Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 18:01

Heeeey people!

Jeg er startet i praktik i børnehave igen.. og jeg kan kun sige det er hårdt for mit hoved.. og jeg er meget træt hver eneste dag jeg er kommet hjem. Så det er ikke sikkert jeg svare så hurtigt som jeg gerne vil. Jeg gør skam mit bedste dog!

Men jeg håber at jeg i løbet af de næste par uger har vendt mig til det.. og kan få besvaret nogle flere emner Very Happy

Jeg er dog her stadigvæk bare lidt mere langsom.. xD

Kisses from me <3

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Sv: Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 18:53

Det må vi så leve med. :p, glæder mig da til du kommer igen og for gang i dine karakter. :p

Gæst
Gæst

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Sv: Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 19:35

Well, jeg er her stadigvæk jo.. og siden jeg ikke kan leve uden at skrive.. så svare jeg også lidt emner xD

But thanks Very Happy

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum