Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
What are you doing here - Silver - XXX EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
What are you doing here - Silver - XXX EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What are you doing here - Silver - XXX EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What are you doing here - Silver - XXX EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What are you doing here - Silver - XXX EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What are you doing here - Silver - XXX EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
What are you doing here - Silver - XXX EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What are you doing here - Silver - XXX EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
What are you doing here - Silver - XXX EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 
Valentine
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 
Jake
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 
Lori
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 
Edgar
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 
Abigail
What are you doing here - Silver - XXX Voteba13What are you doing here - Silver - XXX Voteba14What are you doing here - Silver - XXX Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

What are you doing here - Silver - XXX

Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Lør 26 Mar 2016 - 4:35

S-Doomsville Angerforge District
T-19.25
O-Miss smith’s hjem så vil sige møbler osv
P- [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
V-Lidt små regn


Miss smith havde for en gangs skyld ikke lyst til at lave noget, på denne her fine aften som der nu var, selvom der måske regnede udenfor, så kunne vel lige så godt bruge tiden på at hygge sig her hjemme, ved at lave nogen mallerier eller hvad man nu ville kalde det når man brugte kul, så det hele ville jo være sort og hvidt.
Hun gik lidt rundt i sit hjem og satte sine ting klar så hun kunne lave noget fint kunst, da hun jo ville sælge det vider til andre, så skulle det jo være fint så folk ville købe den slags ting.
Hun rettede lidt på sin kjole som hun havde taget på, selvom det nok så mærkeligt ud at lave kunst i en kjole, men det var i sådan noget tøj hun følte sig mest afslappet i, men om det var normalt det var hun ikke helt sikker på ligefrem.
Hun satte sig roligt ned på en stol og gav sig til at male med kullet eller tegne, hvad man nu ville sige at man gjorde med det, og som hun sad der og roligt kiggede på sit vindue, da hun sad og tegnede eller prøvede på at fange hende vindue og den regn som der nu var på det og lidt det som var vider fra vinduet som ikke ramte det.
Hun sad bare der i sine egne tanker, da hun jo bare sad der og lavede det som hun nu gjorde og den slags der.
Hun undrede sig dog lidt over hvorfor der regnede, hvor kom den her vand fra og hvorfor var den der, det var noget hun havde tænkt på, men det var der vel bare som en del af naturen som så meget andet vel var, dog var hun ikke en del af naturen eller var hun for hvor kom mennesket endeligt fra, hvordan opstod folk som hende fra bunden af, det var sådan nogen tanker der fylde hendes hoved, men der var ikke ligefrem nogen eller noget som kunne give hende et svar på det, men det var sådan set også lige meget, hun var bare glad for at være i live og den slags der.


Sidst rettet af Miss Smith Man 28 Mar 2016 - 23:20, rettet 1 gang
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Søn 27 Mar 2016 - 14:11

regn. regn var det værste vejr at blive jagtet i, og det her var ikke by vagter der gav op så snart man hoppede op på tagene. Nej det her var tyve jægere, den slags man hyrede for at fange klatretyve som kunne lige så mange tricks og smutveje som alle andre der brugte tyvenes landevej, eller som andre ville kalde dem, byens tage.
Silver hoppede og gled hen over de våde tagsten som han bedst kunne, når han havde en mulighed lod han knive, armbryst bolte og hvad end ellers han havde på sig flyve. Da han ramte et stort hul mellem bygningerne hoppede han roligt som en kat ned og greb murværket lige under tag kanten. Han havde formået at slippe lidt længere væk fra jægerne da han havde ramt en af dem i øjet med en kniv, de ville nok ikke lige fortsætte efter ham med det samme.
Han ventede til han kunne høre deres stemmer lige over ham "...burde nok bare komme tilbage til slottet, han er her ikke mere" der var ingen protester eller noget i den stil bare lyden af fodtrin der forsvandt over tagene igen. Silver satte sin klatre krog fast i træværket før han firede sig selv ned på gaden. Uden tøven låste han den nærmeste dør op og gik roligt ind og så sig rund, tog et æble fra en skål og smed sig i sofaen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Søn 27 Mar 2016 - 19:00

Som hun sad der i sine egne tanker og bare passede sig selv, lagde hun jo ikke rigtig mærke til hvad der sådan skete omkring hende og den slags der, men det følte hun heller ikke at hun skulle siden hun jo ikke havde nogen fjender eller noget, så vidt hun vidste.
Hun sad bare der og tegnede med sit kul og syntes at hun hørte et eller andet inde i hendes stue, da hun sad i sit soveværelse, men dog var hun ikke sikker på om det var at hun hørte noget, dog roligt lagde hun sine ting fra sig og gik roligt ind for at se hvad der skete der inde i resten af hendes hjem.
Hun kiggede lidt rundt og syns at hun kunne se en eller anden ligge på hendes sofa, men hvordan og hvorfor var denne her person, hun stod der lidt og kiggede bare på sofaen og undrede sig bare over det, og roligt gik hun ind i stuen, hvor denne her sofa stod og alt det ”hvad tror du lige du har gang i bare sådan og gå ind i andres hjem det kan man da ikke bare gøre”sagde hun og stod der, og havde ikke ligefrem den bedste måde og kunne forsvare sig på, men hun ville ikke bare lade folk være i hendes hjem, når det var sådan at de ikke skulle være der, men om denne her person ville forlade hendes hjem, men det håbede hun på at personen ville for det var jo det mest rigtige og gøre efter hendes mening og alt det halløj der, og roligt stod hun der og anede ikke hvad hun ville gøre hvis denne her person var en fjendtlig en eller hvad der nu ville komme til at ske nu og her.
Hun kiggede bare på sofaen og håbede på det bedste men man vidste jo aldrig hvad der ville komme til at ske, men man kunne vel kun håbe på at det hele ville gå stille og rolig uden noget besvær af nogen art, men det var jo ikke til at sige, så nu var det mest op til hvordan denne her person ville reagere på at hun ville ha personen ud af hendes hjem og det skulle være nu, men om det ville virke det var hun slet ikke sikker på lige nu og her, men nu måtte hun jo se og tage det som det ville gå for hende med denne her person.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Man 28 Mar 2016 - 22:25

Silver så roligt op midt i en bid af det æble han havde taget da han hørte en kvinde stemme "en.. skam" han slugte ind i mellem hans ord som han rejste sig op. Han havde en kniv siddende i sit bælte sammen med hans sabel og kaste knive siddene i et bælte hen over hans skulder.
roligt bevægede han sig hen mod kvinden "jeg havde håbet på ingen var hjemme" hans øjne var sorte som han så på kvinden, i løbet af et enkelt øjeblik havde hans knyttede næve banket ind i hendes tinding og slog hende ud i et øjeblik. Han gik hen til døren og låste den inde fra og ledte efter et kælderrum, hvis ikke han fandt et ville han bruge hendes stue og dække alle hendes vinduer. uanset hvad ville han fratage hende hendes tøj, hendes reb bandt hende med spredte ben og meget stramt om hendes bryster på samme måde som man ville med bondage på kvinder. Utroligt nok var hun ikke vågen endnu selv om han havde bundet hende meget stramt. han fandt sig et kar med koldt vand og hældte det ud over hende før han satte sig foran hende på en stol "god morgen Natasha" han så roligt på hende som han slikkede sig om munden " jeg er din tortur herre i aften. rart at møde dig" han gav et kort falskt smil før han rettede sig op "nogen spørgsmål?" ikke fordi han regnede med der ville komme andet end de sædvanlige få spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Tirs 29 Mar 2016 - 0:31

Som hun stod der og kiggede på denne her person komme tættere på hende, og hun anede ikke hvad hun skulle gøre lige nu og her, men hun nåede heller ikke meget før hun blev ramt af et eller andet og faldt til gulvet og den slags der, som en anden sæk kartofler, og som hun lå der og var bevidstløs mærkede hun ikke rigtig hvad denne her person gjorde ved hende eller noget, dog havde hun ikke nogen kælder, så om hun var blevet slæbt andre steder hen vidste hun ikke noget om.
Som hun nu var bundet til et eller andet som hun dog ikke vidste noget om endnu, dog vågnede hun med et chok, og hun kiggede op på hvad der var foran hende, dog kunne hun ikke lide hvad det var, for åbenbart var denne her person her stadig og hun kiggede ned af sig selv og fik øje på at hun sad der og var nøgen, hvad var det lige der forgik her, var denne person her i gang med at voldtage hende eller sådan noget.
Hun kiggede på ham ”hvorfor gør du det her”sagde hun bare og kiggede på ham, hun ville ikke vise at hun var en smule bange lige nu, for det ville nok bare fryde ham, så som hun sad der og anede ikke hvorfor han gjorde det her, men lige nu kunne hun jo ikke gøre noget ligefrem, så hun måtte jo bare være der og se hvad der ville ske, for hun havde kun i tankerne at det ikke var rart det der ville ske efter som han havde brugt ordet tortur.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 29 Mar 2016 - 1:12

han smilede da han hørte hendes spørgsmål, det var et af dem han hørte tit "130" han holdt styr på hvor mange gange han havde hørt det i sit hoved, før han knækkede sine knoer og så på hende med et roligt blik "nemt, jeg vil bruge nogle få redskaber til at torturere og voldtage dig indtil du selv glemmer dit eget navn" han smilede roligt til hende og satte sig lidt mere op i stolen han havde fundet til sig selv "var det nemt nok at forstå" han rejste sig i en flydende bevægelse og gled om bag Natasha som hans fingre legede med hendes følsomme bryster, noget som man skulle huske ved bondage var at brysterne blev mere følsomme jo mere man strammede rebet om dem, og lige nu var de rimelig stramme så der skulle nok give en god følelse "fra nu af er du min, indtil jeg siger noget andet" han smilede til hende.
han var ret stolt af sit handy arbejde "lad os sørge for at du har det rart og fint her" han legede videre med hendes bryster og en gang i mellem nev hendes brystvorter. Han lod den anden hånd glide ned og røre ved hendes åbning for at tjekke hvor våd hun var blevet, ikke meget endnu men der begyndte at opbygge sig noget. Han smilede roligt mens han pirrede hendes krop "det er vidst nok nydelse for nu" han gik om foran hende før han tog fat i en gryde ske han havde fundet i hendes køkken mens han trak for over alt "den her skulle nok kunne bruges" han bandt hende fri fra stolen før han tog hende hen over sit knæ og brugte håndtaget på den stadig bundende natashas røv så den efterlod lange røde mærker hen over den, hvert af slagene gav et højt smæld fra sig "sig mig nyder du det her?" han havde lagt mærke til at hvor han havde hende hen over knæet en lille pøl af safter havde begyndt at forme sig på gulvet "sikke noget" han satte hende tilbage i stolen og bandt hende fast igen "slemme Natasha, det er jo ikke godt du kan lide den slags" han smilede roligt til hende, han var udemærket klar over at det nok ikke var noget hun normalt havde prøvet og at det nok ikke var noget andet end en naturlig reaktion "lad mig nu se hvad jeg ellers skal finde på til sådan en som dig i stedet for smæk " han fandt et par klemmer som han satte om hendes brystvorter "hold dem her for mig indtil jeg kommer tilbage" han gav hende et dask over hendes bryster før han gik hen til døren "bare rolig jeg fandt din nøgle, jeg skal nok låse efter mig. oh inden jeg glemmer det" han tog hendes egne underbukser og proppede dem helt ind i hendes mund "så du ikke komemr i tanke om at råbe på hjælp" han gik ud af døren og låste den, han var væk en time mens han var ude og handle ind til sit nye lille forløb. Han kom tilbage og låste efter sig "så er jeg tilbage Natasha" han gik roligt hen til hende med to store kurve fyldt med alle mulige ydmygende, erotiske og tortur genstande. Han smilede til hende med et smil som kun sort elvere kunne give, et fyldt med ren sadisme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Tirs 29 Mar 2016 - 2:03

Hun sad bare der og gloede på ham, og undrede sig over hvorfor det lige skulle gå udover hende, for hun havde jo ikke ligefrem gjort ham noget udover at bede ham, om at forlade hendes hjem og gad ikke engang svare på det han sagde, for lige nu var hun jo ikke i den store stand til at kunne gøre noget, efter som hun var bundet til en stol.
Hun bed sig i sin underlæbe for at ikke at komme med nogen lyde, da han rørte ved hendes bryster, og mærkede så at han rørte hende mellem bene og hun forsatte bare med at bide sig i underlæben, for hun ville virkelig ikke virke som en der bare kunne lide det her, dog havde hendes krop da reageret på det han gjorde, selvom hendes hjerne prøvede på at fortælle den noget helt andet.
Hun så på ham og mærkede så hvordan hun blev svinget over hans knæ og før hun viste af det, fik hun smæk med et eller andet på hendes røv og hun bed bare mere til i sin underlæbe, selvom man godt kunne høre det let på hende at der kom lyde fra hende.
Før hun vidste af det var hun tilbage på stolen og sad der igen og kiggede bare efter ham, som han gik og ledte efter et eller andet og bruge på hende, roligt kiggede hun ned da klemmerne blev sat på hendes brystvorter og det gav lidt kuldegysninger i hende, da klemmerne var kolde og alt det, og roligt kiggede hun så op og et dask ramte hendes bryst og hun bed sig i underlæben og alt det, før hun kunne svare fik hun sine egne trusser i munden, så hun ikke kunne svare eller i det hele taget sige noget.
Som tiden gik mens han var væk sad hun bare der, og havde virkelig lyst til at prøve og komme fri, men lige nu kunne hun ikke ligefrem se en måde og gøre det på, så hun blev bare siddende og ventede, og kiggede så på ham da han kom tilbage og hvad han nu ville gøre havde han ikke nogen anelse om lige nu, så nu ventede hun bare.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Lør 2 Apr 2016 - 1:04

roligt gik han hen til kvinden der sad nøgen foran ham "godt du gad at vente på mig" han smilede roligt til hende "lad mig gøre noget helt klart, jeg kan dræbe dig når jeg vil, så gør det jeg siger fra nu af og måske beholder jeg dig som mit kæledyr, menneske" han sagde ordet "menneske" som om det var en fornærmelse. Han var nød til at få det til at se ud som om han var ude efter hende og ikke prøvede at skjulede noget. Han tog hendes trusser ud af munden og så på hende "er det forstået Natasha Smith" hans øjne så direkte ind i hendes mens han gik tilbage til sin stol og så på hende roligt og observerede hende roligt. Han tog sine køb frem og tog fat i et bord som han lagde sine vare på, der lå ball gags, butt plugs, ring gags, en klar væske i et lille glas, en sølv dildo og en ride pisk "jeg vil have du indser at jeg ikke forsvinder forløbig så fra nu af er jeg din herre" han så på hende med et roligt blik og et koldt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Man 4 Apr 2016 - 1:26

Hun sad bare der og anede ikke hvad hun skulle gøre, for lige nu måtte man jo kunne sige at hun ikke kunne gøre, for hun var jo bundet til stolen og alt det halløj der, og roligt som han snakkede til hende var hun da godt klar over at han ville kunne dræbe hende uden så meget som at svede over det, for hun var jo et let offer og alt det.
Hun kiggede på ham, da han tog hendes trusser ud af hendes mund og hun kunne komme til at sige noget til ham, hvis hun ville dog skulle hun nok lige tænke over hvad hun ville sige ”hmm hvis du siger det for at være ærlig så kan jeg jo ikke ligefrem gøre noget som sådan kan jeg herre”sagde hun bare lige ud, for hun var jo bundet og alt det, og kunne ikke ligefrem gøre modstand, mod hvad han så end havde i tankerne om at gøre ved hende og alt det, som hun sad der var hun hjælpeløs som bare pokker.
Hun så på ham *det eneste jeg gjorde var og bede ham om at smutte fra mit hjem af og nu sidder jeg her og er ved og blive hvad voldtaget eller noget i den still håber jeg kan klare det her lige meget hvad han gør*tænkte hun bare for sig selv og ventede bare på at se hvad han ville gøre nu, for så vidt hun havde set var det nogen genstande til brug på en kvinde eller mand hvis de nu havde den lyst, og alt det halløj der, for nu var det jo ham der havde hentet dem så de var nok til brug på hende, gik hun da ud fra, men nu måtte hun vente og se hvad der ville ske, om det var vildt slemt eller om han bare var sådan lidt hård i munden efter som han havde fanget hende sådan her, så var han jo sikker på at han havde taget på hende så hun ikke flygtede.
Hun kiggede på ham og kunne ikke lade være med og ha det i tanker over at han var ikke mand nok til at gøre det her uden at binde hende sådan her og alt det.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 0:37

han smilede roligt til hende før han stillede bordet til side igen, han gik om bag hende med langsome skridt, han lod sin kniv langsomt glide ud af sit skæfte og kørte fladen af klingen ned over hendes ryg roligt før han fandt rebene der holdt hende, han skar dem af hende med en roligt hånd på hendes hoved, som for at sige "du går ingen steder" før hun overhovedet kune nå at reagere fra at blive fri tog han hårdt fat i hendes nakke og satte hende ned på knæ foran ham, han tog fat om hendes hår og hev tilbage så hun så op på ham. Efter dette tog han den lille flaske med den klare væske i og tvang hende til at drikke det ved at proppe tuden af flasken i munden på hende og holde hende for næsen til det hele var væk. manden der havde solgt det havde sagt at 10 mililiter var nok til at få selv den mest trosknyttede jomfru til at åbne sine ben som en søndags luder, han havde lige gevet Natasha en deciliter, ti gange så meget som en normal dosis lå på, nu var det bare at vente på resultaterne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Tirs 5 Apr 2016 - 16:52

Hun kiggede på ham som hun sad der og anede ikke hvad han ville gøre ved hende, for hun sad jo bare der og kunne jo ikke ligefrem gøre fra eller til lige nu, og roligt mærkede hun noget mod hendes hud som var det et knivblad, som det så også lod til at det var og hun stivnede lidt i det, for var det så nu at han ville slå hende ihjel, på en måde håbede hun lidt på det, for det var bedre end og blive udsat for det her.
Men før hun viste af det blev rebene løse og hun var på gulvet foran ham og alt det halløj der, hun sad der og anede ikke hvad der skulle ske lige nu, for hun mærkede hvordan hun blev tvunget til at drikke et eller andet halløj, og hun anede ikke hvad det var for noget, men dog smagte det ikke ligefrem godt på nogen måder, og hun sad lidt der og så på ham som om der ikke var noget, men dog inden i hendes selv var der begyndt og være en form for indre varme og hun sad lidt og blev uroligt i det og hun anede ikke hvad der forgik med hendes krop, mon det var det der halløj som han havde tvunget i hende, for sådan her havde hun det da ikke før, så der kunne ikke være andet lige nu og her ”hvad var det for noget du tvang i mig”spurgte hun, og ville bare vide det, for det var noget mærkeligt at sådan noget væske havde sådan en effekt på en, dog som så mange andre mennesker viste hun jo ikke noget om, de forskellige væsner som fandtes og alt det, og han var sådan helt mørk i det så lige nu troede hun at der var noget helt galt med ham og sådan noget.
Dog kunne man godt se på hende at denne her væske havde sin effekt på hende, selvom hun prøvede på at ikke at vise det, så var hun for stædig til at give sig som sådan til det, for sådan havde hun altid være altså stædig og sådan ville hun jo forblive, lige meget hvad der ville komme til at ske.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 5 Apr 2016 - 23:37

han så på hende med et lumskt smil "lidt forskellige ingredienser malet i en morter og blandet op med stærk spiritus for at lave en 'trylledrik' som i mennesker ville kalde det" han gik roligt rundt om hendes krop "det starter som en varme der spreder sig i din mave, det føles måske lidt spøjst, så bevæger det sig til brystet og du begynder at trække vejret dybere og mere raspende, din hjerne begynder aktivt at søge efter en person af det modsatte køn og så snart der er øjenkontakt" han bevægede sig spontant ind i hendes syns felt med hans øjne låst i hendes for at sikre det "vil du begynde at hungre efter sex, og det er ved 10 mililiter, du har lige drukket 10 gange så meget, fordi... jeg var nysgærrig. du kan mærke det nu kan du ikke?" han gik lidt væk fra hende for at observere hendes krop "du prøver at kæmpe mod hele din krop der skriger på en ting" han gestikulerede mod hans skridt "du kan ikke kontrollere din spyt produktion og du er ved at savle over tanken om det, det hele ville være meget nemmere hvis du bare inrømmede det og tiggede som en god lille slave" han smilede roligt.
han kunne se effekterne begynde at gnave i hende, hun ville ikke kunne holde til det her meget længere så det var bare et spørgsmål om hvor stædig hun i sidste ende var, han satte sig ned i sofaen og ventede på at hun begyndte at tigge, hvis hun prøvede at komme tæt på ville han bare holde hende tilbage med en fod og lave små tsk lyde mens han rysede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Ons 6 Apr 2016 - 2:17

Hun sad bare der og gloede på ham, og prøvede bare og få kontrol over sig selv ved og være stædig som hun var, og det var jo bare sådan hun var for hun havde ikke lyst til at overgive sig til en eller anden drik eller hvad pokker det var han kalde den for, ofr lige nu måtte hun sige at hun troede ikke på det eller noget som helst, hun knyttede sin ene hånd og kunne skam mærke den effekt som det havde på hende, men det her skulle han ikke nyde noget af at hun var udsat for noget han havde givet hende.
Men som han sagde omkring det med hendes kontrol over sit eget spyt og hendes tanker kørte rundt i hovedet på hende, det var jo ikke engang sjovt som det skulle være, når man skulle ha det som man jo ville kalde sex og alt det, men det her var jo mere bare ren tortur på hendes bekostninger end det var sjovt.
Hun kiggede på ham og bankede hånden der var knyttet ned i gulvet, da det lige nu lod til at være det eneste som hun havde kontrol over, hun prøvede på at få sin krop til at fokusere på noget andet selvom det var svært for hende, på grund af væsken der var i den.
Det her var ikke noget hun sådan bare ville glemme det her eller hans ansigt, for nok ville han slippe af med det denne her gang, men næste gang ville hun være klar på sådan noget her, for hun havde jo bare holdt sig for sig selv og ude af problemer, men det her var ikke i orden på nogen som helst måde.
Hun kiggede på ham og knep sine øjne sammen og ville ikke tigge ham om noget som helst, da det var som han snakkede ned til hende som om han var i en højre grad end hende.
Hun sad bare der og prøvede og bekæmpe det som skete med hendes krop og hjernen var ikke ligefrem til meget hjælp, eftersom den havde de der tanker om både det ene og det andet perverse ting, som hun havde lyst til lige nu, men at tigge om det var noget som det her ville hun ikke, for hun var alt for stolt til at gøre.
Efter noget tid kunne man se på hende at hun havde givet op i det hele, men hendes stædighed holde hende fra og tigge om noget som helst, da hun ikke ville synke så lavt som at tigge om at få noget som det her, for den her person som nok selv ville kalde sig en mand, lige nu var han bare en nar efter hendes mening som skulle holde sig fra hende, men lige nu var hendes krop mere af hvad man kunne kalde det sulten efter en mands opmærksomhed og nærhed, selvom hun ikke ligefrem viste det eller noget som helst, men hvad han ville gøre lige nu var hun ikke sikker på, for hun ville ikke røre på sig, men hun lukkede bare sine øjne for ikke at kigge på ham for hun ville ikke kigge på ham.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Gæst Ons 6 Apr 2016 - 22:29

han lod sidde og kæmpe mod lidt længere før han begyndte at kede sig over at se hendes ubehagelige bevægelser frem og tilbage. han rejste sig og gik roligt over til hende, på nuværende tidspunkt ville bare en enkelt berøring drive hende vandvittig. Han satte sig på hug foran hende og rørte ved hendes krop roligt før han så på hende til hun åbnede øjnene "jeg tror jeg vil være en flink herre" han smilede til hende og tog fat om hendes nakke som han tog hende hen til sofaen og smed hende på den. Han trak sin pik ud fra sine bukser "siden du er stille må jeg antage du bare er genert" han spredte hendes ben med et hurtigt ryk så han kunne se hendes blottede underliv, en lille strøm af klar væske dryppede ud og med et smil på læben pressede han sig helt op i hendes underliv "det ser ud til at du var meget klar" han grinte som han begyndte at støde ind i hendes våde hul mens han holdt hendes ben ud til siden så hun ikke kunne lukke for ham "du nyder det her gør du ikke slave?" han smilede til hende og lænede sig ned til hendes ansigt og slikkede hendes kind før han hviskede i hendes øre "det må føles godt at blive kneppet af en sort elver" han grinte som han blev ved med at voldtage hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here - Silver - XXX Empty Sv: What are you doing here - Silver - XXX

Indlæg af Miss Smith Tors 7 Apr 2016 - 1:58

Hun kiggede kort på ham før hun følte at han tog fat i hendes nakke og slæbte hende over til hvad jo så var hendes sofa og hun ville ikke svare ham på om hun var genert, for det var hun dog så langt fra hun var bare ikke den der ville vise ham noget, så han rigtig kunne nyde og pine hende med det her, men før hun viste af det mærkede hun noget blive presset op i hendes underliv og som alle andre kvinders reaktion kom hun med et støn, som var noget af det mest naturlige at komme med, om man så var påvirket af et eller andet væske eller hvad man så end var.
Hun kiggede på ham og kunne jo ikke ligefrem gøre noget som helst lige nu for han holde hende jo på en måde fast og alt det, og som han forsatte jo flere støn kom der fra hende af, og hun hørte godt hvad han sagde til hende, men hun reagere ikke på det, da hun jo ikke troede på det overnaturlige lød det han sagde som vås i hendes øre, dog undrede hun jo sig stadig over hans hudfarve og den slags ting der.
I det hele taget havde hun jo lyst til at gøre modstand men efter som hun havde det der væske halløj i kroppen reagerede hendes krop på en helt anden måde end hun ville ha den til, så lige nu var hendes hænder oppe på ryglænet af sofaen, for at ha fat i stoffet på den, det eneste som ikke var passende til resten af hendes krop var hendes ansigtsudtryk, men sådan var det jo når det var noget andet end hende selv som styrede hendes måde og være på.
Men det her som forgik var lang fra noget hun gjorde frivilligt, da det her ville blive set som ren og skær voldtægt, men hun ville jo ikke kunne gøre noget som helst, da der jo ikke ligefrem var nogen der viste at det skete og hvis hun fortalte det til nogen, hvem skulle tro på hende nok ingen, når hun var uden beviser på det, men lige nu ønskede hun sig at bare at det her ville ende og at hun ville komme vider i sit liv, og forhåbentligt ikke se denne her skikkelse som kalde sig selv for en mand, i hendes hoved var han ynkelig, men hendes mening om ham holde hun for sig selv lige nu, da hun jo ikke ville ha mere bøvl med ham end hun havde bare ved det her.
Miss Smith
Miss Smith

Antal indlæg : 109
Reputation : 0
Bosted : I en lille falde færdig hytte i nærheden af Doomsville Angerforge District
Evner/magibøger : Evne magi what xD

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum