Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Kan du lærer mig? EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Kan du lærer mig? EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Kan du lærer mig? EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Kan du lærer mig? EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Kan du lærer mig? EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Kan du lærer mig? EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Kan du lærer mig? EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Kan du lærer mig? EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Kan du lærer mig? EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Lori
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Lenore
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Genevira
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Celenia
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Renata
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Jake
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Abigail
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Elizabeth
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 
Madelena Gray
Kan du lærer mig? Voteba13Kan du lærer mig? Voteba14Kan du lærer mig? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Kan du lærer mig?

Go down

Kan du lærer mig? Empty Kan du lærer mig?

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2016 - 12:14

Tid: 09.21
Sted: Ashen Wood Forest ved Niylahs pack
Omgivelser: I en lysning omgivet af træstubbe og vætede træer.


[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Solens stråler gik kun lige gennem skovens kroner. Fuglene var kun lige begyndte at flyve rundt. Hjorte havde fået deres kid og var nu ekstra meget vagtsomme. Ikke langt fra skoven lå Firewood Village. Der boede jægere og andre mennesker der ikke forstod sig på skovens væsner ret godt.

En lille ulveunge sad i skovenkanten og så de rejsende ude på landevejene. Unge Menominee var stukket af fra lejren igen. Hun var nysgerrig af sind og kunne sjældent lade være med at drage ud på eventyr. Hun var ivrig efter at lærer og fulgte tit Niylah overalt. Hun beundrede også Wade og Tatia meget. Hun ønskede at hun var så stor og stærk som dem, men hun var stadig meget ung. Hun drejede sit hoved da hun hørte en lyd bag sig. Med rejste øre og hovedet på skrå gik hun mod lyden. Hun snusede til busken og kikkede ind under den. Hun så en grævling. Den så ikke alt for glad ud. Den bed hende og med et hyl flygtede hun derfra med en rasende grævling i hælene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan du lærer mig? Empty Sv: Kan du lærer mig?

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2016 - 18:28

Han havde godt lagt mærke til at Niylah havde valgt en yngre ulv til at være mentor for. Det var ikke noget nyt for ham, men han havde lagt mærke til at denne ene hvalp, altid havde det med at stikke af. Og han havde så valgt at følge efter, da han alligevel ikke ligefrem havde nogle planer. Med sig havde han også en lille rygsæk med tøj i tilfælde af at skulle skifte form. Tatia skulle øve trigedasleng med nogle af hvalpene og han brød sig ikke meget om at forstyrre hende, selvom han tit tog lejligheden til at stå og observere hende.

Iklædt en laset hvid skjorte og et par behagelige sorte bukser fulgte han stille efter hende, dog på afstand ved at opfange hendes duft og følge den. Han var egentlig ret interesseret i hvad en hvalp kunne rende rundt og foretage sig i skoven, især da han ikke ligefrem selv havde haft fordelen af en barndom. Efter at havde opdaget at hun ikke gik længere, slog han sig til bag et træ, i en vindretning som ville undgå at lade hende opfange hans duft. Han betragtede den lille ulv og holdte øje, hun skulle jo nødig komme noget til.
Det var også derfor at så snart lyden bag hende var der, stod han klar. Han lod hende selv gå over og undersøge det, men sprang frem og skræmte grævlingen væk da den begyndte at jage hende. Han havde ikke skiftet til sin ulveform, da han ikke fandt det nødvendigt lige nu. Roligt vendte han sig og så sig en anelse om:” Hey? Den er væk nu. Du kan godt komme frem.” råbte han så med en rolig klang i stemmen. Let tog han armene over kors og ventede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan du lærer mig? Empty Sv: Kan du lærer mig?

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2016 - 19:04

Menominee havde gemt sig bag en stamme. Hun kikkede frem da hun hørte stemmen fra Alfaens rådgiver, Wade Preston. Hun kom hen og så op på ham med et fjoget smil. Hun travede hen til en træstub og fandt sin taske. Om bag et træ og skiftede til menneskeform. Nu iklædt en tyktrøje og cowboybukser og et par soldie vandrestøvler. Hun kom hen og så ned i jorden i respekt.

Hej. Hvad kan jeg gøre for dig?" mumlede hun og så rundt. Hun kunne ikke se Tatai eller Niylah så det måtte åbenbart kun være ham der var fulgt efter hende. Hun vidste godt at hun ikke skulle løbe væk, men hendes fantasi gjorde hende altid nysgerrig. Spørgsmålet fik det bedste af hende. "Hvor mange jægere er der?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå. Hendes brune hår fulgte med bevægelsen. Hendes unge ansigt gjorde hende meget uskyldig. Solens stråler fangede dem i dens varme og hun frøs ikke længere. Hun så op på den store og stærke skikkelse hun havde beundret siden hun kunne gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan du lærer mig? Empty Sv: Kan du lærer mig?

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2016 - 20:10

Han lagde hovedet på skrå og betragtede hende som hun tittede op fra stammen. Han smilte kort og rystede let på hovedet, men vendte blikket væk da hun skiftede tilbage til menneskeform, hun var trods alt et barn. Hans arme fortsatte med at være over kors som han kom med en let udånding:” Du kunne vel forklare mig hvad du laver udenfor packens territorium? Der er farligt herude.” sagde han en anelse alvorligt og lagde hovedet let på skrå. Han kunne ikke lide når packens yngre medlemmer begav sig udenfor området. Hvem vidste om der ikke bare lå en jæger klar til at fange dem. Han havde set det ske før, og han havde ingen intentioner om at det skulle ske igen.

Det var også derfor han gik hen til hende og gemte hende lidt bag sig, da han opfangede duften af nogle jægere. Hun måtte også have opfanget duften siden hun spurgte hvor mange der var:” Der er tre. De har et barn med sig.” svarede han så roligt og så frem. Ud gennem nogle træer kom de så:” Nej hvor fantastisk. Wade Preston i egen høje person. Kan du huske da du slagtede vores mænd?” spurgte den ene og trak sin kniv. Wade rynkede kort næsen i vrede og snerrede let:” Jeres slags lærer det aldrig. De angreb os først. Det er jer der træder ind på vores territorium som var det jeres have!” udbrød han så.
Jægeren lagde hovedet på skrå da han spottede nogen bag Wade. En lille pige:” Er det endnu en af jeres ulve som vil vokse op og myrde flere af os? Ikke hvis jeg skulle have noget at sige.” og pludselig hævede han sin bue, og skød en pil afsted mod hende. Wade trådte ind foran og blev ramt i siden. Han nægtede at give dem den reaktion de ville have selvom smerten skød gennem hans side. Han knækkede blot pilen af og så om på Menominee:” Observer. Og undgå at de får fat i dig, om du så skal efterlade mig her.” sagde han så roligt. Han kunne lige så godt gøre det til en form for undervisning for hende, da disse jægere var svagere end ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan du lærer mig? Empty Sv: Kan du lærer mig?

Indlæg af Gæst Fre 6 Maj 2016 - 20:19

Hun så undskyldne ned i jorden, men stivnede da han gemte hende bag sig. De tre mænd jægere så ikke rare ud. Og de beskyldte deres klan for at have spildt blod først. Det fik hende til at kikke frem. "I dræbte min mor og far!" sagde hun og sendte dem sit koldeste blik. Da Wade bad hende om at kikke på og undgå at blive fanget nikkede hun. Hun løb hen til et træ og klatrede op og helt ud til de tyndeste ender af grenene. Her satte hun sig til rette og ventede på denne undervisning. Hun kikkede også rundt efter det barn de skulle have haft med. Hun håbede ikke at hun skulle efterlade Wade her sammen med dem. Hun havde set hvordan han blot knækkede pilen af og fortsatte som om intet var hændt. Hun kikkede mod højre da en gren knækkede. Hun fik øje på drengen ved en væltet egestamme. Drengen havde en bue og pil klar til at affyre.

"Wade. Ved det væltet Egestammen. Han har en bue!" hylede Menominee og klamrede sig til grenen. De tre andre jægere så op på hende og udstødte rasende råb. En af mændene løb hen til træet og prøvede at få fat i hende. Med et velplaceret spark fik hun ham ned fra træet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kan du lærer mig? Empty Sv: Kan du lærer mig?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum