Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. Voteba13Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. Voteba14Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid.

Go down

Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid. Empty Øhhh.. ikke fravær, men mindre aktivitet i emner, i noget tid.

Indlæg af Assorian Søn 3 Jul 2016 - 23:51

Som der står, vil jeg i den kommende tid.. være lidt mindre aktiv når det gælder og få svaret emner, jeg har mange ting og kæmpe med lige nu. Det er både mig selv men også mit liv(nej, ikke ment at jeg har selvmordstanker eller noget) ment som i den næste fremtid i mit liv. Jeg skal nok få svaret jer, men det bliver "i små bidder".

Og det gæder på: Asso, Ceti og Velto.

Undskyld allesammen!

_Assorian

Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum