Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Lori
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Valentine
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Jake
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Sean
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Lenore
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Celenia
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Edgar
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Abigail
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 
Natalie
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba13HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba14HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Go down

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Empty HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Indlæg af Vánagandr Lør 19 Sep 2015 - 22:03

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  ITP19(1)
Hey folkens. Ehm.. Dette er et spørgsmål til jer om at jeg har brug for kreative lege, idear osv til et bestemt formål, men før jeg fortæller videre kan jeg udmelde at 2017 bliver en skør og sinds forvirrede mig gift. Smile

Selvfølgelig er der lang tid, det er da klart! Very Happy

Men hvert planlæggelse af underholdning for mine gæster ville være fedt. Samt også at så har jeg forud tid til at ligge det værse budget, så jeg har bedre overblik til hvilke ting, som jeg kan inkludere Wink

MEN!
Vil forhører mig, på den rollespils side, som jeg nu bruger det meste af min tid på(blandt rollespil online) og tænkte at forhører massere af kreative folk! Smile

Så mit spørgsmål er nu..

1. Har Du nogle former for kreative idear, til hvordan jeg bedst muligt kunne inkludere mine gæster. Både for at sikre at jeg ikke for dem til at kede sig ihjel xD

2. Har du nogle fantastiske kreative idear inde for drikke konkurrence?
(tænker at hælde en smugle på mine gæster, da det jo ikke kun er mig, som skal more mig!)

3. og måske vigtigeste.. Har du, som person nogle super sjove forslag til hvordan man kunne forkæle sin mandlige partner mest muligt? Hid til har jeg personligt overvejede en Ferie tur til Malta eller Japan, for at se på Fox Village. Da min partner ELSKER ræve Smile

På forhånd vil jeg sige mange gange tak til dig, som sidder og læser alt dette bras og tager tid til en lille skør og tossede mig xD
Hvis i har spørgsmål, er i mere end velkommen til at sende en PM eller ligge indlæg her inde Wink

Knus og kram fra jeres lille skøre Vána Very Happy What a Face

PS!! De af jer fra UW, som kender mig personligt, vær venligt at holde dette hemmeligt, da min personlig familie endnu ikke ved det og planlægger at overraske dem. Because that kind of sneaky bastard I am Razz

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  The_ey12
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Empty Sv: HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Indlæg af Gæst Lør 19 Sep 2015 - 23:47

Okaii, jeg har nogle få ideer, ikke at de er gode >o< hæng mig ikke op på dem.

Inkluder gerne gæsterne i dans, få dem til at drikke en masse, som at ringe med glasset og rejs dig. sig tak for at de kom, også skål, når folk har drukket, snak igen, sig skål XD vent på de drikker igen også grin og sig at endnu en skål for min partners gode humør... Eller En skål for at min partner valgte mig (Eller at du valgte ham xD)

Men Der er altid gæt en sang, hvor man deler folk op i idk Mænd og kvinder, hvor en mand går op og synger en sang, hvor personen så skal synge en sang, hvor mændene skal begynde at synge med. (Sæt gerne tid på) Hvis de ikke kan, får kvinderne et forsøg på at gætte navnet på sangen, hvis de heller ikke kan, skal de alle drikke, men hvis de kan skal mændene drikke og hvis mændene svare, skal kvinderne drikke. (Den er sjov, i følge mig og mine venner, men igen i er en stor forsamling.)

Ellers er der også det hvor en person skal kaste en pind eller kost, også dreje rundt 10 gange XD hvor personen så skal løbe hentil kosten, hoppe over den fra venstre side, bunde en øl også hoppe tilbage igen.
Der kan i smide 3 koste, også skal der være mærke på kosten, hvor de så skal finde deres egen kost, også gøre som før, se hvem der er hurtigst.

Eller måske, hvor kvinder og mænd skal vise deres røv, ben, mave idk XD Også skal de gætte hvem det er, det hold der gætter forkert skal drikke. Ha' numre på billederne, også giv dem skilte med numre på, fra 1 til 5 hvor der måske bliver sagt navnet, så som.
Billed 1.
1. Julie. 2. Sofie 3.Michelle 4. katja... 5. Kristian.
Også skal de bare række numret op. (De er nok svære hvis folk ikke kender hinanden og er ældre folk)

Det med at forkæle sin partner, kan altid være svært at svare på XD Da man ikke kender ham. Men tag til et eller andet sted, se på ræve. Derefter måske give massage, cykel en tur, tag på stranden og se solnedgangen... (Tag chips med, chips er altid godt!) Måske nogle tæpper på stranden, samt rødvin, hvor i ellers bare sidder og slapper af, omsvøbet af tæpper og sidder op af hinanden.

((Igen, de kan være lettere dårlige.. Er knap så romantisk og er sjældent ude at drikke, samt til fest.))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Empty Sv: HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Indlæg af Vánagandr Søn 20 Sep 2015 - 1:39

@Rose : Det er stadig super gode idear og forslag! Smile og bare rolig, du bliver ikke kløvet op på det Razz Men det med de forskellige lege lyder ganske underholdende. Samt også ideen med strandtur og massage, samt et par tæpper lyder også godt.

Mange gange tak Very Happy

_________________

'' The purity of the hunt, never states my apetite''
HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  The_ey12
Vánagandr
Vánagandr

Antal indlæg : 578
Reputation : 3
Bosted : Sit telt
Evner/magibøger : Thrill of the hunt

Tilbage til toppen Go down

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Empty Sv: HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Indlæg af Gæst Søn 20 Sep 2015 - 1:57

Så lidt XD Selv hvis det ikke kan bruges til et bryllup, kan det altid bruges til hyggelige fester ;3!

Men tillykke!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!  Empty Sv: HJÆLP & KREATIV IDEAR SØGES!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum