Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
I fight for freedom and don't shy from blood ~ Rafaela
Side 1 af 1
I fight for freedom and don't shy from blood ~ Rafaela
Tid: 10:28
Dato: 6/7
Dag: Torsdag
Vejr: Varmt og tørt
Sted: Firewood Village
Omgivelser: På vej mod markedet for at købe urter og andre midler.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Solens hede var næsten utålelig. Mange havde søgt ind i skyggen. Børnene legede i skyggen af husene. Denne dag var ikke anerledelse end den fra i går. Og dog alligevel. Det var ikke altid at der kom Slavemarkedet til Firewood. Normalt var det kun i de store byer og havnebyer der kom slavehandler.
En ung mand gik ned mod markedet med en taske over skulderen. Hans skulderlange hår var vådt af sved. De mørke øjne var sammenknebene og gik sommetider ind i skyggen for solen. Hans hud var blevet mørkere og og håret lidt lysere, men ikke meget. "Mister Razzy." Han vendte sig om da han hørte en barnestemme kalde. Han smilede. "Halløj Dennis. Hvordan går det med benet?" Drengen var ung og haltede lidt på venstre ben. "Bedre. Tak sir." Razzy nikkede og forsatte mod markedet. Han standsede op da han så folk i lænker. Med rynkede gik han nærmere.
"Kom og se disse flotte slaver. Mænd, kvinder og børn. Alle kan klarer de sværeste opgaver i huset. De behøver ikke mad alle dage og kan arbejde i op til 20 timer." sagde sælgeren. Razzy gik hen og så på dem med rynkede bryn En enkel kvinde så på ham med triste øjne. Det værste var hun var gravid. "De ser ikke for gode ud." sagde han kritisk og foldede armene over brystet. Manden vendte sig mod ham og rynkede brynene selv. "Hvis du ikke ville kæbe dem så smut." "Ved du ikke at vi ikke kan lide slavehandler her?" Razzy trådte helt hen til manden. Manden var højere, men var hverken Vareulv eller noget andet, kun et menneske. Razzy var Shapeshifter og vidste hvordan man kæmpede. "Hør her, jeg gør bare mit job." "Og jeg syntes du skulle lade folkene gå og smutte herfra." Folk havde efterhånden samlet sig omkring dem. Flere brummede enig og smeden trådte også frem. "Mister Alonzona har ret." "Og hvis jeg nægter?" Razzy kunne ikke tage det længere. Med blottet tænder knurrede han og de mørke øjne skiftede kort over til gyldne ulveøjne.
Manden trak en kniv, men hans hånd blev standset af en smidigere. "Du har intet at gøre her mere. Du passer ikke dine slaver ordenligt og en af dem er endda gravid. Du er en bastard med ingen ære." snerrede Razzy og slap manden. Folk stod fastfrosset på stedet og ventede på det næste træk.
Dato: 6/7
Dag: Torsdag
Vejr: Varmt og tørt
Sted: Firewood Village
Omgivelser: På vej mod markedet for at købe urter og andre midler.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Solens hede var næsten utålelig. Mange havde søgt ind i skyggen. Børnene legede i skyggen af husene. Denne dag var ikke anerledelse end den fra i går. Og dog alligevel. Det var ikke altid at der kom Slavemarkedet til Firewood. Normalt var det kun i de store byer og havnebyer der kom slavehandler.
En ung mand gik ned mod markedet med en taske over skulderen. Hans skulderlange hår var vådt af sved. De mørke øjne var sammenknebene og gik sommetider ind i skyggen for solen. Hans hud var blevet mørkere og og håret lidt lysere, men ikke meget. "Mister Razzy." Han vendte sig om da han hørte en barnestemme kalde. Han smilede. "Halløj Dennis. Hvordan går det med benet?" Drengen var ung og haltede lidt på venstre ben. "Bedre. Tak sir." Razzy nikkede og forsatte mod markedet. Han standsede op da han så folk i lænker. Med rynkede gik han nærmere.
"Kom og se disse flotte slaver. Mænd, kvinder og børn. Alle kan klarer de sværeste opgaver i huset. De behøver ikke mad alle dage og kan arbejde i op til 20 timer." sagde sælgeren. Razzy gik hen og så på dem med rynkede bryn En enkel kvinde så på ham med triste øjne. Det værste var hun var gravid. "De ser ikke for gode ud." sagde han kritisk og foldede armene over brystet. Manden vendte sig mod ham og rynkede brynene selv. "Hvis du ikke ville kæbe dem så smut." "Ved du ikke at vi ikke kan lide slavehandler her?" Razzy trådte helt hen til manden. Manden var højere, men var hverken Vareulv eller noget andet, kun et menneske. Razzy var Shapeshifter og vidste hvordan man kæmpede. "Hør her, jeg gør bare mit job." "Og jeg syntes du skulle lade folkene gå og smutte herfra." Folk havde efterhånden samlet sig omkring dem. Flere brummede enig og smeden trådte også frem. "Mister Alonzona har ret." "Og hvis jeg nægter?" Razzy kunne ikke tage det længere. Med blottet tænder knurrede han og de mørke øjne skiftede kort over til gyldne ulveøjne.
Manden trak en kniv, men hans hånd blev standset af en smidigere. "Du har intet at gøre her mere. Du passer ikke dine slaver ordenligt og en af dem er endda gravid. Du er en bastard med ingen ære." snerrede Razzy og slap manden. Folk stod fastfrosset på stedet og ventede på det næste træk.
Gæst- Gæst
Sv: I fight for freedom and don't shy from blood ~ Rafaela
Rafaela var lige kommet ud fra hospitalet efter hun havde født en søn som hun havde fået sammen med Assorian. Skyggevæsnernes leder. Hun havde ladet ham og Emily en pige hun nærmest havde adopteret efter hun havde reddet hende og en vampyr ved navn Zantanna fra en væmmelig familie der behandlede dem som slaver. Folkene i hendes klan havde fuldt en fyr ved navn Razzy Alonzona. Han skulle eftersigende være god til, at hjælpe de syge og sårede og få slaverne fri fra slaveherskere, men hun ville selv se ham i action før hun ville overhoved nævne klanen for ham og se om han kan bruges. Det at han var læge trak allerede meget da hun tit fik de syge slaver ud fra væmmelige slaveforhold. Nogle ville dog stadig leve som slaver, men der var det hendes opgave, at finde en herre til dem som hun vidste ville være gode imod dem og behandle dem ordentligt. Hun fulgte Razzy Alonzona på afstand igennem byen. Hun havde taget en slidt kjole på og et tørklæde om håret så hun lignede en vaskekone. Hun ville ikke have, at folk regnede ud, at hun var prinsessen af Doomsville samtidig med, at folk tit stoppede hende, hvis hun lignede en der holdt øje og ingen ville stoppe en simpel vaskekone. Hun var indtil videre temmelig tilfreds med ham, men ville han kunne holde masken, hvis han stod overfor et problem med en slavesælger eller ond slaveherre?
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6217
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Du ender nok som slave selv en gang, knægt!" knurrede slavehandleren og slog en ældre slave med sin pisk. Razzys indre læge brølede i vrede. Som læge havde han behandlet mange folk. Ikke kun dem i landsbyerne, men også slaver, normader og folk på flugt. "Du tror at det er så fedt at være slavehandle, men det er blandet de værste job der findes. Kun usle folk vælger sådan et job." Razzy gik langsomt hen mod rækkerne af slaver. Han undersøgte dem alle kort og standsede ved den unge gravide kvinde. Hendes blik var nysgerrigt og Razzy tog forsigtigt hendes hænder op. De var røde og hævede. Han vendte sig mod smeden. "Du har udstyr der kan fjerne disse lænker ikke?" spurgte han. Den ældre mand nikkede, skævede kort mod slavehandleren og gav et kort tegn til sine to svende. Begge unge mænd styrtede af sted mod smedjen.
Razzy satte sig på hug foran en ung dreng. Han så ud til at have taget skade på grund af varmen. Han lod en hånd glide over drengens varme pande. Vreden begyndte at ulme inde i Razzy og han rejste sig med et sæt. Han så mod manden. "Jeg væmmes ved dette syn!" "Hvad nu?" Handleren himlede med øjnene. "Denne dreng har det skidt og ser ud til at have haft det i flere dage. Du går ingen steder med disse folk." De to svende kom tilbage og så på deres mester og så på Razzy. "Få dem fri. Hurtigt og blidt." Drengene forstod og begyndte at arbejde med at få de stakkels slaver fri fra lænkerne.
Slavehandleren var ikke tilfreds og prøvede at stille sig imellem svendene og slaverne. Det fik Razzy til at reagere voldsomt. Med faste skridt gik han hen. Stod i ansigtet på manden, knyttede næven og slog hårdt til ham. Manden faldt om og holdte sig for næsen. Overrakset øjne mødte et vildt blik. "Forsvind!" "Hvad?" Manden så ud til ikke helt at få fat i Razzys ord. "Forsvind. Og vis dig aldrig for mig igen. Ellers kan ikke en gang Gud redde dig!" Manden så på ham med hadefulde øjne så. "Jeg bliver ikke den sidste slavehandler du møder." "Måske ikke, men de ville ikke blive behandlet anerledelse. Hellere ikke slaveejerne!" Razzy prøvede at berolige sig selv mens manden humpede væk fra scenen.
Razzy satte sig på hug foran en ung dreng. Han så ud til at have taget skade på grund af varmen. Han lod en hånd glide over drengens varme pande. Vreden begyndte at ulme inde i Razzy og han rejste sig med et sæt. Han så mod manden. "Jeg væmmes ved dette syn!" "Hvad nu?" Handleren himlede med øjnene. "Denne dreng har det skidt og ser ud til at have haft det i flere dage. Du går ingen steder med disse folk." De to svende kom tilbage og så på deres mester og så på Razzy. "Få dem fri. Hurtigt og blidt." Drengene forstod og begyndte at arbejde med at få de stakkels slaver fri fra lænkerne.
Slavehandleren var ikke tilfreds og prøvede at stille sig imellem svendene og slaverne. Det fik Razzy til at reagere voldsomt. Med faste skridt gik han hen. Stod i ansigtet på manden, knyttede næven og slog hårdt til ham. Manden faldt om og holdte sig for næsen. Overrakset øjne mødte et vildt blik. "Forsvind!" "Hvad?" Manden så ud til ikke helt at få fat i Razzys ord. "Forsvind. Og vis dig aldrig for mig igen. Ellers kan ikke en gang Gud redde dig!" Manden så på ham med hadefulde øjne så. "Jeg bliver ikke den sidste slavehandler du møder." "Måske ikke, men de ville ikke blive behandlet anerledelse. Hellere ikke slaveejerne!" Razzy prøvede at berolige sig selv mens manden humpede væk fra scenen.
Gæst- Gæst
Rafaela smilte godt tilfreds med det hun så. Hun kiggede hen på slaverne. Hun gik hen til kvinden der var gravid og lagde en hånd på hendes skulder [/b]"Der kommer ikke til at ske dig eller den lille noget nu"[/b] sagde hun venligt og tog tørklædet af sit hoved så hendes lange hvide hår kom til syne i en fletning der faldt over hendes ene skulder. Hun dyppede tørklædet ned i en tønde med koldt vand ikke så langt fra dem og bandt det om hendes håndled for, at få hende kølet af. Hun kiggede hen på Razzy og smilede roligt til ham "Lad os få dem i skyggen, få det varme tøj af, noget vand og derefter vil jeg gerne snakke med dig i et sted hvor vi kan være alene" sagde hun stille og kiggede på rækken og fandt en lille pige der ikke var mere end 6-8 år. Hendes moderhjerte begyndte og bløde. Hendes normalt blide øjne blev til flammer. Hun gik direkte hen til slavehandleren "Rør du så meget som en slave til så skal jeg personligt få dig kastereret og halshugget er det fattet?!" råbte hun i hovedet på ham imens hun holdt fast omkring hans hals. Normalt ville hun lade Razzy sætte ham på plads men filmen knækkede da hun så, at der var små børn imellem. Slavehandleren flygtede med halene mellem benene. Rafaela trak vejret dybt og gik hen til den lille pige der græd. Hun tog hende ind til sig. Hun kiggede hen på Razzy "Kender du et sted vi kan få dem i ly og hvor de kan blive plejet?" spurgte hun stille.
Rafaela- Evolved
Razzy var overraket over at denne unge kvinde bare var trådt ind, men der var noget over hende der virkede...anerledelse? Han gik roligt hen og samlede to børn op. De tøvede lidt, men klamrede sig så til ham. "Der er hospitalet. Lægerne der er gode nok og afskyr den måde slaver bliver behandlet ligeså meget som du og jeg." sagde han. Folk trådte frem og hjalp de vaklende slaver hen mod hospitalet. Han så på den hvidhåret kvinde. Et let skuldertræk og han fulgte efter de andre indbyggere.
Jeg har en hytte i udkanten af skoven ikke så langt herfra. Der kommer ingen." mumlede han. Da de nåede hospitalet kom læger og sygeplejsker styrtende ud. Deres blikke var undersøgende og spørgende. Med deres hjælp kom de tidligere slaver, nu frie folk, ind og fik stuer og senge. Razzy lagde forsigtigt de to børn ned på hver deres seng. Hvor slemt er det med dem?" spurgte Razzy overlægen. Lægen så på Razzy og sukkede. "Vi skal have dem ud af deres tøj. Flere skal have et koldt bad. Mange er dehydreret." svarede han. Razzy nikkede og vendte sig mod kvinden. Han lagde hovedet på skrå. Ser ud til at vi kan overlade dem i blide hænder. Jeg er nu lutter øre." Det mørke blik gled over hende. Han så en stærk kvinde med mod og et godt hjerte.
Jeg har en hytte i udkanten af skoven ikke så langt herfra. Der kommer ingen." mumlede han. Da de nåede hospitalet kom læger og sygeplejsker styrtende ud. Deres blikke var undersøgende og spørgende. Med deres hjælp kom de tidligere slaver, nu frie folk, ind og fik stuer og senge. Razzy lagde forsigtigt de to børn ned på hver deres seng. Hvor slemt er det med dem?" spurgte Razzy overlægen. Lægen så på Razzy og sukkede. "Vi skal have dem ud af deres tøj. Flere skal have et koldt bad. Mange er dehydreret." svarede han. Razzy nikkede og vendte sig mod kvinden. Han lagde hovedet på skrå. Ser ud til at vi kan overlade dem i blide hænder. Jeg er nu lutter øre." Det mørke blik gled over hende. Han så en stærk kvinde med mod og et godt hjerte.
Gæst- Gæst
Rafaela blev næsten kvaldt af den lille pige hun havde taget op i sin favn. Hun havde ikke sagt et eneste ord til pigen. Hun smilede bare roligt til pigen og holdt hende roligt ind til sig. Hun hjalp kvinden som var højgravid og den lille pige som nærmest havde limet sig fast til hende hen til hospitalet. På vej hen til hospitalet snakkede hun og den gravide kvinde om alt mellem himmel og jord og om det lille barn hun skulle til, at føde. Pigen havde boret sit hoved ind til Rafaelas varme hals. Rafaela var nysgerrig over, at finde ud af, hvor pigens forældre var for så ville hun hjælpe hende til dem igen.
Da de kom på hospitalet og hun skulle til, at sætte pigen på en af sengene begyndte hun, at skrige som en gal og klamrede sig strammere ind til hende. Raf følte sig kvalt af pigen og satte sig istedet på sengen og holdt pigen ind til sig "Hvad hedder du min lille ven? Jeg hedder Rafaela" spurgte hun sødt. "Jeg hedder Valery" sagde pigen med usikker stemme. Rafaela spurgte ind til, hvem hendes forældre var og hvor de var henne og det vidste sig, at slavehandleren havde dræbt hendes forældre. Rafaela kiggede rundt efter en sød sygeplejerske der kom hen til hende og satte sig ved siden af dem. Rafaela fik Valery til, at blive hos den søde sygeplejerske og lovede, at komme tilbage så snart hun havde snakket med Razzy.
Rafaela gik hen til Razzy og trak ham hen til et lokale som var tomt og lukkede døren efter sig " Jeg hedder Rafaela Dreadheart og er leder af klanen The Secret Angels. Mig og min klan har holdt øje med dig i nogle uger nu og vi er faktisk imponerede og stolte over, hvad du har gjort for disse slaver som du har hjulpet og hvordan du har været overfor slaveejere og handlerne og vi vil derfor gerne have dig med i vores klan så vi kan få stoppet disse frygtelige folk samtidig få givet dem vi redder behandling for skader og sygdom. Hun kiggede på Razzy og fortsatte "Kunne du have interesse i, at blive medlem i vores klan så vi kan hjælpe flere slavere i nød?" spurgte hun stille.
Da de kom på hospitalet og hun skulle til, at sætte pigen på en af sengene begyndte hun, at skrige som en gal og klamrede sig strammere ind til hende. Raf følte sig kvalt af pigen og satte sig istedet på sengen og holdt pigen ind til sig "Hvad hedder du min lille ven? Jeg hedder Rafaela" spurgte hun sødt. "Jeg hedder Valery" sagde pigen med usikker stemme. Rafaela spurgte ind til, hvem hendes forældre var og hvor de var henne og det vidste sig, at slavehandleren havde dræbt hendes forældre. Rafaela kiggede rundt efter en sød sygeplejerske der kom hen til hende og satte sig ved siden af dem. Rafaela fik Valery til, at blive hos den søde sygeplejerske og lovede, at komme tilbage så snart hun havde snakket med Razzy.
Rafaela gik hen til Razzy og trak ham hen til et lokale som var tomt og lukkede døren efter sig " Jeg hedder Rafaela Dreadheart og er leder af klanen The Secret Angels. Mig og min klan har holdt øje med dig i nogle uger nu og vi er faktisk imponerede og stolte over, hvad du har gjort for disse slaver som du har hjulpet og hvordan du har været overfor slaveejere og handlerne og vi vil derfor gerne have dig med i vores klan så vi kan få stoppet disse frygtelige folk samtidig få givet dem vi redder behandling for skader og sygdom. Hun kiggede på Razzy og fortsatte "Kunne du have interesse i, at blive medlem i vores klan så vi kan hjælpe flere slavere i nød?" spurgte hun stille.
Rafaela- Evolved
Lignende emner
» Big girls dont cry, they fight //Toshiba//
» A good night to fight (Rafaela)
» dont touch my blood//Triana// :
» What tha hell dont giv me that look i wont give you blood Zeril
» Girl you make a big mistake I dont want to giv you my blood you must take it from me with power
» A good night to fight (Rafaela)
» dont touch my blood//Triana// :
» What tha hell dont giv me that look i wont give you blood Zeril
» Girl you make a big mistake I dont want to giv you my blood you must take it from me with power
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine