Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
E-rang - Navnet! (Afstemning)
4 deltagere
Side 1 af 1
Hvad skal E-rang nu hedde?
E-rang - Navnet! (Afstemning)
Hejsa kære brugere!
Vi admins har over sommeren snakket om en helt ny ting. Nemlig at fjerne alle rang, med undtagelse af E-rang.
Men! Vi har haft svært ved at finde et passende navn til E-rangen, da det, når de andre rang fjernes (A, B, C og D) ikke giver mening at kalde E-rang for...Ja, E-rang.
Så nu! Kommer vi med en hurtig afstemning om et nyt navn, da vi mener det er vigtigt i også kan lide det.
Der er to valgmuligheder og i den tredje kan i evt. selv komme med en ide.
Afstemningen er aktiv i 14 dage.
Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet.
Vi admins har over sommeren snakket om en helt ny ting. Nemlig at fjerne alle rang, med undtagelse af E-rang.
Men! Vi har haft svært ved at finde et passende navn til E-rangen, da det, når de andre rang fjernes (A, B, C og D) ikke giver mening at kalde E-rang for...Ja, E-rang.
Så nu! Kommer vi med en hurtig afstemning om et nyt navn, da vi mener det er vigtigt i også kan lide det.
Der er to valgmuligheder og i den tredje kan i evt. selv komme med en ide.
Afstemningen er aktiv i 14 dage.
Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: E-rang - Navnet! (Afstemning)
OBS!
- Til orientering. Hvis i svare "Ingen af delene", men ikke kommer med jeres egne ideer til et bedre navn, bliver det det navn som flest har stemt på...
Jeg skriver det nok lidt for sent...Men i slipper ikke! xD
Og så fik jeg også lige en undskyldning for at gøre opmærksom på denne tråd igen
- Til orientering. Hvis i svare "Ingen af delene", men ikke kommer med jeres egne ideer til et bedre navn, bliver det det navn som flest har stemt på...
Jeg skriver det nok lidt for sent...Men i slipper ikke! xD
Og så fik jeg også lige en undskyldning for at gøre opmærksom på denne tråd igen
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Min idé er!
Når man er E-rang så får du navnet "Shadowlord" som skyggevæsen, nu kender jeg så ikke navnene på de andre, men feks A-rang kan være.. Ung skyggevæsen osv osv.. håber i forstår mig.. xD
Når man er E-rang så får du navnet "Shadowlord" som skyggevæsen, nu kender jeg så ikke navnene på de andre, men feks A-rang kan være.. Ung skyggevæsen osv osv.. håber i forstår mig.. xD
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Ass-man...
ALLE rang, undtagen E-rang, vil forsvinde.
Det andet vil kræve...En del arbejde, hvis vi overhoved kan lave det for hver race. Ved E-rang har nogle racer flere valgmuligheder og man SKAL ikke blive en e-rangsvæsen, bare fordi man HAR E-rang, så derfor dur ideen ikke helt
Men tak for din ide!
ALLE rang, undtagen E-rang, vil forsvinde.
Det andet vil kræve...En del arbejde, hvis vi overhoved kan lave det for hver race. Ved E-rang har nogle racer flere valgmuligheder og man SKAL ikke blive en e-rangsvæsen, bare fordi man HAR E-rang, så derfor dur ideen ikke helt
Men tak for din ide!
I stedet for navnet E-rang, så kald det for "Evolve", lige som at man udvikler sig til at blive stærkere eller hurtigere. Kunne selvfølgelig også bare kalde det for "Udviklet"
Gæst- Gæst
Assorian- Evolved
- Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist
Men hvorfor fjerne rangene? o.o
Elsker motivationen til at opnå ny rang :i
Elsker motivationen til at opnå ny rang :i
Gæst- Gæst
Jeg vil give Caroline ret i det hun siger der for elsker og ha noget og gå efter og det gør jo at man er motiveret til at opnå de forskellige range som der er.
Selvom Rang eller ingen Rang vil dog stadig emne som jeg gør.
Derfor Valgte jeg ingen af delene før jeg viste at det ikke ændrede en dyt, dog må jeg sige håber der komme en med en ide til navnet fordi ordmager og forfatter ja det lyder ikke godt i mine øre, Jeg er bare ærlig.
Selvom Rang eller ingen Rang vil dog stadig emne som jeg gør.
Derfor Valgte jeg ingen af delene før jeg viste at det ikke ændrede en dyt, dog må jeg sige håber der komme en med en ide til navnet fordi ordmager og forfatter ja det lyder ikke godt i mine øre, Jeg er bare ærlig.
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
E-rang for Elite rang ,
Det giver da meget god mening
Desuden kan jeg godt lide elite betegnelse, den kan gå på antal indlæg eller hvor længe man har været med -
HVIS man ønsker at honorerer den del også
Det giver da meget god mening
Desuden kan jeg godt lide elite betegnelse, den kan gå på antal indlæg eller hvor længe man har været med -
HVIS man ønsker at honorerer den del også
Camille- Antal indlæg : 452
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.
Vi har haft mange problemer med at finde et bedre navn og det er lidt derfor vi spørger jer
Vi tænkte på elite, men...Jah...Hvis flertallet falder på det, kan det sagtens blive det xD
Angående rang:
Grunden til vi har besluttet os at fjerne rangene, med undtagelse af E-rang (Fordi...Motivation og folk bliver sure hvis de var E-rang og ender som "almindelig" bruger igen xD ) er ganske enkelt fordi det vil gøre visse ting nemmere og fordi vi har haft nogle unødige problemer med det.
Bla. klaner - Vi har haft problemer med om folk måtte oprette eller overtage klaner, fordi de ikke havde rang nok.
Vi har haft problemer med folk, der ikke har haft rang nok til blablabla...(kan ikke huske detaljerne)
Vi har haft problemer med folk der har kaldt sig hurtigere og stærkere end de egentlig var, vildledt af rangsystemet.
Nogen har flere indlæg i "off-game" tråde end rigtig spil og fortjener derfor ikke helt sin rang.
Det er bare de problematikker jeg lige kan huske...
Ved at fjerne E-rang vil der opstå mere lighed mellem brugerne (forhåbentlig), mindre risiko for at folk slår i hinanden oven i hovedet og siger "HA! Jeg er B-rang, du er A-rang, ergo skal jeg vinde!", og - hvad jeg tror visse brugere vil juble over - Rang bliver ikke længere en begrænsning for at lave klaner!
Man skal ikke længere tænke over det, hvis nogen overhoved gør det. Et eller andet er diverse rang lidt overflødige, for det eneste de gør, er at fortælle om man har skrevet så eller så mange indlæg. Det kan man jo sagtens se alligevel.
Desuden beholder vi vores elskede E-rang. Lidt motivation, lidt "godter" når man når helt derop.
Vi tænkte på elite, men...Jah...Hvis flertallet falder på det, kan det sagtens blive det xD
Angående rang:
Grunden til vi har besluttet os at fjerne rangene, med undtagelse af E-rang (Fordi...Motivation og folk bliver sure hvis de var E-rang og ender som "almindelig" bruger igen xD ) er ganske enkelt fordi det vil gøre visse ting nemmere og fordi vi har haft nogle unødige problemer med det.
Bla. klaner - Vi har haft problemer med om folk måtte oprette eller overtage klaner, fordi de ikke havde rang nok.
Vi har haft problemer med folk, der ikke har haft rang nok til blablabla...(kan ikke huske detaljerne)
Vi har haft problemer med folk der har kaldt sig hurtigere og stærkere end de egentlig var, vildledt af rangsystemet.
Nogen har flere indlæg i "off-game" tråde end rigtig spil og fortjener derfor ikke helt sin rang.
Ved at fjerne E-rang vil der opstå mere lighed mellem brugerne (forhåbentlig), mindre risiko for at folk slår i hinanden oven i hovedet og siger "HA! Jeg er B-rang, du er A-rang, ergo skal jeg vinde!", og - hvad jeg tror visse brugere vil juble over - Rang bliver ikke længere en begrænsning for at lave klaner!
Man skal ikke længere tænke over det, hvis nogen overhoved gør det. Et eller andet er diverse rang lidt overflødige, for det eneste de gør, er at fortælle om man har skrevet så eller så mange indlæg. Det kan man jo sagtens se alligevel.
Desuden beholder vi vores elskede E-rang. Lidt motivation, lidt "godter" når man når helt derop.
altså jeg tænker at det vil være bedst hvis det hvert fald bliver et neutralt ord for E-rang, så det ikke bliver noget, som slet ikke passer til nogle bestemte personer.
Så Elite ku' passe meget godt, hvis E-rang skulle ændres til et nyt navn.
Ellers så måske:
Prime Patriarch
Prime
Justicar
High Justicar
Så Elite ku' passe meget godt, hvis E-rang skulle ændres til et nyt navn.
Ellers så måske:
Prime Patriarch
Prime
Justicar
High Justicar
Gæst- Gæst
Gætter på det bliver sat til når du automatisk runder 2000 indlæg.. så det vel noget man automatisk bliver.. det en indstilling der kan gøre det i hvertfald.. bla.. ved jeg :3
- ved selvfølgelig ikk om det er det de gør ^^
- ved selvfølgelig ikk om det er det de gør ^^
Gæst- Gæst
Altså det med Elite rang lyder bedre end så meget andet lige nu og her efter min mening her :-3 Da jeg altid har tænkt over det med E-rang altid har stået for elite hehe.
Nancy- Antal indlæg : 336
Evner/magibøger : ,
Eeeeh, jeg elsker ellers de stjerner. Giver en et mål på siden, så man ved at hvis man er her længe nok, og får svaret emner nok, så får man en form for belønning :I
Gæst- Gæst
Sean skrev:
Har kun taget en snippet af hvad du skrev Sean for at mit indlæg ikke fylder for meget.
De problemer du sætter op her ville de ikke være løst ved at sige at ens rang bare ikke har betydning for om du kan have klan, eller kan andre af de ting du beskriver her som: "Har ikke rang nok"?
Det med at have flere indlæg i "off-game" tråde kommer jo stadig til at kunne presse dem op til E-rang?
Det med styrken er selvfølgelig sandt at nogen kan blive vildledt, men alt i alt så plejer sider som disse have deres egen variant af "survival of the fittest", brugere som ofte laver powerplay, god mode eller lignende bliver langsomt sorteret fra af andre brugere.
Jeg vil derfor sige at i burde beholde rangene, men skifte til at bruge sidens "point" system istedet fordi der kan i gøre at folk kun får point for at skrive indlæg ingame.
Jeg vil personligt sige at hvis i vil have alle andre range end e-rang fjernet så behold navnet E-rang, personligt bryder jeg mig ikke at kalde den elite, da det lyder elitært i navnet bare, hvilket kan støde nogle folk. E-rang lyder mindre elitært men beskriver det samme. ^^
Gæst- Gæst
Sandt nok, men vi føler bare der vil løse flere ting, især fra vores side, hvis alt undtagen E-rang bliver fjernet. Og selv E-rang snakkede vi om at fjerne, men ombestemte os, da vi vidste nogen nok ville blive sure over at miste det, de havde kæmpet for xD
Hvilket point-system mener du? o.o
Problemet er vi ikke mener E-rang passer til som navn, da det ikke længere er bogstaver. E-rang gav jo mening, da de andre rang hed A, B, C og D, men når den står for sig selv...?
Selvfølgelig kunne man sige det ville stå for "Elite-rang" eller noget i den dur, men...
Alt i alt kan jeg godt se at navnet skal der nok en ny afstemning til, for at beslutte. Vi takker alle for deres svar og meninger om emnet
Hvilket point-system mener du? o.o
Problemet er vi ikke mener E-rang passer til som navn, da det ikke længere er bogstaver. E-rang gav jo mening, da de andre rang hed A, B, C og D, men når den står for sig selv...?
Selvfølgelig kunne man sige det ville stå for "Elite-rang" eller noget i den dur, men...
Alt i alt kan jeg godt se at navnet skal der nok en ny afstemning til, for at beslutte. Vi takker alle for deres svar og meninger om emnet
Lignende emner
» E-rang og dets navn - Brugernes ideer! (afstemning)
» En sang til en admin med D i navnet XD
» Er du ham Jacob snakker om, hvad var navnet nu //Josh//
» E-Rang og hvordan????
» Til alle jer e-rang!!! :D
» En sang til en admin med D i navnet XD
» Er du ham Jacob snakker om, hvad var navnet nu //Josh//
» E-Rang og hvordan????
» Til alle jer e-rang!!! :D
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine