Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Jake
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Sasha
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Renata
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Genevira
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Celenia
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Lenore
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Katrina
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Lori
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 
Edgar
Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba13Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba14Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 18:01

Heeeey people!

Jeg er startet i praktik i børnehave igen.. og jeg kan kun sige det er hårdt for mit hoved.. og jeg er meget træt hver eneste dag jeg er kommet hjem. Så det er ikke sikkert jeg svare så hurtigt som jeg gerne vil. Jeg gør skam mit bedste dog!

Men jeg håber at jeg i løbet af de næste par uger har vendt mig til det.. og kan få besvaret nogle flere emner Very Happy

Jeg er dog her stadigvæk bare lidt mere langsom.. xD



Kisses from me <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Sv: Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 18:53

Det må vi så leve med. :p, glæder mig da til du kommer igen og for gang i dine karakter. :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Sv: Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Gæst Tors 18 Aug 2016 - 19:35

Well, jeg er her stadigvæk jo.. og siden jeg ikke kan leve uden at skrive.. så svare jeg også lidt emner xD

But thanks Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline Empty Sv: Mindre aktivitet dog ikke fravær - Caroline

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum