Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Kampen om tronen - TUN NEWS EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Jake
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Sasha
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Lenore
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Edgar
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Celenia
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Marcus
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Renata
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Taliia
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 
Katrina
Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba13Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba14Kampen om tronen - TUN NEWS Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

Kampen om tronen - TUN NEWS

Go down

Kampen om tronen - TUN NEWS Empty Kampen om tronen - TUN NEWS

Indlæg af Gæst Man 21 Sep 2015 - 11:12

Kampen om tronen

Rygte går igennem Terroville!
Kampen om tronen - TUN NEWS 759956._SX540_SY540_
Seneste nyt siger, at den tidlige leder af de gode engle, Josh. Er blevet set i Terroville. Rygterne går på, at han er kommet for at tage sin plads tilbage som de gode engles leder. Vi har været rundt i Terroville, for at hører de forskellige engle om deres meninger omkring dette rygte.

En anonym kvinde siger: Han slog en af sine kvindelige engle! Jeg vil ikke se den bastard igen. South er den sande leder.

En anden engel siger dog: Josh lavede en fejl, det gør vi alle engang imellem. Jeg håber han kommer tilbage for at tage den fortjente plads tilbage.

Vi fik fat på den engel som var offer for at blive slået af Josh, dengang han var leder. Vi spurgte hende om, hvordan hun har det med, hvis Josh ville komme tilbage:
-  Jeg ville nok være ret nervøs over det, da det jo ikke ligger til engle at være voldige, så ville han være den rigtige til at lede os engle?

Vi søgte og søgte. Til sidst fik vi fat i Josh. Han ville gerne besvare et par spørgsmål.

Vi hører du har tænkt dig at tage lederpladsen tilbage, kan du bekræfte det rygte?
- Jeg kan ikke bekræfte det. Rygtet er ikke sandt. South er deres leder nu, og hun har uden tvivl fortjent sin plads.

Hvor har du været det sidste stykke tid?
- I menneskebyen, Humvita.

Du slog en af dine kvindelige lærlinge tilbage i tiden, vil du forklare hvad der skete?
- Jeg lod vreden tage over. Hun var desværre på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og sagde noget, som gav det sidste pust til ilden. Før jeg vidste af det havde jeg løftet min hånd og hun lå krøllet sammen på jorden, af frygt og forvirring. Det svært at forklare, i hvert fald fortryder jeg at det skete og hvis jeg kunne. Så tog jeg det slag tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum