Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Hvordan vidste du det XXX (Razion)
Side 1 af 2 • 1, 2
Hvordan vidste du det XXX (Razion)
sted: Parken
Vejr: mørkt
Omgivelser: Der kan være nogle få hjemløse, men ingen Panthea har fundet
Solen var på vej ned og farvede skyer i mange gyldne farver, inden den forsvandt og kunne lade nattensvæsner være udenfor, Panthea havde set hvordan jordskælvet havde ødelagt en masse, det godt nok værre ned i det nedre dele af byen, men det havde gjort mange hjemløse. Hun havde rejst sig og var på vej ud, hun lagde svagt hovedet på skrå, hun var som altid iført den sort kjole. Da det var hendes ynglins og den hun så for værende en hverdags kjole. Panthea havde sat sit hår i en knold. Hun lignede lidt en som skulle i byen, men det skulle hun ikke. Hendes sko gav genlyd og hendes skirdt var lette svævende hen over jorden. Hun lagde svagt en hånd glide forsigtigt hen over hendes knold. Panthea havde bestemt sig for at parken var det sted hun ville befinde sig i aften.
Panthea havde ikke lyst til jage, mage af menneskene var kede af det, men Panthea så ingen grund til at være ked af det hun kendte ingen som var død, men vis hun gjorde så havde hun nok stadig ikke set nogen grund til at være det, hun skulle nok finde en ny. Hun forsatte hen af gaden som normalt havde været næste tom på den tid, men ikke denne gang.
Hun forsatte ind i parken som virkede til at være mere rolig, Hun fandt en bænk og satte sig, hendes finger begyndte at lege ved flette sig ind i hinanden. Hun nød stilheden da hun havde for svært ved for stor grupper af mennesker som hun ikke kendte så godt. Hvilket var mærkelig for en vampyr som skulle tæt på for at jage. Måske det havde noget gøre med at hun engang havde boet sammen med så mange mennesker, i slavehandlerens kælder at hun ikke brød sig om for mange. Efter at havde siddet legede med sin finger, rejste hun sig og gik længere ind parkens stilhed. Byen var blevet efter hendes smag for poppet med mennesker, men hvad gjorde man lige ihvertflad ikke noget vis man var hende.
Sidst rettet af Panthea Man 10 Aug 2015 - 14:38, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Hvordan vidste du det XXX (Razion)
Da han ikke havde noget han skulle nå bare lige sådan der, så han havde masser af tid for hånden, roligt som han sad der kørte han en hånd gennem sit hår og slappede bare af.
Roligt efter noget tid hvor han blev oppe i træet, fik han roligt øje på, en som satte sig ned på en bænk, og roligt kiggede han på personen oppe fra træet, roligt studerede han denne her person, og kunne godt set at det var en kvinde.
Han sad roligt der og kiggede bare på kvinden og roligt gav hans øjne sig til at gløde over i den gule farve som var tegn på at hans evne var aktiv og alt det, måske ville det tage meget på ham selv men, han måtte jo finde ud af noget om kvinden men uden hun måske selv fandt ud af at han gjorde det, da hun jo ikke vidste at han sad der hvor han sad, men fra den afstand, som de havde kunne han ikke finde ud af meget, så han stoppede hans evne og hans øjne blev normale brune, roligt hoppede han ned fra træet, og i det han hoppede ned havde en lille side gren fra den store grebet fat i hans trøje og flænset den over ryggen og han havde fået en rift over ryggen "seriøst"sagde han bare til sig selv og rev trøjen af og smed den ud i en lille skraldespand og smilte til kvinden og undlod at hun så hans øjne da de var blevet gule igen *hmm*tænkte han bare og var bare nysgerrig og alt det.
//håber det godt nok //
Gæst- Gæst
Hun anede ikke hvorfor han havde siddet oppe idet træ, men måske det var for at holde øje med hende. Havde han spioneret hende. Hun vidste ikke rigtigt hvad skulle tro, men brød sig ikke om det om ham, der var noget som sagde at hun skulle passe på med hvad hun gjorde. Panthea havde ikke lyst til blive slave igen, tanken havde strejfet hende at han måske kunne arbejde for en slave handler. Hun bed sig svagt læben inden hun forsatte hen imod ham.
Gæst- Gæst
Han smilte roligt *dejligt med noget info om folk*tænkte han bare for sig selv og smilte bare på sig selv "så du kalder mig bloddunk hmm hvad skal jeg så kalde dig hmm"sagde han roligt, han stod lidt der og så på hende mens han tænkte og kiggede på hende "hvad blev du kaldt før hen i dit liv"sagde han roligt til hende, og var ikke den som var bange af sig selvom han godt vidste hendes fortid via hans evne og hendes minder og den slags der, han stod nærmest og læste hende som en åben bog på udsalg så det var jo ikke svært og finde ud af, han var glad for hans evne hvis der var noget han havde brug for at vide, og det var mange gang kun til hans fordel og andre gange ikke, kom helt an på hvad han fandt ud af.
Han så på hende og havde lyst til at sige mere, men gjorde det ikke, han ville se hendes reaktion på at han spurgte hende om hvad hun blev kaldt før hen i hendes liv, hvis hun ellers tænkte tilbage og det kom hun jo nok til håbede han da på at hun ville.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og trak noget han kunne skrive med og en blok som han kunne skrive på "så navnet er " Sera Panthea Mulgrew men folk vil nok kalde dig Panthea eller noget i den still har jeg ret"sagde han roligt og skrev alt ned om hende ned og gemte det væk igen og så på hende, han var ikke bange for hende selvom hun var det hun var, han var jo ikke selv normal på nogen måder, roligt satte han sig på hug og kiggede på hende og lavede en trekant med sine hænder og lignede en som var ved og tænke over noget, og han var jo som han var, han havde kamp erfaring på grund af det han havde oplevet for tid tilbage nu, den kamp ville han ikke ligefrem glemme bare sådan.
Han så på hende og smilte bare til hende, han var snu som alle andre kunne være, han var den han var og nogen gange kun han slå sine tanker fra og bare gå amok, han lignede en som var meget doven, men man skal ikke dømme en bog på dens omslag "så ja hvad får jeg ud af det for at holde mund med din hemmelighed"sagde han roligt og så på hende *godt det ikke var min bukser der gik i stykker så havde den været synlig nu*tænkte han for sig selv og sad stadig på hug og det hele mens han ventede på at hun ville sige noget.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Man kunne se på ham at der skulle ikke meget mere til at han ville flippe helt af, han var nærmest på bristepunktet.
Han kiggede på hende, der var ikke nogen som skulle prøve på at tage hans ting fra ham, eller noget i den still, det ville være som at tage en del af ham lige på det punkt, efter hans egen mening og man kunne kalde ham tosset, men det var den mening som han havde og ingen kunne tage den fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//sorry vidste næsten ikke hvad jeg skulle svare så det blev lidt kortere end jeg normalt har skrevet tror jeg xD//
Gæst- Gæst
Panthea gispede af ren refleks da han strammede grebet om hendes hals, hun skreg forfærdet da han pressede sit knæ imod hendes lårmuskel, men vrede blev fornyet da han ikke svare hende på hvad han ville opnå, men jo mere hun kom til at tænke over det jo mere følte hun sig dårlig, troede han virkelig at han kunne opnå det? Det kunne han ikke så måtte han i hvert fald selv tage det for hun ville ikke give ham det ville have. Hun fnøs kort ” det ved vi begge at det komme ikke til at ske” sagde hun og gjorde tydeligt for ham at vis det var det hun troede han ville. Ville han ikke have held med det uden at han selv tog og når han gjorde det ville hans hals være åben for angreb. Hun betragtede ham og hendes hænder klemte en smule hårde om hans som var ved hendes hals ” slip mig” sagde hun vredt. Han skulle ikke regne med at han kunne manipulere med hende, han troede måske hun svag, men det var hun langt fra. Panthea ville heller ikke give op.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende med et koldt blik, da han hørte hvad hun sådan set sagde til ham, og at hun tog fat i hans arm som havde fat i hendes hals.
Han så på bare på hende og smilte bare koldt og tog sin kniv og satte den mod hendes strube "tror du gør klogest i at slippe tror du ikke det hvis du har livet kært"sagde han koldt, og kiggede hende i øjne med et meget koldt og morderisk blik i sine øjne, han var ikke den man bare skulle prøve og 'lege' med eller noget, når man først fik ham til at blive tosset kunne han slå ihjel, normalt var han den der normale rolige person, men på en eller anden måde der var noget ved hende her der gjorde ham gal og alt det.
Han kiggede på hende "så hvad vil du slip eller tage hvad der kan ske"sagde han koldt og rykkede sin hånd i det han opdagede at den var i vejen for hendes strube, og roligt så han på hende med det samme blik, og ventede på hendes svar på hvad hun ville, for med en kniv på det sted ville han tro man skulle lytte efter til hvad der blev sagt.
Gæst- Gæst
Hun grinede svagt ” vis du slipper lader jeg dig, beholde blokken” sagde hun hendes stemme havde ændret sig og var en smule mere lokkende end før. Hun lagde hovedet på skrå så godt hun kunne og lignede en der havde anderkendt nederlaget, hvilket hun langt fra havde, men hun blev nød til at få ham til slippe så hun kunne planlægge et nyt angreb. Hun havde ikke tænkt sig at lade ham få hendes infomationer ikke uden kamp, men vis ikke hun tog blokken kunne han bare skive dem ned igen. Hvilket han også kunne vis han fik en ny, men hun regnede alligevel med at den tid det tog ham at få en ny ville han havde glemt det.
Panthea fandt sig heller ikke i blive kaldt for slave, hun var så meget andet nu, men denne dæmon var mægtigere end hende, men det betød ikke at han ikke kunne falde for hendes kvindesnilde. Hun trak vejret en smule tungt og håbede at grebet ville løsne sig en smule, men hun var ikke sikker på at hendes skuespil ville virke for han virkede smart og måske smartere end hun regnede med.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og fik det andet ben af og tvang hende hen til en gren som hang lidt længere nede end, den han havde siddet på og brugte buksebenet til at få hende til at hænde lidt over jorden ved at snog det ene ben om det hun havde fået bundet hendes hænder med, og roligt så han på hende "så kan du hænge der lidt"sagde han roligt og så på hende og kørte kniven ned af hendes side med den flade side, og så på hende "nu slap jeg dig men nok bare ikke en måde du tænkte det vil ende"sagde han kort og lignede nu selv en der havde shorts på eller noget.
//kunne ikke lige finde på andet håber det i orden //
Gæst- Gæst
Hvorfor var det hun havnede i disse situationer hvor hun skulle kæmpe, Panthea havde aldrig været en født kæmper, men det havde hun lært, hun hadede at skuffe dem hun holdte af og med hjælp fra sin skaber havde fundet sin hylde. Panthea kunne ikke tabe, hun havde aldrig tabt før ” nå hvad har du så tænkt dig?” nu hvor hun hang og næsten ikke kunne røre jorden. Han måtte jo have en plan måske hun kunne få den ud af ham nu hvor sikkert troede at han havde vundet, hvilket han måske også havde vis ikke hun kunne komme fri af hendes bundende hænder.
Gæst- Gæst
Han kiggede hende koldt i øjne "tror du virkelig du tør og give mig det jeg vil ha for det tror jeg ikke plus hvorfor skulle jeg tro på at du har givet op så let har på fornemmelsen at du prøver og snyde mig her"sagde han bare og tog kniven og satte den ved hendes mave og så på hende, og tog fat i hendes ben og svang dem om ham selv "kom så vis mig hvad du kan du ligner ikke en som bare giver op på den måde"sagde han koldt og klappede hende så i røven med den han havde holdt hendes ene bryst i og så på hende.
Han kiggede på hende *hmmm hvad mon kan ske lige nu det her er for let lige nu* tænkte han for sig selv og så på hende mens han bare tænkte for sig selv, og smilte roligt "så hvad bliver det til og sorry men noget ved dig slår min seksuelle side til af mig kan man sige"sagde han roligt men stadig koldt og var både ude på at skræmme hende men også seksuelt tiltrukket af denne her vampyr kvinde og alt det, men nu måtte han jo se hvad hendes træk ville være, da han normalt stod for at ikke skade kvinde men kun hvis de selv bad om det.
Gæst- Gæst
Det var tydeligt at ingen af dem ville give sig og stemningen var kold, men hun mente hvad hun havde sagt med mindre han gjorde et heller andet så hun ikke kunne bide var han i risiko zonen for blive bidt, det kunne godt være at hun var en utilregnligt vampyr og som oftes blev kaldt et monster, men det kunne hun godt leve med for til forhold til ham var hun bare et lam. Hun kiggede på sine hænder vis bare hun kunne løsne knuden så ville hun være fri. Hun brød sig virkelig ikke om kniven, men vreden havde taget over og for at være ærlig ville hun heller død end at have sex med en der var så lav at binde en kvinde bare fordi han ikke kunne klare hende. Hun hadede ham så meget at det nærmest kunne smages. Hun rev lidt i sine arme for at komme fri, men det hjalp ikke ret meget ” meget må man sige, men synes du ikke bare det en lille smule svagt at binde en pige fast til et træ?” spurgte hun og hendes stemme var en smule hånlig det tydeligt at hun med vijle pustede til ilden ” er det fordi du ikke er mand nok til at styrrer mig” sagde hun og hendes stemme var blevet til en hånlig latter, hun ville gøre det klart for ham hvor lav han var i hendes verden. Hun grinede igen den hånlige latter ” for jeg tror jeg er mere mand end dig og det er det du er bange for” sagde hun og denne gang var stemmen kold og advarende da det ikke lykkedes hende at komme tættere på slap med benene. Og vis ikke han holdte dem ville de falde tilbage ned så hun igen stod på tæer.
Gæst- Gæst
Men da kniven kom tæt på hende kunne man lige nå at se, hvad kniven endeligt var blevet sigtet mod, som endeligt var det som hun blevet hænget med på grenen, og hun ville kunne stå på sine ben, og kniven sad godt dybt i træet.
Han kiggede på hende og ventede nu bare på hendes træk, ingen i denne her forbandet verden som de levede i skulle kalde ham for svag eller noget i den retning, han stod roligt og kiggede på hende, og stilte sig klar til at hun ville gøre noget, han var klar på det hun ville komme med, håbede han da på at han ville være, hvis ikke så skulle det nok blive spænde og se hvad der kunne komme til at ske, for noget var han sikker på at der kom til at ske.
Han stod sådan set bare i noget man kunne kalde for shorts nu, hvor han havde ødelagt dem og alt det, for han t-shirt var jo blevet revet i stykker da han hoppede ned fra træet, men som han stod der var der jo ikke meget tøj tilbage på ham *jeg giver ikke op*tænkte han bare for sig selv mens han holde øje med hende for at hun ikke skulle kunne overraske ham på nogen måder, så skulle hun virkelig gør noget han ikke regnede med lige nu og her, men hvad skulle det næste være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han stod roligt og så på hende og satte roligt sine hånd flader sammen foran sig og lukkede øjne roligt som om han koncentrerede sig om noget, og hørte jo være et ord hun sagde til ham, og smilte bare "fuld af varm luft det må jeg da nok sige "sagde han bare til hende og åbnede så øjne igen, han var bare kold overfor hende, hun stod rigtig der og var nærmest kun hånlig overfor ham, men han tog det knapt personligt det hun sagde til ham, for ham lige nu lød hun som en som stod og var fuld af varm luft, men nu måtte han endeligt se om hun gjorde noget eller om bare blev ved med at stå der og glo på ham.
Han vidste godt at han sådan set næsten var nøgen, men det tog han sig sådan set ikke af, han var glad nok for sin krop som den var så han havde ikke noget imod og vise den for folk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
og roligt så han at hun bevægede sig imod ham og kiggede bare på hende i lidt tid,
før han endeligt flyttede på sig og ungik at hun fik ham væltet og tog så fat i hendes hånd,
og fik hende til at blive presset op mod træet med kinden mod den.
Han kiggede på hende "tror du virkelig jeg er så let og vælte"sagde han koldt og tog fat i hendes kjoles bund,
og hev den op over og klappede hende hårdt i røven.
Han kiggede på hende og smilte koldt og greb fat i hendes trusser som hun havde på,
og hev dem af hende og pressede hende ind mod træet og så på hende, da det ikke var
det samme træ som før så han på det og fik trusserne helt af hendes og fik hendes arm om træet,
og bandt hendes hænder sammen med hendes trusser.
Han gik om bag hende og klappede hendes hård i røven og smilte bare koldt til hende, og kørte hånden rundt på hendes
ende balde og klappede den et par gange og smilte bare koldt af hende.
Han var godt og grundig kold nu og det lod jo til at han skulle tage det han ville have,
for hun ville jo nok ikke give ham det sådan frivilligt.
Han så på hende og fandt en lille pind og smilte koldt før han gav sig til at piske hende
på balderne med den og så på hende, han var kold og det var ikke bare lidt men meget kold lige nu, og nu var det
jo hende som det gik udover.
//håber det et okay svar//
Gæst- Gæst
Panthea kiggede så godt på ham hun kunne ” jeg troede du bedre at jeg havde noget se frem til” sagde hun, hendes stemme var hånlig og bar også snert af en drillende tone. Han skulle gøre det bedre for at få hende til blive bange eller utilpas. Hun var ret så sikker på at han havde haft det bedre med en der nemmere, men vis ikke man fik lidt udfordning livet hvad var livet så ” men jeg kan se at du bare vil lege med pind” sagde hun og grinede hånligt. Han var slet ikke så skræmmende som han gik rundt og trode han var, han var i hvert fald ikke skræmmende på hende.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» E-Rang og hvordan????
» Hvordan mon det ender(Bethany)
» hvordan sletter jeg min profil
» Hvordan er jeg endt her? - Locan
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth