Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba13Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba14Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba15 
Abigail
Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba13Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba14Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 18:56

S: Ude i byen
O: Ikke mange, racer
V: Halv lunt.
P: Profil billed+ sorte jeans.

Det var mørkt og en var lige død, hun så en dreng stikke af. Mordern, hun løb efter ham, ombagved en mur. Han var væk, hun fik øje på ham lidt længere væk. Han havde en ulv ved sin side.
"Hey du! Har du ikke lært man ikke dræber uskyldige?"
Julianne var på de godes side, men der var mørkt. Så om det var ham eller ej var hun ikke sikker på. Men hun havde fuglt efter ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 19:03

Toshiba gik roligt igennem natten. Aftens kulde sendte rystelser igennem hans krop, så han rystede under sin hættetrøje.
Shetan luntede med rolige bevægelser ved siden af ham, da han pludselig kunne mærke at der var noget bag dem. Noget der var rasende.
Toshiba vendte sig om, da lyden af pigens stemme suste forbi dem.
"Hvad snakker du om?" spurgte han forvirret. Han vendte sig om så han kiggede helt på hende. "Jeg har ikke dræbt nogen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 19:26

"Jeg så det jo selv? Hold op med at benægte?"
Hun var vred, og kunne ikke sætte styr på sin vrede. Hun havde en pistol i hånden, og hendes hånd rystede. hun vidste hvordan den skulle bruges, men hun ville heller ikke tage fejl.
Han var santuine, og det vil sige at hans ulv ville tage skade ligesom ham og omvendt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 19:29

Shetan knurrede og lod sine nakkehår rejste sig. Han kunne se at hun var ved at gribe til pistolen.
"Hør," sagde Toshiba og prøvede at berolige hende. "Du må have misforstået, jeg har ikke dræbt nogen?"
Han lagde godt mærke til pistolen, men ville ikke provokere hende til at bruge den. Det skulle nødig ende med at hun skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 19:50

"Du løb jo afsted som en kujon lige før?"
Hun gik tættere på og sparkede ulven hårdt til side. Man kunne hører et ryk i ledene.
"Den vil jeg også have brugt, men desværre."
Hun troede ham ikke, hun fik ham til at ilusinere følelsen af smerte inde i sig selv. (Profil)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 19:54

Det gav et slag i hans side, da hun sparkede til Shetan. Han bed smerten i sig og kiggede vredt på hende.
"du misforstår mig!" vrissede han. "Jeg har ikke dræbt nogen!"
Shetan bed ud efter hende. Han ville ikke finde sig i at blive sparket til.
Toshiba kunne mærke smerten presse på ham. Det var forfærdeligt.
Han kiggede pigen i øjnene, for at gennemskue hvem hun var. Han havde ret. Det var en misforståelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:07

Hendes sjæl gemte mange ting, både mobbing, ukendt familie, voldig kæreste 'eks'.
Hendes vrede gjorde hende mere ked af det. Og hun var ikke i stand til at styre denne side af sig selv. hendes propiller blev store og øjne blev næsten sorte. Det var kolde og hjerteløse, denne side af hende var vrede. Hun loyalitet og kærlighed ville kunne knække den.
"Du en morder!" Hun sparkede fra sig, og fik ham næsten til at vælte tilbage. Så gav hun ulven samme los. Hun havde gået til kampsport, showdance. Selvom det ikke var samme genre, så var det nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:11

Det gav ham kuldegysninger da han læste hendes sjæl. Den var fyldt med frygtelige ting.
Før han kunne nå at sige noget, sparkede hun ham hårdt så han nær var væltede bagover. Hun gjorde det samme med Shetan, der straks bed fra sig og sprang på hende med sine skarpe ulve tænder og glumbske ulveøjne. Shetan fandt sig ikke i den opførsel og gjorde som Toshiba inderst inde havde lyst til. Han forsvarede sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:13

Hendes øjne var stadig kolde, og det var fortiden som havde skabt denne side af hende. Hun skubbede ulven væk, og brugte sin evne på drengen. Hun skabte evnen frygt, som fik ham til at illosinere om hans største frygt. Og få ham til at føle den skadede ham fysisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:27

Han så hvordan hun skubbede Shetan væk og fokuserede på ham, med sine øjne der var mørke end en hvidhajs. De fik ham til at se sin mor for sig. Hans mor med et lumsk smil, der lavede en bevægelse til at han skulle komme over til hende. Det frøs ham. Gjorde ham svag.
*Skrup ud af mit hoved!*
Han tog sig til hovedet, for at få tanken om sin mor væk. Det var pigen. Pigen fik ham til at se hende. Han måtte stoppe det.
Hans øjne lyste af vrede, da han løftede hovedet og kiggede på hende. Der var ikke længere melidenhed fra hans side.
Med en hurtig bevægelse, sparkede han hende så hun væltede ned på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:31

Hun landte som en kat, på benene og hænderne foran. Hun kiggede hurtigt op, og sparkede ud igen. Hun fejede fejede benene væk under ham, og rejste sig op. Den eneste grund til hun var sådan var pga. et ord SMERTE.
Hun placerede en næve på hans kæbe, og der kom lyd fra den. Derpå placerede hun et spark som gjorde ham mere svag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:39

Hendes næve ramte hans kæbe og sendte smerte igennem ham. Kæben gav efter ved at sige en lyd.
Han krummede sig en smule sammen, da hun sparkede ham i siden lige efter hun havde slået hans kæbe.
Det varede dog kun et lille sekund, før han kom på benene og greb hende i hendes gyldne lokker.
Det var et trick han havde lært, da han ville forsvare sig mod sin mor. Rive hende i håret. Han tog et godt tag i hendes hår og rykkede hende ind til sig.
"Du har ingen grund til at opføre dig sådan," sagde han, imens han forsatte med at have et godt tag i hendes hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:44

Hendes øjne var stadig hjerteløse, og taget i hendes blonde hår gjorde ondt. Hun placerede en hurtig næve bag ud og ramte ham i skridtet. Han gav slip på hendes hår, og hun sparkede ham ned igen.
"Jo jeg har du er en morder!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:49

Det sitrede i hans krop, da hun slog ham i skridtet. Som havde et lyn ramt ham. Han faldt med det samme sammen.
"Nej.." stammede han. "Nej, jeg er ingen morder.. jeg er en uskyldig satuine der var på vej hjem til min lejelighed!" Han kiggede op på hende, med uskyldige øjne. "Tro mig.. jeg vil aldrig slå nogen ihjel.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:51

"Der er ingen som er uskyldige!"
En tårer kom ud af hendes ene øje, ikke en almindelig tårer. Blodtårer.
Hun led inden i ligenu, denne side af hende var hjerteløs og bygget af alt det kaos som havde været i hendes liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 20:55

Han rejste sig op. Hans krop rystede lidt efter slaget i skridtet.
"Hør, du er forvirret.." sagde han og kiggede på hende medet roligt blik. "Jeg ved hvordan du har det.. Dit liv har ikke været nemt... tro mig, det har mit helelr ikke.." Han rettede sig op, da smerten fra skridtet var væk.
"Men, du må huske alle de gode ting.. ellers vil din krop langsomt gå i opløsning.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Fre 12 Okt 2012 - 21:02

Hun lukkede hendes øjne i, hun tænkte på de venner hun havde som hun festede med. Eller gjorde engang. Arason hendes ven, hun smilte forsigtigt og åbnede sine øjne igen.
De blå øjne kom frem igen, og lyste op.
Hun kunne ikke helt huske hvad hun havde gjort og kiggede bare lidt forvirret rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 14:46

Han smilte skævt, da han kunne se hendes øjne havde forandret sig til at være blide.
Det virkede. Han skullle bare minde hende om noget godt, så alt det onde og forvirrende ville forsvinde.
Han kiggede blidt på hende, med sine chokoladebrune øjne. Små toter fra hans sorte hår faldt blidt ned over hans pande.
"Kan du huske noget?" spurgte han venligt.
Shetan havde fortumlet rejst sig op. Hans muskuløse krop rystede en smule efter de slag han havde fået. Han kiggede, med sine brune øjne op på Julianne, for at se om hun ville angribe igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Man 28 Jan 2013 - 20:12

//Ændret Julianne, så nyt emne hvis du frisk på det? Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 22:38

Kan du tro at jeg er ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big girls dont cry, they fight //Toshiba// Empty Sv: Big girls dont cry, they fight //Toshiba//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum