Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba13Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba14Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba15 
Abigail
Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba13Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba14Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed)

Go down

Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed) Empty Reputation - hvorfor og hvordan (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Søn 28 Aug 2016 - 11:50

Hejsa kære brugere!

Det er længe siden sidst, men problematikker er dukket op igen: Reputation!
Hvad er reputation, hvori ligger problematikken og hvordan har vi løst den? Læs med her! Smile

Reputation:
Repuatation er et specielt felt i profilen, som vi ikke bare kan slette. Ude i højre, øverste hjørne af alle indlæg er der et plus og et minus - disse giver folk reputation, når man klikker på dem. Enten plus for positiv respons eller minus for negativt respons.

Ofte er reputation brugt til at "rose" hinanden for et specielt godt indlæg, om det så er indhold eller skrivestil eller ligefrem hinandens karakterer man er vild med. Desværre - set fra mit synspunkt - kan det også bruges til at nedstemme hinanden. Ikke bare hvis man ikke bryder sig om det folk skriver, men desværre også på et mere personligt punkt, hvor man simpelthen jagter hinanden for at gøre hinanden mest mulig ked af det.
Det er heldigvis ikke sket her! Smile

For folk bliver kede af det og derfor opfordre vi admins til ALDRIG at give hinanden minus - hvis man virkelig har et problem, som man ikke bare kan ignorere, kan man evt. skrive en pæn og konstruktiv besked til hinanden.

Løsningen:
Men frygt ikke! For nu kan man ikke længere logge på og frygte noget!
Tak til @Sajro for at gøre os opmærksom på at man kan fjerne knappen, der giver negativ reputation. Jeg har i dag indført koden og jeg kan se minus-knappen er væk.
Nogle af jer vil nok være uenige - men fra mit synspunkt løser der nogle unødige problematikker mellem vores brugere. Jeg håber I alle vil kunne se fordelen deraf. Smile

Det var det!

Spørgsmål, ris og ros - alt modtages.

Med venlige hilsner
- Sean
På vegne af adminteamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum