Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Where Nothing Stays Buried - Klaus
Side 1 af 1
Where Nothing Stays Buried - Klaus
Endnu en nakke knækkede. Lyden kunne give de fleste kvalme, men for Josette var det en lettere smuk melodi i tone i hendes øre. Blodet flød i hele den smalle gade. Det var ikke det første lig, heller ikke det sidste. Nogle dage var man bare mere morderisk anlagt, specielt under et angreb. Josette var smurt ind i fjendes blod. Man kunne knap nok se hendes ansigt, og dog ville man tydeligt kunne se fornøjelsen af fjendes smerte som hun flåede dem fra hinanden. Nogle kropsdele lå spredt udover jorden. Hvorfor gav nogle bare ikke op? Det var som om, at de havde set sig vrede på hende? Ikke at hun havde tænkt sig at spørge om, hvad eller hvorfor. Hvis de ville have kamp, så skulle hun give dem kamp. Josette løftede blikket op og stirrede på de sidste fem. Hendes blod var blandet med fjendes. Snit sår på armene, et ved maven, og en rift i øjenbrynet. Hendes opmærksomhed på fjenden fjernede hendes tanker fra skaderne. Ikke at skader nogensinde havde gjort hende noget, sådan mentalt. Hun havde været så tæt på døden forleden, at hun havde set den i øjnene - og hun havde vundet. Så hvorfor skulle hun ikke vinde dette slag? At udfordre døden. Hvorfor ikke? Hvad sagde man til døden? Ikke i dag.
"Giv nu bare op Josette." Sagde en af dæmonerne vredt. Josette lavede en grimasse.
"Nah, hvad ville det sjove være i det. Desuden tror jeg at jeg fører... ikke at jeg tror jeres venner husker at tælle points." Hun smilte legende stort til flokken.
Klædt i sort som nu var malet rødt. En fantastisk aften. Kunne det blive bedre?
//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
"Giv nu bare op Josette." Sagde en af dæmonerne vredt. Josette lavede en grimasse.
"Nah, hvad ville det sjove være i det. Desuden tror jeg at jeg fører... ikke at jeg tror jeres venner husker at tælle points." Hun smilte legende stort til flokken.
Klædt i sort som nu var malet rødt. En fantastisk aften. Kunne det blive bedre?
//[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Where Nothing Stays Buried - Ramsay
» If I Stay - Klaus
» is it love or friendship -Klaus
» Chasing The Devil’s Tail - Klaus
» If I Stay - Klaus
» is it love or friendship -Klaus
» Chasing The Devil’s Tail - Klaus
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine