Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Darons fravær
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Darons fravær
Hej alle sammen!
Det har godt nok været længe (alt for længe) og det vil jeg undskylde for. Jeg vil også forklare eller i hvert fald prøve på at forklare hvorfor.
Nu har der jo været stress med sommerferie, selvom jeg havde ønsket at det havde været mere afslapning og mindre stress, men sådan blev det. Og for to uger siden tog jeg til Bosnien. Det har jeg vist informeret nogen af mine venner herinde på UW om men der sagde jeg, at jeg nok sagtens ville have mulighed for at komme på og skrive - det blev så ikke tilfældet. Først og fremmest kunne jeg slet ikke kunne komme på Underworld eller Dansk forum. Hvorfor ved jeg ikke, men den ville ikke lade mig gå ind på hjemmesiderne. For det andet, for dem jeg er venner med udenfor UW vil jeg også sige undskyld for ikke at have kontaktet dem. Jeg vil selvfølgelig nævne at internettet har været lort og jeg har haft travlt og være syg og alt det der, men alt i alt så har jeg ikke været god nok til at tage mig sammen til atrive mig væk fra ferien og holde hvad jeg lovede.
Jeg er nu i Irland, hvor internettet er endnu værre. Det popper kun op et par minutter og så forsvinder det. Så jeg kommer nok ikke til at være på UW, måske lige for at sige hej i chatten. Når jeg så kommer hjem vil jeg dog gerne ind igen (duh!) også selvom det nok vil tage mig lidt tid, for hvis jeg kender mine emnepartnere ret, så har de allerede skabt rigtig meget kaos for deres karakterer som jeg skal finde rundt i
Men ja, det ville jeg bare sige. Undskyld, håber I har det godt og på gensyn!
Det gælder også for:
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
» Farvel for denne gang (Darons afskedsbesked)
» Fremtidig fravær - alle mine fraværsdage i sommeren! Seans fravær.
» Fravær... For første gang skriver jeg herinde... Hvor kom jeg fra? Nå ja! Fravær!
» Ikke rigtigt fravær, men det er lidt fravær ^^
:: Brugerhjørnet :: Fravær
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine