da dette hjælper en smule og samtidig viser folk skam kan blive bekymret ^^
Igen god bedring, og jeg håber du får det godt
Arodeth- Evolved
- Antal indlæg : 53
Evner/magibøger : 1. Supernatural Physical Attractiveness | 2. Advanced Telepathy
Vi kommer til at savne dig i chatten men dit helbred er nu engang vigtigere end siden her! (:
Gæst- Gæst
Det kan godt være vi ikke kender hinanden, men tak for dine ord og råd og det hele det hjalp mig lige nu så jeg må kigge oftere for og huske mig selv på og trække vejret
Selicity: Tak for dine ord. Ja jeg ved squ ikke hvad det hedder længere har en hukomelse som en si fordi jeg ikke har fået nok søvn i flere døgn (Kan ærligtalt ikke huske hvornår jeg sov godt sidst oo)
At i kommer til, at savne mig i chatten kan ikke passe helt for har været inaktiv der i snart 2 uger, men tak alligevel.
Rafaela- Evolved
Passer meget godt med hvornår jeg sidst var sådan rigtig på så det var mere ment i følge mit (næsten ikke) eksisterende på chatten! (:
Gæst- Gæst
Det sikkert rigtigt nok ^^
Rafaela- Evolved
For ca 3-4 uger siden kom jeg ud for en traumatisk oplevelse og som nogle sikkert ved er der 4 faser når man er i en traumatisk krise som jeg er endt ud i...
Er i det man kalder Reaktionsfasen:
Reaktionsfasen (uger-måneder)
Personen begynder at se det skete i øjnene, den krisramte er oftest urolig og fortvivlet, følelserne veksler mellem sorg, had og skyldfølelse.
Har måske psykosomatiske symptomer som søvnproblemer, spiseforstyrelser eller andre kropslige reaktioner.
Her søger personen efter en mening med det skete. Man kan se voldsomme had- og hævnfølelser rettet mod andre. Dette er en form for selvforsvar eller overlevelsesstrategi midt i krisen.
Grunden til jeg skriver dette er fordi, at jeg føler, at i har skal vide hvorfor jeg måske pludselig flipper ud over små ting som et emnesvar eller noget helt andet...jeg er ked af, at de af jer som har oplevet det og jer der muligvis kommer til, at opleve det. Det er ikke noget jeg direkte kan gøre noget ved da det er "dyrehjernen" som de kloge kalder den som tit overtager styringen og der hjælper ikke "Tænk før du taler" strategien...
Håber i kan forstå det for det er ikke min mening, at blive uvenner med nogle af jer herinde...
Til de af jer som vil hjælpe der kan i bare være til hjælp ved, at lytte hvis jeg får et af mine flip og prøve og få mig på andre tanker. Bare det, at i vil lytte og spørge ind når jeg får det sådan betyder meget og kan være med til, at jeg hurtigere kommer over denne fase...
Rafaela- Evolved
» Rafs fravær
» Moo's fraværstråd.
» Altheas fraværstråd.
» Fenrers Fraværstråd
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Idag kl. 19:42 af Rafaela
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata