Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
The old Republic EmptyOns 17 Apr 2024 - 20:41 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The old Republic EmptyOns 17 Apr 2024 - 19:04 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The old Republic EmptySøn 14 Apr 2024 - 8:19 af Jake

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The old Republic EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The old Republic EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:34 af Taliia

» Life update & other shit - Marcus
The old Republic EmptyFre 12 Apr 2024 - 16:38 af Sean

» Emnesteder og meet-up (adminnyhed)
The old Republic EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:40 af Sean

» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
The old Republic EmptyTors 11 Apr 2024 - 20:23 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The old Republic EmptyTors 11 Apr 2024 - 19:04 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Jake
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Sasha
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Lenore
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Edgar
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Celenia
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Marcus
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Renata
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Taliia
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 
Katrina
The old Republic Voteba13The old Republic Voteba14The old Republic Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164665 indlæg i 8722 emner

The old Republic

Go down

The old Republic Empty The old Republic

Indlæg af Sean Fre 29 Apr 2016 - 11:52

Klanen: The Old Republic

Historie.
Engang for længe siden da verden stadig var ung og, hvor de adelig havde mere magt end de har den dag i dag. Gik en gruppe af sømænd og folk sammen, om at bygge et sted, hvor alle folk var lige dog gik der ikke læge før de fleste leder hørte om denne gruppe og ville gøre at, for at sørge for denne plan de, havde aldrig blev til virkelighed. Derfor jagtet de disse sømænd på havene og på landjorden, hvor der kom til og dø mange fra klanen af. Dog skete der det, at en falden engel fik en vision efter og have, været spærret inde, og vente på at blive henrettet. Denne mand var en af de eneste, der havde overlevet. Han fik dog uventet hjælp fra en dæmon som redde ham. Disse to mænd begynde og blive, rivaler som tiden gik englen mente at de skulle finde et sted, hvor de kunne bygge deres eget deres eget sted, hvor dæmon var meget mod det, men gav efter. Disse to var i sandhed folk som kæmpede for at ændre verden. Dog kunne englen ikke leve op til det og inde, med og blive myrdet. Dog som tiderne gik ledte denne dæmon efter nogen nye personer. Han skabte et pirat råd, som skulle sørge for at alle folk kunne arbejde sammen som et team. Denne gang gik det godt for dem, de havde et pirat råd og alt gik godt. Det fik dog en ende senere, da nogen af dem forrådte dem, derfor blev selve øen angrebet.
En engel så dog en vision om en anden engel, en engel som ville skabe balance til denne gruppe han bad hans søn om at vente og holde øje med når denne mand engang dukkede op, hvor han så gav denne mand en ting som ville gå i familiens arv til den Skytsengel der var bestemt til og styre denne Republik til nye tider kom. Da ha endelig fandt lederen gav han ham et tegn, det tegn familien havde, haft og som skulle gives til den nye mand. Denne tatovering, ville Azanroc få da han blev leder af denne Republik. Det mærke han fik var et, Kranium på hans ene skulder. Øjnene var røde og så ud til at gløde. Selve kranium ét blev viste med et sort kors i panden. Kranium et så ud til at smile grumt og bar en daggert i munden. Bag kraniumet var der en pistol, belagt med guld. Et sværd var under Kraniumet. På Latinsk står der hans navn og, hvilket hav han ville komme til og råde over.

• Regler:
1. Aldrig fortælle, hvor The Devils Lagoon ligger, kun folk som er en del af rådet må gi den information ud, dog kan særlige undtagelser gøre
2. Der vil altid blive stemt om, hvad der er det bedste og gøre, hvis man har tid. Dog i sidste ende, er det piratrådet, der bestemmer.
3. Aldrig dræbe folk fra Klanen, da vi bliver nød til og stå sammen.
4. På ens eget skib, bestemmer man selv, hvad man gør så længe det ikke går imod de øvrige regler.
5. Frygt ikke havet, eller det brutale liv
6. Man skal kunne tag imod ordre og myrde for, at beskytte de ting klanen kæmper for.
7. Aldrig vend folk ryggen, som er en del af denne republik.

Mål/Grundsætning:
At lave den første republik, hvor alle folk er lige, laver deres eget samfund.

Medlemsliste
@Azanroc Leder Piratrådsmedlem
@Raquelle Piratråds medlem


Optagelse: Man dømmes på sin evner, hvor man nu skal stå i rang i besætningen. Mødes med Kaptajnen og Quatermasteren. De bedømmer og tager en på prøvetid. Kan man ikke klare havet eller tage imod en ordre, så bliver man sat af. Kan man det. Er det op til Debat igen. Dog er der nogen gange, hvor Azanroc vil lade folk som vil gøre alt for at, ændre det. Eller for at, ha et liv hvor alle er lige.

Rang:
Leder Ham der bestemmer:
Azanroc

Piratråde, (ingen er højre end disse mænd og kvinder, på nær lederen. Disse bliver dog udvalgt af kaptajner og lederen. Der er 7 pladser 3 af dem er dog optaget.)

Højre hånd og stedfortrædere, disse folk er normalt første styrmand for Azanrocs skib.

Kaptajner (Er folk der stemmer om, hvem der skal være i rådet, og over deres skib og mandskab.

Healer: ( Er folk der kan pleje dem, og hjælpe folk med skader)


Kontakter (Er folk som hjælper dem, med og bygge dette sted)
Killi Npc (krudt våben smed)
Filli Npc( Sværd og andet)

Resten bliver dømt på deres arbejdes indsats og, hvad de nu kan gøre for denne Republik

Stedet og tilholdstedet for klanen.
Forstille dig en ø skjult, men med god beliggenhed. Husene er holdbare mod vind og vejr. Solens hede kan bage, men den fugtige luft hjælper lidt på det. Når det stormere kan man trække de små skibe op og tøjre de større til et forlist skib, inde ved kysten. Havnen er god stor, der er Plads til de fleste skibe selv de største. Familier ville være i stand til at slå sig ned, men ingen har gjorde det, da der er mangler på en masse ting og fordi hussene, første skal bygges helt op igen, da nogen af dem er rådnet. Den øverste del af byen ligger vest for havnen. Den del tilhører mandskabet fra The Burning Revenge. Der er enkelte købemænd der har svoret loyalitet til Kaptajn Azanroc.

Ed: troskabsed Very Happy
Jeg sværgere ved havet og landet,
Jeg vil ikke tjene nogen konge eller Dronning,
I mine øjne er alle lige.

Jeg lover aldrig, at ville gi op på vores Republik,
Jeg vil leve og dø, for denne republik.

Dette lover jeg ved havet min moder og jorden min fader.
Dette sværgere jeg ved Havet ved Jorden med himmelen,
og nattens stjerne, som vidne.
Længe leve Den nye Republik

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10218
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum