Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
A new job? - Shadow EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
A new job? - Shadow EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
A new job? - Shadow EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
A new job? - Shadow EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
A new job? - Shadow EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
A new job? - Shadow EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
A new job? - Shadow EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
A new job? - Shadow EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
A new job? - Shadow EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Rafaela
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Sean
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Dr. Trott
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Valentine
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Lenore
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Genevira
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Juniper
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Sasha
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 
Madelena Gray
A new job? - Shadow Voteba13A new job? - Shadow Voteba14A new job? - Shadow Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

A new job? - Shadow

Go down

A new job? - Shadow Empty A new job? - Shadow

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 13:18

S: Ved et Palæ i Terroville.
O: folk der bare passede sine egne ting i deres travle hverdag.
T: 12:00
V: lidt køligt, men ellers meget fint vejr i december.
U:[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Aisling rettede på sin blå kjole, og kappe, og så op på den stor port af en dør. Hun havde taget sin mors kjole på fra den gang hun levede, og var på hendes alder. Hun havde fået den liste med hjemmefra, da hun viste at hendes andet tøj ville blive ødelagt og grimt i længden, og derfor brugte hun kun hendes mors tøj når hun skulle søge arbejde. Udover kjolen havde hun også sin mores parfume, og en børste så hun ikke lignede noget katten havde slæbt ind når hun stod og bedte om arbejde. Hun rettede lidt på sin fletning, og tog en dyb indånding. Hun var ved at miste modet, hun havde prøvet så mange steder, men aldrig havde hun fået i ja. Hvilket også var forståeligt, at tage folk direkte ind fra gaden var nok ikke noget folk gad. Hun lukkede øjne lidt og tog mod til sig. *Aisling hver stærk, Du kan klare dette.* tænkte hun og bid sig i læben, og åbnede øjne langsomt og bankede på døren. Hendes hjerte galoperede afsted af nervøsitet, det var nu hun skulle have en plads ellers måtte hun smutte i byen igen og lede efter nogen at bytte noget arbejde for noget mad igen, og hun ville virkelig bare ikke tilbringe en nat mere i træ! Hendes ryg gjord lidt efter sidste nat. *smerte er lig med svaghed, du er en svag kvinde! En uduelig ligge møgunge, der ikke kan blive til noget i denne verden ligesom din mor! * hendes fars stemme gentog i hendes hoved, og en tår pressede sig på men hun ville ikke knække ikke nu. Når hun kom hjem til træet hvis hun fik et afslag ville hun give efter som hun plejede. Hun stod pænt med ret ryg og afventede en reaktion fra palæet.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new job? - Shadow Empty Sv: A new job? - Shadow

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 13:40

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] + [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


Shadow var lige flyttet til for ikke særlig længe siden. Nu når hendes kære tvillinge søster boede i Sunfury, hvorfor så ikke gøre Terroville en anelse mere usikker? Det var altid sjovest. Venus var ikke hjemme i dag og heller ikke Katherine. Hvad de lavede var op til dem, de var deres egen lille flok, havde de været så længe nu. Efter at have gjort sig klar, var hun gået ned af trapperne fra over etagen. Huset var stort, og tingene var lige blevet indrettet. Nu manglede hun ganske enkelt blot nogle folk, hvis de da gad at arbejde for hende. Ikke fordi hun var streng eller noget, hun var bare van til at klare tingene selv, men nu mente Venus at de godt kunne bruge noget hushjælp også. Så hvorfor ikke tage ud i byen og se om der var nogle frivillige først, inden hun sendte Venus ud for at finde nogle.. Lige som da hun var på vej imod døren, hørte hun nogle banke på. Det bankende hjerte bagved døren var på duft et menneske.

Et lille smil blomstrede op på hendes læber da hun åbnede døren.
"Hejsa kære, hvad kan jeg gøre for dig?" Spurgte hun interesseret og stillede sig til siden så den kære kønne menneske pige kunne komme indenfor hvis hun ønskede det. Hvor sjovt egentlig, måske ville denne kvinde arbejde her?
"Kan jeg byde dem på noget?" Sagde hun spørgende, imens hun så på pigen med et blændende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new job? - Shadow Empty Sv: A new job? - Shadow

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 13:56

Aisling så overrasket op kvinden der åbnede døren, hun smilede og var utrolig imødekommende? Ikke fordi det var dårligt, hun var bare ikke van til at folk tog så godt i mod hende.
hun smilede venligt ” goddag, øhm ” hun manglede ord.
hun gik roligt ind, da kvinden gjord plads til det og så rundt i med store øjne. ” øhm, nej tak, jeg ville bare høre om de søgte en hushjælper? Jeg går nemlig rundt og mangler et job, og jeg er dygtig til at holde hus” sagde hun og vende sig mod kvinden.
Hun var forundret over den venlighed der blev udvist, men det betød selvfølgelig ikke at de søgte? Men det kunne jo være hun bare kunne gøre en ting, eller to for et stykke brød måske hvis det så endelig var? Huset var enormt, det var jo også et palæ, men hun havde bare aldrig været inde i et før. Det var utrolig smukt ud fra hvad hun kunne se fra indgangen, og kvinden var også flot velklædt så der var ingen tvivl om dem der boede her, havde penge og god stil.
” hvis de ikke søger så ville jeg ikke forstyrre dem mere.” sagde hun og kiggede kvinden i øjne igen, og smilede svagt og ventede egentlig bare på blive afvist som hun plejede.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new job? - Shadow Empty Sv: A new job? - Shadow

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 14:10

Shadow løftede let hagen da menneskepigen nævnte hun søgte arbejde, sikke et sammentræf. Shadow var normalt meget venlig anlagt imod kvinder og piger. Mænd var hun lidt mere hård overfor, hvorfor vidste man ikke - der var vel blot noget over dem hun i sidste ende følte hun kunne undvære. Hun slog sig selv tilbage til virkeligheden igen.
"Faktisk..." Shadow lukkede stille døren, "så var jeg netop på vej ud og se efter nogle." Tilføjede hun og vippede hovedet en anelse på skrå. Hun lod sit blik glide henover mennesket for at se hende an. Hun var i god stand, og så da ud til at vide hvad hun havde gang i.
"Hvis du vil have det, så er jobbet dit. Vi har i huset et soveværelse ekstra, mange. Men du kan få det største af dem der er tilbage. Du må overnatte her, få mad, du skal nok få en god løn. Vi er tre boende her," Smilede hun og gik lidt længere ind i entreen. "Kom med indenfor. Så skal jeg vise dig rundt..." Hun fiskede let efter et navn. "Hvad er dit navn kære?" Spurgte hun så og lod sine hænder falde ned til siden.
"Mit er Shadow, men bare kald mig Malia indenfor husets døre. De andre to der bor her er Katherine og Venus." Tilføjede hun, måske havde menneskepigen regnet med der boede mandfolk herinde, men næh nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new job? - Shadow Empty Sv: A new job? - Shadow

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 14:33

Aisling stod lidt, og fattede ikke sine egne ører, havde hun lige fået et arbejde? En lykke spredte sig i hende, og hun var nær begyndt at græde af lykke, kunne det virkelig passe? hun rystede kort på hovedet, og begynde at smile endnu mere og så mod kvinden der lukkede døren ” Jeg vil meget gerne arbejde for dem, de vil ikke fortryde det!” sagde hun glad og rødmede helt over hvor ivrigt hun måtte have lyt. Men det betød bare så meget for hende det job, og at hun ligefrem tilbød et værelse nu?? Hun kunne dåne.. reddet fra gaden. ” tak, mange tak, men jeg behøver ikke et stort værelse, er lille et er nok til mig, jeg har ikke rigtig nogen ting så og jeg skal kun sove der.” sagde hun og smilede. ”jo tak” takkede hun pænt, for at hun måtte komme ind og for rundvisning hun ville give hende. ” Aisling Rowan, det en stor glæde at lærer dem at kende og arbejde for dem Malia. ” sagde hun og smilede. Hun plejede aldrig rigtigt at kalde folk ved deres kælenavne, eller andet, men da hun sagde hun bare kunne kalde hende Malia, i stedet for Shadow gjord hun det gerne. Det kom så lidt bag på hende at der kun boede kvinder, der plejede altid at være en mand i huset, men det passede hende fint, for hun var ikke så god til det med mænd. De have aldrig rigtigt haft hendes interesse, så det gjord blot alt meget nemmere. ” Er de lige så venlig som dem Malia? ” spurgte og smilede til Malia i mens hun viste rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new job? - Shadow Empty Sv: A new job? - Shadow

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum