Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
a little misunderstanding - Rafaela EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
a little misunderstanding - Rafaela EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
a little misunderstanding - Rafaela EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
a little misunderstanding - Rafaela EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
a little misunderstanding - Rafaela EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
a little misunderstanding - Rafaela EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
a little misunderstanding - Rafaela EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
a little misunderstanding - Rafaela EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
a little misunderstanding - Rafaela EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
a little misunderstanding - Rafaela Voteba13a little misunderstanding - Rafaela Voteba14a little misunderstanding - Rafaela Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

a little misunderstanding - Rafaela

Go down

a little misunderstanding - Rafaela Empty a little misunderstanding - Rafaela

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 13:38

S: Doomsville Angerforge District Det store marked
O: folk der handler og hygger sig.
T: 14:00
V: lidt køligt, men lidt vind en gang i mellem.
U:[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

”hvor meget skal du have for dem?” hun så op fra de friske grønsager, op på vedkommende der stod for boden. Hun rettede sig op, og tog kurven over i den anden hånd. Hun var ude og handle lidt ind, selvom hun ikke var den store shoppings type, men hun elskede at gå og dagdrømme og den gård hun ville bo på i fremtiden når hun fik råd og de ting hun ville dyrke og køb til den gård. ” Hey dig der!?” hun kiggede sig over skuldreren, og så på en rimelig bred mand der stod og pegede på hende. Hun vende sig roligt om med fronten mod ham. ”kan jeg hjælpe dem sir?” spurgte hun og så lidt nærmer på ham, hun kunne ikke lige sætte en finger på hvor hun havde set ham henne, men han virkede i hvert fald bekendt. ” haha, det kan du tro min tøs!” aisling så undrende på ham i mens han grinede hånene af hende. ” du kom aldrig tilbage efter du havde hjulpet min kone med køkkenhaven.” aisling kiggede mærkeligt på ham, hun havde efterhånden hjulpet mange, men de havde aldrig bedt hende om at komme tilbage? ”Hvis man spørger efter arbejde, skal man også møde op når man får et.” han stod nu helt tæt op af hende og så ned på hende.” undskyld jeg forstår dem ikke helt.” hviskede hun af flovhed og rødmede. ” De skal heller ikke forstå det, du skal bare gøre hvad der bliver sagt tøs.” hun prøvede at vige væk da han tog fat i hendes hår og tvang hende til at op på ham. ” og lige nu tror jeg du skal hjem og hjælpe mig lidt ” hun kunne se hvordan hans øjne blev mere mørke i det, og hendes krop begynde at panikke ” sir, jeg beklager den lille misforståelse, men jeg arbejder altså ikke for dig mere.! ” sagde hun, og prøvede at komme væk fra ham, men han tog bare hårdt fat i hendes arm for at slæbe hende væk ” SLIP MIG !! STOP!! ”begynde hun at skrige panisk og kæmpede for at komme fri ” SLIP MIG, DET GØR ONDT!” hvad skulle hun gøre? Han var for stærk og hun havde aldrig været en der sloges. Hun så rundt på folk  der nærmest bare ignorerede hende ” HJÆLP MIG NU!!” skreg hun desperat imens hun bare blev slæbt med mod sin vilje.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

a little misunderstanding - Rafaela Empty Sv: a little misunderstanding - Rafaela

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 13:52

Rafaela havde boet hos sin onkel og fætter i Sunfury i et godt stykke tid, men hun var taget hjem til sine forældre på slottet for weekenden, men hun havde haft brug for, at se hvordan Doomsville var blevet og lige snakke med de klanmedlemmer hun havde i sin klan for, at blive informeret omkring de ting de havde gjort for og hjælpe kvinder der blev undertrykket af mænd der var magtgale. Hun havde sat sit hår op i en knold, hvor noget af pandehåret hang løst i siderne. Hun havde et par sortebukser på der sad tæt, men der var et hul bag på så hendes hale kunne være ude. Hun havde også en sort frakke på. Hun skulle mødes med en af sine kontakter for enden af det store marked.
Hun havde gået i et godt stykke tid da hun pludselig hørte nogen råbe om hjælp. Hun stoppede op og kiggede hen på en kvinde der blev hevet i armen og hevet i håret af en mand. Hun kendte godt fyren. Hendes klan havde haft en del problemer med ham da han altid var efter kvinder, men de havde aldrig haft grund nok til, at dræbe ham. Hun sukkede opgivende og rettede sin ryg. Hun gik hen til fyren og prikkede ham på skulderen da han stod med ryggen til hende "Nu slipper du den pige ellers skal jeg personligt sørge for, at du ikke kommer til og røre nogle kvinder igen eller se andet end et sort hul" sagde hun bestemt. De fleste i byen vidste, at hun var Sakrefs datter og det ville sige, at hun var prinsesse af byen og nemt kunne få folk i fangehulet. Hun var ligeglad med, hvad folk tænkte hun vidste bare, at hun ikke ville lade denne mand skade flere kvinder.

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

a little misunderstanding - Rafaela Empty Sv: a little misunderstanding - Rafaela

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 14:12

”stop !” skreg hun igen opgivende, men denne gang adlød han faktisk? Han slap både hendes arm og hår? Hun vende sig rundt og så han stod med ryggen til hende ” jamen dog.. er det ikke prinsessen vi har her?” hun stod lidt og ømmede sig, og frygtede hvert øjeblikke at han ville forsætte ” Vi skulle bare hygge lidt, hun syntes bare det sjovt at lave en mindre scene ud af det.” og som hun frygtede tog han fat i hende igen dog denne gang bare hvor hun blev hevet ind foran ham, som et skjold og med begge af hans hænder på hendes skulder som om alt er var okay. Hun stod lidt forvirret uden at sige noget af frygt for hvad der ville ske. Hun så op på kvinden der stod foran hende, og fik store øjne. Hun kende hende ikke rigtig for hun var ikke rigtig bekendt med området, men hun virkede som en der ikke var til at spøge med ud fra mandens reaktion. Hun så hurtigt ned i jorden, og håbede sådan at kvinden ville kunne se at det var løgn det manden sagde og hun ikke prøvede på at lave en scene. Hun tog sig til armen igen med den frie hånd og ømmede sig, han havde ikke ligefrem været den blideste, men det var hun sådan set van til pga. hendes far.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 14:30

Rafaela kiggede fortsat bestemt på fyren. Hun var sådanset ligeglad med det manden sagde. Han var fuld af løgn så det baskede. "Jo det er mig og jeg gentager det jeg lige sagde. Du lader den kvinde være!" sagde hun mere hårdt. Hun stod med ret ryg og havde armene over kors. Da hun så, at han ville bruge hende som et slags skjold overfor hende rystede hun på hovedet. Den mand blev bare ikke klogere. Hun kiggede beroligende på kvinden og derefter bestemt op på manden igen "Det er sjovt som du lyver. Hele byen ved hvordan du er og jeg har set alt det du gjorde ved denne kvinde. Slip hende så!" kommanderede hun. Nogle af klanmedlemmerne der havde gået under dække som nogle fattige piger der havde siddet ved forskellige hushjørner havde hentet Bron som var hendes fars lærling. Han var et stort brød og lignede ikke en der lavede sjov med noget. Han havde stillet sig bag ved manden. "Bron vil du være sød og fjerne den mand fra kvinden og smide ham i hullet" sagde hun roligt til Bron der fik manden til, at slippe hende og han tog ham med til slottet.
Rafaela kiggede undersøgende på kvinden "Er de ok?" spurgte hun nysgerrigt med et venligt smil på sine læber og med ro i stemmen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 14:50

Aisling hjerte bankede hurtigere, og hun begyndte mere og mere frygte, at det her ville ende galt efter manden ikke ligefrem gav op, lige indtil hun nævnte noget med en der hed Broen?? Hvem var det? lige indtil begge af mandens hænder fjernede sig fra hende, og han begyndte at råbe og skrige dem. Alt fra at hun kunne vente sig, til at dette var ikke over, han ville få hævn.
Det løb hende koldt ned af ryggen at se manden være så vred og blive slæbt væk næsten ligesom hende selv. Hun bid sig i læben af nervøsitet og hun kiggede tilbage på kvinden der spurgte ind til at hende tilstand. ”jeg… jeg… øhm ” hun stod lidt og manglede ord.

Hun var så chorkeret og alt var gået så stærkt. Det ene øjeblik var hun ved at blive slæbt væk det ene øjeblik og det andet øjeblik stod hun så på manden der havde prøvet på det blive slæbt væk. ” jeg øhm.. jeg tror jeg er okay .” sagde hun letter forvirret og skræmt.

” t..tak for deres hjælp…. Øhm” hun stod lidt. hun havde ikke fået fat i hende navn, havde hun overhovedet sagt det? ” øhm … beklager tror ikke jeg fik fat i deres navn.” sagde hun flovt og rødmede. Det var flovt at skulle stå og spørger efter et navn, specielt hvis det var blevet sagt. Men hun var simpelthen for chorkeret til at huske noget som helst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 14:56

Hun kiggede roligt på pigen og slappede mere af i kroppen. Der var ingen tegn på, at Rafaela havde været sur eller noget. Hun stod mere afslappet og kiggede beroligende på pigen. Hun kunne godt forstå pigen, hvis det var, at pigen var bange eller chokkeret over denne oplevelse. Sådan havde hun også haft det de første gange hun var behandlet dårligt af Zero og Chev. Hun trak vejret dybt og ventede på, at pigen var blevet lidt mere rolig og smilede. Hun grinte lidt da pigen sagde, at hun ikke havde fået fat i hendes navn. Hendes navn var aldrig blevet nævnt så det var ikke så underligt, at hun ikke havde fået fat i navnet "Jeg hedder Rafaela Morladin og som fyren sagde er jeg prinsesse af Doomsville, men hvem er du egentlig for synes ikke jeg har set dig før?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kiggede roligt på pigen og studerede hende lidt. "Hvorfor var det egentlig, at ham manden tog fat i dig lige før?" spurgte hun nysgerrigt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 15:13

Aislings øjne blev store da kvinden fortalte at hun hed Rafaela Morladin og var prinsesse. Hun var lige pludselig ikke bange mere, men mere chokeret over det var en prinsesse der havde reddet hende. ” undskyld deres højhed” sagde hun hurtigt og undskyldende imens hun bukkede sig for hende for at vise respekt

”nej jeg kommer ikke fra byen, så jeg undskylder meget deres højhed at jeg genkende dem. ” hviskede hun flovt og håbede ikke man blev straffet for ikke lige genkende de kongelige. hun forblev nede for ikke at risiker noget, og tænkte lidt over hendes spørgsmål. Hun var faktisk ikke selv hundred procent sikker på hvor han var efter hende men det måtte være en misforståelse. ” jeg havde arbejdet for hans kone, hjulpet lidt til for at kunne få noget brød af dem til overlevelse, deres højhed. ” sagde hun og stille ” men da de sagde ja, havde de vist ment at jeg skulle blive der? Men det var ikke sådan jeg opfattede det.” Hun viste hun stod ret dårlig i denne situation, men hun kunne ikke komme med nogen vidner eller andet det kunne forsvarer hendes sag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 15:28

Rafaela begyndte, at grine da hun så pigens reaktion over, at hun var prinsesse. Det var ret komisk for hende syntes hun. Hun havde aldrig taget den tital særligt særiøst og det var hendes familie træt af. Hun rettede pigen op så hun ikke stod bukket for hende hele tiden "Du behøver ikke, at være flov over det. Jeg tager ikke den titel så højtideligt og det gør min familie sådanset ikke. Der er bare nogen som har mere respekt overfor en når man begynder, at opføre sig sådan, men det tager jeg ikke så tungt" hun forstod bedre hvorfor hun ikke genkendte hende. Hun var ikke fra byen og hun havde ikke været i byen i mindst 5 måneder og i den tid hun var væk var hun blevet gravid, men det kunne man dog ikke se ordentligt endnu.
Hun lyttede stille til pigen og hendes forklaring på, hvorfor manden var efter hende. Hun nikkede forstående. Den samme historie som mange andre piger der havde siddet i samme situation som hende "Han udnytter kvinderne så vil anbefalde dig, at holde dig væk fra ham. Jeg kender ham ret godt og har haft en del sager med ham" fortalte hun kort. Hun ville sikre, at pigen ikke troede, at hun var den eneste denne mand var efter. Hans kone var ikke meget bedre selv, men Rafaela var helt sikker på, at manden havde fået hjernevasket konen på den ene eller anden måde siden kvinden er blevet sådan. Hun troede ærligtalt ikke helt på, at konen havde været sådan hele sit liv. Det ville hun ikke tro på. "Hvad hedder du foresten?" spurgte hun nysgerrigt.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 16:11

Aisling rettede sig op som hun blev bedt om, hun var meget overrasket over det ikke var noget man tog seriøst, men man kunne vel ikke være forsigtig når det galt om at opfører sig overfor kongelige. ”undskyld, jeg øhm.. det bare lidt svært at finde ud af hvordan man skal reager nogen gange. Det jo ikke hver dag man møder nogen der er af så høj status som dem.” sagde hun og så ned i jorden. ”jeg vil prøve at holde min afstand, regner heller ikke med at skulle arbejde for andre lige foreløbig” sagde hun med et lille smil ved tanken om det job hun havde fået forleden. Det havde betydet meget for hende og nød sit arbejde, det gjord hun bare generelt, arbejde var vejen frem til succes. Hun smilede og kiggede op på Rafaela, og begyndte så at rødme da hun spurgte efter hendes navn. Hun havde glemt at sige sit navn, hvilket bare var så åndsvagt når det var noget at det første man gjord. ” undskyld, jeg … jeg hedder Aisling Rowan. ” Sagde hun og så ned i jorden.  Det var ikke noget over cool navn men det mindede hende om sin mor, og betød der for meget for hende. hun kiggede ned på sin skygge og så hvor uglet hendes hår var blevet. ” åh jeg ser da frygtelig ud ” sagde hun og rødmede og begyndte at rette sit hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 16:24

Rafaela forstod hende godt. Det var ikke nemt og finde rundt i det og det gjorde det heller ikke nemmere for hende "Det kan du bilde mig ind. Det heller ikke nemmere som prinsesse og finde rundt i det. Har en streng far så det kræver sit, at kunne alt det" fortalte hun stille.
Hun nikkede tilfreds da hun sagde, at hun ville prøve, at holde afstand fra manden og konen. Hun ville gerne hjælpe pigen på den ene eller anden måde. Hun kiggede roligt på pigen som hed Aisling. Det var et meget specielt navn måtte hun indrømme. Men kunne hun ikke finde på et kældenavn hun ville have nemmere ved, at huske "Det er et specielt navn du har. Må jeg kalde dig for Ais?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kunne ihvertfald godt lide det kældenavn "Foresten du må gerne sige du til mig og bare kald mig for Raf eller Rafa for det gør de fleste sådanset" sagde hun stille. Hun følte en form for kemi imellem hende og denne pige. Hun kunne ikke sætte finger på, hvad det var, men det ville hun finde ud af.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 16:41

”en streng far? Det kender jeg alt for” sagde hun og kort, hun havde levet hele sit liv med en far der drak og som forlangte så mange ting af hende.
Hun var næsten en slave for ham, måtte ingen ting udover arbejde, kom aldrig i skole, havde ingen venner, aldrig haft en barndom alt var bare arbejde.
”tror det blot ligger til faderollen..” et lille kort grin undslap hendes læber. Rafaela var faktisk ikke så slem? Hun plejede aldrig rigtig at snakke sådan med nogen med hun gjord hende tryg. ”ais?? Hmm jo det må de da gerne?” hun tænkte lidt over navnet ais, en sjov navn men heller ikke dårligt ? det var selvfølgelige meget nemmere at huske? Det havde hun bare aldrig tænkt over. ”jamen okay Rafa? Jeg er lidt uvan til at kalde folk kælenavne, så hvis jeg kommer til at sige hele dit navn, er det blot fordi jeg er opdraget til det.” sagde hun og smilede. Der var noget hun ikke kunne forklar når hun snakkede med Rafaela, om det var fordi hun lige havdet reddet hende eller fordi det var anden gang en person faktisk var sød overfor hende? det viste hun heller ikke, men det varmede hendes hjerte og møde en person der kunne udvise den venlighed overfor hende. ”Var det et ren tilfælde de kom forbi Rafa? ” spurgte hun da det egentlig havde været rimelig heldig timet det hele?

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 17:00

Rafaela nikkede forstående til Ais. Fædre var noget strenge i det, men ikke alle behandlede folk som slaver som hun og Ais var blevet. Hun smilede stille da hun fik tilladelse til og kalde hende for Ais. "Er bare dårlig til, at huske navne så det hjælper mig lidt, at have et navn på dig" forklarede hun lidt. Hun havde en ide om, at Ais ville have en forklaring på hvorfor hun gav hende et kælenavn. Hun fniste lidt da Ais fortalte, at hun ikke var van til, at kalde folk for kælenavne "Det er helt i orden. Ville bare fortælle dig det, hvis det nu gjorde det nemmere for dig, at snakke med mig eller at huske hvem jeg er" sagde hun stille.
Hun kunne mærke på Ais, at hun var blevet mere rolig af, at snakke med hende. Hun havde nemlig lagt mærke til, at hun ikke stammede nær så meget som hun havde gjort til, at starte med. Hun stod lidt og spekulerede over, hvad hun skulle svare på det spørgsmål Ais kom med. Sådanset var det tilfældigt, at hun kom for det var ikke planen, at hun skulle hjælpe nogen "Det kan man godt sige, at det var" fortalte hun stille. "Hvis det er du får brug for arbejde eller hjælp eller noget så tag op på slottet til min far og sig du kender mig. Jeg er der oppe hele weekenden, hvis det er du søger noget nu her så kan jeg være der for, at intrudusere dig for min far. Selvom han ikke er så glad for, at jeg møder folk fordi han mener jeg kun laver ballade" fortalte hun stille. Hun var virkelig en stor outsider i familien og det ville man tydeligt lægge mærke til, hvis man så hende ved siden af hendes søskende og forældre.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 17:47

Aisling smilede og så ned i jorden ” vil gerne prøve og se om jeg kan bryde den vane lidt, da det er noget alle går lidt op i” kælenavne var også en sød ting, det indrømmer hun, men igen en vane man har fået banket ind som lille. Hun så op da hun nævnte noget med et job på slottet, og så med store øjne som havde gjort op til flere gange på meget kort tid. Folk blev ved med at overraske hende. ” det vældig sødt af dem, men jeg arbejde som hushjælp for en i forvejen, men de må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe dem en gang i mellem, jeg elsker at arbejde og skal jo have noget at lave når jeg har fri. ” sagde hun og smilede ” og når det gælder om ballade, så har de far vist ikke set hvem du i virkeligheden er, for det du gjord i dag er på ingen måder ballade, du hjalp mig, og hjælper ud fra hvad jeg kan forstå på dig, så mange andre. ” hun så Rafa i øjne, det måtte være hårdt at være stemplet på den måde? Hun kendte selv meget til det for det var hun selv når det galt hendes far. Men det gjord ondt at se på en så venlig og betænksom person som hende kunne blev dømt så forkert? For man laver da fejl en gang i mellem, men det ikke dem man skulle fokusere på men på de gerninger som person også udretter. ” Du gjord en forskel i forhold til alle de andre som bare stod og lod det ske, ja det var tilfældigt med du gjord noget. Og det jeg dig evig taknemlig for rafa, du den sejeste prinsesse jeg har mødt, og den eneste, men det tæller stadig” sagde hun stille og sende hende en medlidenheds blik og smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 17:56

Hun grinte lidt. Gik alle op i kælenavne? Det vidste hun sådanset ikke rigtigt noget om. Hun lyttede stille til det hun fortalte om, at hun allerede havde et. Det var hun glad for og hun håbede det var et ordentligt sted ellers måtte hun komme og sætte skik på tingende. Ingen skulle lide samme skæbne som hendes biologiske mor gjorde dengang. "Det glæder mig. Jeg håber du er kommet et bedre sted nu så ellers må du sige til. Jeg skal sige til min far, at jeg har fundet en der kan komme til hjælp, hvis der bliver behov for det, men tror min far vil møde dig for, at han bedre kan vurdere dig" sagde hun stille
"Vil du være sød og fortælle min far det selv? Mig har han ikke den store tillid til fordi jeg har lavet meget rod, men jeg gør det jeg føler er rigtigt, at han så er uenig kan jeg ikke gøre meget ved" sagde hun stille. Selvom hun var træt af, at folk altid bedømte hende som svag bare fordi hun blev set som en lille prinsesse der ikke kunne finde ud af noget.
Hun smilede venligt til Ais "Det glæder mig bare, at kunne hjælpe for du skulle ikke med ham det ville jeg ikke tillade. Jeg kunne se, at det ikke var noget du ville og jeg kendte den mand" sagde hun stille.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 18:41

Aisling smilede til hende ” jeg er i hvert fald rigtig glad for det sted, jeg er de meget søde ved mig, men skal nok sige til hvis det er.” hun rettede lidt på tøj og kiggede igen op ” vil gerne møde din far, men så er du nød til at gå med, ved det er ubehageligt, men det kun mig han skal snakke med ikke? Jeg har det ikke så godt med at være alene med mænd? Hvis du forstår?” hun havde aldrig haft det godt med mænd, det nok mest pga. hendes far at hun havde mistede tilliden til mænd, Der var aldrig en fyr der nogensinde havde været sød ved hende eller snakket med hende? alt havde altid været noget med tæsk, eller gjort grin med hende sammen med hendes far. Men hun ville meget snakke med Rafas far men igen ikke alene, og hun følte sig altså bare trykker i hendes nærvær ” men jeg skal selvfølgelig ikke tvinge dem, men lige dig har jeg det ikke godt med fædre.” hun smilede svagt til hende og så ned i jorden. ” det godt at byens piger kan være i trygge hænder, sådan nogle som den mand burde straffes for sådan en kriminalitet. ” sagde hun og holde sig for munden ” jeg mener, altså han burde ikke have lov til at gå rundt på frifod og være sådan overfor kvinder.” hun rødmede lidt igen, grimme ord låg hende ikke nær eller at dømme folk. Men han havde gjort hende så fred og bange, at det bare røg ud af munden på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Fre 1 Jan 2016 - 19:28

Hun smilede tilfreds da hun sagde, at hun var kommet et sted der var ordentlige imod hende og at hun var glad for, at være der. "Det er jeg glad for" sagde hun stille. Hun grinte lidt "Du må haft misforstået mig. Jeg er utroligt glad for min far og har ingen problemer med, at snakke med ham overhoved, men det kan vi sagtens sige. Jeg finder lige en dag hvor der er tid så henter jeg dig skal vi sige det?" spurgte hun stille.
Hun lyttede stille til det hun fortalte om, at hun ikke var glad for, at være alene med mænd og det var helt forståeligt, hvis hun kun havde haft dårlige oplevelser med mænd "Ikke alle mænd er så slemme det kan jeg love dig" sagde hun stille for at berolige hende. Hun kendte så mange mænd som faktisk var utroligt søde overfor kvinder, men der fandtes også mange andre mænd der var værre. Hun smilede indvendigt over det sidste hun sagde. Ais skulle bare vide, hvad hun egentlig lavede når hun ikke var prinsesse og ikke trænede sammen med sin onkel og fætter. "Ved der er en klan der straffer dem, men de kan blive straffet for det da det ikke er lovligt, men der er nogen som straffer dem på den ene eller anden måde" fortalte hun kort. Hun ville ikke fortælle om sin baggrund til klanen.

Evolved
Evolved

Indlæg af Gæst Fre 1 Jan 2016 - 20:00

”åh… undskyld ” grinede hun ” der misforstod jeg vist..” grinede hun stillede og rødmede, okay hun var den eneste med et akavet forhold til sin far. Hun rystede på hovedet og så op på Rafa igen. ” det ville være super fint, og det ville være mig en stor ære at hjælpe til en gang i mellem. ” hendes mor ville være stolt hvis hun kunne se hende nu, så og snakke med prinsessen arbejde mod deres lille drømme gård som de havde snakket om da hun var lille. Hvor hun dog savnede hende.
Hun begyndte af smile lidt da hun nævnte at mænd ikke var så slemme. ” ud fra erfaring tror jeg at holder min afstand til dem” sagde hun stille og smilede ” Jeg vil bare gerne have en gård, med masser af dyr, en stor have, en lille sø hvor man kunne nyde solens nedgang. ” en drøm der ikke var langt væk mere, med det arbejde hun havde fået.
”det jeg glad for at høre, håber han lærer lektien igen denne gang ” mumlede hun og så ned i jorden .

Gæst
Gæst

Indlæg af Rafaela Lør 2 Jan 2016 - 0:28

Hun smilede stille til Ais "Det er helt i orden. Havde nok forklaret mig på en misforstående måde" sagde hun stille. Det var længe siden hun havde haft en veninde hun kunne grine med og snakke med om alt og ingenting. Det følte hun, at hun kunne med Ais. Det var en sjov følelse hun havde i hele kroppen siden hun begyndte, at snakke med Ais for lidt tid siden. "Det finder vi ud af om min far kan bruge dig, men det er jeg sikker på, at han kan" sagde hun og blinkede med det ene øje i drilleri.
Hun grinte lidt da Ais nævnte sine erfaringer med mænd "Så bliv til piger. Du er ihvertfald sød og tiltrækkende nok til, at piger ville falde for dig" sagde hun roligt. Hendes søstre ville ihvertfald gå efter hende, men det ville hun ikke tillade. Hun lyttede stille til Ais drømme "Det er da en smuk drøm du har og jeg er sikker på, at en dag får du dine drømme udfyldt" sagde hun stille og lod kommentaren om manden dale ud da hun syntes de skulle snakke om nogle mere positive ting.

Evolved
Evolved

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum